Gå til innhold

Runker mannen din med deg i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig argument. Ingen eier min kropp heller, men om jeg vil onanere så gjør jeg det uten å belemre andre med det.

Anonymkode: 037f8...5f6

Jeg føler meg slett ikke belemret om min mann runker i vår felles seng. Seksualitet er helt naturlig, blir da ikke støtt av det.

Anonymkode: 77da1...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men det regner jeg vel med. Jeg gjør det i alle fall av og til. Ingen problem for meg om han gjør det. 

Anonymkode: 9597c...425

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh ikke sånn helt solo uten at jeg gjør noe eller er med...... Det hadde vært kleint. 

Anonymkode: b51d5...c13

Dette ☝️

Anonymkode: 755aa...8c7

Skrevet

Hahaha, nå ble det et nytt begrep også, trasseronk 😂

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha, nå ble det et nytt begrep også, trasseronk 😂

Ja trasseronk 😂 

også dynelyder leste jeg lengere opp 😬🤪😂 dynelyder? 😂 syns det også var morsomt, men jeg har dårlig humør 🤓

Anonymkode: 892e7...6c4

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja trasseronk 😂 

også dynelyder leste jeg lengere opp 😬🤪😂 dynelyder? 😂 syns det også var morsomt, men jeg har dårlig humør 🤓

Anonymkode: 892e7...6c4

Hahaha, dynelyder. Flapp flapp flapp flapp. Have they no shame? 🙈😂

Skrevet

Nei, det har jeg aldri opplevd😂 ikke utenom mens vi har sex altså. Jeg har gjort det mens han sover (sover tungt etter noen få øl😁)

Anonymkode: 7dc58...0a5

Skrevet

Ja, det har vel hendt en og annen gang..synest ikke noe om det, hele sengen rister jo og stønningen vil ingen ende ta. Flaks for meg at jeg sovner lett og fort og alt det der, blir strengt tatt vugget i søvn mens han gnir og gnikker seg ved min side..

Anonymkode: f116b...3f7

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva som er kleint ved at mannen runker i senga? Synes ingenting er kleint med mannen min, jeg. Vi er helt åpne om alt, og det er så deilig og fritt. Bedre att han runker om jeg ikke har lyst på sex, enn at han maser, eller surner fordi han føler han ikke kan tilfredsstille seg selv. Er jo ikke noe rart eller ekkelt med onanering, vel?

Anonymkode: f2bbe...11c

Skrevet

Han har prøvd seg et par ganger, men fått en klask på dyna. 

Skikkelig usexy! -og klein 😣

Onani hører hjemme alene uten tilskuere, hvis det ikke er en del av akten. 

Anonymkode: 5e81d...70f

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at folk synes det er noe som ikke skal skje om det ikke er sex i bildet. Det er livspartneren deres det er snakk om. At han tar seg en run selvom du ligger i senga er da virkelig ikke umodent, trassig, kleint osv! Det er en del av sexlivet selvom man ikke har noe seksuelt sammen akkurat der og da! 

Anonymkode: dd2ba...8b5

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han har prøvd seg et par ganger, men fått en klask på dyna. 

Skikkelig usexy! -og klein 😣

Onani hører hjemme alene uten tilskuere, hvis det ikke er en del av akten. 

Klask på dyna? Stakkars mannen din!!!

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er merkelig at folk synes det er noe som ikke skal skje om det ikke er sex i bildet. Det er livspartneren deres det er snakk om. At han tar seg en run selvom du ligger i senga er da virkelig ikke umodent, trassig, kleint osv! Det er en del av sexlivet selvom man ikke har noe seksuelt sammen akkurat der og da! 

Anonymkode: dd2ba...8b5

Menn bruker onani/orgasme for å bøte på stress også. Kjenner flere som meg, som lett kan gjøre det for den årsak, når vi ikke nødvendigvis har lyst på sex. Andre ganger ikke orker sex. Jeg mener at man enkelt kan gå på badet og gjøre det, men noen ganger tror vi nok at dere kvinner sover selv om vi tar feil. For de av dere som mener dette er trassig eller umodent, så har dere virkelig ikke peiling på menn. 

Anonymkode: 0e8ba...1cf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Klask på dyna? Stakkars mannen din!!!

Hehe ikke veldig synd på han😅

Skrevet

Er vel smak og behag...jeg elsker å se han runke...deilig å sechan kommer :-)

Hva er problemet?

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde blitt opphisset elelr begynt å le 🤔

Anonymkode: 931f9...90a

Skrevet

Og folk lurer på hvorfor mannfolka er utro, når de ikke får lov til å onanere, ei får de ikke så mye sex i hverdagen. 
Stakkars menn... 

Anonymkode: 795c5...46d

Skrevet

Og folk lurer på hvorfor mannfolka er utro, når de ikke får lov til å onanere, ei får de ikke så mye sex i hverdagen. 
Stakkars menn... 

Helt enig. Vi har lite sex samman fordi jeg ikke er like begeistra for det som min mann.  Dette er litt vanskelig for min mann som har svært stort behov. Sundom onanerer jeg han, men som oftest går han på badet. Vi er opne om dette, og jeg har ikke problemer med at han onanerer et par ganger om dagen. Men ikke i sengen.

Anonymkode: c94a0...d65

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars menn... 

Nå var det vel ikke onani flere er imot men å gjøre det i sengen hvis det ikke blir noe på han. Min kan runke så mye han vil for meg og vi er helt åpne om det. Men vi har sex iallefall 3 ganger i uken så det skal ikke være nødvendig å runke i sengen når jeg prøver å sove eller lese en bok. 

Anonymkode: 2ad0a...bd6

Skrevet

Helt enig. Vi har lite sex samman fordi jeg ikke er like begeistra for det som min mann.  Dette er litt vanskelig for min mann som har svært stort behov. Sundom onanerer jeg han, men som oftest går han på badet. Vi er opne om dette, og jeg har ikke problemer med at han onanerer et par ganger om dagen. Men ikke i sengen.

Anonymkode: c94a0...d65

Hva er et stort behov ?

Anonymkode: 931f9...90a

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner virkelig ikke hva som er kleint ved at mannen runker i senga? Synes ingenting er kleint med mannen min, jeg. Vi er helt åpne om alt, og det er så deilig og fritt. Bedre att han runker om jeg ikke har lyst på sex, enn at han maser, eller surner fordi han føler han ikke kan tilfredsstille seg selv. Er jo ikke noe rart eller ekkelt med onanering, vel?

Det er mye som er naturlig her i livet uten at man må dele det med partneren. Fis, bæsj, pille buser, skifte tampong osv. 

Anonymkode: 232ad...c84

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye som er naturlig her i livet uten at man må dele det med partneren. Fis, bæsj, pille buser, skifte tampong osv. 

Og onanere kommer i samme kategori som ekle ting? Deg om det...

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og onanere kommer i samme kategori som ekle ting? Deg om det...

Det kommer i samme kategori som ting man gjør privat. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer i samme kategori som ting man gjør privat. 

De andre tingene gjøres privat fordi det er ekkelt. Hvorfor må onani gjøres privat, og ikke foran kjæresten?

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De andre tingene gjøres privat fordi det er ekkelt. Hvorfor må onani gjøres privat, og ikke foran kjæresten?

Gjerne foran kjæresten hvis det en par-ting. Hvis den ene ikke ønsker sex så betyr iallefall det for meg at jeg ikke er i det seksuelle hjørnet. Da ønsker jeg å sove eller lese en bok. Da er det rimelig påtrengende å runke i samme rom. 

Men for all del; runking og onani generelt er supert som en del av den seksuelle akten mellom to. 

Anonymkode: 2ad0a...bd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...