Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #26 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Dør fisken i vannet og ungene dine utvikler astma av for mange utropstegn !!!! Tror ikke det ! Perspektiv !!! Anonymkode: 20637...ea8 Jeg dør i alle fall litt av dette. Ro ned tegnsettingen, og dropp mellomrom mellom tekst og etterfølgende tegn hvis du vil bli tatt bittelitt seriøst i korstoget ditt. Anonymkode: 66472...d20
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #27 Skrevet 26. februar 2018 En annen ting: dere som haaater skyllemiddel: vasker dere håret med shampo og balsam? Ingen vinner for havet det heller. Bruker dere klor, jiff osv når dere vasker? Heller ikke bra for havet. Lager dere julepynt med barna med glitter? Hvor heller dere i såfall vaskevannet etter gulvet er vasket? Glitter er ren mikroplast.. Har dere sminke med glitter/shimmer? -Mikroplast. Bruker dere engangsplast? Kopper, bestikk, tallerker? Ekstremt lite miljøvennlig. Kjører dere bil? Dårlig for miljøet. Altså, det blir for dumt å pushe miljøbevissthet om man likevel gjør andre miljøverstinger. Liker du ikke lukta? Greit nok! Men lat ikke som du er skinnhellig. Anonymkode: b8073...f83
Wonder Woman Skrevet 26. februar 2018 #28 Skrevet 26. februar 2018 Jeg er sensitiv når det gjelder lukt og har til dags dato aldri blitt plaget av at andre bruker skyllemiddel. Så dette problemet er nok sterkt overdrevet dib fenomen!
gale damen Skrevet 26. februar 2018 #29 Skrevet 26. februar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: En annen ting: dere som haaater skyllemiddel: vasker dere håret med shampo og balsam? Ingen vinner for havet det heller. Bruker dere klor, jiff osv når dere vasker? Heller ikke bra for havet. Lager dere julepynt med barna med glitter? Hvor heller dere i såfall vaskevannet etter gulvet er vasket? Glitter er ren mikroplast.. Har dere sminke med glitter/shimmer? -Mikroplast. Bruker dere engangsplast? Kopper, bestikk, tallerker? Ekstremt lite miljøvennlig. Kjører dere bil? Dårlig for miljøet. Altså, det blir for dumt å pushe miljøbevissthet om man likevel gjør andre miljøverstinger. Liker du ikke lukta? Greit nok! Men lat ikke som du er skinnhellig. Anonymkode: b8073...f83 Ikke sjampo, ikke balsam, ikke jif, ikke klor, ikke glitter, ikke engangsbestikk eller dekketøy, ikke bil. Betyr det at jeg er litt hellig på ordentlig? Tøymykner stinker.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #30 Skrevet 26. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men når du snakker om sarte persilleblad... Du selv skrev: "Går jeg ute kjenner jeg folk stinke røyk, parfyme, svette, sure klær, matos og Gud vet hva. Av og til får jeg nesten brekninger..." Det gir i hvert fall meg et inntrykk både av at du er langt mer persilleblad enn det jeg er, og også at du mister taket langt lettere enn meg siden du gikk rett til personangrep for det som var en generell betraktning til din kommentar. Anonymkode: e3327...7a3 Nei. Det skrev jeg ikke. Anonymkode: 0a975...d4b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #31 Skrevet 26. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det lukter godt og derfor bruker jeg det! At DU ikke synes det lukter godt bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Går jeg ute kjenner jeg folk stinke røyk, parfyme, svette, sure klær, matos og Gud vet hva. Av og til får jeg nesten brekninger... Så jeg vasker med skyllemiddel og synes selv det lukter godt Anonymkode: c620b...359 Dette! Så mange folk som lukter drit og så tåler dere ikke lukt fra blomstereng eller andre dofter fra skyllemidler?! Elsker doft fra skyllemiddel😊😊 Anonymkode: 1bd4c...2c7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #32 Skrevet 26. februar 2018 53 minutter siden, gale damen skrev: Ikke sjampo, ikke balsam, ikke jif, ikke klor, ikke glitter, ikke engangsbestikk eller dekketøy, ikke bil. Betyr det at jeg er litt hellig på ordentlig? Tøymykner stinker. Ja, da vil jeg faktisk gi deg en klapp på skulderen, og krone deg som hellig! (Ikke sarkastisk ment, litt tull den kroningen, jeg har ikke autorisasjon til sånt ). Det er faktisk ekstremt bra gjort i dagens samfunn! Anonymkode: b8073...f83
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #33 Skrevet 26. februar 2018 Vel, jeg bruker det for å irritere besserwissere... Anonymkode: 5d901...6c4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #34 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, gale damen skrev: Ikke sjampo, ikke balsam, ikke jif, ikke klor, ikke glitter, ikke engangsbestikk eller dekketøy, ikke bil. Betyr det at jeg er litt hellig på ordentlig? Tøymykner stinker. Nei, det betyr at du stinker gammel svette, og at huset ditt er møkkete! Anonymkode: 70216...79f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #35 Skrevet 26. februar 2018 Jeg bruker det bare for å irritere folk som HI 😜 Anonymkode: 3f82e...f13
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #36 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: En annen ting: dere som haaater skyllemiddel: vasker dere håret med shampo og balsam? Ingen vinner for havet det heller. Bruker dere klor, jiff osv når dere vasker? Heller ikke bra for havet. Bruker neutral sin sjampo, vasker håret hver 3.dag. Bruker verken jif eller klor eller lignende. Kun naturlige produkter som ikke skader miljøet. Lager dere julepynt med barna med glitter? Hvor heller dere i såfall vaskevannet etter gulvet er vasket? Glitter er ren mikroplast.. Har dere sminke med glitter/shimmer? -Mikroplast. Nei, bruker ikke glitter Bruker dere engangsplast? Kopper, bestikk, tallerker? Ekstremt lite miljøvennlig. Kjører dere bil? Dårlig for miljøet. bruker ikke engangsbestikk, tallerken osv, kjører elbil ☺️ Altså, det blir for dumt å pushe miljøbevissthet om man likevel gjør andre miljøverstinger. Liker du ikke lukta? Greit nok! Men lat ikke som du er skinnhellig. Anonymkode: b8073...f83 Anonymkode: 58ddd...19a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #37 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, det betyr at du stinker gammel svette, og at huset ditt er møkkete! Anonymkode: 70216...79f Tjah, det finnes strengt tatt mane fullgode vaskemidler både til kropp og hjem som er miljøvennlige og fine. Jif og klor er virkelig ikke noe å trakte etter 🙄 Og overdreven parfymelukt er grusomt. Om det kommer fra såpe, skyllemiddel eller parfyme spiller ingen rolle. Jeg er ekstremt var på lukt og har problemer med å holde min egen baby etter han har tatt runden hos andre 😅 Anonymkode: 551a9...28f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #38 Skrevet 26. februar 2018 Jeg har astma og klarer ikke være hjemme hos folk som bruker skyllemiddel med duft. Anonymkode: f7493...9f0
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #39 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har astma og klarer ikke være hjemme hos folk som bruker skyllemiddel med duft. Anonymkode: f7493...9f0 Jeg har og astma, og bruker skyllemiddel med lukt Anonymkode: 5eb11...5c6
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #40 Skrevet 26. februar 2018 2 timer siden, gale damen skrev: Ikke sjampo, ikke balsam, ikke jif, ikke klor, ikke glitter, ikke engangsbestikk eller dekketøy, ikke bil. Betyr det at jeg er litt hellig på ordentlig? Tøymykner stinker. Det betyr at du er et freak og langt fra normalen. Anonymkode: 1bd4c...2c7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #41 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har og astma, og bruker skyllemiddel med lukt Anonymkode: 5eb11...5c6 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har astma og klarer ikke være hjemme hos folk som bruker skyllemiddel med duft. Anonymkode: f7493...9f0 Jeg har også astma og pøser på med skyllemiddel uten noen som helst reaksjon på astma. Hvorfor kan du ikke være hjemme hos folk som bruker skyllemiddel? Anonymkode: 1bd4c...2c7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #42 Skrevet 26. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 1bd4c...2c7 Det er forskjellig hva en reagerer på, jeg reagerer på parfymen i skyllemiddel (og all annen parfyme). Jeg blir tungpustet, hoster, nesa renner, jeg blir hes mm. Anonymkode: f7493...9f0
Rabbenreka Skrevet 26. februar 2018 #43 Skrevet 26. februar 2018 Jeg bruker det pga hele min oppvekst hvor klær og alt stinket skikkelig ekkelt og jeg aldri turte å være nærme noen har satt sine spor. Nå føler jeg ihvertfall at klærne lukter godt. Om andre ikke synes det er opp til dem, men jeg må bare ha klærne med skyllemiddel.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #44 Skrevet 27. februar 2018 Jeg bruker det fordi jeg ELSKER lukten av skyllemiddel. Anonymkode: b4b12...e8b
gale damen Skrevet 27. februar 2018 #45 Skrevet 27. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det betyr at du stinker gammel svette, og at huset ditt er møkkete! Anonymkode: 70216...79f Hvorfor det? Jeg har da ikke påstått at jeg ikke vasker meg, eller at ikke huset mitt blir rengjort.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #46 Skrevet 27. februar 2018 Haha typisk DIB! "Nei jeg vasker huset med organiske produkter, bruker aldri shampoo eller balsam, kjører ikke bil, og spiser alltid økologisk. De som bruker skyllemiddel er kunnskapsløse, latterlige og de skaper et UTROLIG stort problem i resten av verden". I mellomtiden sitter 4 år gamle Amira i ruinene av huset sitt, mens mamma og pappa ligger sprengt i biter ved siden av henne. Bombene faller, hun er alene og redd og fanget i en krig hun ikke forstår. Et annet sted i verden blir en 3-åring omskåret mens hun skriker av smerte, i timesvis. Og et annet sted i verden dør et barn av tørst akkurat nå. Fortell meg mer om hvorfor skyllemiddel er roten til alt vondt, dere sarte sjeler? Ta dere sammen, og slutt å være å hellig. Det er bullshit, og dere gjør ikke en pøkk forskjell i den virkelige verden. Anonymkode: f63bc...a6e
gale damen Skrevet 27. februar 2018 #47 Skrevet 27. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha typisk DIB! "Nei jeg vasker huset med organiske produkter, bruker aldri shampoo eller balsam, kjører ikke bil, og spiser alltid økologisk. De som bruker skyllemiddel er kunnskapsløse, latterlige og de skaper et UTROLIG stort problem i resten av verden". I mellomtiden sitter 4 år gamle Amira i ruinene av huset sitt, mens mamma og pappa ligger sprengt i biter ved siden av henne. Bombene faller, hun er alene og redd og fanget i en krig hun ikke forstår. Et annet sted i verden blir en 3-åring omskåret mens hun skriker av smerte, i timesvis. Og et annet sted i verden dør et barn av tørst akkurat nå. Fortell meg mer om hvorfor skyllemiddel er roten til alt vondt, dere sarte sjeler? Ta dere sammen, og slutt å være å hellig. Det er bullshit, og dere gjør ikke en pøkk forskjell i den virkelige verden. Anonymkode: f63bc...a6e Hvor ser du at roten til alt vondt er skyllemiddel? Vil Amina ha det bedre dersom jeg stinker? Vil det være mere vann til den tørste ungen dersom jeg klorer doen min hver dag? Går det ikke an å vaske huset med organiske produkter, aldri