Gå til innhold

Ville du valgt « all inclusive»?

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Tusen takk😊 Ja, halvpensjon gir oss ønsket fleksibilitet og ser ut til at vi vil velge det. Hver kveld leser vi om landet og titter på bilder. Vi har lært oss hverdagsord og vi teller. Det er han som har regien ja, han har vært superflink til å ta valg når det gjelder hotell, sted, land osv . Han fikk fullstendig frie tøyler og turen handler selvsagt om ferie men like mye om å trygge og gjøre selvstendige valg . Derfor vi velger å dra før skoleslutt. Skolen er veldig positive 😊 hi

Rart skolen er veldig positiv til å gi en som ikke har lekser fri for å reise på ferie. 

Anonymkode: 582b5...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Tusen takk😊 Ja, halvpensjon gir oss ønsket fleksibilitet og ser ut til at vi vil velge det. Hver kveld leser vi om landet og titter på bilder. Vi har lært oss hverdagsord og vi teller. Det er han som har regien ja, han har vært superflink til å ta valg når det gjelder hotell, sted, land osv . Han fikk fullstendig frie tøyler og turen handler selvsagt om ferie men like mye om å trygge og gjøre selvstendige valg . Derfor vi velger å dra før skoleslutt. Skolen er veldig positive 😊 hi

Høres veldig positivt ut :)  Det er jo mye faktalæring i det når dere legger opp turen slik, men like viktig er sikkert alt det andre han lærer rundt dette :)

Anonymkode: 2a502...6aa

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rart skolen er veldig positiv til å gi en som ikke har lekser fri for å reise på ferie. 

Nå har ikke denne tråden noe med lekser å gjøre, men ja; skolen mener at det er god trening i opplegget rundt reisen vi har lagt opp. Nå er det viktig å få opp mestringsfølelsen og tryggheten på at han KAN. Han jobber mye med alt rundt reisen , er med å sette opp budsjett , betaler i nettbank, planlegger utflukter osv . Skolen er som sagt veldig positive . Hi

Skrevet

IKKE all-inclusive. Mye mer kos å lage noe sammen eller for barnet. Mat er jo noen av høydepunktene sammen.

Skrevet
2 timer siden, SaraAndersen skrev:

IKKE all-inclusive. Mye mer kos å lage noe sammen eller for barnet. Mat er jo noen av høydepunktene sammen.

Mat er høydepunkt ja, men vil også at gutten min skal være trygg😊 hi

Skrevet
På 10.1.2018 den 18.56, Anonym bruker skrev:

For en rar ferie. Hva med å reise et sted 11 åringen trives istedenfor at han skal sitte timesvis (er jo varmt mange timer) midt på dagen for at mor skal ha egentid.

ellers håper jeg dere reiser i en skoleferie, man tar ikke fri et så stort barn fra skolen for at det skal sitte på rommet på dagtid.

Er da ikke uvanlig at man vil ha en liten pause fra solen? Tenåringen min vil også gjerne dra til steder med masse sol og bading men vil alltid opp på rommet en time eller to mist på dagen og bare slappe av uten å sitte i solen eller bade. Er da helt topp at alle kan gjøre noe de ønsker i løpet av ferien eller underholder du 11 åringen din til alle døgnets tider? 

Skrevet
8 timer siden, Anarkali skrev:

Er da ikke uvanlig at man vil ha en liten pause fra solen? Tenåringen min vil også gjerne dra til steder med masse sol og bading men vil alltid opp på rommet en time eller to mist på dagen og bare slappe av uten å sitte i solen eller bade. Er da helt topp at alle kan gjøre noe de ønsker i løpet av ferien eller underholder du 11 åringen din til alle døgnets tider? 

Ja, jeg føler dette blir helt tipp topp for oss begge to. 😊hi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...