Gå til innhold

Misfarget utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke no ferskt blod nei og heller ikke noen smerter. Heldigvis! Vet ikke om noe privat her, men undersøke det. For er verdt pengene som du sier 😉

Anonymkode: 53893...e36

Absolutt verdt penga :) lykke til ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Absolutt verdt penga :) lykke til ❤️

Takk ❤

Skrevet

Nå nøs jeg og det kom friskt blod... når endelig håpet begynte å komme tilbake så får jeg et slag i ansiktet som dette 😢

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå nøs jeg og det kom friskt blod... når endelig håpet begynte å komme tilbake så får jeg et slag i ansiktet som dette 😢

Det kan jo være at du bare har veldig skjøre slimhinner..

Lykke til ❤ Krev å få et svar i morgen. Du kan ikke  gå sånn og lure..

Anonymkode: a13d9...9a1

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo være at du bare har veldig skjøre slimhinner..

Lykke til ❤ Krev å få et svar i morgen. Du kan ikke  gå sånn og lure..

Takk for svar og gode tanker ❤ Aldri hatt noe lignende før.. men håper du har rett. Ringe legen igjen i morgen og be om ul, dette gjør meg til nervevrak..

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Takk for svar og gode tanker ❤ Aldri hatt noe lignende før.. men håper du har rett. Ringe legen igjen i morgen og be om ul, dette gjør meg til nervevrak..

Hvis hcg har steget normalt er nok alt ok. Har det synket så har du desverre fått svaret ditt allerede 

Anonymkode: 5ec96...28f

Skrevet

Du må alvorlig talt finne noe annet å fokusere på. Og nei,  det er ikke verdt 1400 kroner med privat ul i uke 10. Det er ingenting du kan gjøre fra eller til og du kan like gjerne ta deg på tak nå med én gang. Sånn her kan du ikke holde på i 30 uker til. Da ødelegger du deg selv.

Anonymkode: f6655...fad

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis hcg har steget normalt er nok alt ok. Har det synket så har du desverre fått svaret ditt allerede 

Anonymkode: 5ec96...28f

Det vet jeg ikke enda, får andre prøven ble tatt på fredag.. og først nå det kom friskt blod, så kan jo egentlig være feil svar den gir om den viser stigning...

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du må alvorlig talt finne noe annet å fokusere på. Og nei,  det er ikke verdt 1400 kroner med privat ul i uke 10. Det er ingenting du kan gjøre fra eller til og du kan like gjerne ta deg på tak nå med én gang. Sånn her kan du ikke holde på i 30 uker til. Da ødelegger du deg selv.

Hver sin mening om det med ul. Og nei, ikke snakk om å gå sånn i 30 uker til.. litt enklere når man kan kjenne liv da. Og i første fase er jeg nervøs for å miste, for ble veldig glad når vi endelig fikk det til å treffe og fikk positiv test. Om det plager deg, så les et annet innlegg. For ikke alle blir gravide bare de er i nærheten av det motsatte kjønn, samme hvor mye de håper dessverre.. og når man har prøvd lenge tror jeg man virkelig håper litt ekstra også under de første kritiske ukene.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hver sin mening om det med ul. Og nei, ikke snakk om å gå sånn i 30 uker til.. litt enklere når man kan kjenne liv da. Og i første fase er jeg nervøs for å miste, for ble veldig glad når vi endelig fikk det til å treffe og fikk positiv test. Om det plager deg, så les et annet innlegg. For ikke alle blir gravide bare de er i nærheten av det motsatte kjønn, samme hvor mye de håper dessverre.. og når man har prøvd lenge tror jeg man virkelig håper litt ekstra også under de første kritiske ukene.

Kanskje ikke du over her syns 1400 kr er verdt det men for min del var det verdt det og jeg hadde betalt 1400 hver uke om jeg hadde vilt det 😁 krysser fingra for deg HI ❤️ spent på svaret ditt. Er mange nervøse gravide der ute å det tror jeg jaggu er normalt! 

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva i alle dager? For et svar!

Jeg kommer egentlig ikke på mer å si.. men det er bare helt merkelig at du ikke skjønner alvoret for den det gjelder..

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som gjør at jeg tenker slimhinner er at det kom blod i forbindelse med at du nøs. Det kan tyde på at det førte til at blodkar sprakk.. 

Men jeg er ikke lege..

Skrevet
44 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Kanskje ikke du over her syns 1400 kr er verdt det men for min del var det verdt det og jeg hadde betalt 1400 hver uke om jeg hadde vilt det 😁 krysser fingra for deg HI ❤️ spent på svaret ditt. Er mange nervøse gravide der ute å det tror jeg jaggu er normalt! 

Tusen takk ❤ sender en oppdatering når jeg har fått svar på ting.

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som gjør at jeg tenker slimhinner er at det kom blod i forbindelse med at du nøs. Det kan tyde på at det førte til at blodkar sprakk.. 

Men jeg er ikke lege..

Håper du har rett! ❤

Kan det være dette som har utløst midfarget utflod også kanskje? Om det viser seg å være et blodkar, at det har «lekket» tidligere men sprakk når jeg nøs? Håper håper..

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk ❤ sender en oppdatering når jeg har fått svar på ting.

❤️

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper du har rett! ❤

Kan det være dette som har utløst midfarget utflod også kanskje? Om det viser seg å være et blodkar, at det har «lekket» tidligere men sprakk når jeg nøs? Håper håper..

Har du vært forkjølet? Og hostet og nyst mye?

Det kan jo ha en sammenheng.

Jeg husker når jeg var gravid at jeg lett fikk små blødninger fra skjeden. Da var det slik du beskriver med lys rødlig utflod, eller små mengder friskt blod.

Jeg mistet også nylig. Men da var det mørkere blod, og kombinert med smerter.

Krysser fingrene for deg xxx

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg er ikke lege..

Samme ville jeg ha tenkt. Man aborterer ikke av å nyse.

Anonymkode: 236c4...591

Skrevet

Jeg hadde slimete merkelig utflod i 1 uke. Fikk til slutt ul... i uke 13. Alt såg bra til sa se. Hjertet slo og ingenting var på vei ut... Men jeg hadde en dårlig magefølelse pga all utfloden, slimet.

Dagen etter ultralyden mistet jeg babyen. I uke 13.

En ultralyd viser ståa AKKURAT DER OG DA. Du er uansett ikke helt trygg..

Masse lykke til. Håper du slipper dette 

Anonymkode: c2c67...750

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du vært forkjølet? Og hostet og nyst mye?

Det kan jo ha en sammenheng.

Jeg husker når jeg var gravid at jeg lett fikk små blødninger fra skjeden. Da var det slik du beskriver med lys rødlig utflod, eller små mengder friskt blod.

Jeg mistet også nylig. Men da var det mørkere blod, og kombinert med smerter.

Krysser fingrene for deg xxx

Har ikke vært forklølet, men sliter med bihulen.. så ja, det er litt nysing til tider.. 

Kom helt friskt blod, men noen klumper i ettertid med mindre blod.. så håper dere har rett, at det kan være vanlig og fortsatt stå bra til med den lille. Ingen smerter hvertfall, bra er det har jeg forstått.

Synd å høre at du mistet, føler virkelig med deg. Håper det går bra neste gang for deg ❤

Skrevet

Det var jeg som sa du måtte tenke annerledes,  HI. Ikke for å være hverken kynisk eller slem, men fordi du må ta kontroll over det du kan kontrollere og la resten hvile. Det beste for den du har i magen er faktisk at du kontrollerer stresshormoner og dine egne tanker. Det er faktisk ingenting du kan gjøre annet enn å behandle deg selv pent og ta vare på mammaen til dette barnet. 

Jeg har vært der, jeg har prøvd å bli gravid i årevis, jeg har ventet og prøvd, håpet og grått. Jeg har svart deg høyere opp i tråden, også, jeg har mistet flere ganger og jeg har flere barn i dag. 

Gjør det du kan,  men ikke bruk all din våkne tid på å bekymre deg over noe du ikke kan påvirke utfallet av.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke vært forklølet, men sliter med bihulen.. så ja, det er litt nysing til tider.. 

Kom helt friskt blod, men noen klumper i ettertid med mindre blod.. så håper dere har rett, at det kan være vanlig og fortsatt stå bra til med den lille. Ingen smerter hvertfall, bra er det har jeg forstått.

Synd å høre at du mistet, føler virkelig med deg. Håper det går bra neste gang for deg ❤

Tusen takk <3 

Jeg er 40 nå, så for meg var det nok siste forsøk

Men, sånn er livet.

Nå får vi bare håpe at der går bra for deg :) jeg har skjønt at mange opplever slike ting.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var jeg som sa du måtte tenke annerledes,  HI. Ikke for å være hverken kynisk eller slem, men fordi du må ta kontroll over det du kan kontrollere og la resten hvile. Det beste for den du har i magen er faktisk at du kontrollerer stresshormoner og dine egne tanker. Det er faktisk ingenting du kan gjøre annet enn å behandle deg selv pent og ta vare på mammaen til dette barnet. 

Jeg har vært der, jeg har prøvd å bli gravid i årevis, jeg har ventet og prøvd, håpet og grått. Jeg har svart deg høyere opp i tråden, også, jeg har mistet flere ganger og jeg har flere barn i dag. 

Gjør det du kan,  men ikke bruk all din våkne tid på å bekymre deg over noe du ikke kan påvirke utfallet av.

Jo da, den forstår jeg. Men bruker ikke all min tid til å bekymre meg, har barn og dyr å bruke tiden på også. Men når ting skjer blir jeg veldig usikker da det er ting som gjør at jeg tenker ekstra denne gangen.. beklager om jeg virker desperat eller noe. Synd å høre om at du har mistet og prøvd over tid, man lærer kanskje ved å være igjennom det en gang.. dette er nytt for meg og håper jeg slipper å oppleve en spontanabort. Unner ingen det..

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk <3 

Jeg er 40 nå, så for meg var det nok siste forsøk

Men, sånn er livet.

Nå får vi bare håpe at der går bra for deg :) jeg har skjønt at mange opplever slike ting.

Synd å høre, men skjer det så vil den elske deg for den du er. Samme om du er 40år eller 20år.

Takk for gode tanker ❤

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synd å høre, men skjer det så vil den elske deg for den du er. Samme om du er 40år eller 20år.

Takk for gode tanker ❤

:D:D:D 

Tenkte mer på at det var vanskeligere å bli gravid. Jeg tror jeg fortsatt er elskbar..

Hahahahha :D

Klem

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

:D:D:D 

Tenkte mer på at det var vanskeligere å bli gravid. Jeg tror jeg fortsatt er elskbar..

Hahahahha :D

Klem

He he.. nei da, det funker for det. Men at man kanskje må prøve litt lenger enn hva man måtte tidligere 😉 elskbar er man samme hva. Men vet om flere som snakker om at de har blitt for gamle ol.. men syns ikke man skal tenke sånn når man ikke er eldre enn 40år. For det er ikke under kategorien gammel 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...