Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #51 Skrevet 23. januar 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kunne du ikke opprettet denne tråden i desember heller? Den hadde gjort seg i DIB-kalenderen 😂 Anonymkode: cc52b...8af Hæ? I desember var ikke dette et issue.. er først nå han ikke tror hun finnes Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #52 Skrevet 23. januar 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig med de som sier løp. Er det andre ting som skurrer ved ham? Anonymkode: 93e7d...5b5 Nei, er ingenting som skurrer med han. Tenkte å invitere henne til helgen, hvis hun kan, men ikke si det til han, sånn at hvis hun avlyser så merker han det ikke, men blir overrasket når hun står på døra. Positivt håper jeg Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #53 Skrevet 23. januar 2018 1 til 4 timer hver dag? Flytte sammen etter 6 mnd? Høres like sprø ut du Anonymkode: 5dbc5...d72
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #54 Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1 til 4 timer hver dag? Flytte sammen etter 6 mnd? Høres like sprø ut du Anonymkode: 5dbc5...d72 Vi vurderer å flytte sammen, i tillegg er det ikke så rart å flytte sammen etter litt over et halvt års tid, vi er tross alt voksne og vet hvor vi vil i livet og hva vi vil. å prate mye i tlf er kanskje rart, men vi bor langt unna hverandre og har mye å prate om. Så bryr meg ikke om det er normalt eller ikke gitt. Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #55 Skrevet 23. januar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Tror vi ringer hverandre like mye? I det siste har hun ventet til jeg våkner med å ringe meg, mens andre ganger ringer jeg henne. Hva har det med saken å gjøre? Vi snakker 1-4 timer hver dag, og hvem som ringer hvem er jo likegyldig, dette handler om at han ikke tror at Lisa finnes. Hun omtaler forøvrig meg som bestevenn hun og, og vi ble kjent i voksen alder Anonymkode: 4784a...5ef Jobber dere ikke? Har ikke hun og Evt du barn? Hvem har tid til å prate i telefonen 1-4 timer hver dag? Og det uten prate når kjæresten din er hjemme fordi da legger du på? Anonymkode: bf397...632
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #56 Skrevet 23. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jobber dere ikke? Har ikke hun og Evt du barn? Hvem har tid til å prate i telefonen 1-4 timer hver dag? Og det uten prate når kjæresten din er hjemme fordi da legger du på? Anonymkode: bf397...632 Vel, hun er syk hele tiden, jeg jobber turnus og har barna 50%. Er litt usikker på hva dette har med hennes eksistens å gjøre? Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #57 Skrevet 23. januar 2018 Jeg legger på når han kommer hjem fordi han jobber sent, og det er normal høflighet å ikke prate i timesvis når det er folk tilstede? Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #58 Skrevet 23. januar 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi vurderer å flytte sammen, i tillegg er det ikke så rart å flytte sammen etter litt over et halvt års tid, vi er tross alt voksne og vet hvor vi vil i livet og hva vi vil. Anonymkode: 4784a...5ef Vel, barna dine er ikke voksne. Ikke er de forelsket heller. Og dere bor tydeligvis sammen allerede etter bare et halvt år. Du kjenner ikke en mann godt nok etter så kort tid. Og det at han nå mener din beste venninne ikke finnes er et veldig godt eksempel på at dere ikke kjenner hverandre godt nok. Normal fornuft sier at du bør sette på alle bremser med denne mannen. Uansett er det altfor tidlig for barna dine å skulle flytte sammen med en mann du ikke kjenner bedre! Har du vært sammen med trøblete menn før? Anonymkode: 0d481...9b9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #59 Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, barna dine er ikke voksne. Ikke er de forelsket heller. Og dere bor tydeligvis sammen allerede etter bare et halvt år. Du kjenner ikke en mann godt nok etter så kort tid. Og det at han nå mener din beste venninne ikke finnes er et veldig godt eksempel på at dere ikke kjenner hverandre godt nok. Normal fornuft sier at du bør sette på alle bremser med denne mannen. Uansett er det altfor tidlig for barna dine å skulle flytte sammen med en mann du ikke kjenner bedre! Har du vært sammen med trøblete menn før? Anonymkode: 0d481...9b9 Jeg har ikke bedt om tips eller råd til å flytte sammen med kjæresten min, eller å vente med det. Han er ikke trøblete, og hvordan tidligere partnere har vært har ingenting å si. Vi har vært sammen litt over et halvt år, og det er faktisk uvanlig å flytte sammen etter det. Vi er såpass voksne og seriøse at vi snakker om det, og bor sammen når barna ikke er her, så vi tar det ganske rolig. Han er heller ikke en komplett fremmed for barna eller de andre vennene mine. Han er fra lokalmiljøet. Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #60 Skrevet 23. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Tror vi ringer hverandre like mye? I det siste har hun ventet til jeg våkner med å ringe meg, mens andre ganger ringer jeg henne. Hva har det med saken å gjøre? Vi snakker 1-4 timer hver dag, og hvem som ringer hvem er jo likegyldig, dette handler om at han ikke tror at Lisa finnes. Hun omtaler forøvrig meg som bestevenn hun og, og vi ble kjent i voksen alder Anonymkode: 4784a...5ef Hvis dere snakker sammen daglig så er det da svært underlig om ikke mannen noensinne har vært der når hun har ringt deg og du svart.... Og å snakke sammen i 1-4 timer daglig?! Tenker at vi har et troll her dere... Anonymkode: 62ff7...752
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #61 Skrevet 23. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis dere snakker sammen daglig så er det da svært underlig om ikke mannen noensinne har vært der når hun har ringt deg og du svart.... Og å snakke sammen i 1-4 timer daglig?! Tenker at vi har et troll her dere... Anonymkode: 62ff7...752 Jo, han har jo hørt oss snakke, og også snakket med henne. Jeg legger ikke på direkte han låser opp liksom. Men jeg holder ikke samtalen gående i en time etterpå. Noenganger prater vi en time når han er her også, men da er det fordi det har skjedd noe spesielt. Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #62 Skrevet 23. januar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke bedt om tips eller råd til å flytte sammen med kjæresten min, eller å vente med det. Han er ikke trøblete, og hvordan tidligere partnere har vært har ingenting å si. Vi har vært sammen litt over et halvt år, og det er faktisk uvanlig å flytte sammen etter det. Vi er såpass voksne og seriøse at vi snakker om det, og bor sammen når barna ikke er her, så vi tar det ganske rolig. Han er heller ikke en komplett fremmed for barna eller de andre vennene mine. Han er fra lokalmiljøet. Anonymkode: 4784a...5ef Selvfølgelig har det noe å si om du har en historie med å velge menn med problemer. Du starter jo tråden med å spørre om det er noe galt med ham. Når du får svar fra de fleste som mener at hans oppførsel ikke er normal, da vil du ikke høre det, du går rett inn og forsvarer ham. Det er dessverre ganske typisk for kvinner som roter seg borti menn som det er noe galt med, kvinnene nekter å se tegnene på at noe er galt, de nekter å ta råd. Og så sitter de der en tid etterpå, har etablert seg med en slik mann og kan ikke lenger overse alt det andre som er kommet etter de første tegnene. Du spurte om noe er galt med mannen. Dere har vært sammen bare et halvt år, du har barn, da er det fornuftige å vente til dere kjenner hverandre. Det er det tydelig at dere ikke gjør, du kjenner ham ikke godt nok når du må spørre andre om det er noe galt med ham. Om han tror du er sprø og dikter opp venninner, da er det merkelig at han vurderer et seriøst forhold med deg. Om han seriøst tror at du dikter opp en venninne, da er det også noe galt med ham. Og da er det merkelig at du vurderer å flytte sammen med ham. At du leter etter hus sammen med en mann du har vært sammen med bare et halvt år og som du lurer på om det er noe galt med... når du har barn... det er uansvarlig. Men ja, det er noe galt med en mann som tror en voksen kvinne sitter timesvis hver dag med en liksomvenn! Anonymkode: 0d481...9b9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #63 Skrevet 23. januar 2018 Er vel kanskje ikke snakk om at han tror HI har fantasivenner ala Albert Åberg, men at han tror hun ikke har noen venner og at hun prøver å late som hun har et sosialt liv som egentlig ikke eksisterer. Derav masse møter med bestevenninne som alltid blir avlyst i siste liten. Anonymkode: 18cf4...ce3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #64 Skrevet 23. januar 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel kanskje ikke snakk om at han tror HI har fantasivenner ala Albert Åberg, men at han tror hun ikke har noen venner og at hun prøver å late som hun har et sosialt liv som egentlig ikke eksisterer. Derav masse møter med bestevenninne som alltid blir avlyst i siste liten. Anonymkode: 18cf4...ce3 Men gir så lite mening at han henger seg opp i lisa av alle ting. Han har jo møtt mange andre venner, som vi er sammen med. Er kun Lisa Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #65 Skrevet 23. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men gir så lite mening at han henger seg opp i lisa av alle ting. Han har jo møtt mange andre venner, som vi er sammen med. Er kun Lisa Anonymkode: 4784a...5ef Som jeg har skrevet tidligere - det gir perfekt mening hvis han har psykopatiske trekk du ikke har oppdaget enda. Da er hun den største trusselen for at han skal få kontroll på deg, fordi du står henne nærmest. Så det er i hans interesse å spille mind-games med deg inntil du begynner å kutte litt og litt ned på kontakten med henne. Det er perfekt logikk i det... fra en psykopats ståsted, eller en mann med psykopatiske trekk. Men du vil jo ikke høre slikt. Du vil jo heller ikke høre om de som forteller deg at de har erfaring med menn som har begynt på samme måten. Anonymkode: 0d481...9b9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #66 Skrevet 23. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Tror vi ringer hverandre like mye? I det siste har hun ventet til jeg våkner med å ringe meg, mens andre ganger ringer jeg henne. Hva har det med saken å gjøre? Vi snakker 1-4 timer hver dag, og hvem som ringer hvem er jo likegyldig, dette handler om at han ikke tror at Lisa finnes. Hun omtaler forøvrig meg som bestevenn hun og, og vi ble kjent i voksen alder Anonymkode: 4784a...5ef 1-4 timer hver dag? Da viser du kjæresten din telefon-loggen din, slik at han ser at dere ringer hverandre like mye, og hvor lenge dere prater. Så søker dere tlf nr på 1881, slik at han ser at det er Lisa. Hvis han fremdeles tviler, venter du lenge med å flytte sammen med han. Hvis ikke, venter du likevel et halvt år til, for å se om noe mer kokko dukker opp fra hans side. Anonymkode: 80e1a...5e5
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #67 Skrevet 23. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: 1-4 timer hver dag? Da viser du kjæresten din telefon-loggen din, slik at han ser at dere ringer hverandre like mye, og hvor lenge dere prater. Så søker dere tlf nr på 1881, slik at han ser at det er Lisa. Hvis han fremdeles tviler, venter du lenge med å flytte sammen med han. Hvis ikke, venter du likevel et halvt år til, for å se om noe mer kokko dukker opp fra hans side. Anonymkode: 80e1a...5e5 Men hvorfor har det noe å si hvem som ringer hvem? at han skal se på Lisa som en trussel gir veldig lite mening når han ikke har møtt henne, og jeg bare en gang etter vi ble samen, og han er pådriveren for å møte hebne Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #68 Skrevet 23. januar 2018 Men hvorfor gidder du å bry deg om han tror det finnes en lisa eller ikke? Who cares liksom? Anonymkode: 419fd...112
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #69 Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor har det noe å si hvem som ringer hvem? at han skal se på Lisa som en trussel gir veldig lite mening når han ikke har møtt henne, og jeg bare en gang etter vi ble samen, og han er pådriveren for å møte hebne Anonymkode: 4784a...5ef Fordi han ser at det er et gjensidig engasjement mellom dere, slik som er normalt og troverdig. Jeg har ikke sagt noe om at hun er en trussel. Anonymkode: 80e1a...5e5
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #70 Skrevet 23. januar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, er ingenting som skurrer med han. Tenkte å invitere henne til helgen, hvis hun kan, men ikke si det til han, sånn at hvis hun avlyser så merker han det ikke, men blir overrasket når hun står på døra. Positivt håper jeg Anonymkode: 4784a...5ef Men han tror jo uansett ikke på deg? Han har jo sett bilder av Facebook-Lisa og tror at dette bare er en fake person? Anonymkode: f7467...f3d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #71 Skrevet 23. januar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Tror vi ringer hverandre like mye? I det siste har hun ventet til jeg våkner med å ringe meg, mens andre ganger ringer jeg henne. Hva har det med saken å gjøre? Vi snakker 1-4 timer hver dag, og hvem som ringer hvem er jo likegyldig, dette handler om at han ikke tror at Lisa finnes. Hun omtaler forøvrig meg som bestevenn hun og, og vi ble kjent i voksen alder Anonymkode: 4784a...5ef Det er vel ikke normalt å snakke med venner i telefon i 1-4 timer hver eneste dag Anonymkode: ac243...a3a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #72 Skrevet 23. januar 2018 Men hvilken eksistens mener han hun har? Lisa eksisterer, men er ikke bestevenninnen din? Lisa eksisterer, men bare i ditt hode? Lisa eksisterer ikke på noen måte? Lisa har eksistert? Lisa eksisterer, men er kun din drømmer dere er bestevenner? Lisa eksisterer, men er ikke en bestevenn fordi dere aldri er sammen? Lisa er din drøm? Hvem mener han at Lisa er? Anonymkode: 96050...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå