Gjest Snøogjul Skrevet 27. februar 2018 #51 Skrevet 27. februar 2018 (endret) Familien drar på hyttetur, mens 15-åringen er hjemme alene. Du stalket henne på sosiale medier (fordi du ikke stoler på henne tydeligvis) for å følge med på om hun har besøk. Provoserende tråd. Du må jo ta med datteren din på hytta om du ikke stoler på henne. Endret 27. februar 2018 av Snøogjul
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #52 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, Yellow Brick Road skrev: Dette er bare tull. Men om det mot formoding skulle være sant, så er en passende straff å bli plassert på en påle midt på nærmeste nærmeste torg med påskriften "Ingen er så dum som meg" Eh, at du plasseres der altså, ikke datteren din. *Fnis* Egentlig litt enig... Anonymkode: e5437...68c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #53 Skrevet 27. februar 2018 Ville bare tatt fra hun muligheten til å være alene hjemme til hun var til å stole på. Men dere er jo bra naive å da. Reise bort en hel helg fra en 15 åring. Ville nesten prist meg lykkelig over at huset fortsatt stod og at det ikke var åpen fest der. Ingen som husker tilbake til tenårene? 🤣🤣 Anonymkode: d159f...df4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #54 Skrevet 27. februar 2018 På 26.2.2018 den 13.03, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke det er greit å t unge med en tenåring på hytta h er helg heller. Da er det mer naturlig at foreldrene holder seg hjemme og passer på. Anonymkode: ea61c...046 Selvfølgelig er det greit! En femtenåring må lære å tilpasse seg andre, og å kreve at hun må være med på hytta en helg er helt innafor. Anonymkode: 5b4d2...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå