soleia Skrevet 2. mars 2018 #51 Skrevet 2. mars 2018 Du får byrje med å dra fram støvsugaren, og sjå om det hjelper på humøret til kona. Eg hadde klikka av hundehår over alt, og dersom mannen forventa at det var eg som skulle rydde opp etter dyret hans. Det er og heilt normalt å legge begrensingar på kvar hunden får lov til å legge seg til.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #52 Skrevet 4. mars 2018 Jeg synes det er utrolig egoistisk og lite emaptisk av hun å enten be deg kvitte deg med hunden (som så klart har knyttet et like tett bånd med deg, som du har med den), eller utføre dyremishandling ved å sette en hund som ikke tåler det i en hundegård. Jeg mener... Ingen psykisk friske mennesker ville gjort noe sånt. Jeg synes du burde stille deg selv spørsmålet "Er dette en person du vil være sammen med?" Støvsug og gjør det du kan for å minimere røyting, så klart. Men hun visste hva hun gikk inn i, når hun flyttet sammen med deg igjen. Stakkars tispe som må leve med et menneske som ikke liker hun. Dette merker dyr... "Kjerringa" burde flyttes ut i et "kjerringhus". Hadde kjæresten min gitt meg et sånt ultimatum, hadde jeg kvittet meg med han.. Makan til ekkel holdning. Ikke bryr hun seg nok om deg til å se forbi hundehår og godta din kjærlighet for hunden (kanskje hun er sjalu?) og ikke bryr hun seg om dette hundelivet, noe som faktisk er sykt. Pass på at hun ikke smitter barna med de stygge holdningene hennes: https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/livet/2015/10/04/194876424/manglende-medfolelse-med-dyr-kan-bli-til-destruktiv-adferd-mot-mennesker Anonymkode: 91a0e...5d7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #53 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er utrolig egoistisk og lite emaptisk av hun å enten be deg kvitte deg med hunden (som så klart har knyttet et like tett bånd med deg, som du har med den), eller utføre dyremishandling ved å sette en hund som ikke tåler det i en hundegård. Jeg mener... Ingen psykisk friske mennesker ville gjort noe sånt. Jeg synes du burde stille deg selv spørsmålet "Er dette en person du vil være sammen med?" Støvsug og gjør det du kan for å minimere røyting, så klart. Men hun visste hva hun gikk inn i, når hun flyttet sammen med deg igjen. Stakkars tispe som må leve med et menneske som ikke liker hun. Dette merker dyr... "Kjerringa" burde flyttes ut i et "kjerringhus". Hadde kjæresten min gitt meg et sånt ultimatum, hadde jeg kvittet meg med han.. Makan til ekkel holdning. Ikke bryr hun seg nok om deg til å se forbi hundehår og godta din kjærlighet for hunden (kanskje hun er sjalu?) og ikke bryr hun seg om dette hundelivet, noe som faktisk er sykt. Pass på at hun ikke smitter barna med de stygge holdningene hennes: https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/livet/2015/10/04/194876424/manglende-medfolelse-med-dyr-kan-bli-til-destruktiv-adferd-mot-mennesker Anonymkode: 91a0e...5d7 😂🤣😁😂🤣🤡 Anonymkode: 9ccd6...cc5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #54 Skrevet 4. mars 2018 På 1.3.2018 den 18.24, Anonym bruker skrev: Er du flink til å børste henne med en god børste? Det hjelper mye på håring Anonymkode: 7d09b...dd9 Kjærringa eller hunden!? Anonymkode: adfc2...a26
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #55 Skrevet 4. mars 2018 På 1.3.2018 den 19.40, Anonym bruker skrev: Jeg orket ikke skrive langt angående alkoholproblemet jeg hadde. Men er fullstendig klar over alle problemene det medførte. Har gått i terapi for problemet og går enda til terapi. Vi har ryddet opp i problemene som dette medførte og jeg kjenner meg ikke igjenn i din beskrivelse. Jeg synes det er urimelig av kjerringa/kjeresten å skal ha meg til å måtte velge! Jeg er ikke så flink til å støvsuge eller vaske opp etter bikkja det skal nok sant sies..men å kvitte meg med den er uaktuelt i mine øyne, jeg kan heller ikke bare skyve den til sides ut i en hundegård da dette er en bikkje som overhodet ikke tåler kulde. Anonymkode: 40735...5b7 Men så støvsug da, forr satan!!! Anonymkode: adfc2...a26
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #56 Skrevet 4. mars 2018 Jeg skulle i alle fall være rimelig sikker på meg selv og mine fantastiske egenskaper som ektemann og far dersom jeg tillot meg å først ødelegge ekteskapet med drikking, deretter bli tatt til nåde igjen for så å være lat og furten når kona sier at hunden tar for mye av min tid og at hun er lei av å rydde etter den. Du bør ha noen seriøst gode egenskaper på andre områder for å veie opp... Anonymkode: 3311e...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå