Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 5. mars 2018 #51 Skrevet 5. mars 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk ❤ sender en oppdatering når jeg har fått svar på ting. Anonymkode: 53893...e36 Åssen gikk det?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #52 Skrevet 5. mars 2018 20 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev: Åssen gikk det? En liten oppdatering.. Kom inn til legen i dag, fikk høre at stigningen av hcg var minimal.. så ble henvist til sykehuset for mulig spontanabort. Men hadde innstilt meg på det pga hcg nivået.. Så dro til sykehuset med veldig lite håp, satt og ventet en god stund pga vi kom midt i vaktskifte. Men kom nå inn på et rom og snakket, så var det undersøkelse med innvendig ul. Legen så først... så fikk vi se, det viste seg at alt stod bra til. Det var et bankende hjerte og mye bevegelser. Veldig godt å se ❤ men gikk ikke opp for meg med en gang, da frykten satt dypt. Det ble undersøkt om blødningen kom fra livmorhalsen, men så ikke noe galt. Heldigvis! Takk som spør ☺ Anonymkode: 53893...e36
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 5. mars 2018 #53 Skrevet 5. mars 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: En liten oppdatering.. Kom inn til legen i dag, fikk høre at stigningen av hcg var minimal.. så ble henvist til sykehuset for mulig spontanabort. Men hadde innstilt meg på det pga hcg nivået.. Så dro til sykehuset med veldig lite håp, satt og ventet en god stund pga vi kom midt i vaktskifte. Men kom nå inn på et rom og snakket, så var det undersøkelse med innvendig ul. Legen så først... så fikk vi se, det viste seg at alt stod bra til. Det var et bankende hjerte og mye bevegelser. Veldig godt å se ❤ men gikk ikke opp for meg med en gang, da frykten satt dypt. Det ble undersøkt om blødningen kom fra livmorhalsen, men så ikke noe galt. Heldigvis! Takk som spør ☺ Anonymkode: 53893...e36 Så utrolig bra ❤️ ei venninne av meg å blei sendt til sykehus pga hcg hadde synki masse! Men alt var bra. Men jeg trodde den sank på denne tia jeg (uke10,11,12) men samma det, så lenge alt er bra så er ikke det noe å spekulere i!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2018 #54 Skrevet 5. mars 2018 43 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev: Så utrolig bra ❤️ ei venninne av meg å blei sendt til sykehus pga hcg hadde synki masse! Men alt var bra. Men jeg trodde den sank på denne tia jeg (uke10,11,12) men samma det, så lenge alt er bra så er ikke det noe å spekulere i!! Den snur i uke10 ja, da begynner det å synke. Så hcg skal man ikke henge seg opp i etter dette sa legen på sykehuset i dag. Men som du sier så er det ikke noe å spekulere i lenger. 😉 veldig godt det stod bra til med venninnen din også ❤ Anonymkode: 53893...e36
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 5. mars 2018 #55 Skrevet 5. mars 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den snur i uke10 ja, da begynner det å synke. Så hcg skal man ikke henge seg opp i etter dette sa legen på sykehuset i dag. Men som du sier så er det ikke noe å spekulere i lenger. 😉 veldig godt det stod bra til med venninnen din også ❤ Anonymkode: 53893...e36 ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå