Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #76 Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiller ingen rolle hva Frp sier. De viser jo med all handling at de aksepterer det hun sier og gjør - gang på gang. Jensen går ut og presiserer at hun har tillit til Listhaug. Så lenge Listhaug får fortsette i fremtredende stilling i regjeringen og i partiet så tror jeg dessverre hun kommer til å dra med seg enda flere med ekstreme holdninger - og hun er med på å støtte de som har samme holdningene som hennes tidligere partikollega - Breivik - har. Skal det bli en endring så må Frp først ta en ordentlig oppryddning i sine egne rekker, hvis ikke vil polariseringen i politikken og samfunnet fortsette - og det er jo det det partiet ser ut til å ønske på alle plan. Regjeringens Frp-politikere er en skam for ethvert land. Anonymkode: 70a4d...ae1 Dessverre er jeg redd Hareide er for feig til å stemme for opposisjonens mistillit mot Listhaug. Han lar seg jo blende av at hun, hyklersk nok, sprader rundt med et gullkors på brystet. Anonymkode: 08471...b4d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #77 Skrevet 15. mars 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare for ikke helt å miste motet: kan det være noe positivt i alt dette? Kan det være at Sylvi faktisk (ufrivillig) drar nettrollene frem i lyset? Selv FrP innrømmer jo nå at det er store mengder nettroll på facebooksidene til Sylvi... Anonymkode: 321dd...cf0 Nettroll... Som i falske profiler eller hva tenker du på? Det jeg opplever rundt meg er at Listhaug har gjort det legitimt å «gi folk fingeren». Folk jeg før kunne drøfte uenigheter sakelig med har blitt «helt gale». Jeg kan ikke en gang vise til faktiske hendeler/dokumenter etc, fordi de sitter på en helt annen virkelighetsoppfatning enn meg. De begrunner ikke en gang sine meninger, de bare spyr ut en masse påstander og truer gjerne i samme slengen. Aldri opplevd disse menneskene slik før selv om vi har hatt våre uenigheter. Min misstanke blir derfor at de eventuelle trolla dere viser til er skapt av FrP og spesielt Listhaug selv hi Anonymkode: 61882...4ac
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #78 Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dessverre er jeg redd Hareide er for feig til å stemme for opposisjonens mistillit mot Listhaug. Han lar seg jo blende av at hun, hyklersk nok, sprader rundt med et gullkors på brystet. Anonymkode: 08471...b4d Jeg er langt på vei enig, men så må vi huske på at Hareide har blitt sterkt kritisert av sine egne for å være for veik en stund nå. Listhaug er i hardt vær i flere kristen«samfunn». Dessuten er KrF under sperregrensa, så de har ikke stort å tape. Kanskje kan nettopp en støtte til venstresiden her gi de en ny boost på popularitetsstigen 🙏 hi Anonymkode: 61882...4ac
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #79 Skrevet 15. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dessverre er jeg redd Hareide er for feig til å stemme for opposisjonens mistillit mot Listhaug. Han lar seg jo blende av at hun, hyklersk nok, sprader rundt med et gullkors på brystet. Anonymkode: 08471...b4d Jeg frykter du har rett. Men i så fall tror jeg han vil bli sett på som en veik leder, og det tror jeg ikke han og partiet har råd til. Listhaug bruker jo det korset veldig bevisst, det blir spesielt synlig hver gang hun møter kritikk. Og nå har flere fylkesledere fra Frp også begynt kampanjen for å gjøre Listhaug til et offer i denne saken - det er rett og slett skremmende: https://www.nrk.no/norge/_-na-er-det-full-jakt-pa-sylvi-listhaug-1.13964279 I tillegg støtter fylkesleder i Nordland hennes første innlegg på facebook i denne saken som helt innenfor. Dvs. han er tydeligvis også uenig i at hun hadde noe å unnskylde. Med det viser han like tydelig som Listhaug at han ikke forstår hvilken rolle han har som politiker på så høyt plan. Anonymkode: 70a4d...ae1
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #80 Skrevet 15. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettroll... Som i falske profiler eller hva tenker du på? Det jeg opplever rundt meg er at Listhaug har gjort det legitimt å «gi folk fingeren». Folk jeg før kunne drøfte uenigheter sakelig med har blitt «helt gale». Jeg kan ikke en gang vise til faktiske hendeler/dokumenter etc, fordi de sitter på en helt annen virkelighetsoppfatning enn meg. De begrunner ikke en gang sine meninger, de bare spyr ut en masse påstander og truer gjerne i samme slengen. Aldri opplevd disse menneskene slik før selv om vi har hatt våre uenigheter. Min misstanke blir derfor at de eventuelle trolla dere viser til er skapt av FrP og spesielt Listhaug selv hi Anonymkode: 61882...4ac Tenker på nettroll slik du beskriver flere av dem rundt deg - folk som man før kunne diskutere med, men som nå er blitt «helt gale.» Jeg har flere av dem rundt meg jeg og - pappa, kolleger, familiemedlemmer. Men du sa noe der, at disse er skapt av FrP og Listhaug selv... Anonymkode: 321dd...cf0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #81 Skrevet 15. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nettroll... Som i falske profiler eller hva tenker du på? Det jeg opplever rundt meg er at Listhaug har gjort det legitimt å «gi folk fingeren». Folk jeg før kunne drøfte uenigheter sakelig med har blitt «helt gale». Jeg kan ikke en gang vise til faktiske hendeler/dokumenter etc, fordi de sitter på en helt annen virkelighetsoppfatning enn meg. De begrunner ikke en gang sine meninger, de bare spyr ut en masse påstander og truer gjerne i samme slengen. Aldri opplevd disse menneskene slik før selv om vi har hatt våre uenigheter. Min misstanke blir derfor at de eventuelle trolla dere viser til er skapt av FrP og spesielt Listhaug selv hi Anonymkode: 61882...4ac Enig. Trollene sprekker ikke "i lyset", de føler seg bekreftet av at Skrothaug sier det de selv mener. Og så føler de at de sitter på en eller annen "sannhet" som de har til felles med heltinna si. Anonymkode: 30f97...ef3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #82 Skrevet 15. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er langt på vei enig, men så må vi huske på at Hareide har blitt sterkt kritisert av sine egne for å være for veik en stund nå. Listhaug er i hardt vær i flere kristen«samfunn». Dessuten er KrF under sperregrensa, så de har ikke stort å tape. Kanskje kan nettopp en støtte til venstresiden her gi de en ny boost på popularitetsstigen 🙏 hi Anonymkode: 61882...4ac Mange kristne er også lei av FrP. De er opprørte over bl a kirkeasylsaken. Anonymkode: 30f97...ef3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #83 Skrevet 16. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig. Trollene sprekker ikke "i lyset", de føler seg bekreftet av at Skrothaug sier det de selv mener. Og så føler de at de sitter på en eller annen "sannhet" som de har til felles med heltinna si. Anonymkode: 30f97...ef3 Og så kommer google og andre søkemotorer inn og hjelper til. Det skumle med søkemotorer og internett er at alle søkene dine og klikkene dine blir lagret og gjør etterhvert at de treffene man får når man f. eks søker på "Innvandrere i Norge" blir veldig forskjellige. En som trives på document.no og HRS vil få helt andre treff øverst enn en som leser saker på Imdi og SSB sine sider jevnlig. Begge får filtrert treffene sine til å passe de valgene man tidligere har tatt, men ikke alle skjønner at søketreffene dine er "farga", og skjønner man ikke det, så vil treffene bare bli mindre og mindre nyanserte og vil etterhvert bare vise på side en det som allerede bekrefter det du tror. Anonymkode: 60abe...025
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #84 Skrevet 16. mars 2018 Sp er også med 👏👏👏 hi Anonymkode: 61882...4ac
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #85 Skrevet 16. mars 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Og så kommer google og andre søkemotorer inn og hjelper til. Det skumle med søkemotorer og internett er at alle søkene dine og klikkene dine blir lagret og gjør etterhvert at de treffene man får når man f. eks søker på "Innvandrere i Norge" blir veldig forskjellige. En som trives på document.no og HRS vil få helt andre treff øverst enn en som leser saker på Imdi og SSB sine sider jevnlig. Begge får filtrert treffene sine til å passe de valgene man tidligere har tatt, men ikke alle skjønner at søketreffene dine er "farga", og skjønner man ikke det, så vil treffene bare bli mindre og mindre nyanserte og vil etterhvert bare vise på side en det som allerede bekrefter det du tror. Anonymkode: 60abe...025 Det er sant. Ekkokammeret... Anonymkode: 30f97...ef3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #86 Skrevet 17. mars 2018 har større mistilt til Jonas, ap og de andre sutrekoppene, herregud, de på utøya kan og gå og legge seg.... Anonymkode: d7747...aed
Matthea Skrevet 17. mars 2018 #87 Skrevet 17. mars 2018 På 15.3.2018 den 19.02, Anonym bruker skrev: De? Hvem "de"? Kun et fåtall var på Utøya da det skjedde. Hva med Arbeiderpartiet, som hater kristne? Som støtter barnedrap? (Abort) Noe så sinnsykt dobbeltmoralsk Anonymkode: 84e74...9f8 Det var et politisk angrep rettet mot Ap, så jo det er "de". Hva i alle dager har abort med denne saken å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå