Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #51 Skrevet 10. mars 2018 Herregud hvor gammel er du? Anonymkode: 6c44b...e1e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #52 Skrevet 10. mars 2018 6 timer siden, Superdolly skrev: Tillat deg selv å sørge. Hvis du føler mer bitterhet enn sorg, tillat deg selv det også. Det er en prosess du må gjennom, uansett, så gjør det så enkelt for deg selv som du kan. Hvis du har en venninne eller en søster, så fortell henne at du har det vondt og ta en jentekveld der du kan få tømt ut bitterhet og sorg og alle disse blandede følelsene du sitter med. Tillat deg å gråte også. (Men dette må være en venninne eller søster du stoler på, som kan høre på deg og som garantert ikke sier et ord til noen etterpå.) Og så får du trøste deg med at du kanskje sørger mer over drømmen som brast, enn over den virkelige mannen. Drømmen om den snille fyren som var like forelsket i deg som du i han, og som alltid var der for deg. Hvem er du, egentlig? Du får meg til å føle meg så bra med de ordene dine. Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med ditt kloke og ærlige svar. Du får det til å gi mening😊 Takk altså🤗 HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #53 Skrevet 10. mars 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud hvor gammel er du? Anonymkode: 6c44b...e1e Ikke like ung som du😉 Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #54 Skrevet 10. mars 2018 På 20.2.2018 den 7.11, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Ja, tenkt tanken om det der med koma. Han er nok frisk og rask. Ser han er logga på messenger og da tenker jeg da er ikke jeg så viktig allkevel. Har ikke hørt fra han ennå siden de enkle meld torsdag og fredag. Men lurer jo på om det er meg som grubler og tenker for mye. Og om jeg legger for mye i det?🤔 HI Anonymkode: ef040...a1c Kanskje han tror at du ikke er interessert ? Anonymkode: aacb3...084
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #55 Skrevet 10. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje han tror at du ikke er interessert ? Anonymkode: aacb3...084 Hehe hoppet over noen sider jeg 🤣 Anonymkode: aacb3...084
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #56 Skrevet 11. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje han tror at du ikke er interessert ? Anonymkode: aacb3...084 Har tenkt tanken selv, men jeg har vært veldig klar og tydelig på hvor jeg står ifht han/oss. Han trenger tid sier han. HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #57 Skrevet 11. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hehe hoppet over noen sider jeg 🤣 Anonymkode: aacb3...084 Åååå så meld nå, etter jeg sendte den andre 😂 HI Anonymkode: ef040...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå