Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Jeg bruker alltid bind... Anonymkode: b8a92...607
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Samme her, alltid bind. Har måtte tatt biopsi og hatt konisering og grunnet blødninger har de lagt opp i en tampong begge gangene . Grusomt :/ jeg klarer rett og slett ikke å bruke det Anonymkode: b2570...f3c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Ingen. Jeg sverger til menskopp. Er så innmari ubehaglig å renne hele tiden, og etter forrige fødsel funka ikke tamponger lenger. Derfor er menskoppen genial Anonymkode: 8f2e1...3ac
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Da jeg måtte bruke det brukte jeg ob av sterkeste sort og nattbind samtidig..varte da ca en halvtime. Slipper heldigvis å bruke noe som helst nå Anonymkode: c529f...06a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Bruket begge deler, tampong på dagen, bind på natta . Har hatt menskopp, den var genial, men ble utslitt, må nok bestille ny. Anonymkode: 99716...b45
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 Tampong. Har vært innpå tanken å prøve menskopp, men syns det virker så klinete. Anonymkode: 0beaf...59e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 I ungdomstiden tamponger, nå bind. Har prøvd menskopp. Utrolig oppfinnelse ! Kjekt når jeg skulle på konsert i sommer. 😊 Anonymkode: 21ea9...6a4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 Tampong. Aldri bind. Syns det er så ekkelt å kjenne det renne. I tillegg trener jeg 3-4 ganger i uka og helt uaktuelt med bind under trening. Anonymkode: abdf3...f61
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #11 Skrevet 8. mars 2018 Brukte alltid tamponger. Nå har jeg spiral og har ikke hatt mensen på tre år. Anonymkode: f362e...061
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #12 Skrevet 8. mars 2018 Menskopp. Har brukt det i ti år og har ikke kjøpt bind eller tamponger siden det. Anonymkode: 7a4eb...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #13 Skrevet 8. mars 2018 Ingen av delene. Er så glad for at jeg oppdaget menskoppen. Synd jeg ikke oppdaget den før. Er et liv før og etter den. Merker ikke at jeg har mensen. Anonymkode: aba83...3cd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #14 Skrevet 8. mars 2018 Men samles det ikke masse i denne koppen? Renner det liksom ut når dere er på do og tar den ut? Må lese om dette her .... 🤔 Anonymkode: b8a92...607
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #15 Skrevet 8. mars 2018 Tamponger. Synes mensen er noe av det ekleste som er, så unngår det med p-piller. Men av og til får jeg det likevel og da blir det tamponger. Anonymkode: 16434...86f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #16 Skrevet 8. mars 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men samles det ikke masse i denne koppen? Renner det liksom ut når dere er på do og tar den ut? Må lese om dette her .... 🤔 Anonymkode: b8a92...607 Det samles, men du tar den fint ut uten å søle med litt trening. Den sitter ikke like høyt opope som en tampong, så du trenger ikke manøvrere hele armen opp liksom. Jeg tømmer morgen og kveld de fleste dagene, de to første dagene kanskje en gang midt på dagen også. Du kjenner når det er på tide, for da er det litt boblete på en måte. Nedenfor koppen er det jo ikke blod så du får ikke noe på fingrene der. Og du blør ikke så mye mens du tømmer den at det er noe spesielt å sette den inn igjen, heller. Den er tett med vakuum, så det er ikke lekkasjer når du får dreisen på det, og du kan sove med den, trene, svømme whatever. Jeg bruker ladycup og er godt fornøyd. Anonymkode: 7a4eb...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #17 Skrevet 8. mars 2018 Jeg brukte bind. Nå har jeg fjernet eggstokkene og er ferdig med blødninger for godt. Anonymkode: 1286b...35b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #18 Skrevet 8. mars 2018 Tamponger, hater bind Anonymkode: 13026...655
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #21 Skrevet 8. mars 2018 Tamponger. Bind er tett, er alltid redd for lekkasje, og det klør. Anonymkode: a2498...9c3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #22 Skrevet 8. mars 2018 Menskopp, før det tamponger Anonymkode: b9450...c5e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #23 Skrevet 8. mars 2018 Tampong. Syns det er så ekkelt å sitte i eget blod, pluss at du merker jo at det er væske som beveger seg nedover. Anonymkode: d128f...cf2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #24 Skrevet 8. mars 2018 Menskopp de siste ti årene, tamponger før det. Bind klarer jeg ikke. Både det at man kjenner at det renner ut, at man blir grisete og blodig på utsiden, og at jeg selv kjenner menslukt av andre som bruker bind, og ikke ønsker å gå rundt og lukte mens selv... Anonymkode: f93a9...8bf
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2018 #25 Skrevet 8. mars 2018 Begge deler. Dobbelt opp de første dagene, så tampong og så bind på slutten når det nesten ikke er noe. Anonymkode: 57f0e...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå