Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #26 Skrevet 25. februar 2018 Tusen takk for svar dere😊 Jeg må oppdatere litt her og ta imot tips om dere kan gi noen. Han ringte torsdag og hadde gledet seg så mye hele uka på å ringe meg. For han hadde gjort som han lovet. Booket rom på hotell, ordnet 3 retters middag for 2 dager, spa opphold etc. Vi har hatt det fantastisk. Det jeg kommer til nå er det jeg tenker på. For han har i mange år hoppet av i svingen for at jeg IKKE skal bli gravid og han har full kontroll. Men NÅ uten at jeg viste noe kom han inni meg😶 Vi snakket ikke om det men hørte med han dagen etter om han hadde sterilisert seg😂😶 Men nei det hadde han ikke. Ehhhh........ jaa! Det jeg tenker på er at jeg må høre med han om hva vi gjør om jeg nå blir gravid. Hva tenker dere her dere? HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #27 Skrevet 25. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar dere😊 Jeg må oppdatere litt her og ta imot tips om dere kan gi noen. Han ringte torsdag og hadde gledet seg så mye hele uka på å ringe meg. For han hadde gjort som han lovet. Booket rom på hotell, ordnet 3 retters middag for 2 dager, spa opphold etc. Vi har hatt det fantastisk. Det jeg kommer til nå er det jeg tenker på. For han har i mange år hoppet av i svingen for at jeg IKKE skal bli gravid og han har full kontroll. Men NÅ uten at jeg viste noe kom han inni meg😶 Vi snakket ikke om det men hørte med han dagen etter om han hadde sterilisert seg😂😶 Men nei det hadde han ikke. Ehhhh........ jaa! Det jeg tenker på er at jeg må høre med han om hva vi gjør om jeg nå blir gravid. Hva tenker dere her dere? HI Anonymkode: ef040...a1c Jeg tenker at jeg for det første hadde sagt til han at han har oppført seg dårlig. Han vet at sex fører til barn. Jeg regner med at dere begge vet at å hoppe av i svingen ikke er trygt? Hvorfor har du ubeskyttet sex med en pulevenn som ikke gir lyd fra seg over lang tid? En ting er graviditet, men hva med sykdommer? Uansett så vet han at du kan bli gravid, men slik forholdet deres er kan du ikke regne med involvering fra hans side. Jeg syns ikke du skal si noe om dette før du eventuelt har testet positivt og har bestemt hva du ønsker å gjøre med graviditeten uavhengig av hans respons. Anonymkode: 02852...bdb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #28 Skrevet 25. februar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar dere😊 Jeg må oppdatere litt her og ta imot tips om dere kan gi noen. Han ringte torsdag og hadde gledet seg så mye hele uka på å ringe meg. For han hadde gjort som han lovet. Booket rom på hotell, ordnet 3 retters middag for 2 dager, spa opphold etc. Vi har hatt det fantastisk. Det jeg kommer til nå er det jeg tenker på. For han har i mange år hoppet av i svingen for at jeg IKKE skal bli gravid og han har full kontroll. Men NÅ uten at jeg viste noe kom han inni meg😶 Vi snakket ikke om det men hørte med han dagen etter om han hadde sterilisert seg😂😶 Men nei det hadde han ikke. Ehhhh........ jaa! Det jeg tenker på er at jeg må høre med han om hva vi gjør om jeg nå blir gravid. Hva tenker dere her dere? HI Anonymkode: ef040...a1c Jeg synes fremdeles ikke dette høres ut som en mann som du vil få det godt med, men jeg kan jo ta feil. Dere hadde en avtale om tur sammen, du forsøker å få kontakt med ham, men han lar seg ikke være tilgjengelig. Så ordner han tur og sier at han hadde gledet seg hele uken på å ringe deg - det normale og høflige ville vært å ringe deg opp igjen etter at du hadde forsøkt å ta kontakt med ham, og i hvert fall siden dere liksom skulle planlegge tur sammen. Og denne mannen som liksom skal være forelsket i deg venter en uke med å ta kontakt selv om du har forsøkt å få tak i ham... Og så kommer han inni deg, uten at dere avtaler noe om det. Det tar jeg som et tegn på at han gjør som han vil uansett, noe han jo tydelig har vist deg allerede. Men, det virker jo som om du er villig til å akseptere hva som helst fra ham. Jeg håper du ikke brenner deg. Blir så oppgitt... hvorfor i all verden har dere ubeskyttet sex når dere ikke en gang greier å snakke sammen. Jada, fantastisk på en romantisk helg... men snakke sammen i hverdagen, kommunisere, være høflige med hverandre, nei, det greier dere ikke. Men lage barn sammen, det skal dere. Jeg støttet deg i begynnelsen av tråden, men nå tenker jeg bare at du fremstår som like umoden som han og dessverre også like ansvarsløs. Du har for pokker ikke ubeskyttet sex med en mann du ikke greier å snakke med, men må spørre anonyme på et forum hva du skal si og gjøre overfor ham. Bli voksen! Ta en angrepille slik at dere ikke bringer et barn inn i dette! Anonymkode: 682d1...683
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #29 Skrevet 25. februar 2018 Jøss for en egoist! Dette er en mann du aldri kommer til å få det godt med, han kommer alltid til å kjøre sitt eget løp og du kommer aldri til å føle deg trygg, du vil alltid sitte med en haug spørsmål rundt oppførselen hans Anonymkode: 555d7...bc5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #30 Skrevet 25. februar 2018 Han har deg jo fullstendig rundt lillefingeren! Har du brukt år av ditt liv på denne mannen? Han driter i deg i hverdagen og kaller på deg når han har lyst på litt action. Han bryter avtalen dere har om å hoppe av i svingen (driver voksne folk med det, altså?) og gjør generelt som han vil med deg. Gro deg noen baller og stå opp for deg selv! Anonymkode: 339bb...e1b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #31 Skrevet 25. februar 2018 Les hele tråden én gang til. Humøret ditt svitsjer etter hvordan han er. Helt normalt når man er forelsket og usikker, men ikke bra. Du må ta et valg. Skal du leve på denne måten og vente på når han er klar og ikke, eller skal du sette grenser for deg selv? Snakk med ham, og bli enige om hva dere skal, ikke la han styre showet mens du dilter etter. Anonymkode: a04ca...bcd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #32 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jøss for en egoist! Dette er en mann du aldri kommer til å få det godt med, han kommer alltid til å kjøre sitt eget løp og du kommer aldri til å føle deg trygg, du vil alltid sitte med en haug spørsmål rundt oppførselen hans Anonymkode: 555d7...bc5 Takk for svar👍😊 Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #33 Skrevet 25. februar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Les hele tråden én gang til. Humøret ditt svitsjer etter hvordan han er. Helt normalt når man er forelsket og usikker, men ikke bra. Du må ta et valg. Skal du leve på denne måten og vente på når han er klar og ikke, eller skal du sette grenser for deg selv? Snakk med ham, og bli enige om hva dere skal, ikke la han styre showet mens du dilter etter. Anonymkode: a04ca...bcd Så sant!😊 Takk for svar👍 Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #34 Skrevet 25. februar 2018 På 22.2.2018 den 10.33, Anonym bruker skrev: Hvorfor så mye drama? Senk skuldrene, pust med magen og nyt livet. Drit i hva hønene her inne sier og mener. Gå i deg selv, finn ut hva du ønsker. Får du tilbud om tur og du ønsker å dra så gjør det. Ønsker ikke du å dra så lar du være. Snakk heller med han enn dette hønseriet her som fråtser i andres lidelser... Anonymkode: adbc8...960 Hehehe...... Det er også så sant💜💜💜Takk takk😊 Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #35 Skrevet 25. februar 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har deg jo fullstendig rundt lillefingeren! Har du brukt år av ditt liv på denne mannen? Han driter i deg i hverdagen og kaller på deg når han har lyst på litt action. Han bryter avtalen dere har om å hoppe av i svingen (driver voksne folk med det, altså?) og gjør generelt som han vil med deg. Gro deg noen baller og stå opp for deg selv! Anonymkode: 339bb...e1b Saken er den at vi faktisk har vært sammen i 6år så gikk vi fra hverandre for 6mnd siden og så møttes vi litt og følelsene blusset opp igjen. Så er vi der at vi er redde de samme "feilene" gjøres igjen derfor bruker vi tid å finne tilbake til hverandre igjen og ser om det er det "riktige". HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #36 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jøss for en egoist! Dette er en mann du aldri kommer til å få det godt med, han kommer alltid til å kjøre sitt eget løp og du kommer aldri til å føle deg trygg, du vil alltid sitte med en haug spørsmål rundt oppførselen hans Anonymkode: 555d7...bc5 Haha det er den følelsen jeg har sittet ned i mange år😶 HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #37 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Haha det er den følelsen jeg har sittet ned i mange år😶 HI Anonymkode: ef040...a1c Skjønner ikke hva som er så morsomt med det, vil du virkelig ha det sånn? Dette er en mann som bare er sånn, han kjører sitt eget løp og regner med du er fornøyd med det du får, når han føler for å gi noe. Han kommer ikke til å endre seg, for han ser ikke denne feilen hos seg selv i det hele tatt. Han er vant til at du alltid er der, du svarer når kan kaller, du kommer når han ber om det osv, han er så innkjørt i dette mønsteret at det kommer alltid til å bli sånn. Han skjenker ikke deg en tanke når han ikke selv har behov for å snakke, møtes, ha sex e.l. Det er han som styrer hele relasjonen etter egne ønsker og behov, og du sitter der med hendene i fanget og nikker med hodet, og tar det du får. Anonymkode: 555d7...bc5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #38 Skrevet 25. februar 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke hva som er så morsomt med det, vil du virkelig ha det sånn? Dette er en mann som bare er sånn, han kjører sitt eget løp og regner med du er fornøyd med det du får, når han føler for å gi noe. Han kommer ikke til å endre seg, for han ser ikke denne feilen hos seg selv i det hele tatt. Han er vant til at du alltid er der, du svarer når kan kaller, du kommer når han ber om det osv, han er så innkjørt i dette mønsteret at det kommer alltid til å bli sånn. Han skjenker ikke deg en tanke når han ikke selv har behov for å snakke, møtes, ha sex e.l. Det er han som styrer hele relasjonen etter egne ønsker og behov, og du sitter der med hendene i fanget og nikker med hodet, og tar det du får. Anonymkode: 555d7...bc5 Godt sagt! Og det er ikke morsomt. Tvert om. Jeg er så forvirret og usikker nå. Derfor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å komme ut av denne gjørma! Når jeg leser innlegget ditt så kjenner jeg på det fordi det er akkurat dette jeg er redd han driver med! Usikkerheten er der fordi han sier han har følelser for meg, han kjøper dyre ting til meg, tar meg ned på tur og blir med på tur om jeg inviterer han etc. Det er det som gjør meg usikker på hva HAN vil..... HI Anonymkode: ef040...a1c
Superdolly Skrevet 25. februar 2018 #39 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Godt sagt! Og det er ikke morsomt. Tvert om. Jeg er så forvirret og usikker nå. Derfor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å komme ut av denne gjørma! Når jeg leser innlegget ditt så kjenner jeg på det fordi det er akkurat dette jeg er redd han driver med! Usikkerheten er der fordi han sier han har følelser for meg, han kjøper dyre ting til meg, tar meg ned på tur og blir med på tur om jeg inviterer han etc. Det er det som gjør meg usikker på hva HAN vil..... HI Anonymkode: ef040...a1c Hvorfor er du så opptatt av hva HAN vil? Burde du ikke heller sette deg ned, tenke litt og finne ut hva DU vil? For du skjønner, det du ser er det du får. Slik det er nå, slik vil det være med denne mannen fremover også. Og hvis du synes det er fint og flott å være i et forhold (eller kanskje ikke forhold, hvem vet?) med en mann som gjør seg utilgjengelig når det passer ham og tar kontakt når det passer ham og bryter avtaler etter eget forgodtbefinnende, så kjør på. Men da kan du heller ikke skrive her inne og be om råd, spesielt når du ikke har til hensikt å følge noen av rådene. Jeg antar at du ikke tok opp med ham hva det gjorde med deg at han var helt utilgjengelig for deg i en uke? Personlig hadde jeg konfrontert ham med det allerede da han ringte og sa han hadde "gledet seg sånn til å ringe meg". Og han skulle fått hoste opp en pokker så god forklaring hvis jeg skulle så mye som vurdert å reise på helgetur for å ha sex med ham. Så altså: Fint at dere har hatt en superromantisk helg. JEG hadde hivd innpå en angrepille umiddelbart, men jeg er ikke deg. Så mitt beste råd til deg nå er å finne ut hva DU vil, og i den prosessen må du ta med i betraktningen at "lykkelig alle sine dager" neppe er et alternativ med denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2018 #40 Skrevet 25. februar 2018 Han virker ganske umoden, og du ligger tydeligvis helt flat for han, og blir omtrent like begeistret for at han ikke bruker prevensjon som et frieri... Denne mannen må bli voksen før han kan bli far, så sørg for skikkelig prevensjon! Tenk å få barn med en som ikke stiller opp eller svarer på telefonen en gang! Lykke til. Anonymkode: 7324b...bea
Ledda Skrevet 26. februar 2018 #41 Skrevet 26. februar 2018 Unnskyld, Hi, men jeg synes du fremstår som veldig umoden og lite reflektert. Håper du på graviditet for å redde forholdet? Hvordan skal et barn binde dere mer sammen, våkenetter, sykdom, ingen egentid? Dere burde brukt tiden nå på å snakke sammen,etablere en god og trygg relasjon.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2018 #42 Skrevet 26. februar 2018 Du er en hund som lystrer eiers minste vink. Ta deg sammen! Og for Guds skyld, bruk prevensjon!!! Du vil angre resten av livet hvis du får barn med ham. Få fatt i p-piller/p-stav eller whatever. Du kan ikke få barn med ham. Han er en idiot. Og du gjør hva han vil! Anonymkode: 6c33c...0fd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #43 Skrevet 28. februar 2018 På 26.2.2018 den 9.38, Ledda skrev: Unnskyld, Hi, men jeg synes du fremstår som veldig umoden og lite reflektert. Håper du på graviditet for å redde forholdet? Hvordan skal et barn binde dere mer sammen, våkenetter, sykdom, ingen egentid? Dere burde brukt tiden nå på å snakke sammen,etablere en god og trygg relasjon. Nei nei nei..... Han gjore som han ønsket der og da og det var IKKE greit for meg. Så her blir det IKKE barn!!! HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #44 Skrevet 28. februar 2018 På 26.2.2018 den 10.32, Anonym bruker skrev: Du er en hund som lystrer eiers minste vink. Ta deg sammen! Og for Guds skyld, bruk prevensjon!!! Du vil angre resten av livet hvis du får barn med ham. Få fatt i p-piller/p-stav eller whatever. Du kan ikke få barn med ham. Han er en idiot. Og du gjør hva han vil! Anonymkode: 6c33c...0fd Nei nei nei...... Han gjorde som HAN ville der og da...... jeg syns IKKE det var greit så her blir det IKKE barn!!! HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #45 Skrevet 28. februar 2018 På 25.2.2018 den 19.12, Anonym bruker skrev: Han virker ganske umoden, og du ligger tydeligvis helt flat for han, og blir omtrent like begeistret for at han ikke bruker prevensjon som et frieri... Denne mannen må bli voksen før han kan bli far, så sørg for skikkelig prevensjon! Tenk å få barn med en som ikke stiller opp eller svarer på telefonen en gang! Lykke til. Anonymkode: 7324b...bea Enig! HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #46 Skrevet 28. februar 2018 På 25.2.2018 den 13.09, Superdolly skrev: Hvorfor er du så opptatt av hva HAN vil? Burde du ikke heller sette deg ned, tenke litt og finne ut hva DU vil? For du skjønner, det du ser er det du får. Slik det er nå, slik vil det være med denne mannen fremover også. Og hvis du synes det er fint og flott å være i et forhold (eller kanskje ikke forhold, hvem vet?) med en mann som gjør seg utilgjengelig når det passer ham og tar kontakt når det passer ham og bryter avtaler etter eget forgodtbefinnende, så kjør på. Men da kan du heller ikke skrive her inne og be om råd, spesielt når du ikke har til hensikt å følge noen av rådene. Jeg antar at du ikke tok opp med ham hva det gjorde med deg at han var helt utilgjengelig for deg i en uke? Personlig hadde jeg konfrontert ham med det allerede da han ringte og sa han hadde "gledet seg sånn til å ringe meg". Og han skulle fått hoste opp en pokker så god forklaring hvis jeg skulle så mye som vurdert å reise på helgetur for å ha sex med ham. Så altså: Fint at dere har hatt en superromantisk helg. JEG hadde hivd innpå en angrepille umiddelbart, men jeg er ikke deg. Så mitt beste råd til deg nå er å finne ut hva DU vil, og i den prosessen må du ta med i betraktningen at "lykkelig alle sine dager" neppe er et alternativ med denne mannen. Angrepillen er inntatt, han gjorde jo som han ville. Jeg var IKKE enig i at han skulle komme i meg. Den var drøy for meg!!! Takk for utfyllende meld. Setter pris på det og tro meg jeg tenker på alle rådene og det setter seg. Takk. HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #47 Skrevet 28. februar 2018 På 26.2.2018 den 10.32, Anonym bruker skrev: Du er en hund som lystrer eiers minste vink. Ta deg sammen! Og for Guds skyld, bruk prevensjon!!! Du vil angre resten av livet hvis du får barn med ham. Få fatt i p-piller/p-stav eller whatever. Du kan ikke få barn med ham. Han er en idiot. Og du gjør hva han vil! Anonymkode: 6c33c...0fd Signerer denne. HI Anonymkode: ef040...a1c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #48 Skrevet 10. mars 2018 På 25.2.2018 den 13.09, Superdolly skrev: Hvorfor er du så opptatt av hva HAN vil? Burde du ikke heller sette deg ned, tenke litt og finne ut hva DU vil? For du skjønner, det du ser er det du får. Slik det er nå, slik vil det være med denne mannen fremover også. Og hvis du synes det er fint og flott å være i et forhold (eller kanskje ikke forhold, hvem vet?) med en mann som gjør seg utilgjengelig når det passer ham og tar kontakt når det passer ham og bryter avtaler etter eget forgodtbefinnende, så kjør på. Men da kan du heller ikke skrive her inne og be om råd, spesielt når du ikke har til hensikt å følge noen av rådene. Jeg antar at du ikke tok opp med ham hva det gjorde med deg at han var helt utilgjengelig for deg i en uke? Personlig hadde jeg konfrontert ham med det allerede da han ringte og sa han hadde "gledet seg sånn til å ringe meg". Og han skulle fått hoste opp en pokker så god forklaring hvis jeg skulle så mye som vurdert å reise på helgetur for å ha sex med ham. Så altså: Fint at dere har hatt en superromantisk helg. JEG hadde hivd innpå en angrepille umiddelbart, men jeg er ikke deg. Så mitt beste råd til deg nå er å finne ut hva DU vil, og i den prosessen må du ta med i betraktningen at "lykkelig alle sine dager" neppe er et alternativ med denne mannen. Hei du😊 Da har jeg faktisk gått, da han igjen ikke har tatt kontakt etter 2 uker. Og jeg som også har vært på ferie og han har ikke gitt lyd fra seg. Det ble rett og slett så nok! Det jeg jobber med nå er denne skuffelsen som jeg nå tror er blitt bitterhet. Jeg snapper til folk og jeg kjenner jeg er dritt lei. Mulig det er noe man må gjennom før jeg blir meg selv igjen??🙈 Det er vondt å føle og være slik. Noen tips til meg nå også🙈😃. HI Anonymkode: ef040...a1c
Superdolly Skrevet 10. mars 2018 #49 Skrevet 10. mars 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei du😊 Da har jeg faktisk gått, da han igjen ikke har tatt kontakt etter 2 uker. Og jeg som også har vært på ferie og han har ikke gitt lyd fra seg. Det ble rett og slett så nok! Det jeg jobber med nå er denne skuffelsen som jeg nå tror er blitt bitterhet. Jeg snapper til folk og jeg kjenner jeg er dritt lei. Mulig det er noe man må gjennom før jeg blir meg selv igjen??🙈 Det er vondt å føle og være slik. Noen tips til meg nå også🙈😃. HI Anonymkode: ef040...a1c Tillat deg selv å sørge. Hvis du føler mer bitterhet enn sorg, tillat deg selv det også. Det er en prosess du må gjennom, uansett, så gjør det så enkelt for deg selv som du kan. Hvis du har en venninne eller en søster, så fortell henne at du har det vondt og ta en jentekveld der du kan få tømt ut bitterhet og sorg og alle disse blandede følelsene du sitter med. Tillat deg å gråte også. (Men dette må være en venninne eller søster du stoler på, som kan høre på deg og som garantert ikke sier et ord til noen etterpå.) Og så får du trøste deg med at du kanskje sørger mer over drømmen som brast, enn over den virkelige mannen. Drømmen om den snille fyren som var like forelsket i deg som du i han, og som alltid var der for deg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #50 Skrevet 10. mars 2018 Han jeg er gift med sendte så mange meldinger, ringte og maste at jeg måtte be han backe ut litt.... Til sammenligning Anonymkode: c4f53...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå