Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #51 Skrevet 22. mars 2018 Men jeg hater meg selv. Intenst. Alt er bare trøbbel nå føles det som. Vanskeligheter og utfordringer hvorenn jeg snur meg. Når ting ikke kunne bli verre, er det akkurat det som skjer. Av og til hadde det bare vært deilig å sove til alt er over. Til ting er fikset opp i og stabilt. Misliker livet og tilværelsen akkurat nå. Anonymkode: daa97...5cb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #52 Skrevet 22. mars 2018 16 minutes ago, Anonym bruker said: Men jeg hater meg selv. Intenst. Alt er bare trøbbel nå føles det som. Vanskeligheter og utfordringer hvorenn jeg snur meg. Når ting ikke kunne bli verre, er det akkurat det som skjer. Av og til hadde det bare vært deilig å sove til alt er over. Til ting er fikset opp i og stabilt. Misliker livet og tilværelsen akkurat nå. Anonymkode: daa97...5cb Du...dette er kjernekjennetegn på depresjon... Anonymkode: a9b04...23d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #53 Skrevet 22. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du...dette er kjernekjennetegn på depresjon... Anonymkode: a9b04...23d Enig, dette er symptomer. Ta dem på alvor! Anonymkode: b1a05...457
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #54 Skrevet 22. mars 2018 😔 men alle disse krisene er ikke på meg direkte. Men folk jeg er glad i. Frustrasjon over hvordan ting er blitt. At ting ikke blir fikset, tatt tak i. Jeg bærer alles bekymringer føles det som. I tillegg til mine egne. Jeg vil vekk, bort på et sted jeg bare kan glemme alt. Bare være glad en hel dag. Anonymkode: daa97...5cb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #55 Skrevet 22. mars 2018 Jeg skjønner det veldig godt. Jobben jeg har nå fikk jeg foran over 100 søkere og jeg gjør en god jobb hver dag. Står på og kan ha 100 ting i lufta hele tiden, hvis noen lurer på noe spør de meg, hvis noe skal bli gjort kommer de til meg. Så sluttet hun som var over meg og jeg overtok alle oppgavene hennes. Utførte mine og hennes med glans. Syns det var kjempegøy. Spurte da ved neste forhandling om å få opprykk til hennes stilling. Fikk beskjed om at jeg var for ung. 4 mnd etterpå ble en mann som er like gammel ansatt i denne stillingen med mindre kompetanse på papiret enn meg. Denne personen hadde søkt på jobben jeg fikk men var ikke kvalifisert da. Jeg sitter per Idag med mye mer ansvar enn vedkommende og mye mer å gjøre hele tiden likevel kommer jeg meg ikke opp. Flere på jobb ser dette til og med sjefer på andre avdelinger. Det er fryktelig tungt og demotiverende til tider og gråter ofte over det for syns det er så urettferdig. Hadde jeg kunne ta sykemelding med god samvittighet hadde jeg gjort det, men sitter med et enormt ansvar alene for øyeblikket og jeg blir eneste i organisasjonen som kan dette at jeg føler jeg ikke kal bli det. Så vil bare si jeg føler så med deg lg skjønner deg godt at du blir sint og bitter. Stor klem og masse lykke til Anonymkode: 63301...a8a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #56 Skrevet 22. mars 2018 Sosiale forhold gir ikke rett til sykepenger, bare å lese loven. Får du sykepenger for dette fra NAV lyver enten du eller legen din. Anonymkode: 424cf...933
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #57 Skrevet 22. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men jeg hater meg selv. Intenst. Alt er bare trøbbel nå føles det som. Vanskeligheter og utfordringer hvorenn jeg snur meg. Når ting ikke kunne bli verre, er det akkurat det som skjer. Av og til hadde det bare vært deilig å sove til alt er over. Til ting er fikset opp i og stabilt. Misliker livet og tilværelsen akkurat nå. Anonymkode: daa97...5cb Jeg svarte deg tidlig i tråden. Vær så snill kontakte legen din i morgen, Hi. Det virker som om du er deprimert og utbrent. Skal du hjelpe andre så må du først hjelpe deg selv. Og når du har gjort det må du sette litt grenser for deg selv. Du vil få det bedre og du vil få en annen jobb, men nå må du først ta vare på helsen din før du går på en enda større smell. Lege - i morgen! Anonymkode: dc3fd...dbc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #58 Skrevet 23. mars 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, DU har i alle fall feil fokus... Anonymkode: b1a05...457 Jeg leser jobbsøknader daglig og får jeg søknader som er skrevet slik, så går de rett i søppla. Så det er jo ikke rart hun ikke får jobb! Anonymkode: 67c33...d7b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #59 Skrevet 23. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner det veldig godt. Jobben jeg har nå fikk jeg foran over 100 søkere og jeg gjør en god jobb hver dag. Står på og kan ha 100 ting i lufta hele tiden, hvis noen lurer på noe spør de meg, hvis noe skal bli gjort kommer de til meg. Så sluttet hun som var over meg og jeg overtok alle oppgavene hennes. Utførte mine og hennes med glans. Syns det var kjempegøy. Spurte da ved neste forhandling om å få opprykk til hennes stilling. Fikk beskjed om at jeg var for ung. 4 mnd etterpå ble en mann som er like gammel ansatt i denne stillingen med mindre kompetanse på papiret enn meg. Denne personen hadde søkt på jobben jeg fikk men var ikke kvalifisert da. Jeg sitter per Idag med mye mer ansvar enn vedkommende og mye mer å gjøre hele tiden likevel kommer jeg meg ikke opp. Flere på jobb ser dette til og med sjefer på andre avdelinger. Det er fryktelig tungt og demotiverende til tider og gråter ofte over det for syns det er så urettferdig. Hadde jeg kunne ta sykemelding med god samvittighet hadde jeg gjort det, men sitter med et enormt ansvar alene for øyeblikket og jeg blir eneste i organisasjonen som kan dette at jeg føler jeg ikke kal bli det. Så vil bare si jeg føler så med deg lg skjønner deg godt at du blir sint og bitter. Stor klem og masse lykke til Anonymkode: 63301...a8a Igjen - vi kan ikke alle gå og bli sykemeldt fordi vi ikke får den stillingen vi har på jobb! Det her er en del av livet og ikke en sykdom. Sykepleieordningen kommer jo til å knele i løpet av kort tid! Alle opplever det minst en gang i livet sitt og da må man ta ansvar for eget liv. Stå opp og sloss for deg selv eller finn en ny jobb! Anonymkode: 67c33...d7b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #60 Skrevet 23. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Sosiale forhold gir ikke rett til sykepenger, bare å lese loven. Får du sykepenger for dette fra NAV lyver enten du eller legen din. Anonymkode: 424cf...933 Nei, hun har symptomer på depresjon. Grunnen er kanskje sosiale forhold, men utslaget er sykdom. Anonymkode: b1a05...457
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #61 Skrevet 23. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg leser jobbsøknader daglig og får jeg søknader som er skrevet slik, så går de rett i søppla. Så det er jo ikke rart hun ikke får jobb! Anonymkode: 67c33...d7b "Søppla", faktisk? Husk trekonsonantregelen også, da. Så får du flere søknader å kaste. Anonymkode: b1a05...457
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #62 Skrevet 23. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner det veldig godt. Jobben jeg har nå fikk jeg foran over 100 søkere og jeg gjør en god jobb hver dag. Står på og kan ha 100 ting i lufta hele tiden, hvis noen lurer på noe spør de meg, hvis noe skal bli gjort kommer de til meg. Så sluttet hun som var over meg og jeg overtok alle oppgavene hennes. Utførte mine og hennes med glans. Syns det var kjempegøy. Spurte da ved neste forhandling om å få opprykk til hennes stilling. Fikk beskjed om at jeg var for ung. 4 mnd etterpå ble en mann som er like gammel ansatt i denne stillingen med mindre kompetanse på papiret enn meg. Denne personen hadde søkt på jobben jeg fikk men var ikke kvalifisert da. Jeg sitter per Idag med mye mer ansvar enn vedkommende og mye mer å gjøre hele tiden likevel kommer jeg meg ikke opp. Flere på jobb ser dette til og med sjefer på andre avdelinger. Det er fryktelig tungt og demotiverende til tider og gråter ofte over det for syns det er så urettferdig. Hadde jeg kunne ta sykemelding med god samvittighet hadde jeg gjort det, men sitter med et enormt ansvar alene for øyeblikket og jeg blir eneste i organisasjonen som kan dette at jeg føler jeg ikke kal bli det. Så vil bare si jeg føler så med deg lg skjønner deg godt at du blir sint og bitter. Stor klem og masse lykke til Anonymkode: 63301...a8a Det er både urettferdig og ulovlig. Ring fagforening! Anonymkode: b1a05...457
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #63 Skrevet 23. mars 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Igjen - vi kan ikke alle gå og bli sykemeldt fordi vi ikke får den stillingen vi har på jobb! Det her er en del av livet og ikke en sykdom. Sykepleieordningen kommer jo til å knele i løpet av kort tid! Alle opplever det minst en gang i livet sitt og da må man ta ansvar for eget liv. Stå opp og sloss for deg selv eller finn en ny jobb! Anonymkode: 67c33...d7b Selvfølgelig kan vi ikke det. Jeg tar ansvar for eget lov og står på hver dag. Til og med de dagene jeg er syk sp tar jeg hjemmekontor. Jeg liker arbeidsoppgavene mine men syns det er på tryne at jeg skal drukne i arbeid mens den som kom over meg har en brøkdel av det jeg har men klager på mye pluss mye mer lønn enn meg det er lov å bli sint bitter og da er det lett å gå litt i kjelleren for man føler seg så lite verdt Men jeg har familie å forsørge så kan ikke gå uten jobb, jobber vokser ikke på trær her. Ser hver dag da Anonymkode: 63301...a8a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #64 Skrevet 23. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: "Søppla", faktisk? Husk trekonsonantregelen også, da. Så får du flere søknader å kaste. Anonymkode: b1a05...457 Beklager, de blir lagt i søppelkassen da. Jeg har ikke problem med en skrivefeil eller to, men når en hel søknad blir skrevet uten stor bokstav og samtidig som søkeren virker "høy", så kommer den langt ned i bunken. Når man får 100 søknader, så sier det seg selv at mange blir avvist. Det er hun selv som påpeker at alt blir bedre av å roe seg ned og bruke lengre tid, jeg påpekte at dette var en god løsning. Anonymkode: 67c33...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå