Gå til innhold

Du som er utro - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 18.3.2018 den 20.10, Anonym bruker skrev:

Jeg er et ordentlig kvinnfolk. Møt meg så skal du få se.

Ingenting stakkars med mannen min. Noe mer du lurte på?

Åh, nei. Jeg liker ikke kondom. Så vet du det. Men jeg sjekker meg. Jeg er ren. Så slipper du å bekymre deg for det.

Anonymkode: d10d3...751

Sjekker deg? Det var først her jeg ble provosert.  Du møter elsker 2 ganger i uken og går hjem til mannen etterpå.  Hvordan i helvete får du sjekket at du ikke drar med deg noe hjem?  Skit i lojalitet,  men du har ingen rett til å utsette et annet menneske for livsfare.  Bruk kondom eller legg bena i kors.

Anonymkode: dc7e0...18c

Skrevet
På ‎18‎.‎03‎.‎2018 den 20.10, Anonym bruker skrev:

Jeg er et ordentlig kvinnfolk. Møt meg så skal du få se.

Ingenting stakkars med mannen min. Noe mer du lurte på?

Åh, nei. Jeg liker ikke kondom. Så vet du det. Men jeg sjekker meg. Jeg er ren. Så slipper du å bekymre deg for det.

Anonymkode: d10d3...751

Ordentlig kvinnfolk er du ikke. Ordentlige kvinnfolk bedrar ikke partneren sin. Det er tydelig at du ikke elsker mannen din. "real love does not lie,cheat, pretend or deceive" At du kaller deg for et ordentlig kvinnfolk er en fornærmelse mot alle oss med moral.

Skrevet
On 3/20/2018 at 4:34 PM, Anonym bruker said:

Tusen takk for ett godt svar😃 

Foreløpig tror jeg ikke det er fare for at noen av oss blir forelsket, men hvis noen av oss kan bli det, så er det nok meg. Vi hadde nok heller ikke fungert som et vanlig par.

Han er 18 år eldre enn meg, super hot og i bedre form enn de fleste 30 åringer🤫

Skal prøve å være forsiktig med følelsene. Vet at de plutselig er der, så er vell kanskje ikke så lurt å holde på like lenge som deg.

Klem tilbake!

Anonymkode: fa38a...f05

DeBlå?

Anonymkode: 89312...20f

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

DeBlå?

Ble feil det der, skulle skive "hva nå"

Har du avsluttet sidespranget?

Skrevet
På 19.3.2018 den 10.46, Anonym bruker skrev:

Men folk som er utro har kanskje så dårlige ekteskap at de ikke snakker sammen? 

Anonymkode: 171c9...afc

Hehehe prøv å trøste deg med det, du. Nei, vi har et godt ekteskap, vi, og prater masse sammen, men jeg har likevel et forhold til en annen. Prater mye med ham også, er ikke bare sex. Vi treffes en gang i uka omtrent, i tillegg til tid vi er sammen pga fritidsinteresser. 

Anonymkode: 232f7...a8e

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

DeBlå?

Jeg har ikke noe med denne tråden å gjøre. 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehehe prøv å trøste deg med det, du. Nei, vi har et godt ekteskap, vi, og prater masse sammen, men jeg har likevel et forhold til en annen. Prater mye med ham også, er ikke bare sex. Vi treffes en gang i uka omtrent, i tillegg til tid vi er sammen pga fritidsinteresser. 

Anonymkode: 232f7...a8e

Tviler sterkt på at dere har et godt ekteskap, i gode ekteskap lurer og lyver man ikke, man ligger ikke rundt med andre og skjuler det for partneren. Hadde dere hatt et godt ekteskap hadde du enten fortalt din mann og han hadde godtatt det, eller aller helst så hadde du ikke lurt han i det hele tatt. Han tror kanskje at dere har et godt ekteskap, men om han hadde fått vite at du gikk bak ryggen hans så hadde han vel ikke ment det mer. 

Hadde min mann lurt og løyet sånn til meg, om han hadde kastet bort all tillit og vårt samliv på den måten, hadde jeg aldri noen gang tilgitt han og jeg hadde aldri sett meg tilbake. Et ekteskap skal være trygt og godt, og man skal vite og være trygg på at den andre er trofast. Ellers er det bare søppel hele greien.

Anonymkode: 4cfd3...368

Skrevet
På 19.9.2018 den 14.47, Anonym bruker skrev:

Hæ....? Vet det er gammel tråd, men forstod ikke helt. 18år eldre enn deg, så er han i bedre form enn de fleste 30åringer? Du mener 50, eller? 

Anonymkode: 0db43...5d0

Hva er det du ikke skjønner? Han er sprekere enn de fleste 30-åringer, selv om han ikke er 30 selv

Anonymkode: c9e6c...643

Skrevet
På 20.3.2018 den 3.35, Anonym bruker skrev:

Er kjærlighet og sex synonymer for deg...?

Anonymkode: 13ce5...418

For mange er det slik, ja, meg selv inkludert. Ikke noe galt i det. 

Anonymkode: 3a228...8f3

Skrevet

Så ofte jeg kan! 

Anonymkode: 17117...d6f

Skrevet
On 3/18/2018 at 9:20 AM, Anonym bruker said:

Etter 10 år i ett forhold fikk jeg meg en «elsker». Har holdt på siden desember, men spørsmålet er hvor ofte møter dere egentlig elskeren deres? 

Vi jobber på samme plass og møtes omtrent 1-2 ganger i uken. Er det ofte? 

Er ikke ute alle kommentarene om hvor dårlig gjort dette er og at jeg er fæl. Er fullt klar over dette!

Anonymkode: fa38a...f05

Jeg blir litt misunnelig! Hvordan traff du denne mannen? Treffes dere fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...