Gå til innhold

Utstøtt i bygda... flytte eller holde ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva annet enn å melde fra til barnevernet tenker du jeg skal gjøre da? Hun var ikke min venn, og jeg har ingen lyst til å opprette et vennskap med en person som setter seg selv og sin pedofile kjæreste foran sitt forhold til sine barn. Jeg tenker dessverre at hun er skyld i dette selv. Jeg bare sier at jeg forstår at menneskene rundt denne dama ikke orket henne lenger når hun hadde dumpet og knust mann og barn og omtrent ruinert sin exmanns økonomi. Løyet til alle rundt seg, i tillegg til å altså velge denne pedofile mannen fremfor barna sine. 

Anonymkode: 3dc23...70c

Meldte du henne til barnevernet, eller koser du deg bare med at hun ble meldt? Det har ikke slått deg at det kan være mye med historien du ikke vet? Hun hadde kanskje trengt en venn. Men neppe deg. Jeg lurer også på hvorfor du legger inn denne historien i denne tråden, du tenner på at andre gjør tabber? 

Anonymkode: 0119d...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære HI,

Det ser ut som om du møter mange her inne som er samme type mennesker som har fryst deg ut på bygda.

Jeg vil bare si at vi er ikke alle sånn, og det vet du. Vi er mange som strekker seg veldig langt for å være en loyal venn som er til stede i tøffe tider. Som venn hadde jeg visst direkte fra deg hva som foregikk, og jeg hadde stolt på deg. Jeg hadde forsvart deg i møte med andre som snakket stygt om deg.

Jeg er også så heldig at jeg har mange slike venner rundt meg. Venner jeg vet kjenner meg og mine verdier så godt at de hadde støttet meg om jeg en gang mistet fotfestet og gjorde en stor feil.

Mitt råd er å flytte så fort som mulig. Dette stedet og folkene har tydeligvis klart å knekke deg allerede. Men, det virker som om det er håp for rask bedring ved at du kommer deg bort.

Og de som kritiserer deg uten å vite noen som helst detaljer av historien din må du ikke høre på. Det er nettopp slike mennesker du må holde deg langt unna. Omgås kun folk som holder seg for gode til å snakke nedsettende om andre.

Flytt og start livet ditt på ny. Lykke til!

Anonymkode: 09113...651

Skrevet
På 16.2.2018 den 10.06, Anonym bruker skrev:

Takk for godt råd❤️ Men det finnes et stort 'men'; hun som var bestevenninna mi er nå bestevenninne med psykopaten. Og de andre er også gode venner med det mennesket. Virker ikke jeg bare desperat som forsøker å fortelle de at bestekompisen deres egentlig er et forferdelig menneske?

HI

Anonymkode: 4548f...383

Jeg har svart lenger opp. Men følte jeg måtte svare en gang til :) Kom deg vekk, kutt all kontakt med psykopaten og deres felles venner. Det var rådet jeg fikk i terapitimen. Man vinner ikke over en psykopat/narsissist , og det er vanskelig å bli kvitt et rykte. Hvis disse tidligere vennene dine tror mest på psykopaten, så har du ingenting å stille opp med uansett hvor ærlig du er. Sånn er det dessverre....folk tror det de vil tro og helst da på ryktene enten det er sannhet i de eller ei. Jeg snakker av god erfaring, jeg har prøvd alle råd jeg har fått og etter flere tiår så ga jeg endelig slipp på narsissisten og våre felles venner. Jeg har flyttet og har huset mitt ute for salg og jeg har det allerede bedre.... å få slippe å møte alle stygge blikk , folk som ikke hilser eller himler med øynene i det de passerer, og folk som ikke vil deg vel, det er en lettelse. Jeg tenker at en dag vil noen av de vennene som sviktet meg , kanskje bli det neste offeret for denne narsissisten og først da vil de forstå.... Det blir sikkert tøft i starten, men på sikt vil det bli Bra 😊😊

Anonymkode: 6a306...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...