Gå til innhold

Hvorfor bruker folk skyllemiddel med lukt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men skjønner du ikke selv at det ikke er sammenheng her?

Anonymkode: fff92...319

Jo. For man får et større perspektiv, når man har opplevd slike ting. Man bruker ikke tid på å hyle om skyllemiddel, eller andre trivielle ting. Det finnes mange kamper man skal ta her i livet. Skyllemiddel er ikke der man starter. 

Anonymkode: f63bc...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo. For man får et større perspektiv, når man har opplevd slike ting. Man bruker ikke tid på å hyle om skyllemiddel, eller andre trivielle ting. Det finnes mange kamper man skal ta her i livet. Skyllemiddel er ikke der man starter. 

Ok. Da avlyser vi alt trivielt, og også andre mindre viktige ting. Barnefattigdom i norge f eks. Det er jo rene banaliteten sammenlignet med det du lister opp.

Eller kanskje vi kan åpne øynene for at det er du som har mistet perspektivet her? HI har aldri sagt at hun prøver å redde verden med denne tråden. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Da avlyser vi alt trivielt, og også andre mindre viktige ting. Barnefattigdom i norge f eks. Det er jo rene banaliteten sammenlignet med det du lister opp.

Eller kanskje vi kan åpne øynene for at det er du som har mistet perspektivet her? HI har aldri sagt at hun prøver å redde verden med denne tråden. 

Fattigdom er et reelt problem, som naturligvis bør ha fokus, og det kan jo overhodet ikke sammenlignes med skyllemiddel, som rent faktisk er en bagatell. 

Skrevet (endret)

Jeg satt på flyet hjem fra England i forrige uke med flyet fullt av briter som skulle til Norge. Om man synes det er ille i Norge, så ta en tur til England. :hakeslepp: Eller la være, for det er virkelig ille.

Britene kan bare ikke ha igjen luktreseptorer for det stinket vaskemiddel av en annen verden. På toppen av dette, skyer av parfyme og en dæsj dårlig hygiene hos enkelte. Totalen ble et luktbilde som ble så voldsomt at jeg tok meg i å tenke tanker som ikke bør komme på trykk.

Jeg forstår ønsket om å lukte godt, men kjenner dere som bruker skyllemiddel og parfyme ikke hvor mye lukt det blir i et rom når en bruker sommereng, to bruker markblomst. En er fan av eple, en av vanilje og noen av jasmin. På toppen av dette kommer parfyme og lukt fra deodoranter, sjampoo og såpe. Det blir et luktbilde som er temmelig overveldende og helt kaotisk.

Hva med å bruke et skyllemiddel uten lukt? 

Endret av HvittHus
Skrevet

Skyllemiddel er liksom djevelens verk, men det faktum at folk bruker tusenvis av kroner på falske vipper, serum, gelenegler, botox og restylane, det er helt ok. Er det noe som er forstyrrende og falskt, så er det det. 

Anonymkode: a2570...a19

Skrevet

Jeg tror jeg må være immun mot alt som heter lukter. Jeg har kun en person jeg kjenner det lukter vaskemiddel av. Og denne personen bruker milo til det meste, men ikke tøymykner. Jeg kjenner heller ikke lukten av deo, shampo og lotion. Parfyme kan jeg oppleve på enkelte personer. Dette kan være menn som lukter himmelsk eller hun som vasker på jobb med tidenes tyngste parfyme. 

Nå skal det også sies at jeg kan ikke gå innom parfymerier eller taxfree-butikker. Da får jeg en intens hodepine. Så helt immun kan jeg kanskje ikke være...

Anonymkode: 67891...018

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skyllemiddel er liksom djevelens verk, men det faktum at folk bruker tusenvis av kroner på falske vipper, serum, gelenegler, botox og restylane, det er helt ok. Er det noe som er forstyrrende og falskt, så er det det. 

Anonymkode: a2570...a19

Men ingen av de tingene du lister opp gjør at folk kan få problemer med å puste. Folk med en halv kilo vipper ser riktignok idiotiske ut, og de er neppe klar over det selv, men det går ikke ut over noen andre.

Om folk vil bruke masse penger på å se latterlige ut, så vedkommer det jo ikke meg.

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror jeg må være immun mot alt som heter lukter. Jeg har kun en person jeg kjenner det lukter vaskemiddel av. Og denne personen bruker milo til det meste, men ikke tøymykner. Jeg kjenner heller ikke lukten av deo, shampo og lotion. Parfyme kan jeg oppleve på enkelte personer. Dette kan være menn som lukter himmelsk eller hun som vasker på jobb med tidenes tyngste parfyme. 

Nå skal det også sies at jeg kan ikke gå innom parfymerier eller taxfree-butikker. Da får jeg en intens hodepine. Så helt immun kan jeg kanskje ikke være...

Anonymkode: 67891...018

Godt vi er flere! Kan merke det godt på toget om morgenen, da er det mye lukter, men går mest i mat, kaffe og kjipe parfymer (som de tydeligvis tar på i bøttevis. Lukter taxfree og kaffe i samme slengen). 

Men tror aldri jeg har luktet tøymykneren til noen som går forbi altså..Da må man jo oppi klærne med nesa! :P

Er jo ikke det første «dilemmaet» jeg tenker kun finnes her på DIB, da, mye rare problemer her som jeg aldri hører om ellers i livet ;)

Anonymkode: b8073...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...