Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #51 Skrevet 26. januar 2018 +1, dårlig kjemi er en kjent faktum, kan skje med alle. Og noen mennesker følger kjemien sin mer enn logikken. Spesielt hvis det er mulig å gjøre noe anonymt og risikofritt. Anonymkode: 49b7c...b4c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #52 Skrevet 26. januar 2018 Men hvorfor true med barnevernet eller sende falske bekymringsmeldinger? Hva får de ut av det? Jeg synes dette burde straffes på samme måte som falsk anmeldelse eller som å lyve i retten og lignende. Hvis det finnes noe straff for dette Anonymkode: 1bb9a...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå