Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #26 Skrevet 19. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har også sex i arbeidstiden. Det går absolutt ikke utover arbeidet mitt. Jeg flekser.. jobber mange ettermiddager og helger, langt utover hva jeg får betalt for. At jeg ligger og skrever noen timer på dagtid når de fleste av kollegaene mine er på kontoret, gjør det hele bare mer gøy og spennende ;-) Anonymkode: 74286...43f Så kjekt å høre at noen føler det på samme måte. Vi har også fleksitid og det går ikke utover arbeidstiden eller kapasiteten min på jobb. Om jeg bruker 10 minutt på sex en arbeidsdag, så kan jeg komme 10 minutt før eller gå 10 minutt senere neste dag. Jeg har brukt en venninne som unnskyldning på kvelden en gang. Da hadde samboer lagt seg når jeg kom hjem, så ble ikke noe spørsmål om det. Tror ikke jeg hadde fått det hvis han var våken heller. Vi er utrolig dårlige på kommunikasjon. Anonymkode: fa38a...f05
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #27 Skrevet 19. mars 2018 Jeg syns sånt er forferdelig råttent gjort! Jeg kunne ikke levd med meg selv, eller sett meg i speilet om jeg hadde vært utro mot mannen min, og han har det på samme måte. Mannen jeg er gift med og elsker, som er fantastisk i og utenfor sengen, fortjener ikke å bli behandlet slik eller å bli redusert til han kjedelige trauste karen som jeg hadde kommet hjem til og latet som ingenting! Hvorfor går du ikke i fra han? Fortjener han ikke å være i et forhold der respekt og verdighet er en selvfølge? Fortjener han å bli lurt og løyet til? Har du absolutt ingen selvrespekt? Anonymkode: 4cfd3...368
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #28 Skrevet 19. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns sånt er forferdelig råttent gjort! Jeg kunne ikke levd med meg selv, eller sett meg i speilet om jeg hadde vært utro mot mannen min, og han har det på samme måte. Mannen jeg er gift med og elsker, som er fantastisk i og utenfor sengen, fortjener ikke å bli behandlet slik eller å bli redusert til han kjedelige trauste karen som jeg hadde kommet hjem til og latet som ingenting! Hvorfor går du ikke i fra han? Fortjener han ikke å være i et forhold der respekt og verdighet er en selvfølge? Fortjener han å bli lurt og løyet til? Har du absolutt ingen selvrespekt? Anonymkode: 4cfd3...368 Sex gir energi og glede. Han fortjener en glad partner, som har energi til overs til å elske både han og barna. Anonymkode: d10d3...751
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #29 Skrevet 19. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sex gir energi og glede. Han fortjener en glad partner, som har energi til overs til å elske både han og barna. Anonymkode: d10d3...751 Nei, han fortjener bedre enn en partner som velger å gå andre plasser for å få det. Dette er en egoistisk handling, og du risikerer både mann og barn være for å få deg et ligg. Jeg fatter ikke at du i det hele tatt prøver å rettferdiggjøre det, og du mener ikke når du sier at du elsker mannen din, ingen som elsker partneren sin velger å ha sex med andre, og det flere ganger i uken!?! Flaut! Anonymkode: 4cfd3...368
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #30 Skrevet 19. mars 2018 Det er så morsomt å se hysteriske kvinner som får helt panikk i sånne tråder. Ja, det kan faktisk skje deg også🙈 Anonymkode: 7ce82...b90
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #31 Skrevet 19. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så kjekt å høre at noen føler det på samme måte. Vi har også fleksitid og det går ikke utover arbeidstiden eller kapasiteten min på jobb. Om jeg bruker 10 minutt på sex en arbeidsdag, så kan jeg komme 10 minutt før eller gå 10 minutt senere neste dag. Jeg har brukt en venninne som unnskyldning på kvelden en gang. Da hadde samboer lagt seg når jeg kom hjem, så ble ikke noe spørsmål om det. Tror ikke jeg hadde fått det hvis han var våken heller. Vi er utrolig dårlige på kommunikasjon. Anonymkode: fa38a...f05 10 minutter? Seriøst, ti minutter på sex? Vi hadde ikke fått av oss klærne på den tiden. 😂 Anonymkode: 74286...43f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #32 Skrevet 20. mars 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, han fortjener bedre enn en partner som velger å gå andre plasser for å få det. Dette er en egoistisk handling, og du risikerer både mann og barn være for å få deg et ligg. Jeg fatter ikke at du i det hele tatt prøver å rettferdiggjøre det, og du mener ikke når du sier at du elsker mannen din, ingen som elsker partneren sin velger å ha sex med andre, og det flere ganger i uken!?! Flaut! Anonymkode: 4cfd3...368 Er kjærlighet og sex synonymer for deg...? Anonymkode: 13ce5...418
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #33 Skrevet 20. mars 2018 Jeg hadde en elsker i 5 (!) år, og traff han ca. en gang i uken. Jeg dro hjem til han (jobbet delvis fleksibelt). Vi treffes ikke nå lenger, siden han ble forelsket i meg og ønsket alt eller ingenting. Det var veldig vondt å avslutte forholdet (vi var nok begge forelsket i hverandre) men det var uansett basert på feil grunnlag og hadde ikke overlevd et 'vanlig' liv. Jeg savner han hver dag, men prøver å fokusere på familielivet. Jeg dømmer deg ikke, trådstarter. Noen ganger trenger vi noe ekstra i livet vårt. Men jeg advarer deg mot følelsene, det kan bli veldig vanskelig etter hvert. klem til deg Anonymkode: cf186...b1a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #34 Skrevet 20. mars 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Er kjærlighet og sex synonymer for deg...? Anonymkode: 13ce5...418 Ja, i vårt forhold er det det. Men da regner jeg med mannen din tenker som deg og han vet hvor du står mtp dette? Kanskje han også får seg litt spennende sex andre plasser? Og det er helt greit for deg? Det fine med mannens og mitt forhold er at vi sammen klarer å ha spennende og variert sex, ingen av oss har behov for det hos andre siden vi faktisk syns det er best å ha sex med hverandre. Syns synd på dere begge som ikke klarer denne enkle tingen sammen som for mange par er en selvfølge, men jeg syns mye mer synd i mannen din som sitter som en uvitende dust hjemme og tror dere lever et liv sammen på samme premisser. Anonymkode: 4cfd3...368
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #35 Skrevet 20. mars 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde en elsker i 5 (!) år, og traff han ca. en gang i uken. Jeg dro hjem til han (jobbet delvis fleksibelt). Vi treffes ikke nå lenger, siden han ble forelsket i meg og ønsket alt eller ingenting. Det var veldig vondt å avslutte forholdet (vi var nok begge forelsket i hverandre) men det var uansett basert på feil grunnlag og hadde ikke overlevd et 'vanlig' liv. Jeg savner han hver dag, men prøver å fokusere på familielivet. Jeg dømmer deg ikke, trådstarter. Noen ganger trenger vi noe ekstra i livet vårt. Men jeg advarer deg mot følelsene, det kan bli veldig vanskelig etter hvert. klem til deg Anonymkode: cf186...b1a Tusen takk for ett godt svar😃 Foreløpig tror jeg ikke det er fare for at noen av oss blir forelsket, men hvis noen av oss kan bli det, så er det nok meg. Vi hadde nok heller ikke fungert som et vanlig par. Han er 18 år eldre enn meg, super hot og i bedre form enn de fleste 30 åringer🤫 Skal prøve å være forsiktig med følelsene. Vet at de plutselig er der, så er vell kanskje ikke så lurt å holde på like lenge som deg. Klem tilbake! Anonymkode: fa38a...f05
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #36 Skrevet 20. mars 2018 Noen synker lavere enn lavest. Jeg vet dette foregår overalt. Vet om flere på egen jobb som har vært utro. Det har skapt masse problemer på arbeidsplassen. Folk er bare ufattelig tragiske og lite oppegående når de bedrar partneren sin. Jeg orker ikke ha sex med mannen min lenger i ren frykt for at jeg ligger med halve arbeidsplassen hans i tillegg. Jeg har mistet totalt lyst på sex, menn og kjærlighet etter å ha lært og erfart hvor gjennomsyret råtne folk generelt er. Jeg blir oppriktig overrasket om det faktisk finnes noen ærlige sjeler igjen der ute. Anonymkode: 74d69...d33
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #37 Skrevet 21. mars 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen synker lavere enn lavest. Jeg vet dette foregår overalt. Vet om flere på egen jobb som har vært utro. Det har skapt masse problemer på arbeidsplassen. Folk er bare ufattelig tragiske og lite oppegående når de bedrar partneren sin. Jeg orker ikke ha sex med mannen min lenger i ren frykt for at jeg ligger med halve arbeidsplassen hans i tillegg. Jeg har mistet totalt lyst på sex, menn og kjærlighet etter å ha lært og erfart hvor gjennomsyret råtne folk generelt er. Jeg blir oppriktig overrasket om det faktisk finnes noen ærlige sjeler igjen der ute. Anonymkode: 74d69...d33 Du orker ikke å ha sex med mannen din mer fordi du er redd han er utro.....? Har du grunn til å tro det? Anonymkode: 367ea...736
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #38 Skrevet 21. mars 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du orker ikke å ha sex med mannen din mer fordi du er redd han er utro.....? Har du grunn til å tro det? Anonymkode: 367ea...736 Ja og ja. Likt for alle her i tråden er det ikke noe han ville vært ærlig om hjemme. Anonymkode: 74d69...d33
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #39 Skrevet 21. mars 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen synker lavere enn lavest. Jeg vet dette foregår overalt. Vet om flere på egen jobb som har vært utro. Det har skapt masse problemer på arbeidsplassen. Folk er bare ufattelig tragiske og lite oppegående når de bedrar partneren sin. Jeg orker ikke ha sex med mannen min lenger i ren frykt for at jeg ligger med halve arbeidsplassen hans i tillegg. Jeg har mistet totalt lyst på sex, menn og kjærlighet etter å ha lært og erfart hvor gjennomsyret råtne folk generelt er. Jeg blir oppriktig overrasket om det faktisk finnes noen ærlige sjeler igjen der ute. Anonymkode: 74d69...d33 Hjelpe meg, for er bittert og snevert liv du lever. Skaff deg info om hva mannen din holder på med, og deretter hiv han ut og skaff deg en elsker eller bare skaff deg en elsker. Nyt livet (og det betyr; ha sex!!) og slutt å høres ut som ei innskrumpet gammel peppermø! Anonymkode: cf186...b1a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #40 Skrevet 21. mars 2018 Mulig og få litt flere detaljer her om utroskapen? F.eks hvordan du ser ut, hva du har på deg, tar du den i baken osv. Støtter ikke utroskapen men hadde vert greit og vite👍🏻 Anonymkode: 1b356...587
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #41 Skrevet 21. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig og få litt flere detaljer her om utroskapen? F.eks hvordan du ser ut, hva du har på deg, tar du den i baken osv. Støtter ikke utroskapen men hadde vert greit og vite👍🏻 Anonymkode: 1b356...587 Hvordan jeg ser ut har vell liten betydning? Men ja, jeg tar den i baken🤫 Anonymkode: fa38a...f05
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #42 Skrevet 21. mars 2018 Jakob utseende har forsåvidt lite av betydning, men de frodige er gjerne litt mere eventyrlystne enn de ikke så frodige, og hvorvidt du går på jobb og er sexy kledd er jo også en trigger, for begge parter, og det fører gjerne til at en prøver og utforsker litt mere hos en elsker enn man ville gjort hjemme på sitt eget soverom, med den samme gamle... Anonymkode: 1b356...587
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #43 Skrevet 21. mars 2018 Autokorrekt slengte visst inn en Jakob... Anonymkode: 1b356...587
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #44 Skrevet 21. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig og få litt flere detaljer her om utroskapen? F.eks hvordan du ser ut, hva du har på deg, tar du den i baken osv. Støtter ikke utroskapen men hadde vert greit og vite👍🏻 Anonymkode: 1b356...587 Jeg tok den mye mer i baken enn den vanlige veien da jeg var utro... det ble ekstra kinky da. Anonymkode: cf186...b1a
Gjest Darwinia:-) Skrevet 21. mars 2018 #45 Skrevet 21. mars 2018 På 18.3.2018 den 19.43, Anonym bruker skrev: En blir roligere, mer avslappet, og bedre å ha å gjøre med hjemme med mannen. Så han får bonusen av å ha en god samboer. Win-win. Anonymkode: d10d3...751 Keep telling yourself that!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #46 Skrevet 22. mars 2018 Det kanskje om og føle seg attraktiv også. Om det f.eks er slutt på komplimenter og blikk på hjemmebane, kan det vere fristende når en vet at noen har et godt øye til en på jobben, og kanskje la skjørtet skli litt ekstra opp når en bøyer seg frem og vet en har blikket på seg, og vite at nå går det noen sikringer... eller et tilfeldig møte på et kott eller kopirom der man drar opp skjørtet, drar ned strømpebuksa og ber han knulle deg bakfra kort og godt. Jeg mener det er jo ikke bra, men det kan føles veldig bra der og da, og fører gjerne til gjentakelse.. Anonymkode: 1b356...587
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #47 Skrevet 19. september 2018 På 20.3.2018 den 16.34, Anonym bruker skrev: Tusen takk for ett godt svar😃 Foreløpig tror jeg ikke det er fare for at noen av oss blir forelsket, men hvis noen av oss kan bli det, så er det nok meg. Vi hadde nok heller ikke fungert som et vanlig par. Han er 18 år eldre enn meg, super hot og i bedre form enn de fleste 30 åringer🤫 Skal prøve å være forsiktig med følelsene. Vet at de plutselig er der, så er vell kanskje ikke så lurt å holde på like lenge som deg. Klem tilbake! Anonymkode: fa38a...f05 Hæ....? Vet det er gammel tråd, men forstod ikke helt. 18år eldre enn deg, så er han i bedre form enn de fleste 30åringer? Du mener 50, eller? Anonymkode: 0db43...5d0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2018 #48 Skrevet 19. september 2018 Virker som du lider av en hjerneskade. Kanskje du skal ta også #ikkesjekkedeg med celleprøve❤️ Med det sagt så er nok mannen din den som er den sterke i det forholdet her at han forlater deg den dagen når du stinker råtten fisk og rekesalat der nede og finner ut at han har blitt smitta med klamydia av jentungen han er sammen med☺️☺️ Anonymkode: 77229...f1a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2018 #49 Skrevet 20. september 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Virker som du lider av en hjerneskade. Kanskje du skal ta også #ikkesjekkedeg med celleprøve❤️ Med det sagt så er nok mannen din den som er den sterke i det forholdet her at han forlater deg den dagen når du stinker råtten fisk og rekesalat der nede og finner ut at han har blitt smitta med klamydia av jentungen han er sammen med☺️☺️ Anonymkode: 77229...f1a Kan godt hende hun ikke har det så greit nå. Utroskap fører sjeldent med seg det positive. Anonymkode: 0db43...5d0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2018 #50 Skrevet 23. september 2018 Vet dette er en gammel tråd. Håper på å få svar uansett 😀 Hva slags jobber har dere siden dere kan flekse å møtes? Innbiller meg det kan være vanskelig med hvilken som helst jobb Anonymkode: 89312...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå