sug lut Skrevet 5. mars 2018 #51 Skrevet 5. mars 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke sagt noe. Det å være sulten, er en konsekvens barnet må ta når h*n ikke er fornøyd med maten. Anonymkode: 0c97b...917 Nettopp. Man spiser det man får og takker når man går.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #52 Skrevet 5. mars 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde gjort det 😊ser virkelig ikke problemet. Anonymkode: 87d8c...b86 Nei, da tror jeg du er litt enklere møblert Anonymkode: 055c5...ebf
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #53 Skrevet 5. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Flaut av moren.. Ikke rart barnet er blitt en bortskjemt drittunge. og når jeg leser endel av svarene du får, skjønner jeg hvorfor det finnes så mange prinser og prinsesser i dette landet. Det er en del rart innom på besøk.. Barn som høylytt forteller alt de ikke liker (og det er ikke lite..), barn som nekter å spise ved middagsbordet, men kun vil ha mat om de får spise på rommet/ kjellerstua osv osv. Heldigvis finnes det også høflige, fine unger, men noen foreldre har rett og slett bommet på oppdragelsen altså. Virker som noen misforstår alt det som står i aviser om hvordan man oppdrar. Tror de at man bare skal puse med ungene og for hver gang man setter foten ned så ødelegger man ungene psykisk? Unger er ikke laget av glass, og om dere ikke allerde har skjønt det: barn blir mer ødelagt av å alltid få det som de vil, enn av å bli irettesatt. Anonymkode: 6b966...c97 Hør, hør. Og jo eldre man er, desto pinligere er det å ikke kunne basale ting. Anonymkode: b9ade...b13
sug lut Skrevet 5. mars 2018 #54 Skrevet 5. mars 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Minstegutten på 11 år hadde besøk i dag av en vi ikke har hatt besøk av før. Vi hadde kjøttkaker med poteter og kokte grønnsaker OG ertestuing til siden jeg tenkte på at gjesten må like noe. Han sa at han ikke pleier å spise annet enn kjøttkaker hjemme, aldri grønnsaker. Jeg sa at det var dumt, vi er en familie på fem og med besøk regnet jeg med middag til seks personer, og at han i det minste fikk spise ei potet og ikke bare kjøttkaker hvis vi andre også skal få en fullverdig middag. Han nektet, men spiste fire kjøttkaker med saus. Da moren kom klaget han over hvor sulten han var og jeg sa det som det var til moren og regnet med at hun forstod. Men neida: hun sa at om det skulle være sånn at man tvangsfóret barn med det de ikke liker, og nekte barn å gå mette fra bordet, skulle ikke han dra på besøk her igjen. Jeg svarte bare at det var deres valg, men hadde virkelig lyst til å si min mening! Ville bare høre om jeg var helt bak mål her, ble virkelig satt ut av reaksjonen hennes. Anonymkode: aff46...8e2 HAHAHAHA da hadde jeg faktisk ledd henne opp i ansiktet, jeg trodde knapt det fantes så dumme mødre utenfor Dib.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #55 Skrevet 5. mars 2018 21 minutter siden, sug lut skrev: HAHAHAHA da hadde jeg faktisk ledd henne opp i ansiktet, jeg trodde knapt det fantes så dumme mødre utenfor Dib. Du vet at mødrene på Dib faktisk finnes i virkeligheten..? Utrolig men sant. Anonymkode: 21b28...190
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #56 Skrevet 5. mars 2018 Barnet vil ikke spise den maten som blir servert, så er det ditt og barnets broblem. Anonymkode: 5e1ee...3d8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #57 Skrevet 6. mars 2018 dette er barnets egen skyld da hvis det er kresent Anonymkode: 2469f...ada
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #58 Skrevet 6. mars 2018 Hvis vi har kjøttkaker til middag, så har jeg beregnet et antall pr. person. Da må man fylle på med poteter og grønnsaker for å bli mett. Hvis noen kun vil spise seg mett på kjøttkaker, så må jo andre spise kun poteter og grønnsaker. Jeg hadde sagt at barnet ikke fikk flere enn andre, men ville tilbudt en brødskive. Anonymkode: 4f591...450
*Nøtta* Skrevet 6. mars 2018 #59 Skrevet 6. mars 2018 Flaut ,flaut, flaut av moren til gutten som var på besøk. Du kan trøste deg med at du i alle fall ikke har gjort noe galt i denne saken- i motsetning til henne.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2018 #60 Skrevet 6. mars 2018 Hvis noen gjester ikke liker det vi har til middag, tilbyr jeg brødskiver. Evt. kan de spise det de liker på middagsbordet. jeg syns ikke du gjorde noe galt. Rar oppførsel av mor å ikke komme tilbake på besøk pga det. Anonymkode: aa1a7...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå