Gå til innhold

Mannen min tror ikke at bestevenninna mi eksisterer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg ny kjæreste for et halvt år siden. Han har møtt barna mine og vennene mine som bor her vi bor.

her om kvelden kom han hjem fra jobb og jeg var i tlf med bestevenninnen som jeg ikke har sett på et halvt år da hun bor langt unna og har vært syk. Så sier han

'å, sitter du og prater med deg selv igjen?'

jeg sa at nei, jeg prater med Lisa.

etter jeg la på så han sørgmodig på meg og sa:

du, jeg vet at Lisa ikke finnes og at du bare later som, det går fint. Jeg forstår at du vil ha en bestevenn, men du trenge ikke late som foran meg, vi kan være åpne med hverandre vi!

jeg trodde han tullet, så jeg begynte å le, men i løpet av helgen har jeg skjønt at han mener det!!!!!!! 

Er det noe galt med han? Han er en fin fyr med jobb og egen bolig osv

Anonymkode: 4784a...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, hva er galt med ham?!? Jeg hadde spurt ham om han mente det seriøst. Og så vist ham et bilde/facebookprofil.

Anonymkode: b0f4b...091

Skrevet

Har jo vist bilde av henne på fb, og ett av oss sammen, men han tror ikke det er 'samme' Lisa.. han har aldri møtt henne og hver gang vi har skullet dra dit har noe kommet i veien. Hun har mye syke barn og sånn. 

Skrevet

Haha😂 jeg må gi han cred som syns det er helt greit at du har funnet opp en bestevenn da, da er han jo ganske romslig. 

Anonymkode: 51db3...a81

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha😂 jeg må gi han cred som syns det er helt greit at du har funnet opp en bestevenn da, da er han jo ganske romslig. 

Anonymkode: 51db3...a81

Det er faktisk DET jeg reagerer mest på, at han bare syns det er litt 'søtt'. Hadde jeg trodd at han hadde fantasivenner hadde jeg nok dratt min kos!

HI

Skrevet

Er han selv riktig bevart....? Veldig spesielt å tenke ut noe slikt.

Hva med å la han snakke med henne på telefon?

Men uh, jeg ville vært skeptisk til han

Anonymkode: 17282...7ad

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk meg ny kjæreste for et halvt år siden. Han har møtt barna mine og vennene mine som bor her vi bor.

her om kvelden kom han hjem fra jobb og jeg var i tlf med bestevenninnen som jeg ikke har sett på et halvt år da hun bor langt unna og har vært syk. Så sier han

'å, sitter du og prater med deg selv igjen?'

jeg sa at nei, jeg prater med Lisa.

etter jeg la på så han sørgmodig på meg og sa:

du, jeg vet at Lisa ikke finnes og at du bare later som, det går fint. Jeg forstår at du vil ha en bestevenn, men du trenge ikke late som foran meg, vi kan være åpne med hverandre vi!

jeg trodde han tullet, så jeg begynte å le, men i løpet av helgen har jeg skjønt at han mener det!!!!!!! 

Er det noe galt med han? Han er en fin fyr med jobb og egen bolig osv

Hahahaha, whaaat?!

Her må du jo spørre ham hvordan i alle dager han har fått det for seg..!? Håper for hans del at det er en objektiv grunn til at han har trukket denne konklusjonen. Hadde det vært slik at dette bare var noe han tenkte helt uten grunn, så hadde jeg virkelig lurt på hva han egentlig trodee om meg og lurt på forholdets fremtid...

Anonymkode: 62ff7...752

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hahahaha, whaaat?!

Her må du jo spørre ham hvordan i alle dager han har fått det for seg..!? Håper for hans del at det er en objektiv grunn til at han har trukket denne konklusjonen. Hadde det vært slik at dette bare var noe han tenkte helt uten grunn, så hadde jeg virkelig lurt på hva han egentlig trodee om meg og lurt på forholdets fremtid...

Vi har skullet dra å besøke henne flere ganger, men hver gang har det kommet opp noe sykdom el lign. Er aldri han som har avlyst. Hun har alltid avlyst i siste liten. Tror mye av grunnen er at hun og jeg 'alltid' legger på når han kommer hjem, men det er jo bare fordi vi da ofte har snakket en stund og jeg syns det er rart å sitte i tlf mens han er der. 

Jeg glemte å ta med at jeg har møtt henne etter vi ble sammen, hun og jeg var ute og spiste, og han skulle hente meg, men hun måtte dra tidligere pga et barn som ble sykt. Da la jeg ut bilde på fb med henne, men han mener da at det er 'en Annen Lisa'. Altså at Lisa jeg har på fb og prater med der er en annen Lisa og ikke bestevenninnen min. Vanskelig å forklare. At fb-Lisa finnes men ikke er bestevenninnen min. Blir helt forvirra jeg.

i helgen skrev jeg til Lisa at herregud XX tror jeg bare finner deg opp, men hun svarte ikke, og var ikke aktiv på to døgn på messenger.  jeg pratet med henne på tlf lørdag og da lo vi av det. Jeg viste han igår messenger-samtalen for å vise han at hun FINNES, og da sa han bare 'hun var aktiv for 2 døgn siden, hvordan kan du ha snakket med henne?'

jeg sa som sant var at vi pratet i tlf på butikken.. han bare lo.

jeg tror han mener dette og jeg er usikker på om han komemr til å tro at Lisa er Lisa når de møtes 

Skrevet

Har du tenkt på muligheten for at hun faktisk ikke finnes? :scorpis: 

:hjerte:

Anonymkode: 3eac2...532

Skrevet

Ehh, nei, jeg vet jo at hun finnes. Hun er fadder for barna mine.. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

:ler:

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er rart han reagerer når han aldri snakker med henne, han opplever at hver gang de skal treffes kommer du og forteller at hun har avlyst i siste liten og når han skulle treffe henne etter at dere hadde spist var hun også vekk.

Inviter venninnen og kjæresten med på noe sammen så løser du det problemer, hvis hun finnes.

Anonymkode: 23425...0be

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er rart han reagerer når han aldri snakker med henne, han opplever at hver gang de skal treffes kommer du og forteller at hun har avlyst i siste liten og når han skulle treffe henne etter at dere hadde spist var hun også vekk.

Inviter venninnen og kjæresten med på noe sammen så løser du det problemer, hvis hun finnes.

Anonymkode: 23425...0be

Ja, men greia er jo at:

jeg kjenner bare en lisa. Det er bestevenninnen min. Hun er den samme IRL som på fb. Men han tror ikke på at fb-Lisa er MIN Lisa. Siden jeg ikke kan presentere en altnerativ Lisa, så vil han jo mene dette uansett.

er snakk om 3 ganger det har blitt avlyst. Han har også hørt henne på tlf flere ganger, og pratet med henne, men han mener at det ikke er 'bestevenn'lisa. Skjønner dere nå?

Skrevet

Og dette er grunnen til at man venter lenger enn et par mnd med å introdusere ny mann. Man kjenner ikke vedkommende.

Fyren virker til å ha hatt en trang fødsel.

Anonymkode: 4aa77...813

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehh, nei, jeg vet jo at hun finnes. Hun er fadder for barna mine.. 

:strix: Jeg bare tulte :fnise:

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men greia er jo at:

jeg kjenner bare en lisa. Det er bestevenninnen min. Hun er den samme IRL som på fb. Men han tror ikke på at fb-Lisa er MIN Lisa. Siden jeg ikke kan presentere en altnerativ Lisa, så vil han jo mene dette uansett.

er snakk om 3 ganger det har blitt avlyst. Han har også hørt henne på tlf flere ganger, og pratet med henne, men han mener at det ikke er 'bestevenn'lisa. Skjønner dere nå?

Herregud, denne mannen ser jeg for meg at det skal bli mange rare issues med etterhvert altå... De rareste teorier og konklusjoner, som du aldri kan bevise at er feil.

Anonymkode: 3215e...030

Skrevet

Hvor gammel er du siden du er så oppheng i dette med bestevenn? Er ikke det noe man slutter med etter barneskolen? 

Kan du ikke bare kutte ut maset til han m at du prater med bestevennen din? Bruk navnet hennes. Dersom han har sett Lisa på Facebook og så møter ho så har det vel ingenting å si at han absolutt må vite at dette er bestevennen din.

det høres ut som om du har veldig få venner og er veldig opphengt i denne Lisa. Kanskje lisa ikke er så nær venn som du tror siden hun avlyser hele tiden?

Anonymkode: bf397...632

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du siden du er så oppheng i dette med bestevenn? Er ikke det noe man slutter med etter barneskolen? 

Kan du ikke bare kutte ut maset til han m at du prater med bestevennen din? Bruk navnet hennes. Dersom han har sett Lisa på Facebook og så møter ho så har det vel ingenting å si at han absolutt må vite at dette er bestevennen din.

det høres ut som om du har veldig få venner og er veldig opphengt i denne Lisa. Kanskje lisa ikke er så nær venn som du tror siden hun avlyser hele tiden?

Solstrålen melder seg til tjeneste, ser jeg ;).

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid lurt på hva bestevenninner heter etter barneskolen er over. 

«Dette er Lisa. Fra 1.-7. klasse var hun bestevenninnen min. Nå er hun bare en venn som er en god venn, men ikke sånn fucking good friend, men den beste vennen jeg har hatt noen gang. Men vi er ikke bestevenner lenger, for det ble historie da vi sluttet på barneskolen og etter barneskolen har man ikke bestevenninner lenger»

jeg foretrekker «dette er Lisa, bestevenninnen min»

Anonymkode: 96050...502

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid lurt på hva bestevenninner heter etter barneskolen er over. 

«Dette er Lisa. Fra 1.-7. klasse var hun bestevenninnen min. Nå er hun bare en venn som er en god venn, men ikke sånn fucking good friend, men den beste vennen jeg har hatt noen gang. Men vi er ikke bestevenner lenger, for det ble historie da vi sluttet på barneskolen og etter barneskolen har man ikke bestevenninner lenger»

jeg foretrekker «dette er Lisa, bestevenninnen min»

Eller "Dette er Lisa, en veldig god venninne av meg"

Tror ikke jeg heller har brukt ordet bestevenn siden skoledagene. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller "Dette er Lisa, en veldig god venninne av meg"

Tror ikke jeg heller har brukt ordet bestevenn siden skoledagene. 

Man hva er galt med å kalle det bestevenn eller bestevenninne. Blir man degradert fra den beste vennen til en veldig god venninne bare fordi man er ferdig på barneskolen?

Skrevet

Men åpenbart har vel ikke du en bestevenn da;) 

Lisa er min aller beste venn og vi prater sammen hver eneste dag. At vi ikke har fått møttes er bare uheldig, og litt i sammenheng med at jeg fikk meg kjæreste. I helgen skulle Lisa egentlig komme til oss, men ble smittet av barna med influensa. Jeg har ingen grunn til å tro at hun unngår meg eller lyver, det gir like lite mening som at hun ikke finnes.

Før jeg og Lisa ble kjent hadde jeg alltid savnet en bestevenn og forsto ikke bestevenn-greiene jeg heller. Det er vel heller du som er så opphengt i at man ikke skal kalle folk bestevenner etter barneskolen? Merkelig holdning. Jeg har mange venner, men bare en bestevenn. Og hun finns jo åpenbart ikke for vi har gått ut av barneskolen. 

Skrevet

Forøvrig omtaler jeg ikke Lisa konsekvent som bestevenn, men ved navn, men han vet jo at hun er bestevenninnen min. Ser egentlig ikke noe rart med det.... mye rart man skal lese 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men greia er jo at:

Nope - er omentrent like forvirret som du er😏

Anonymkode: b84ee...7a6

Skrevet

Dere har vært sammen et halvt år bare. Stikk mens du kan. Han er ikke god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...