bruke sjampo og balsam, ikke kjøre bil, alltid spise økologisk og synes at de som bruker skyllemiddel er kunnskapsløse, latterlige og skaper problemer både her og der, og likevel ha litt perspektiv på tingene? Hva vet du om hva damene her inne gjør for å bøte på det som er vondt i verden? Eller er det sånn at du har lest om alle disse forferdelige tingene, og så føler du for å gi oss andre et realt spark bak. Ikke for at du gjør noe med det ovennevnte, selvsagt, men bare for å påpeke at det da virkelig finnes ordentlige problemer her i verden?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #48 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, gale damen skrev: Hvor ser du at roten til alt vondt er skyllemiddel? Vil Amina ha det bedre dersom jeg stinker? Vil det være mere vann til den tørste ungen dersom jeg klorer doen min hver dag? Går det ikke an å vaske huset med organiske produkter, aldri bruke sjampo og balsam, ikke kjøre bil, alltid spise økologisk og synes at de som bruker skyllemiddel er kunnskapsløse, latterlige og skaper problemer både her og der, og likevel ha litt perspektiv på tingene? Hva vet du om hva damene her inne gjør for å bøte på det som er vondt i verden? Eller er det sånn at du har lest om alle disse forferdelige tingene, og så føler du for å gi oss andre et realt spark bak. Ikke for at du gjør noe med det ovennevnte, selvsagt, men bare for å påpeke at det da virkelig finnes ordentlige problemer her i verden? Nei fordi jeg har jobbet med faktiske problematikker i utlandet i årevis. Jeg har møtt barn som er blitt omskåret, giftet bort og åpnet med barberblad på bryllupsnatten. Jeg har møtt 7-åringer som står opp kl 4 om morgenen, jobber 12 timer, deretter går de på kveldsskole helt frem midnatt, før de sover 4 timer og må starte på nytt igjen. Jeg har møtt kvinner som har opplevd å få skåret babyer ut av magen, for deretter å se babyen bli slått ihjel. Jeg har jobbet ved barnehjem og sykehus i Mellom-Amerika hvor jeg har sett og hørt det meste av grufullheter. Og jeg har reist gjennom Afrika, i håp om å gjøre en forskjell. Og jeg blir direkte flau, når jeg hører mennesket klage over noe så dumt som skyllemiddel. Anonymkode: f63bc...a6e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #49 Skrevet 27. februar 2018 Fordi det lukter godt. Skyllemiddel uten paryme gjør at klærne lukter høgg, uten uten skyllemiddel blir de stive i tillegg. Kommer selvsagt an på skyllemiddelet. Er en del som lukter altfor sterkt og dårlig, men syns den blå, røde og grønne comforten lukter akkurat passe sterkt, og har i tillegg kjempegod lukt. Har aldi vært plaget av verken eksem eller allergier pga dette. Anonymkode: 3c7a7...dcb
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #50 Skrevet 27. februar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei fordi jeg har jobbet med faktiske problematikker i utlandet i årevis. Jeg har møtt barn som er blitt omskåret, giftet bort og åpnet med barberblad på bryllupsnatten. Jeg har møtt 7-åringer som står opp kl 4 om morgenen, jobber 12 timer, deretter går de på kveldsskole helt frem midnatt, før de sover 4 timer og må starte på nytt igjen. Jeg har møtt kvinner som har opplevd å få skåret babyer ut av magen, for deretter å se babyen bli slått ihjel. Jeg har jobbet ved barnehjem og sykehus i Mellom-Amerika hvor jeg har sett og hørt det meste av grufullheter. Og jeg har reist gjennom Afrika, i håp om å gjøre en forskjell. Og jeg blir direkte flau, når jeg hører mennesket klage over noe så dumt som skyllemiddel. Anonymkode: f63bc...a6e Men skjønner du ikke selv at det ikke er sammenheng her? Anonymkode: fff92...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå