Gå til innhold

Idag forsvant barnet mitt på 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han der hadde jeg dumpet! Hvis han bryr seg så lite om barnet ditt og ikke vil hjelpe deg når du er i en fortvilet situasjon, hva skal du med han? For ikke å snakke om hvordan han snakket til deg etterpå, nei, vet du hva, han der ber du pakke i kveld!

Anonymkode: 3fa47...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte han virkelig om hva som var problemet ditt? Hva som var problemet hans er et mer relevant spørsmål.

Er han så lite empatisk generelt, eller var det bare noe som stakk ham i dag? Hårreisende oppførsel.

Hvis han jevnt mangler empati, er han ikke noe å samle på. 

Eneste gyldig grunn for å bli sittende i bilen i en slik situasjon er at barnet kanskje vil gå til bilen.

Alle foreldre har vel opplevd den gufne følelsen det er å tape barnet av syne, om så bare for en liten stund. Mi eldste fikk i oppdrag å sette på plass handlevogna inne på en stor matbutikk, og borte var hun. Ble et par hektiske minutter før hun kom til rette. Var alene da, men hadde samboeren nektet å hjelpe til å finne henne hadde jeg blitt rasende. At han ikke er barnets biologiske far har null betydning.

Skrevet

Den mannen hadde jeg dumpet umiddelbart. Måten han reagerte på i dag sier uendelig mye om han - og ikke noe av det sier at du og barna vil få et godt liv sammen med ham. Og jeg sier med en annen - du er heldig som oppdaget denne siden av ham nå før forholdet blir enda mer alvorlig. Kom deg unna ham!

Han viser at han ikke har følelser for barna din. Han viser det med at han ikke kommer for å hjelpe deg å lete og bekrefter det med måten han snakker til deg foran barna etterpå. Han har altfor lite empati til at noen kan få et godt sammen med ham når han ikke støtter deg når barnet ditt har forsvunnet! Denne mannen kan du ikke fortsette å være sammen med.

Anonymkode: dc23e...da9

Skrevet

Han der hadde jeg referert til som EKS så fort ungen var funnet. Tror jammen ikke vi hadde delt bil hjem igjen, en gang. 

Anonymkode: af204...d94

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Din kjæreste er ikke normal og sannsynligvis har ingen barn selv

Ikke stempel det som om det skulle være en normal ting å gjøre når man ikke har barn.Det har ingenting med det å gjøre

Anonymkode: 6f497...ce6

Skrevet

For en lite empatisk type. Han skulle kommet inn igjen, og jeg hadde ikke vært sammen med han lenge. Ikke pga den hendelsen i seg selv, men fordi han har noen holdninger som ikke er ok når man er sammen med en som har barn fra før. Har ingenting å si om han også har barn fra før.

Anonymkode: 10ffe...88f

Skrevet

Han der hadde jeg droppa. Han driter i ungen din.

Anonymkode: 73f95...c55

Skrevet

For en dritt. Hva om ungen mister feste og forsvinner under vann på stranda, gir han faen da og siden det er ditt ansvar? Hvis ungen svinser foran en buss? Hvis en fremmed vil ha det med seg? Jeg hadde aldri klart å stole på en sånn person, meget spesielt at han ikke reagerte.

Anonymkode: ac48f...f67

Skrevet

Hi her. 

Når vi kom hjem til leiligheten vår gikk barna inn, og jeg og han skulle ta en prat. Det gikk ikke særlig bra og det tok ikke lange tiden før han ba meg gå ut av bilen. Og han stakk. Har ikke hørt fra han siden heller. 

Hva han har å bli sur for er for meg en gåte.. Er det noen som har rett til å være sur her så er det meg... Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Ble verre og verre her. 

Anonymkode: e2c0f...098

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Når vi kom hjem til leiligheten vår gikk barna inn, og jeg og han skulle ta en prat. Det gikk ikke særlig bra og det tok ikke lange tiden før han ba meg gå ut av bilen. Og han stakk. Har ikke hørt fra han siden heller. 

Hva han har å bli sur for er for meg en gåte.. Er det noen som har rett til å være sur her så er det meg... Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Ble verre og verre her.

Trenger du egentlig å vite noe mer om denne mannen?

Han er ikke noe å samle på!

Skrevet

Du skriver kjæreste, betyr det at dere ikke bor sammen? Desto lettere å bare slå opp, vekk med han.

En ting er at han ikke kom inn for å lete sammen med deg, det er ille nok, men kan til nøds unnskyldes med tankeløshet. Dealbreakeren er måten han snakket til deg på etterpå, det hadde jeg aldri funnet meg i....

Anonymkode: 38159...8d5

Skrevet

Jeg mistet eldste dotten på kjøpesenter en gang, det var de jævligste fem minuttene i hele mitt liv. Jeg løp rundt og gråt i panikk og var shaky i flere dager etterpå. Han var riktignok litt yngre, men likevel. Da jeg fortalte det til mannen min senere fikk jeg selvfølgelig trøst og full forståelse og jeg fikk prate om det alle tusen gangene jeg trengte. 

For en dust du er sammen med.

Anonymkode: 4d94e...f8c

Skrevet
2 timer siden, Hjertefru skrev:

Spurte han virkelig om hva som var problemet ditt? Hva som var problemet hans er et mer relevant spørsmål.

Er han så lite empatisk generelt, eller var det bare noe som stakk ham i dag? Hårreisende oppførsel.

Hvis han jevnt mangler empati, er han ikke noe å samle på. 

Eneste gyldig grunn for å bli sittende i bilen i en slik situasjon er at barnet kanskje vil gå til bilen.

Alle foreldre har vel opplevd den gufne følelsen det er å tape barnet av syne, om så bare for en liten stund. Mi eldste fikk i oppdrag å sette på plass handlevogna inne på en stor matbutikk, og borte var hun. Ble et par hektiske minutter før hun kom til rette. Var alene da, men hadde samboeren nektet å hjelpe til å finne henne hadde jeg blitt rasende. At han ikke er barnets biologiske far har null betydning.

Ja han spurte virkelig om det..

Og nei, er ikke bare idag jeg har opplevd at han er lite empatisk og ganske selvsentrert og egoistisk. Slik har jeg opplevd han ved flere tilfeller.

Jeg opplever at han kommer først, og hans barn. Deretter kommer familien/moren hans. Deretter kommer kanskje jeg. Og så kommer barna mine kanskje under der igjen.. men han og hans først. I alt og ett. Og vi blir desverre tydeligvis ikke sett på som ‘hans’. Jeg opplever det kjempesårt for jeg ser på det som ‘oss’, at Vi alle er en enhet. Et team! Ja nei vet ikke helt her allså.. er ganske overrasket og trist over denne hendelsen ja

hi

Skrevet

Viste dette til min samboer. Vi har dine og mine barn. Og Så at dette var helt på trynet. Sånt gjør man bare ikke. Han bryr seg ikke. 

Hadde seriøst revurdert forholdet.

Anonymkode: f1a21...7a1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og nei, er ikke bare idag jeg har opplevd at han er lite empatisk og ganske selvsentrert og egoistisk. Slik har jeg opplevd han ved flere tilfeller.

Jeg opplever at han kommer først, og hans barn. Deretter kommer familien/moren hans. Deretter kommer kanskje jeg. Og så kommer barna mine kanskje under der igjen.. men han og hans først. I alt og ett. Og vi blir desverre tydeligvis ikke sett på som ‘hans’. Jeg opplever det kjempesårt for jeg ser på det som ‘oss’, at Vi alle er en enhet. Et team! Ja nei vet ikke helt her allså.. er ganske overrasket og trist over denne hendelsen ja

hi

Skjønner godt at du er lei deg. Du får se om du får en ordentlig dialog med ham om hvordan han egentlig ser på forholdet deres, barna dine...hvis det i det hele tatt er mulig.

Hvis han ikke åpner øynene da er jeg enig med de som mener han ikke er noe å samle på! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke stempel det som om det skulle være en normal ting å gjøre når man ikke har barn.Det har ingenting med det å gjøre

Ikke helt sånn jeg tolket det. 

Tolket det mer som. Han ikke er normal.

Deretter umoden og ikke barn selv. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Du kan ikke la barna dine vokse opp under slike forhold. Hva tror du dette gjør med barna dine, at din kjæreste så tydelig ikke bryr seg om barna dine? Jeg forstår heller ikke hva din kjæreste tenker når han går inn i et forhold som inkluderer barn, og så ikke bry seg om barna. Personlig møtte jeg en mann med tre barn og jeg likte mannen veldig godt. Men jeg måtte være ærlig både ovenfor meg selv og den potensielle kjæresten at tre barn som han hadde i tillegg til mitt barn ville bli for mye for meg, og derfor ble vi aldri et par. Jeg kunne vært egoistisk og tenkt kun på oss voksne, men da ville jeg satt hans barn og mitt barn i en uholdbar situasjon og det var helt uaktuelt. 

Anonymkode: 9d431...742

Skrevet

Nevnte innlegget for samboer, vi har mine, dine, våre. Vi var begge enig om at hvis en av oss hadde gjort noe slikt som kjæresten din, så hadde forholdet lidd en brå død.

Anonymkode: 20d65...7c1

Skrevet

Den mannen der er en egoistisk fjott. Hvis du beholder han etter dette så er du desperat. 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke helt sånn jeg tolket det. 

Tolket det mer som. Han ikke er normal.

Deretter umoden og ikke barn selv. 

Som de som ikke har barn er? Man er ikke automatisk en umoden idiot fordi om man ikke har egne barn

Skrevet

Helt ærlig hadde jeg slått opp med en slik person- uten å nøle! Hadde ikke følt meg trygg til å ha vedkommende til å se til barnet/barna hvis han ikke kunne løfte en finger for å hjelpe meg å leite etter barnet hvis det forsvant. Sannsynligvis hadde både jeg og han tenkt at det hadde rotet seg bort mtp størrelse (bor selv i Sanvika og senteret der er stort og kronglete). Likevel hadde jeg forventet at mannen hjalp til! 

Anonymkode: c7873...792

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som de som ikke har barn er? Man er ikke automatisk en umoden idiot fordi om man ikke har egne barn

Sto du opp på feil bein i dag, eller kverulerer du alle dager?

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger du egentlig å vite noe mer om denne mannen?

Han er ikke noe å samle på!

Hadde tatt alle tingene hans og lagt i gangen, evt garasjen. No joke!
Hadde faktisk ikke hatt stort mer å prate med han om etter en slik hendelse. Barna kommer ALLTID først! Snakk om å være lite voksen i hodet (han fyren altså!). 

Anonymkode: c7873...792

Skrevet
2 minutter siden, mirakela skrev:

Sto du opp på feil bein i dag, eller kverulerer du alle dager?

Nei. Men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sannsynlig at han ikke har barn selv

Skrevet

Høres ut som om du er sammen med en umoden og egoistisk tenåring. 

Kvitt deg med dritten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...