Gå til innhold

Mistillit mot Listhaug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva Sanner har gjort Erna for å få det utakknemlige oppdraget med å unnskylde på vegne av hele regjeringen. Makan til drittjobb

Anonymkode: a2832...428

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på hva Sanner har gjort Erna for å få det utakknemlige oppdraget med å unnskylde på vegne av hele regjeringen. Makan til drittjobb

Må ikke glemme at han gikk ut "allerede" etter to-tre dager og kritiserte Listhaug. Kan tenke meg at det ikke var populært, og i hvert fall ikke hos Frp...

Anonymkode: 70a4d...ae1

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Problemene i Sverige skyldes ghettoisering de siste 40 år. At Sverige forsømte integreringsarbeidet i 1970-80-90 er ikke noe argument mot å ta ansvar i dag.

Anonymkode: 30f97...ef3

Ingen tar ansvar for integrering idag, ingen norske politikere gjør noe for å integrere innvandrere. 

Samtidig tror sosialister at muslimer vi gå hånd i hånd med homser. Det kommer aldri til å skje. Jo større andel muslimer i Norge, jo mer homsehat. Det kan ikke "integreres bort". 

Anonymkode: 84e74...9f8

Skrevet
1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Men ser du ikke sammenhengen? Hun anklager de som har vært utsatt for det største terrorangrepet i Norge for å ville beskytte terrorister - ganske usmakelig. 

De? Hvem "de"? Kun et fåtall var på Utøya da det skjedde. 

Hva med Arbeiderpartiet, som hater kristne? Som støtter barnedrap? (Abort)

Noe så sinnsykt dobbeltmoralsk

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du var jo ikke lite trangsynt?

Anonymkode: 4b60a...d4c

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj, litt mer kunnskap hadde ikke vært å forakte...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes dette er latterlig. Listhaug har ikke sagt noe galt. Er det er faktum at ap vil stemme mot å ta fra terrorister statsborgerskap? Ja! Og det er kun det Listhaug uttalte seg om. Ap, rødt & co hopper på dette som en gjeng aper. (Og klarer på veien å vri oppmerksomheten bort fra den pinlige Giske-saken). Jeg spyr av Støre.

Anonymkode: e40c3...2a0

Du har tydelegvis ikkje skjøna heilt kva saka dreier seg om.  Ingen er i mot å ta frå terroristar statsborgarskapet.  Spørsmålet er kven som skal gjere det.  Eit fleirtal på Stortinget meiner tap av statsborgarskap er ei sak som skal avgjerast av ein domstol, medan H + Frp vil late det vere opp til nokon i departementet.  Dette går på kva rettsikkerheit vi ynskjer å ha i landet vårt.   Allereie i dag kan politiet beslaglegge passet til terrormistenkte, men altså ikkje statsborgarskapet. 

Kvifor Listhaug valde å henge ut Ap, sjølv om og dei andre opposisjonspartia, samt V og Krf, står for det same, kan vi berre spekulere i, men utsegnene hennar liknar såpass mykje på uttalelsane frå Utøyaterroristen at det vekte sterke reaksjonar frå mange berørte.

Listhaug har heva høg lønn som kommunikasjonsrådgjevar i First House, og eg finn det vanskeleg å tru på at ho skulle vere så klønete i kommunikasjonen ved eit uhell.  

Skrevet
2 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Venstre har vel alt meldt at de ikke støtter og jeg tror dessverre ikke at KrF har ryggrad til å gå imot regjeringen. 

Det positive er at Listhaug er svekket, det negative er at det har vist seg at vi har en statsminister uten reell makt. 

Det har ikke slått deg at Erna faktisk ønsker å støtte Listhaug?

Anonymkode: 33966...dd0

Skrevet

Etter den oppførselen Listhaug har fremvist den siste uken på toppen av alt trøbbelet hun har skapt tidligere tviler jeg sterkt på at hun har noen høy stjerne hos Erna faktisk. 

Anonymkode: 5232a...aa3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det blir beskrevet at Listhaug har gått mot statsministerens råd og krav helt til hun ble presset mot veggen og ikke hadde noe annet valg. Så nei, jeg tror ikke at statsministeren støtter Listhaugs sololøp her. 

Skrevet

Listhaug er en kvinnelig utgave av Trump, kynisk sosiopat!

Anonymkode: fe445...2ed

Skrevet

Uffda, her er det noen som må tilbake på skolebenken...

Anonymkode: 598bf...f4b

Skrevet

Hvor har du sånt fra? Det er jo bare tull. Jeg er så lei av sånne utspill som dette...

Anonymkode: 321dd...cf0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor har du sånt fra? Det er jo bare tull. Jeg er så lei av sånne utspill som dette...

Jeg tror dessverre det er noe vi vil se mer av - det er jo vist at intelligensen i befolkningen går ned...

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow. Bare wow. Hvor har du hentet all denne fantastiske kunnskapen fra? 

Anonymkode: 08471...b4d

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror dessverre det er noe vi vil se mer av - det er jo vist at intelligensen i befolkningen går ned...

Ja, gurimalla, jeg ser det mer og mer selv. På facebook, i kommentarfelt og uheldigvis blant kolleger og familie. Jeg er så lei...

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, gurimalla, jeg ser det mer og mer selv. På facebook, i kommentarfelt og uheldigvis blant kolleger og familie. Jeg er så lei...

Og blant foreldre til store barn (jobber i vgs...). Hvorfor skal de gjøre lekser når mamma ikke kan skrive korrekt norsk i en mail og alle tror det er skolens oppgave å skape et helt menneske, ferdig produsert, hjemmet skal ikke bistå i annet enn å gi dårlig mat og tilgang på internett.

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og blant foreldre til store barn (jobber i vgs...). Hvorfor skal de gjøre lekser når mamma ikke kan skrive korrekt norsk i en mail og alle tror det er skolens oppgave å skape et helt menneske, ferdig produsert, hjemmet skal ikke bistå i annet enn å gi dårlig mat og tilgang på internett.

Men toppkarakter skal de ha, for de har jo jobbet SÅ hardt, må vite... Å sitte i kantina og trykke copy-paste er jo så krevende, atte... 

Utsettelse har de jo også fått, for med jobb, russebuss og kjæreste så blir det jo ikke tid til å gjøre skolearbeid. 

Disse skal i neste omgang styre landet. Jeg gremmes. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme tenkte jeg! Dæsken som han blir stekt i eget fett... Eller, Sylvis fett, da.

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow. Bare wow. Hvor har du hentet all denne fantastiske kunnskapen fra? 

Tror du mener "fanatiske"! 😂

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen tar ansvar for integrering idag, ingen norske politikere gjør noe for å integrere innvandrere. 

Samtidig tror sosialister at muslimer vi gå hånd i hånd med homser. Det kommer aldri til å skje. Jo større andel muslimer i Norge, jo mer homsehat. Det kan ikke "integreres bort". 

Men altså. "Ingen" politikere tar ansvar for integrering? 

SYLVI SKROTHAUG - unnskyld, jeg mener selvsagt SYLVI LISTHAUG ER NETTOPP DEN POLITIKEREN SOM SKAL GJØRE DETTE! I stedet koker hun suppe på fremmedhatet og mistenkeliggjør mennesker. Godt resultat i jobben? Nei, dette er stryk.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men altså. "Ingen" politikere tar ansvar for integrering? 

SYLVI SKROTHAUG - unnskyld, jeg mener selvsagt SYLVI LISTHAUG ER NETTOPP DEN POLITIKEREN SOM SKAL GJØRE DETTE! I stedet koker hun suppe på fremmedhatet og mistenkeliggjør mennesker. Godt resultat i jobben? Nei, dette er stryk.

Sylvi Listhaug er en av de farligste politikere Norge har sett i moderne tid. Dama vet nøyaktig hva hun skal si, vet nøyaktig hvilke knapper som skal trykkes på for å nøre oppunder det gryende fremmedhatet vi ser spre seg. Det ulmer i flere deler av Europa, USA tør jeg ikke tenke på en gang, der den bruneste presidenten noensinne sitter ved makten. Ikke bare er han politisk brun, han er også både snarsint og langsint, impulsiv uten evne til å tenke konsekvens, og ikke nettopp den skarpeste kniven i skuffen. I Europa sprer fascismen seg. Sist det skjedde døde utallige millioner mennesker livet. Ønsker man at det skal skje igjen? 

Skrevet

Sylvi Listhaug er en av de farligste politikere Norge har sett i moderne tid. Dama vet nøyaktig hva hun skal si, vet nøyaktig hvilke knapper som skal trykkes på for å nøre oppunder det gryende fremmedhatet vi ser spre seg. Det ulmer i flere deler av Europa, USA tør jeg ikke tenke på en gang, der den bruneste presidenten noensinne sitter ved makten. Ikke bare er han politisk brun, han er også både snarsint og langsint, impulsiv uten evne til å tenke konsekvens, og ikke nettopp den skarpeste kniven i skuffen. I Europa sprer fascismen seg. Sist det skjedde døde utallige millioner mennesker livet. Ønsker man at det skal skje igjen? 

Føler det samme. Som Hareide sier akkurat nå: vi bryter ned tillit i folket, når en justisminister sier slike ting om et annet parti. 

Skrevet

Bare for ikke helt å miste motet: kan det være noe positivt i alt dette? Kan det være at Sylvi faktisk (ufrivillig) drar nettrollene frem i lyset? Selv FrP innrømmer jo nå at det er store mengder nettroll på facebooksidene til Sylvi...

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare for ikke helt å miste motet: kan det være noe positivt i alt dette? Kan det være at Sylvi faktisk (ufrivillig) drar nettrollene frem i lyset? Selv FrP innrømmer jo nå at det er store mengder nettroll på facebooksidene til Sylvi...

Spiller ingen rolle hva Frp sier. De viser jo med all handling at de aksepterer det hun sier og gjør - gang på gang. Jensen går ut og presiserer at hun har tillit til Listhaug. Så lenge Listhaug får fortsette i fremtredende stilling i regjeringen og i partiet så tror jeg dessverre hun kommer til å dra med seg enda flere med ekstreme holdninger - og hun er med på å støtte de som har samme holdningene som hennes tidligere partikollega - Breivik - har.

Skal det bli en endring så må Frp først ta en ordentlig oppryddning i sine egne rekker, hvis ikke vil polariseringen i politikken og samfunnet fortsette - og det er jo det det partiet ser ut til å ønske på alle plan.

Regjeringens Frp-politikere er en skam for ethvert land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...