Gå til innhold

Bruker dere bind eller tamponger??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker alltid bind... 

Anonymkode: b8a92...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, alltid bind. Har måtte tatt biopsi og hatt konisering og grunnet blødninger har de lagt opp i en tampong begge gangene . Grusomt :/ jeg klarer rett og slett ikke å bruke det

Anonymkode: b2570...f3c

Skrevet

Ingen. Jeg sverger til menskopp. Er så innmari ubehaglig å renne hele tiden, og etter forrige fødsel funka ikke tamponger lenger. Derfor er menskoppen genial 

Anonymkode: 8f2e1...3ac

Skrevet

Da jeg måtte bruke det brukte jeg ob av sterkeste sort og nattbind samtidig..varte da ca en halvtime.

Slipper heldigvis å bruke noe som helst nå ;)

Anonymkode: c529f...06a

Skrevet

Bruket begge deler, tampong på dagen, bind på natta . Har hatt menskopp, den var genial, men ble utslitt, må nok bestille ny.

Anonymkode: 99716...b45

Skrevet

Tampong. Har vært innpå tanken å prøve menskopp, men syns det virker så klinete. 

Anonymkode: 0beaf...59e

Skrevet

I ungdomstiden tamponger, nå bind. Har prøvd menskopp. Utrolig oppfinnelse ! Kjekt når jeg skulle på konsert i sommer. 😊 

Anonymkode: 21ea9...6a4

Skrevet

Tampong. Aldri bind. Syns det er så ekkelt å kjenne det renne. I tillegg trener jeg 3-4 ganger i uka og helt uaktuelt med bind under trening. 

Anonymkode: abdf3...f61

Skrevet

Alltid bind

Anonymkode: 26737...930

Skrevet

Bind.

Anonymkode: 993da...f95

Skrevet

Brukte alltid tamponger. Nå har jeg spiral og har ikke hatt mensen på tre år. 

Anonymkode: f362e...061

Skrevet

Menskopp. Har brukt det i ti år og har ikke kjøpt bind eller tamponger siden det.

Anonymkode: 7a4eb...f6f

Skrevet

Ingen av delene. Er så glad for at jeg oppdaget menskoppen. Synd jeg ikke oppdaget den før. Er et liv før og etter den. Merker ikke at jeg har mensen. 

Anonymkode: aba83...3cd

Skrevet

Men samles det ikke masse i denne koppen? Renner det liksom ut når dere er på do og tar den ut? Må lese om dette her .... 🤔

Anonymkode: b8a92...607

Skrevet

Tamponger. Synes mensen er noe av det ekleste som er, så unngår det med p-piller. Men av og til får jeg det likevel og da blir det tamponger. 

Anonymkode: 16434...86f

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men samles det ikke masse i denne koppen? Renner det liksom ut når dere er på do og tar den ut? Må lese om dette her .... 🤔

Anonymkode: b8a92...607

Det samles, men du tar den fint ut uten å søle med litt trening. Den sitter ikke like høyt opope som en tampong, så du trenger ikke manøvrere hele armen opp liksom. Jeg tømmer morgen og kveld de fleste dagene, de to første dagene kanskje en gang midt på dagen også. Du kjenner når det er på tide, for da er det litt boblete på en måte. Nedenfor koppen er det jo ikke blod så du får ikke noe på fingrene der. Og du blør ikke så mye mens du tømmer den at det er noe spesielt å sette den inn igjen, heller. Den er tett med vakuum, så det er ikke lekkasjer når du får dreisen på det, og du kan sove med den, trene, svømme whatever. Jeg bruker ladycup og er godt fornøyd. 

Anonymkode: 7a4eb...f6f

Skrevet

Jeg brukte bind.

Nå har jeg fjernet eggstokkene og er ferdig med blødninger for godt.

Anonymkode: 1286b...35b

Skrevet

Tamponger, hater bind

Anonymkode: 13026...655

Skrevet

Menskopp

Anonymkode: dcd71...1e0

Skrevet

Tamponger. Bind er tett, er alltid redd for lekkasje, og det klør.

Anonymkode: a2498...9c3

Skrevet

Menskopp, før det tamponger

Anonymkode: b9450...c5e

Skrevet

Tampong. Syns det er så ekkelt å sitte i eget blod, pluss at du merker jo at det er væske som beveger seg nedover.

Anonymkode: d128f...cf2

Skrevet

Menskopp de siste ti årene, tamponger før det. 

Bind klarer jeg ikke. Både det at man kjenner at det renner ut, at man blir grisete og blodig på utsiden, og at jeg selv kjenner menslukt av andre som bruker bind, og ikke ønsker å gå rundt og lukte mens selv...

Anonymkode: f93a9...8bf

Skrevet

Begge deler. Dobbelt opp de første dagene, så tampong og så bind på slutten når det nesten ikke er noe.

Anonymkode: 57f0e...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...