Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #26 Skrevet 22. januar 2018 En slik oppførsel fra en mann er et veldig tydelig tegn på én ting, HI - du må komme deg unna! Jo før, jo heller! Som sug lut sier, han er ikke god. Dette kommer bare til å vakke på seg. Du har barn, du kan ikke tillate deg selv å involvere deg selv og barna med en mann som har slike vrangforestillinger. Ei jeg kjenner traff en som begynte på lignende måte. Han viste seg å være psykopat, eller i hvert fall ha sterke psykopatiske trekk... Det var hans måte å teste henne, hvor mye han kunne komme unna med, for det viste ham hvor lett hun ville være å manipulere videre i forholdet. Jeg håper dere ikke bor sammen allerede? Kan virke slik på det du skriver i hovedinnlegget? Kom deg unna så fort som mulig. Anonymkode: 0d481...9b9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #27 Skrevet 22. januar 2018 Mannen din... vært kjærester i noen måneder....Kom deg bort fra han mens du kan. Anonymkode: 5ea68...acf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #28 Skrevet 22. januar 2018 Skrulling. Skygg banen. Anonymkode: f7467...f3d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #29 Skrevet 22. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Og dette er grunnen til at man venter lenger enn et par mnd med å introdusere ny mann. Man kjenner ikke vedkommende. Fyren virker til å ha hatt en trang fødsel. Anonymkode: 4aa77...813 Nå lo jeg faktisk høyt! Tror jeg tisser i buksa...😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: f7467...f3d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #30 Skrevet 22. januar 2018 Run baby run to Lisa Anonymkode: 5dbc5...d72
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #31 Skrevet 22. januar 2018 Enig med de som sier løp. Er det andre ting som skurrer ved ham? Anonymkode: 93e7d...5b5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #32 Skrevet 22. januar 2018 Tror du har rotet deg opp i eksen min, en paranoid sykelig sjalu fyr, som mistrodde meg på samme måte som typen din mistror deg. Kom deg vekk før han ødelegger livet ditt også. Anonymkode: 65617...e38
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #33 Skrevet 22. januar 2018 Han der hadde jeg gjort det slutt med, fort som fy. Hva slags oppegående menneske tror at dama finner på ei venninne? Altså, hallo. Denne mannen er ikke god. Anonymkode: f3240...1d6
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #34 Skrevet 22. januar 2018 Hmm.. han er ikke kontrollerende på noen måte eller devaluerende. Tvert imot en veldig fin fyr. Er kun Lisa han er sånn om. Jeg trodde som sagt han tullet først.. Og er vel ikke så ille å introdusere noe etter et halvt år vel? Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #35 Skrevet 22. januar 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm.. han er ikke kontrollerende på noen måte eller devaluerende. Tvert imot en veldig fin fyr. Er kun Lisa han er sånn om. Jeg trodde som sagt han tullet først.. Og er vel ikke så ille å introdusere noe etter et halvt år vel? Anonymkode: 4784a...5ef En "veldig fin fyr" ville ikke påstå at din beste venninne ikke eksisterer... En "veldig fin fyr" tror på deg. En "veldig fin fyr" påstår ikke at du lyver og at du sliter så mye med deg selv at du dikter opp venner. Din beste venninne er en trussel for ham. Han må få henne bort fra ditt liv. Da er det å benekte hennes eksistens et sted å begynne. Han er ikke god. Du har tydeligvis tenkt å fortsette sammen med denne "veldig fine fyren". Husk da at du ble advart. Dere bor ikke sammen? Anonymkode: 0d481...9b9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #36 Skrevet 22. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: En "veldig fin fyr" ville ikke påstå at din beste venninne ikke eksisterer... En "veldig fin fyr" tror på deg. En "veldig fin fyr" påstår ikke at du lyver og at du sliter så mye med deg selv at du dikter opp venner. Din beste venninne er en trussel for ham. Han må få henne bort fra ditt liv. Da er det å benekte hennes eksistens et sted å begynne. Han er ikke god. Du har tydeligvis tenkt å fortsette sammen med denne "veldig fine fyren". Husk da at du ble advart. Dere bor ikke sammen? Anonymkode: 0d481...9b9 Vi bor ikke sammen per nå, men har begynt å se etter hus. Jeg tror ikke han føler seg truer av henne, men jeg tror han helt seriøst tror jeg har diktet henne opp og syns det er trist. Han er ikke nedlatende i måten han sier det på. Jeg skjønner at det kan virke som han er en dust pga dette, men det er ikke sånn at han er sånn med de andre vennene mine. Virker som dette har eskalerert pga avlysninger osv. Jeg vil gjerne fikse opp i dette. Anonymkode: 4784a...5ef
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #37 Skrevet 22. januar 2018 Sorry, han der mangler et eller annet. Anonymkode: 9deea...744
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #38 Skrevet 22. januar 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bor ikke sammen per nå, men har begynt å se etter hus. Jeg tror ikke han føler seg truer av henne, men jeg tror han helt seriøst tror jeg har diktet henne opp og syns det er trist. Han er ikke nedlatende i måten han sier det på. Jeg skjønner at det kan virke som han er en dust pga dette, men det er ikke sånn at han er sånn med de andre vennene mine. Virker som dette har eskalerert pga avlysninger osv. Jeg vil gjerne fikse opp i dette. Anonymkode: 4784a...5ef Du ser med andre ord ikke noe som helst bekymringsfullt med hans oppførsel i dette? Og etter å bare ha vært sammen et halvt år, du har barn fra før, så planlegger du å kjøpe hus med denne mannen... Uforsvarlig av deg! Oppførselen hans er ikke normal! Det er nesten så jeg tror du troller nå, for jeg greier ikke tro at du kan svare så naivt etter at alle er enstemmig enig i at dette på ingen måte er normal adferd, og flere har skrevet at det kan være tegn på psykopatiske trekk hos ham. Anonymkode: 0d481...9b9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #39 Skrevet 22. januar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bor ikke sammen per nå, men har begynt å se etter hus. Jeg tror ikke han føler seg truer av henne, men jeg tror han helt seriøst tror jeg har diktet henne opp og syns det er trist. Han er ikke nedlatende i måten han sier det på. Jeg skjønner at det kan virke som han er en dust pga dette, men det er ikke sånn at han er sånn med de andre vennene mine. Virker som dette har eskalerert pga avlysninger osv. Jeg vil gjerne fikse opp i dette. Anonymkode: 4784a...5ef Man flytter ikke sammen med en fyr etter bare et halv år når man har barn! Gi det mer tid, ikke forhast deg, dette høres virkelig ikke bra ut. Anonymkode: 3215e...030
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #40 Skrevet 22. januar 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Man flytter ikke sammen med en fyr etter bare et halv år når man har barn! Gi det mer tid, ikke forhast deg, dette høres virkelig ikke bra ut. Anonymkode: 3215e...030 Enig. Jeg kan forstå at kvinner som har levd åresvis under psykisk/fysisk vold sliter med å komme seg vekk pga systematisk nedbryting. Men kvinner som med åpne øyne går inn i drittforhold og ignorerer de mest åpenbare varselssignaler. Vanskeligere å forstå Anonymkode: 17282...7ad
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #41 Skrevet 22. januar 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bor ikke sammen per nå, men har begynt å se etter hus. Jeg tror ikke han føler seg truer av henne, men jeg tror han helt seriøst tror jeg har diktet henne opp og syns det er trist. Han er ikke nedlatende i måten han sier det på. Jeg skjønner at det kan virke som han er en dust pga dette, men det er ikke sånn at han er sånn med de andre vennene mine. Virker som dette har eskalerert pga avlysninger osv. Jeg vil gjerne fikse opp i dette. Anonymkode: 4784a...5ef Her må du tråkke på bremsen rimelig kjapt. 1. Man kjøper ikke hus sammen etter 6 mnd, spesielt ikke når du har barn. 2. Hans oppførsel er ikke normal. Det er mange kompiser av mannen jeg ikke har møtt, men jeg tror jo ikke at de Ikke finnes fordet. Jeg reagerer veldig på at du driver og prøver å overbevise han, og han insisterer på det han tror og «nei, du lille venn - det er nok en ANNEN Lisa». Du må være litt mer forsiktig. Du har tross alt barn å ta deg av. Anonymkode: c5157...eaa
Joggesko Skrevet 22. januar 2018 #43 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har egentlig lyst til å si noe gøyalt om at han er gal, men jeg skal si noe veldig alvorlig i stedet siden du fremdeles kan trekke deg ut uten store komplikasjoner. Hvis han i fullt alvor sier at han forstår at Lisa er oppdiktet, men det er helt greit, han vil ikke at du skal måtte dikte opp ting for ham, er han en av to: 1. «bare» gal, altså en som har helt skrudd oppafatning av virkeligheten (umulig å være sammen med, og ikke utsett barnet ditt for det, eller 2. (mer sannsynlig) en ordentlig jævlig psyko-mann som akkurat har begynt prosessen med å bryte deg ned. Nå virker det harmløst, men bare vent, han kommer til å tillegge deg dårlige egenskaper, handlinger og meninger som du aldeles ikke har helt til du blir usikker på hva som stemmer, for så å være den som «forstår» og «tilgir» deg for din utilstrekkelighet og dine svakheter. Til han eier deg. Så som flere sier, stikk. Si du ikke har kjærestefølelsene for ham og ikke kommer til å få det. Ikke åpne for at han får forklare seg og si «du skjønte vel at jeg bare tullet». Han har allerede begynt med å tulle med hodet ditt. Om du ikke er sikker: Du får heller leve med usikkerheten. Barnets trygghet bør trumfe.
frk Nilsen Skrevet 22. januar 2018 #44 Skrevet 22. januar 2018 Ko-ko! Han der er ikke god. Gjør det slutt før dere kjøper hus, flytter sammen og får barn.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #46 Skrevet 22. januar 2018 Er han bare veldig ironisk siden han aldri får hilst på denne Lisa, og derfor later som hun ikke finnes, helt til han møter henne? Hvis ikke, må han jo være underlig som synes det er helt ok at hans voksne kjæreste, som også har barn, har en oppdiktet venn som hun liksomprater med i telefonen. Han burde jo heller bli skremt, og fått deg undersøkt. Anonymkode: 31bf7...3b1
Yellow Brick Road Skrevet 22. januar 2018 #47 Skrevet 22. januar 2018 Mulig at fyren er sprø og at du burde stikke av, men sånn som du forteller det her, kan jeg til en viss grad forstå ham også. Det er jo måte på hvor mange avlysninger som kan komme opp før man kan begynne å lure på om noe er galt. Om mannen min hadde en "bestevenn" som ha snakket med hver dag på telefonen, men la på så fort jeg kom inn døra og som tilfeldigvis alltid ble syk eller det kom noe i veien når jeg skulle få treffe ham, så kunne jeg nok ha tenkt tanken at denne bestevennen bare eksisterte i hans tankeverden. Det betyr ikke at jeg ville tro at han var gal som fant opp en venn, jeg ville nok heller tenkt at han hadde få venner og syntes at det var litt flaut å innrømme. Jeg må jo innrømme at jeg selv tenkte tanken da jeg leste det du skrev. I mitt hode er det heller ikke normalt at voksne folk er så opptatt av bestevenner og at de må prate med vennen hver eneste dag i telefonen. Jeg kjenner vel nesten ingen som prater i telefonen heller, forresten. Men det er greitt å ha øyne og ører åpne sånn at du kommer deg unna om det skulle være nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #48 Skrevet 23. januar 2018 12 timer siden, Yellow Brick Road skrev: Mulig at fyren er sprø og at du burde stikke av, men sånn som du forteller det her, kan jeg til en viss grad forstå ham også. Det er jo måte på hvor mange avlysninger som kan komme opp før man kan begynne å lure på om noe er galt. Om mannen min hadde en "bestevenn" som ha snakket med hver dag på telefonen, men la på så fort jeg kom inn døra og som tilfeldigvis alltid ble syk eller det kom noe i veien når jeg skulle få treffe ham, så kunne jeg nok ha tenkt tanken at denne bestevennen bare eksisterte i hans tankeverden. Det betyr ikke at jeg ville tro at han var gal som fant opp en venn, jeg ville nok heller tenkt at han hadde få venner og syntes at det var litt flaut å innrømme. Jeg må jo innrømme at jeg selv tenkte tanken da jeg leste det du skrev. I mitt hode er det heller ikke normalt at voksne folk er så opptatt av bestevenner og at de må prate med vennen hver eneste dag i telefonen. Jeg kjenner vel nesten ingen som prater i telefonen heller, forresten. Men det er greitt å ha øyne og ører åpne sånn at du kommer deg unna om det skulle være nødvendig. Støtter noe av dette. Og er det kun du som ringer venninnen din HI? Ringer hun aldri deg...? Anonymkode: 62ff7...752
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #49 Skrevet 23. januar 2018 Kunne du ikke opprettet denne tråden i desember heller? Den hadde gjort seg i DIB-kalenderen 😂 Anonymkode: cc52b...8af
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #50 Skrevet 23. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Støtter noe av dette. Og er det kun du som ringer venninnen din HI? Ringer hun aldri deg...? Anonymkode: 62ff7...752 Hæ? Tror vi ringer hverandre like mye? I det siste har hun ventet til jeg våkner med å ringe meg, mens andre ganger ringer jeg henne. Hva har det med saken å gjøre? Vi snakker 1-4 timer hver dag, og hvem som ringer hvem er jo likegyldig, dette handler om at han ikke tror at Lisa finnes. Hun omtaler forøvrig meg som bestevenn hun og, og vi ble kjent i voksen alder Anonymkode: 4784a...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå