Gå til innhold

Du som er utro - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 10 år i ett forhold fikk jeg meg en «elsker». Har holdt på siden desember, men spørsmålet er hvor ofte møter dere egentlig elskeren deres? 

Vi jobber på samme plass og møtes omtrent 1-2 ganger i uken. Er det ofte? 

Er ikke ute alle kommentarene om hvor dårlig gjort dette er og at jeg er fæl. Er fullt klar over dette!

Anonymkode: fa38a...f05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke innlegget ditt. Vil du egentlig at noen skal si skjerp deg? Kutt ut elskeren ?

Du bestemmer jo selv hvor ofte du vil møte han. Det er ikke noe fasit svar på dette. 

Anonymkode: 6e0c4...fd1

Skrevet

Trenger ingen som sier skjerp deg.

Med tanke på hvor mange prosent av de som er i et forhold som er utro (ofte med fast «elsker»), så ville jeg høre hvor ofte andre møtes. Vet at det ikke er noe fasit svar, men det er det sjeldent på spørsmålene som stilles her inne.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Etter 10 år i ett forhold fikk jeg meg en «elsker». Har holdt på siden desember, men spørsmålet er hvor ofte møter dere egentlig elskeren deres? 

Er ikke ute alle kommentarene om hvor dårlig gjort dette er og at jeg er fæl. Er fullt klar over dette!

"Er det ofte"? Hva mener du, ofte i forhold til hva? Ofte sammenlignet med hva andre gjør? Ofte, på en skala fra 1 til 10? Ofte, i betydningen risikabelt mtp å bli avslørt? 

Anonymkode: 13ce5...418

Skrevet

Fy faen, så lite respekt jeg har for to voksne mennesker som møtes bare for å pule. Tenk å ha så liten selvbeherskelse, og tenk å ha så liten respekt for det mennesket man lever med. 

Anonymkode: 3ff9b...729

Skrevet

Det varierer veldig kan være at fra hver 14 dag til 3 ganger i uken.

Anonymkode: d2b64...95e

Skrevet

Stort sett en til to ganger i uken. Det går aldri lenger enn to uker i alle fall. 

Anonymkode: 74286...43f

Skrevet

Ja, du er fæl

Anonymkode: c9e6c...643

Skrevet

For en drittsekk du er! Hadde det vært min mann så hadde det vært på hau og ræv ut i en h....fart! For et svik! Du er vel redd for å bli avslørt..og det kommer du til å bli før eller senere. Kalles for karma. Har du et lite snev av samvittighet så forteller du om utroskapen til dama di med engang! Så slipper hun å kaste bort mere tid av sitt liv på søppel som deg..jo lengre tid det tar før du blir avslørt jo mere bitter vil dama di bli når hun går fra deg!!

Anonymkode: 08f50...707

Skrevet

Ts er nok ei dame.

Anonymkode: 2eea8...60c

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en drittsekk du er! Hadde det vært min mann så hadde det vært på hau og ræv ut i en h....fart! For et svik! Du er vel redd for å bli avslørt..og det kommer du til å bli før eller senere. Kalles for karma. Har du et lite snev av samvittighet så forteller du om utroskapen til dama di med engang! Så slipper hun å kaste bort mere tid av sitt liv på søppel som deg..jo lengre tid det tar før du blir avslørt jo mere bitter vil dama di bli når hun går fra deg!!

Men du vet jo aldri, ksn ho være din mann. For at ei dame skal ha srx krebes det som oftest en person til.

Du kjenner din mann tenker du, og vet at ham aldri kunne gjort noe slikt? Vel, han jeg holder på med er i forhold, han er også den mest ordentlige personen jeg vet om og den siste i dette landet noen hadde tippet at kunne være utro. But guess what?

Anonymkode: a5d36...b7e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fy faen, så lite respekt jeg har for to voksne mennesker som møtes bare for å pule. Tenk å ha så liten selvbeherskelse, og tenk å ha så liten respekt for det mennesket man lever med. 

Anonymkode: 3ff9b...729

Jeg vil ikke si så mye om mitt privatliv annet enn dette: mannen kan bli kjedelig, rutinesex, "elskov", rolig og forutsigbar.

En elsker kan få en til å føle seg verdsatt, og gi en rå, vill, dyrisk sex. En blir roligere, mer avslappet, og bedre å ha å gjøre med hjemme med mannen. Så han får bonusen av å ha en god samboer. Win-win.

Anonymkode: d10d3...751

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil ikke si så mye om mitt privatliv annet enn dette: mannen kan bli kjedelig, rutinesex, "elskov", rolig og forutsigbar.

En elsker kan få en til å føle seg verdsatt, og gi en rå, vill, dyrisk sex. En blir roligere, mer avslappet, og bedre å ha å gjøre med hjemme med mannen. Så han får bonusen av å ha en god samboer. Win-win.

Det er jo bare patetisk å tenke slik..kanskje mannen din kunne funnet seg et ordentlig kvinnfolk isteden for ei utro gomslork pusi. Håper du bruker kondom slik at du ikke smitter den stakkars mannen din med alskens faenskap.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo bare patetisk å tenke slik..kanskje mannen din kunne funnet seg et ordentlig kvinnfolk isteden for ei utro gomslork pusi. Håper du bruker kondom slik at du ikke smitter den stakkars mannen din med alskens faenskap.

Jeg er et ordentlig kvinnfolk. Møt meg så skal du få se.

Ingenting stakkars med mannen min. Noe mer du lurte på?

Åh, nei. Jeg liker ikke kondom. Så vet du det. Men jeg sjekker meg. Jeg er ren. Så slipper du å bekymre deg for det.

Skrevet

Altså, det går bare an å være «utro» dersom man er gift (i tradisjonell betydning, altså i kirken).

Hvis man bare lever sammen med noen uten å være gift så går det per definisjon ikke an å være utro, fordi man ikke har lovet hverandre noe om å være «tro». Det er det som er selve formålet med ekteskapet.

Anonymkode: c6d37...678

Skrevet

Nesten alle som har litt draget er utro . Ikke vær så naive . Tror nok de flere som er utro er det ofte i noen perioder og så litt tørke. 

Anonymkode: fbd4b...d46

Skrevet

Du er et lite, råttent menneske, hi. 

Anonymkode: 8c7ba...643

Skrevet

Hvordan klarer du å være utro to ganger i uken uten at mannen blir mistenksom, gjør dere det i arbeidstiden? Her går ettermiddagene til oppfølging av barn, fritidsaktiviteter, leker, kjøring og henting hos venner osv osv, ingen av oss kunne stukket av for å ha sex flere ganger i uken uten at det ville påvirket hele familien...

Anonymkode: 171c9...afc

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarer du å være utro to ganger i uken uten at mannen blir mistenksom, gjør dere det i arbeidstiden? Her går ettermiddagene til oppfølging av barn, fritidsaktiviteter, leker, kjøring og henting hos venner osv osv, ingen av oss kunne stukket av for å ha sex flere ganger i uken uten at det ville påvirket hele familien...

Jeg sier bare at jeg skal treffe noen venner etc... 

Skrevet

For å svare på noen av spørsmålene først: Jeg er en dame og ja vi gjør det i arbeidstiden. I løpet av di 3-4 månedene vi har holdt på, har bare 3 av gangene vært på ettermiddagen.

Vet at det er dårlig gjort og alt det der, men kjenner det faktisk ikke på samvittigheten. Både jeg og han er i langvarige forhold, men vi savner den gode sexen som vi kan gi hverandre. Noen ganger er det bare en BJ, mens andre ganger er det sex. 

Takk til de som faktisk har svart på spørsmålet😃

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en dame og ja vi gjør det i arbeidstiden.

Når jeg ikke trodde man kunne synke lavere, så stjeler dere jammen meg fra arbeidsgiver to dager i uken i tillegg. Dere er like råttne begge to

Skrevet

Når jeg ikke trodde man kunne synke lavere, så stjeler dere jammen meg fra arbeidsgiver to dager i uken i tillegg. Dere er like råttne begge to

Du vet da ikke om de skriver timer for den tiden. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet da ikke om de skriver timer for den tiden. 

Når hun skriver i arbeidstiden, så regner jeg med det

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier bare at jeg skal treffe noen venner etc... 

Men blir ikke hele ekteskapet løgn på løgn på løgn, og er du ikke redd mannen skal finne det ut? 

Sammenligner med mitt ekteskap igjen, mannen sier at han f.eks stikker til Rune en tur så er det jo helt naturlig for meg å spørre om han har hatt det hyggelig og om hvordan det sto til hos Rune & co når han kommer hjem. Vi kjenner jo hverandres venner og gjerne partnerne deres også... 

Om du sier du drar til "Lise" snakker dere ikke sammen når du kommer hjem? Og om mannen din møter Lise på butikken dagen etter er du ikke redd han skal nevne at du var der i går? 

Men folk som er utro har kanskje så dårlige ekteskap at de ikke snakker sammen? 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når hun skriver i arbeidstiden, så regner jeg med det

Jeg har også sex i arbeidstiden. Det går absolutt ikke utover arbeidet mitt. Jeg flekser.. jobber mange ettermiddager og helger, langt utover hva jeg får betalt for. At jeg ligger og skrever noen timer på dagtid når de fleste av kollegaene mine er på kontoret, gjør det hele bare mer gøy og spennende ;-)

Anonymkode: 74286...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...