Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Dater en kar nå. Vi er begge 35 år. Vi kjenner hverandre godt! Det vil si i 6 år. Han virker, for meg, interessert. På Valentine spiste vi middag hos meg og jeg fikk en flott klokke. Han skulle ringe dagen etter fordi vi skulle planlegge tur nå til helgen.....men har ikke hørt en dritt siden Valentine. Kun 2 enkle meld. Jeg har prøvd å ringe han en gang men han tok ikke tlf..... Hva gjør jeg dere? Syns det blir rimelig teit å bare ikke høre fra seg. Er det bare jeg som hauser dette opp Nå?? HI Anonymkode: ef040...a1c
Superdolly Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Han virker ikke særlig interessert. Beklager. Jeg hadde sendt ham en kort avskjedsmelding og ønsket ham lykke til videre, før jeg selv hadde gått videre livet. Bedre å ta hjertesorgen med en gang, enn senere. Hvis han ikke ligger i koma på sykehuset så burde han klare å sende deg en melding, i det minste som svar på dine meldinger. Og jeg hadde ikke orket å prøve å dra i gang et forhold der jeg måtte mase meg til en hver form for kontakt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Takk for svar. Ja, tenkt tanken om det der med koma. Han er nok frisk og rask. Ser han er logga på messenger og da tenker jeg da er ikke jeg så viktig allkevel. Har ikke hørt fra han ennå siden de enkle meld torsdag og fredag. Men lurer jo på om det er meg som grubler og tenker for mye. Og om jeg legger for mye i det?🤔 HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Se filmen «hes just not That in to you». Anonymkode: ebb73...ad4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se filmen «hes just not That in to you». Anonymkode: ebb73...ad4 Hehe skal jeg gjøre faktisk😊 Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Om han ikke er så interessert så skjønner jeg ikke hvorfor han har bilder hengende opp av meg på veggene sine fremdeles.??? Hi Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Han er nok ikke interessert nei. Men å sende han en avskjedsmelding virker da veldig dramatisk og pubertalt. Jeg hadde bare gitt faen selv og ikke giddet å ta mer kontakt. Skulle jeg ha sendt en melding hadde jeg vel spurt hva som skjer. Og kanskje slengt på litt humor, at jeg er bekymret for at han ligger i koma. Uansett, synes ingen unnskyldninger han måtte komme med er gode nok til å gi en ny sjanse. Han hadde vært ute for min del. Anonymkode: 18ce2...053
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 Valentines er 6(!) dager siden. Det er jo ingenting! Han kan absolutt være interessert selvom dere ikke har snakket sammen. Anonymkode: 220ab...25c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Valentines er 6(!) dager siden. Det er jo ingenting! Han kan absolutt være interessert selvom dere ikke har snakket sammen. Anonymkode: 220ab...25c Hehehe sant det🤗 Anonymkode: ef040...a1c
Nyttårs barn Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 Ikke ta noe mer kontakt, la ham ta initiativet. Gjør han ikke det, vel så er det hans tap.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 11 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Ikke ta noe mer kontakt, la ham ta initiativet. Gjør han ikke det, vel så er det hans tap. Det var godt sagt, fordi jeg nemlig har den tendensen til å alltid være tilgjengelig- ALLTID! Han har aldri trengt å "vente" på meld på meg. Jeg er alltid der for han uansett hva jeg gjør eller hvor jeg er. Omvendt er det ikke slik. Så Ja, jeg skal absolutt ikke ta kontakt, jeg har tross alt ringt han i forrige uke uten svar. Om han ringer så er faktisk jeg opptatt og helgetur blir ikke noe av sammen han, slik føler jeg det Nå!!! HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #12 Skrevet 21. februar 2018 Jaja dere...... ikke hørt noe ennå jeg. Helt mutters stille fra hans side... jaja😔 HI Anonymkode: ef040...a1c
Superdolly Skrevet 21. februar 2018 #13 Skrevet 21. februar 2018 Klem til deg. Trøst deg med at det er bedre å finne det ut nå enn senere.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2018 #14 Skrevet 21. februar 2018 Han har nok fått kalde føtter. Gjør deg selv utilgjengelig for ham ei god stund. Det gjør deg godt, så får han finne ut av kaoset sitt selv. Sånt spill vil du uansett ikke ha i livet ditt. Anonymkode: 6c56f...6b6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #15 Skrevet 22. februar 2018 12 timer siden, Superdolly skrev: Klem til deg. Trøst deg med at det er bedre å finne det ut nå enn senere. Åh tusen takk. Den klemmen og ordene var godt nå. Sitter med tårer i øynene (igjen) for egentlig ingenting. Er kun en person som kan gjøre noe med dette og det er jo meg. Har bestemt meg for å ikke ta initiativet først nå og bare vente å se hvor lang tid det tar før han tar kontakt nå. Jeg reiser på ferie til mandag så da skal jeg NYYYYYYYYTE den turen 😊HI Anonymkode: ef040...a1c
Superdolly Skrevet 22. februar 2018 #16 Skrevet 22. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Åh tusen takk. Den klemmen og ordene var godt nå. Sitter med tårer i øynene (igjen) for egentlig ingenting. Er kun en person som kan gjøre noe med dette og det er jo meg. Har bestemt meg for å ikke ta initiativet først nå og bare vente å se hvor lang tid det tar før han tar kontakt nå. Jeg reiser på ferie til mandag så da skal jeg NYYYYYYYYTE den turen 😊HI Anonymkode: ef040...a1c Kos deg på ferie, du! Det har du fortjent. Og igjen: Selv om du har det vondt nå, så hadde det blitt enda verre om du fant det ut når det hadde gått enda lenger tid og du hadde blitt mer glad i ham. Dette er vondt, selvsagt, men det er prosess du må jobbe deg gjennom. Og hver dag blir det litt mindre vondt, hver dag går det litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #17 Skrevet 22. februar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har nok fått kalde føtter. Gjør deg selv utilgjengelig for ham ei god stund. Det gjør deg godt, så får han finne ut av kaoset sitt selv. Sånt spill vil du uansett ikke ha i livet ditt. Anonymkode: 6c56f...6b6 Så godt sagt og riktig sagt av deg syns jeg. Det er nok et kaos i han ja. Han vet jo ikke hva han vil og skjønner ingen ting ennå. Må være sånn det er😊 Ja, jeg skal være utilgjengelig for han en stund jeg. Det er jo egentlig i morgen vi skal på tur sammen, han og meg. Men jeg har ikke hørt noe om turen ennå og det er lenge siden han skulle fikse og bestille slm jan sa selv....så han er &#×€&*(=😡. Nå er det min tir til å være tøff og ikkf minst ta vare på MEG og mitt!!!!😍 Takk. Hilsen HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #18 Skrevet 22. februar 2018 4 minutter siden, Superdolly skrev: Kos deg på ferie, du! Det har du fortjent. Og igjen: Selv om du har det vondt nå, så hadde det blitt enda verre om du fant det ut når det hadde gått enda lenger tid og du hadde blitt mer glad i ham. Dette er vondt, selvsagt, men det er prosess du må jobbe deg gjennom. Og hver dag blir det litt mindre vondt, hver dag går det litt bedre. Kloke ord👏 det er så sant. Viktig å jobbe seg gjennom slike prosesser i livet. Bli mer bevisst på slikt jan driver med nå er hrlt klart at jeg må jobbe med! Tro mer på meg selv og lytte til magefølelsen for den er til tider sterk. Slik er det for alle😊. Helt enig med det at du sier at jeg skal være glad det ikke varte lenger enn til nå. Tusen takk. Håper og Ønsker dagen din blir en god dag for deg😊HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #19 Skrevet 22. februar 2018 En liten ting. Ville dere tatt tlf om han hadde ringt? Eller latt det gå 1 uke før du hadde tatt kontakt (slik han gjør mot meg nå)? Om han sier at tur er bestilt og alt er i ordren??? og jeg bare........ehhhh🤤 Hva tenker dere? HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #20 Skrevet 22. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: En liten ting. Ville dere tatt tlf om han hadde ringt? Eller latt det gå 1 uke før du hadde tatt kontakt (slik han gjør mot meg nå)? Om han sier at tur er bestilt og alt er i ordren??? og jeg bare........ehhhh🤤 Hva tenker dere? HI Anonymkode: ef040...a1c Ja, jeg syns du skal ta den hvis han ringer. Jeg syns de andre konkluderer litt for bastant med at han ikke er interessert i deg. Det vet du ikke, det kan hende han er det, og at det er en grunn til at han ikke har ringt. Han har jo snedt deg 2 meldinger, skriver du. Hva sto det i dem? Anonymkode: 6b532...150
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #21 Skrevet 22. februar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: En liten ting. Ville dere tatt tlf om han hadde ringt? Eller latt det gå 1 uke før du hadde tatt kontakt (slik han gjør mot meg nå)? Om han sier at tur er bestilt og alt er i ordren??? og jeg bare........ehhhh🤤 Hva tenker dere? HI Anonymkode: ef040...a1c Jeg ville oppført meg sånn det er naturlig for meg å gjøre, og jeg tar telefonen når noen ringer og svarer når jeg får sms. Men jeg ville ikke dratt på tur med han. Jeg ville sagt at siden jeg ikke har hørt noe fra deg hele uken og du ikke har ringt igjen når jeg har ringt deg trodde jeg du hadde fått kalde føtter og ombestemt deg om hele greia. Jeg kan ikke tvinge meg på folk som ikke viser noe initiativ selv så nå har jeg lagt andre planer for helgen. Anonymkode: 555d7...bc5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #22 Skrevet 22. februar 2018 Hvorfor så mye drama? Senk skuldrene, pust med magen og nyt livet. Drit i hva hønene her inne sier og mener. Gå i deg selv, finn ut hva du ønsker. Får du tilbud om tur og du ønsker å dra så gjør det. Ønsker ikke du å dra så lar du være. Snakk heller med han enn dette hønseriet her som fråtser i andres lidelser... Anonymkode: adbc8...960
Superdolly Skrevet 22. februar 2018 #23 Skrevet 22. februar 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: En liten ting. Ville dere tatt tlf om han hadde ringt? Eller latt det gå 1 uke før du hadde tatt kontakt (slik han gjør mot meg nå)? Om han sier at tur er bestilt og alt er i ordren??? og jeg bare........ehhhh🤤 Hva tenker dere? HI Anonymkode: ef040...a1c Jeg hadde tatt telefonen. Jeg ville imidlertid tenkt meg lenge om før jeg eventuelt sa ja til å dra på tur med ham. Dere hadde en avtale om at han skulle ringe deg/ ta kontakt for en uke siden. Det har han ikke gjort, og ikke har han svart på dine henvendelser heller. Jeg hadde ikke orket å være i et slikt forhold: Et forhold der han ga blaffen i avtaler og jeg måtte sitte og vente på smuler,når han hadde tid og lyst og kanskje kom på det. Så bruk tiden til å finne ut hva du vil og hva du kan leve med.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2018 #24 Skrevet 22. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg syns du skal ta den hvis han ringer. Jeg syns de andre konkluderer litt for bastant med at han ikke er interessert i deg. Det vet du ikke, det kan hende han er det, og at det er en grunn til at han ikke har ringt. Han har jo snedt deg 2 meldinger, skriver du. Hva sto det i dem? Anonymkode: 6b532...150 Jeg ønsker han en god dag på fredag og han svarer med at han ikke er i form men ble det senere på dagen og var i full jobb igjen og ønsket meg en fin vinterdag. Etter det, ingen ting. Jeg ringte han torsdsg forrige uke. Han tok ikke tlf så da tenkte jeg at han var opptatt. Men trodde ikke så lenge da. hva sier jeg om han tar kontakt da?😂HI Anonymkode: ef040...a1c
Superdolly Skrevet 22. februar 2018 #25 Skrevet 22. februar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ønsker han en god dag på fredag og han svarer med at han ikke er i form men ble det senere på dagen og var i full jobb igjen og ønsket meg en fin vinterdag. Etter det, ingen ting. Jeg ringte han torsdsg forrige uke. Han tok ikke tlf så da tenkte jeg at han var opptatt. Men trodde ikke så lenge da. hva sier jeg om han tar kontakt da?😂HI Anonymkode: ef040...a1c Du bruker tiden nå til å finne ut hva du vil og hva du er villig til å leve med, og så svarer du ut fra det. Jeg for min del hadde ikke orket å gå inn i et forhold til en mann som ikke holdt avtaler, ikke tok telefonen når jeg ringte og der jeg generelt følte at jeg måtte mase meg til litt kontakt. Så jeg hadde nok sagt noe slikt som dette: "Hei, er det du ja. Nei, jeg blir ikke med deg på tur likevel. Det har vært så vanskelig å få kontakt med deg denne uka, så jeg har fått god tid til å tenke litt. Jeg ønsker deg alt godt videre i livet." Hvis han begynte å spørre hvorfor, kunne jeg nok fint ha fortalt ham at det var fordi han først brøt avtalen om å ta kontakt med meg, deretter lot han være å ta telefonen når jeg ringte OG lot være å ringe meg tilbake. (I min verden er det helt greit å la være å ta telefonen hvis man er opptatt, men da ringer man tilbake når man har mulighet. Jeg har selv en jobb der jeg ikke alltid kan svare på oppringinger der og da, men jeg har jo alltid mulighet for å ringe tilbake før det har gått en uke.) Alternativt, hvis du ønsker å fortsette med ham, så sier du selvsagt det. "Å hei, så hyggelig at du ringer. Vil du møtes, sier du? Ja, det vil jeg gjerne." Men først: Bruk tiden nå til å finne ut hva du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå