Gå til innhold

Hvorfor bruker folk skyllemiddel med lukt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kvalm av den sterke lukta !! Svimmel og klør ! Kan jo ikke være bra ! Flere i klassen til yngstegutten som både har eksem og astma bruker tonnevis av dette . Hvorfor ???? 

Anonymkode: 20637...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har sikkert en stor i intimsone. Lukta holder andre på armlengdes avstand.

Anonymkode: 4db43...08a

Skrevet

Fordi de liker det selvfølgelig

Anonymkode: 5eb11...5c6

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Jeg tror ikke de lukter det selv, engang.  Jeg synes det stinker...

Anonymkode: 08d5d...dcb

Skrevet

Burde blitt forbudt !!! 

Skrevet

Jeg bruker bare sensitiv, og kun på klær som ikke skal i tørketrommel. Har ekstremt problemhud, så stive klær er døden for huden min.

Men jeg syns fortsatt skyllemiddel lukter godt, og syns det er mye bedre enn de som pøser på med parfyme. DER tror jeg iallfall folk ikke lukter det selv 🤮

Anonymkode: b8073...f83

Skrevet

Vi bruker det fordi det lukter godt, selvsagt. Hva trodde du egentlig? At det er for å plage deg?

Anonymkode: 0a975...d4b

Skrevet

Det lukter jo ikke godt !!! Lukter kvalmt ! Og det er veldig skadelig ! 

Skrevet

Fordi de tror at det lukter godt. De fleste har vel også en teori om at det er bra for klærne.

Skrevet

Ja, ingenting er bedre en kombinasjonen av skyllemiddel-lukt, deo-lukt, parfyme-lukt, balsam-lukt, og helt på toppen hårspray-lukt... 😏 (Hæsjtagg ironi-varsel)

Bruker selv kun parfymefri etter at jeg fikk barn (instinktivt føltes det feil å døyve mamma-lukten for babyen), og fortsatte med det. Holder meg til et lukt-produkt av gangen, ved spesielle andledninger. ...og bruker da mye mindre også, siden jeg ikke er «immun» lengre.

Anonymkode: ae871...4c7

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg kjenner faktisk ikke at det lukter tøymykner av klærne våre. Så det er en lukt som jeg nok er immun mot. Bruker dog ikke parfyme... 

Anonymkode: 67891...018

Skrevet

Jeg synes det lukter godt og derfor bruker jeg det! 

At DU ikke synes det lukter godt bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Går jeg ute kjenner jeg folk stinke røyk, parfyme, svette, sure klær, matos og Gud vet hva. Av og til får jeg nesten brekninger...   

Så jeg vasker med skyllemiddel og synes selv det lukter godt :)

Anonymkode: c620b...359

Skrevet

Det er jo så slemt mot andre barn og voksne . Flere jeg kjenner må gå på allergimedisin for flere i barnehagen bruker dette. Det er jo slemt !!! Fæle folk 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det lukter godt og derfor bruker jeg det! 

At DU ikke synes det lukter godt bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Går jeg ute kjenner jeg folk stinke røyk, parfyme, svette, sure klær, matos og Gud vet hva. Av og til får jeg nesten brekninger...   

Så jeg vasker med skyllemiddel og synes selv det lukter godt :)

Anonymkode: c620b...359

Og andre får brekninger av skyllemiddellukten, og noen blir til og med like dårlig av den lukten som av parfyme.

Anonymkode: e3327...7a3

Skrevet

Ironien er jo at man bruker billig parfymelukt fea skyllemiddel til å overdøve en deilig eksklusiv parfymelukt fra en parfyme man har valgt nøye ut. . 

Anonymkode: 08d5d...dcb

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg blir like lattermild hver gang skyen med skyllemiddellukt kommer mange meter foran en person, og også henger igjen mange meter etter at man har gått forbi dem.

Jeg vet om mange som selv innrømmer at de bruker mer skyllemiddel enn hva som er anbefalt - "fordi det lukter så godt". De forstår jo ikke at de selv er blitt immun mot lukten, og at det de gjør er det samme som å dynke seg selv i parfyme.

Jeg må innrømme at jeg synes det er urharry med en slik syntetisk skyllemiddellukt. Mer kunstig og unaturlig lukt enn den blir det jo knapt. I tillegg er det jo ren idioti å skylle klærne med plast og med vilje skylle plast rett ut med vannet, så fisk og annet får det i seg. Middag i dag? Fisk med skyllemiddel. Den hverken lukter eller smaker skyllemiddel, men plasten fra skyllemiddelet er der like fullt.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og andre får brekninger av skyllemiddellukten, og noen blir til og med like dårlig av den lukten som av parfyme.

At folk er sarte persilleblad som tror verden kretser rundt deres issues er virkelig ikke mitt problem. Om en liten dæsj skyllemiddel er nok til å få deg til å miste taket er det du som har et problem. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At folk er sarte persilleblad som tror verden kretser rundt deres issues er virkelig ikke mitt problem. Om en liten dæsj skyllemiddel er nok til å få deg til å miste taket er det du som har et problem. 

Det sier jeg og. Det er bare her inne jeg ser folk klage over det.

Anonymkode: 5eb11...5c6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Om du leste det jeg skrev så skrev jeg ikke "jeg", jeg skrev "andre". Jeg får på ingen måte brekninger av lukten, jeg synes det er komisk med de som bruker så mye skyllemiddel at de lukter lang vei av det. Jeg forstår ikke vitsen med å gå rundt og lukte av et slikt syntetisk og miljøUvennlig middel. Men for all del, folk får gjøre hva de vil. Smaken er jo som den berømte baken... ;)

Men når du snakker om sarte persilleblad... Du selv skrev: "Går jeg ute kjenner jeg folk stinke røyk, parfyme, svette, sure klær, matos og Gud vet hva. Av og til får jeg nesten brekninger..." Det gir i hvert fall meg et inntrykk både av at du er langt mer persilleblad enn det jeg er, og også at du mister taket langt lettere enn meg siden du gikk rett til personangrep for det som var en generell betraktning til din kommentar.

Fortsett å bruke skyllemiddel om det gjør deg glad, er ikke verre enn som så :)

Skrevet

Hva er denne greia her inne med å henge seg opp i smålige bagateller,blåse dem opp, og rakke ned på dem som velger annerledes? Har dere som driver på slik virkelig så triste liv? Redd barna i Syria i stedet. 

For ordens skyld: Nei. Jeg bruker ikke skyllemiddel selv. 

Anonymkode: 66472...d20

Skrevet

Fordi skyllemiddel lukter godt! Og jeg gir beng i om en gjeng her inne ikke liker det. Pass deres egne saker.

Anonymkode: a2570...a19

Skrevet

Små bagateller ?? Vet dere hvor sykt giftig og skadelig det er ? Helt utrolig at det er lov ! Det er jo litt sånn lavpanne og bruke det ! Kan du redde barna i Syria alene ? Nei ! Kan du selv droppe og dynke deg i illeluktende gift ? Ja !!!!! Kanskje om alle gjør litt for å redde den her verdenen, så Kanskje vi kommer noen vei . Om alle skal tenke at så lenge barna i Syria har det ille så kan vi gi faen i alt annet . 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir kvalm av den sterke lukta !! Svimmel og klør ! Kan jo ikke være bra ! Flere i klassen til yngstegutten som både har eksem og astma bruker tonnevis av dette . Hvorfor ???? 

Vel. Noen bruker for mye skyllemiddel og noen bruker for mye utropstegn. Vi har alle våre svakheter.

Skrevet

Dør fisken i vannet og ungene dine utvikler astma av for mange utropstegn !!!! Tror ikke det ! Perspektiv !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...