Gå til innhold

Runker mannen din med deg i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det ikke blir noe på han, runker han da? 

Anonymkode: 4e91c...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. Jeg liker det ikke. 

Anonymkode: be663...e51

Skrevet

Nei, aldri. Heldigvis. 

Anonymkode: d9177...e84

Skrevet

Nei, jeg gjør det ;)

Jeg kan godt runke han om jeg ikke har lyst på sex.

Anonymkode: e0d89...f04

Skrevet

Nei. Det rister jo sånn! Han gjør det andre steder. 

Jeg gjør det da. For han merker ingenting ;-)

Anonymkode: 69e01...0f5

Skrevet

Nei det har han aldri gjort ;) Han liker å gjøre det alene eller at jeg gjør det i forbindelse med sex 😊

Anonymkode: 058e3...e1c

Skrevet

Nei det har han aldri gjort ;) Han liker å gjøre det alene eller at jeg gjør det i forbindelse med sex 😊

Anonymkode: 058e3...e1c

Skrevet

Bare når han tror jeg sover.

Anonymkode: e4a9f...891

Skrevet

Ikke uten at det er en del av den seksuelle akten mellom han og meg. Han kan for eksempel runke foran meg mens jeg stimelurer meg selv eller han gjør det etter at jeg har kommet. Men det er en del av akten og noe jeg liker. Aldri skjedd at han har runket ved siden av meg hvis det ikke ble noe på han. Får være grenser hvor umoden og trassete man skal være. 

Anonymkode: 2ad0a...bd6

Skrevet

Nei, da tar han seg heller en dusj. Onani er bra det, men man respekterer andre nok til å ikke gjøre det rundt dem. 

Anonymkode: f587d...08c

Skrevet

Eh ikke sånn helt solo uten at jeg gjør noe eller er med...... Det hadde vært kleint. 

Anonymkode: b51d5...c13

Skrevet

Ja det gjør han iblandt og det er da helt ok, jeg eier ikke kroppen hans :)

Anonymkode: 77da1...47f

Skrevet

Nei. Men jeg kan godt onanere når han sover, men ikke på trass😊

Anonymkode: 7edae...641

Skrevet

Aldri, blir det ikke noe på han så gjør han ikke noe selv heller. 

Men vi begge onanerer foran hverandre i forbindelse med sex.. 

Anonymkode: 96e08...ad3

Skrevet

Om jeg ikke vil ha eller orker sex så runker og suger jeg han😊

Anonymkode: b776a...a87

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det gjør han iblandt og det er da helt ok, jeg eier ikke kroppen hans :)

Anonymkode: 77da1...47f

Merkelig argument. Ingen eier min kropp heller, men om jeg vil onanere så gjør jeg det uten å belemre andre med det.

Anonymkode: 037f8...5f6

Skrevet

Ja, det gjør han, og jeg synes det er helt greit. Ligger ofte bare og tar på oss selv om vi ikke orker sex. 

Anonymkode: 0618f...bff

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke uten at det er en del av den seksuelle akten mellom han og meg. Han kan for eksempel runke foran meg mens jeg stimelurer meg selv eller han gjør det etter at jeg har kommet. Men det er en del av akten og noe jeg liker. Aldri skjedd at han har runket ved siden av meg hvis det ikke ble noe på han. Får være grenser hvor umoden og trassete man skal være. 

Anonymkode: 2ad0a...bd6

Enig!

Anonymkode: 312b9...d87

Skrevet

Selvsagt ikke. 

Med mindre det er noe jeg er involvert i da. 

Men som en solo-greie mens jeg skal ligge ved siden av og late som jeg ikke merker noe - nei, det hadde vært kleint og rart. Og usexy. 

Anonymkode: 232ad...c84

Skrevet

Ja, hvis han føler for det, gjør han det. Jeg har null problemer med det og tenker aldri at det er "kleint, rart, respektløst" etc.. 

Anonymkode: 7874d...e38

Skrevet

Hahaha nei det har min aldri gjort under sånne omstendigheter..han er ikke sjenert iforhold til sex eller pikken sin generelt sett 😅 har vært sammen siden 2005

Anonymkode: 63d85...d6d

Skrevet

Nei så klart ikke! Hadde tatt seg ut at jeg sitter oppstøttet med puter og lesebriller på nesen mens jeg leser en roman og han ligger og stønner med dynelyder ved siden av meg. Som en del av sex blir noe helt annet, men jeg syns ikke man burde onanere med passive deltakere i samme rom.

Anonymkode: 612aa...b53

Skrevet

Ja, gjør meg ingenting, hvorfor skulle det det? Er heeelt greit og null stress :)

Anonymkode: f2bbe...11c

Skrevet

Ja, når jeg sover.  Noen ganger våkner jeg av det for senga beveger på seg.  Da vet jeg han stoppe. Jeg synes det er skikkelig usexy... mulig jeg er prippen akkurat der,  men sånn er det..

Anonymkode: fef21...582

Skrevet

Haha aldri opplevd at noen har gjort 😂 kleint.

Anonymkode: 68011...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...