Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #26 Skrevet 8. mars 2018 Mennskopp ❤️❤️❤️Utrolig at jeg ikke brukte det før Anonymkode: dd7ae...64d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #27 Skrevet 8. mars 2018 Litt morsomt å se hvor mange som bruker menskopp nå kontra hvordan det var for noen år siden. Om det ble nevnt i en tråd da haglet det på med æsj og uff og ekkel- kommentarer. Nå er det helt Ok😊 Anonymkode: 7a4eb...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #28 Skrevet 8. mars 2018 Menskopp her også 😊 Anonymkode: 6950e...e98
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #29 Skrevet 8. mars 2018 Liten avsporing.. Men hvilken menskopp vil dere anbefale?😊 Vurderer å investere😅 Anonymkode: 5f019...1fb
Superdolly Skrevet 8. mars 2018 #30 Skrevet 8. mars 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liten avsporing.. Men hvilken menskopp vil dere anbefale?😊 Vurderer å investere😅 Anonymkode: 5f019...1fb Jeg er veldig godt fornøyd med Ladycup.
amandine Skrevet 8. mars 2018 #31 Skrevet 8. mars 2018 Jeg har også Ladycup og liker den godt. Hvis du er i Spania fra tid til annen kan du kikke i apoteket der, de har godt utvalg. Eller bestill på nettet, like greit.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #32 Skrevet 8. mars 2018 Jeg har kjøpt menskopp og skal prøve den for første gang nå snart i disse dager, men har egentlig noen spm.. Håper noen kloke damer/vante brukere kan hjelpe meg å svare på dette 1. Hvor langt opp dytter man den, så hele er oppi der liksom, så bare tappen stikker litt ut eller..? 2. Den forsvinner ikke oppi der? Tappen på den jeg har kjøpt synes jeg virker så kort så har litt "krisetanker" om at den blir stuck oppi der 3. Hvor mange fingre bruker dere får å få den ut, og må jeg regne med å grise ut hele meg de første gangene jeg skal få ut den greia? Anonymkode: 60d61...c28
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #33 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kjøpt menskopp og skal prøve den for første gang nå snart i disse dager, men har egentlig noen spm.. Håper noen kloke damer/vante brukere kan hjelpe meg å svare på dette 1. Hvor langt opp dytter man den, så hele er oppi der liksom, så bare tappen stikker litt ut eller..? 2. Den forsvinner ikke oppi der? Tappen på den jeg har kjøpt synes jeg virker så kort så har litt "krisetanker" om at den blir stuck oppi der 3. Hvor mange fingre bruker dere får å få den ut, og må jeg regne med å grise ut hele meg de første gangene jeg skal få ut den greia? Anonymkode: 60d61...c28 Setter min rett innenfor åpningen. Den forsvinner ikke oppi der 😊 For å ta den ut presser jeg litt med underlivet for å få fen til å stikke litt ut, så tar jeg tak i den med to fingre og klemmer forsiktig for å slippe ut vakumet, så er det bare å trekke den ut 😄 Aldri sølt med den på hender eller noe 😊 Anonymkode: 6950e...e98
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #34 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Setter min rett innenfor åpningen. Den forsvinner ikke oppi der 😊 For å ta den ut presser jeg litt med underlivet for å få fen til å stikke litt ut, så tar jeg tak i den med to fingre og klemmer forsiktig for å slippe ut vakumet, så er det bare å trekke den ut 😄 Aldri sølt med den på hender eller noe 😊 Anonymkode: 6950e...e98 Takk for at du svarte på spørsmålene! Jeg har prøvd å se noen filmer og der ser de liksom ut som du skal ha den langt oppi der, noe jeg synes har sett litt skummel ut. Men da fører du den altså såpass langt opp at den akkurat ikke synes? Hvordan gjør du det når du går på do å tisser? Må den tas ut? Anonymkode: 60d61...c28
amandine Skrevet 8. mars 2018 #35 Skrevet 8. mars 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for at du svarte på spørsmålene! Jeg har prøvd å se noen filmer og der ser de liksom ut som du skal ha den langt oppi der, noe jeg synes har sett litt skummel ut. Men da fører du den altså såpass langt opp at den akkurat ikke synes? Hvordan gjør du det når du går på do å tisser? Må den tas ut? Anonymkode: 60d61...c28 Du tisser jo ikke fra samme hullet, så det er ikke noe problem. Jeg bretter min litt sammen når jeg setter den inn og så folder den seg ut og smetter på plass. Jeg tror jeg pleier å dreie den rundt litt så jeg vet den har vakuum. Ikke gi opp selv om du plundrer litt i starten. Det er bare en my greie du må lære deg, tar et par forsøk. Du kjenner den ikke når den er på plass, jeg kjente den der stilken, så den har jeg klippet vekk.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #36 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for at du svarte på spørsmålene! Jeg har prøvd å se noen filmer og der ser de liksom ut som du skal ha den langt oppi der, noe jeg synes har sett litt skummel ut. Men da fører du den altså såpass langt opp at den akkurat ikke synes? Hvordan gjør du det når du går på do å tisser? Må den tas ut? Anonymkode: 60d61...c28 Ja det begrenser seg uansett hvor langt inn du får den når den skal holdes sammen med to fingre Jeg synes det er lettest å få den på plass om jeg står og setter en fot opp på dolokket Når du tisser er det bare å la den være i ja Anonymkode: 6950e...e98
klg,2 boys now:) Skrevet 8. mars 2018 #37 Skrevet 8. mars 2018 Menskopp er helt genialt.men må bruke bind i tillegg de verste dagene,for jeg stoler ikke helt på koppen bestandig.men genialt å slipp å kjenne at det renner og en slipper lukta
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #38 Skrevet 8. mars 2018 Kan man bade med menskopp? Anonymkode: 768fa...a72
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #39 Skrevet 8. mars 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan man bade med menskopp? Anonymkode: 768fa...a72 Ja. Anonymkode: 7a4eb...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #40 Skrevet 8. mars 2018 Kopp. Har brukt i ca. 8 år, og går aldri tilbake til noe annet. Anonymkode: 793a2...819
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #41 Skrevet 8. mars 2018 Ladycup Bind og tamponger er ute av mitt hus Anonymkode: 617eb...b0b
Superdolly Skrevet 8. mars 2018 #42 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan man bade med menskopp? Anonymkode: 768fa...a72 Ja, og jeg synes det funker bedre enn å bade med tampong som trekker vann. Menskoppen holder tett uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #43 Skrevet 8. mars 2018 Menskopp i 15 år nå. I krisetilfeller hvor jeg må bruke tampong synes jeg det nå er blitt ekkelt.. Og bind etter tendensen gå meg rett og slett bleieutslett fordi det ble så tett. Anonymkode: f889d...f8d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #44 Skrevet 9. mars 2018 Selvfølgelig tampong, natt og dag. Skjønner ikke at folk takler å gå med bind, klamt og ekkelt. Med tampong glemmer jeg at jeg har mensen 😊 Anonymkode: 0c49c...573
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #45 Skrevet 9. mars 2018 Jeg har hatt hormonspiral i fem år og nå bruker jeg p-sprøyte, veldig med tanke på å slippe mensen. Har ikke hatt mens på tja... over 7 år. Det er SÅ deilig! Hater mensen og taklet ihvertfall ikke å bruke bind. Grøss. Så jeg brukte tamponger dag og natt. Anonymkode: dc630...b7f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #46 Skrevet 9. mars 2018 På 8.3.2018 den 8.43, Anonym bruker skrev: Det samles, men du tar den fint ut uten å søle med litt trening. Den sitter ikke like høyt opope som en tampong, så du trenger ikke manøvrere hele armen opp liksom. Jeg tømmer morgen og kveld de fleste dagene, de to første dagene kanskje en gang midt på dagen også. Du kjenner når det er på tide, for da er det litt boblete på en måte. Nedenfor koppen er det jo ikke blod så du får ikke noe på fingrene der. Og du blør ikke så mye mens du tømmer den at det er noe spesielt å sette den inn igjen, heller. Den er tett med vakuum, så det er ikke lekkasjer når du får dreisen på det, og du kan sove med den, trene, svømme whatever. Jeg bruker ladycup og er godt fornøyd. Anonymkode: 7a4eb...f6f Du har ikke kraftig blødning skjønner jeg. Anonymkode: 29cda...e30
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #47 Skrevet 9. mars 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke kraftig blødning skjønner jeg. Anonymkode: 29cda...e30 Har hun ikke lov til å svare da eller? Anonymkode: 13026...655
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #48 Skrevet 9. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hun ikke lov til å svare da eller? Anonymkode: 13026...655 Hva prater du om? Siden hun sier at det ikke er lekkasje og søl bare "du får dreisen på det" så konstaterer jeg bare at hun ikke har kraftig blødning, for da fungerer det ikke så greit med menskopp som det hun reklamerer for, rett og slett. Anonymkode: 29cda...e30
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #49 Skrevet 9. mars 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Hva prater du om? Siden hun sier at det ikke er lekkasje og søl bare "du får dreisen på det" så konstaterer jeg bare at hun ikke har kraftig blødning, for da fungerer det ikke så greit med menskopp som det hun reklamerer for, rett og slett. Anonymkode: 29cda...e30 Jeg har kraftige blødninger og fikk et nytt liv med menskopp. Må skifte 2-3 ganger per dag, men det er ingenting mot hvor ofte jeg måtte skifte tampong Anonymkode: f889d...f8d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2018 #50 Skrevet 9. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kraftige blødninger og fikk et nytt liv med menskopp. Må skifte 2-3 ganger per dag, men det er ingenting mot hvor ofte jeg måtte skifte tampong Anonymkode: f889d...f8d Hva mener du med kraftig blødning da? Jeg bytter største størrelse tampong + nattbind 2-3 ganger i timen de verste 3-4 dagene og tro meg, menskopp fungerer ikke. Anonymkode: 29cda...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå