Gå til innhold

Hva samlet dere på, da dere var små? Og..

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Jeg har min stående i kjelleren, det er en skikkelig flott en også, fra lokalavisa hjemme da den gikk over fra å ha skikkelig setteri til mer moderne offset-trykking. Og jeg kvitter meg aldri med den. Men jeg klarer ikke helt å få grepet på hva jeg, voksne meg, ville fylle den med. Bortsett fra noe som ikke kan skje før huset er tomt for unger og jeg kan virkeliggjøre ideen om et arbeidsrom til meg hvor jeg skal ha den på min gedigent svære arbeidsbenk med knapper og annet småtilbehør i. (Og ingen av ungene er interessert i å ha den heller, så et sånt familieprosjekt ville det ikke bli.) Jeg tror jeg må ta det opp til vurdering en gang til, muligens, om den ikke skal bli stående i mange år til...

Vi har også en slik. 

Den henger nå på et av barneromma, full av legofigurer og fine steiner osv. 

Men den blir min når ungene er ferdige med samlemanien. 😊

Anonymkode: a0a9e...3ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glansbilder. Servietter. Viskelær. Pokemonkort. Spice Girls kort.

Skrevet

Jeg samlet på mynter, servietter og klistremerker. Jeg fikk noe av min mor sin serviettsamling, og nå samler minste her på servietter og har noen helt fra mormor var barn :) Ellers samler barna på fotballkort, kosedyr, små figurer av diverse slags, og små lego figurer :)

Anonymkode: 1de71...5fd

Skrevet

Jeg samlet på servietter, glansbilder, steiner, pokemon-kort og klistremerker. Hadde som regel en ting om gangen jeg samlet på

Anonymkode: 3f6da...63b

Skrevet
5 timer siden, sug lut skrev:

Jeg har min stående i kjelleren, det er en skikkelig flott en også, fra lokalavisa hjemme da den gikk over fra å ha skikkelig setteri til mer moderne offset-trykking. Og jeg kvitter meg aldri med den. Men jeg klarer ikke helt å få grepet på hva jeg, voksne meg, ville fylle den med. Bortsett fra noe som ikke kan skje før huset er tomt for unger og jeg kan virkeliggjøre ideen om et arbeidsrom til meg hvor jeg skal ha den på min gedigent svære arbeidsbenk med knapper og annet småtilbehør i. (Og ingen av ungene er interessert i å ha den heller, så et sånt familieprosjekt ville det ikke bli.) Jeg tror jeg må ta det opp til vurdering en gang til, muligens, om den ikke skal bli stående i mange år til...

Jeg har en settekasse med mini-parfymer i, og litt annet småtteri. :-)

Anonymkode: 66231...16d

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en settekasse med mini-parfymer i, og litt annet småtteri. :-)

Anonymkode: 66231...16d

Det kan jo være fint, fine flasker. Men jeg har ei sånn kasse omtrent som dette og husker av erfaring hvor vanskelig det var å finne mange nok små nok ting.

http://www.fjeld-ljom.no/img/settekasse_small.jpg

Skrevet
5 minutter siden, sug lut skrev:

Det kan jo være fint, fine flasker. Men jeg har ei sånn kasse omtrent som dette og husker av erfaring hvor vanskelig det var å finne mange nok små nok ting.

http://www.fjeld-ljom.no/img/settekasse_small.jpg

Den er som mine. Jeg har noen tomme rom, noen rom er fylt med fotografier (print ut IG for eksempel) i den som er inne. Det gjør jo ingenting at den ikke er full.

Skrevet
7 minutter siden, amandine skrev:

Den er som mine. Jeg har noen tomme rom, noen rom er fylt med fotografier (print ut IG for eksempel) i den som er inne. Det gjør jo ingenting at den ikke er full.

Jeg ser at det kan være fint. Men jeg vil ikke egt ha foto i den. Og så har jeg manko på vegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...