mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #26 Skrevet 7. januar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Flere som er ferdige med advent og har pyntet til jul? Flere som har kastet ut jula og er klare til nytt år? Flere som er lei av juleferie og er klare for skole og hverdag snart? Flere som er lei av vinter og gleder seg til vår?" Flere som er lei av livet og gleder seg til de snart ligger under torva?!? Anonymkode: da757...f55 Føler du deg bra når du skriver sånt om meg? Hi
LisK Skrevet 7. januar 2018 #27 Skrevet 7. januar 2018 Veldig klar for alt som har med varmere vær å gjøre jeg ja! Nå er jo jeg i uke 31 og må innrømme at med div. plager og ei på 5 år er det koselig å være ute, men gleder meg mer til det ikke er så mye stress med å gå ut Det var selvfølgelig koselig med jul og pynt osv, men syns også sommerhalvåret er best Noen syns bare det og sånn er det, herregud er enkelte skikkelig glad i oppgulp og ukoselig svar? 😂
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #28 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fikk i september i fjor og gikk turer 3-4 dager i uken frem til november. Og på nytt igjen fra januar( drittvær nov og des) Men nå koser vi oss med vinteren da vi endelig har skikkelig vinter med en del snø, og mulighet for ski, skøyter og akebrett 😄 Anonymkode: 23beb...0b3 Jeg for min del syntes trilleturer er dødskjedelig. Når ungen blir større så skal jeg som med storebroren få han opp i bæremeisen så fort jeg kan, og ut og gå i skog og ta noen toppturer. Men her jeg bor er det for kaldt for bæresjal, og bare mulig og trille på vei...som sagt, kjedelig. Neste år blir sikkert mer gøy også, da kan han sitte i pulk mens vi går på ski, og bli med ut å ake. Men spedbarn på vinteren var kjedeligere en jeg trodde det ville bli 😂 Anonymkode: 7bbe0...54c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #29 Skrevet 7. januar 2018 15 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Føler du deg bra når du skriver sånt om meg? Hi Føler du deg truffet? (Jeg uttaler ikke noe sted at jeg skriver om deg. Men hvis du syns dette oppsummerer dine siste tråder, så er jeg enig. Flere som ditten, flere som datten, og utelukkende ting som skal skje i framtida. Lev gjerne livet ditt en måned på forskudd, men hvorfor mase på alle andre som klarer å være her og nå?) Anonymkode: da757...f55
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #30 Skrevet 7. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Føler du deg truffet? (Jeg uttaler ikke noe sted at jeg skriver om deg. Men hvis du syns dette oppsummerer dine siste tråder, så er jeg enig. Flere som ditten, flere som datten, og utelukkende ting som skal skje i framtida. Lev gjerne livet ditt en måned på forskudd, men hvorfor mase på alle andre som klarer å være her og nå?) Anonymkode: da757...f55 Føler meg ikke truffet men du svarte ett innlegg noen spurte om hvorfor folk misliker min bruker her. Jeg skriver innlegg som alle andre her inne og heldigvis er det ikke leseplikt . Hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #32 Skrevet 7. januar 2018 Ja!! Jobber i naturbarnehage å fryser sånn hver dag når vi er så mye ute.Å tar så lang tid å kle på alle barna så mye klær hver gang vi skal ut. Gleder meg til våren når jeg kose meg ute med barna uten å fryse Anonymkode: 37c89...3e0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #33 Skrevet 7. januar 2018 Jeg elsker vår og sommer. Jeg gledet meg alltid til våren, og synes vinteren var uendelig lang og trist. Når sommeren var over gledet jeg meg alltid til desember og jul. Elsker jul. Synes høsten var våt og lang. så tok jeg rev i seilene. Bestemte meg for å glede meg til alle årstider og ikke bare deler av året. Jeg bestemte meg for å like vinter og høst. Vi kjøpte hytte på fjellet. Alle trodde vi hadde slått oss, for vi er på sommerhytta vår i skjærgården fra tidlig til seint. Elsker skjærgården. Er på fjellet så mye vi kan. Helger på vinteren ig høsten. Nå er jeg blitt glad i vinteren, og gleder meg over den. Så skal jeg glede meg til våren i mars 😊 Anonymkode: 86b8c...79d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #34 Skrevet 7. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja!! Jobber i naturbarnehage å fryser sånn hver dag når vi er så mye ute.Å tar så lang tid å kle på alle barna så mye klær hver gang vi skal ut. Gleder meg til våren når jeg kose meg ute med barna uten å fryse Anonymkode: 37c89...3e0 Kjære... Hvorfor kler du deg ikke for å være ute når du jobber i naturbarnehage, bare? Anonymkode: d8ad6...444
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #35 Skrevet 7. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjære... Hvorfor kler du deg ikke for å være ute når du jobber i naturbarnehage, bare? Anonymkode: d8ad6...444 Øhh, du tror ikke hun gjør det? Kanskje hun bare er en frysepinne rett og slett. Anonymkode: dcb31...0cd
Petra Prøvedukke Skrevet 7. januar 2018 #36 Skrevet 7. januar 2018 Nei, jeg gleder meg ikke til våren. Ikke foreløpig. Foreløpig gleder jeg meg over ordentlig vinter med masse snø. Men jeg kan faktisk forstå greia med frøkatalog og planlegging av våren. Likevel, jeg er også ganske enig med en del andre her- er det ikke egentlig ganske slitsomt å leve store deler av livet på forskudd?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #37 Skrevet 7. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Øhh, du tror ikke hun gjør det? Kanskje hun bare er en frysepinne rett og slett. Anonymkode: dcb31...0cd Fullstendig unødvendig å fryse. Det handler om å velge korrekt påkledning. Anonymkode: d8ad6...444
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #38 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fullstendig unødvendig å fryse. Det handler om å velge korrekt påkledning. Anonymkode: d8ad6...444 Anonymkode: dcb31...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #39 Skrevet 7. januar 2018 Våren er favorittårstiden. Gleder meg alltid til den. Men føler nok at det ennå er lenge til. Først skal vi ha en lang vinter med mange fine skiturer, og forhåpentligvis blir snøen liggende lenge. Har begynt å glede meg til vinterferien. Først når den er over, vil jeg begynne å glede meg skikkelig til våren. Anonymkode: f08ed...b3d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #40 Skrevet 7. januar 2018 Man kan heldigvis nyte nå og glede seg til det som kommer også😊 hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #41 Skrevet 7. januar 2018 Jeg elsker våren, men for meg er det altfor tidlig å begynne å glede meg til den. Har ikke tatt vekk jula engang Anonymkode: dcb31...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #42 Skrevet 7. januar 2018 Vinter er oppskrytt ,så ja jeg gleder meg til våren! Å drive med hest om vinteren er et pes, ridebanen fryser, vannet fryser og fingrer og tær blir istapper. hestene skvetter i mørket og ungene fryser. Gleder meg til naturen våkner til live igjen og man kan nyte dagslys til utover kvelden, man kan trene på ridebanen og kan igjen sitte normalt på hesten uten å ligne michelin mannen. Fornøyde unger som koser seg med ponniene i timevis. Og sola, gleder meg til å kjenne sola varme den frosne, bleke skrotten min. Anonymkode: 3f300...313
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #43 Skrevet 7. januar 2018 Her har vi 3 hytter i marka vi kan gå til. Og orker jeg så tar det 2 timer å gå til byen(tar buss hjem da) Hadde ei venninne som var arbeidsledig og derfor ble med på en del turer. Nå skal det å sies at høsten i fjor var nydelig😊 Anonymkode: 23beb...0b3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #44 Skrevet 7. januar 2018 Alle årstider har sin sjarm men det er likevel noe spesiellt med våren😊 hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #45 Skrevet 7. januar 2018 Vinteren har jo nettopp begynt jo! I alle fall sør på Østlandet. Gleder oss over alle årstider, men blir nok lei i mars en gang. Anonymkode: 2abf4...24e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #46 Skrevet 7. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjære... Hvorfor kler du deg ikke for å være ute når du jobber i naturbarnehage, bare? Anonymkode: d8ad6...444 Gjør jo det men uansett hvor tjukke sokker jeg tar på meg så fryser jeg alltid veldig på beina etter kort tid. Anonymkode: 37c89...3e0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #47 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gjør jo det men uansett hvor tjukke sokker jeg tar på meg så fryser jeg alltid veldig på beina etter kort tid. Anonymkode: 37c89...3e0 Da må du bytte sko. Og være mer aktivmed barna. Anonymkode: 23beb...0b3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #48 Skrevet 7. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du bytte sko. Og være mer aktivmed barna. Anonymkode: 23beb...0b3 Enkelte barn ønsker å disse eller leke i sandkassen,å da må jeg selvsagt kunne gi de like mye oppmerksomhet som barna som vil være aktiv. Ønsker ett barn at jeg skal sitte leke litt med han/henne å sandkassen så sier jeg selvsagt ja! Hva skal jeg eller gjøre? Si "nei ole jeg kan ikke sitte å leke med deg i sandkassen for da begynner jeg å fryse" ? Eller nekte å gi ett barn fart på dissen fordi jeg da fryser lettere? Så skal jeg jobbe i barnehage på vinteren så må jeg bare tåle å fryse,for det er min jobb å være der for barna å vise interesse for det barnet liker å gjøre på. Anonymkode: 37c89...3e0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #49 Skrevet 7. januar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enkelte barn ønsker å disse eller leke i sandkassen,å da må jeg selvsagt kunne gi de like mye oppmerksomhet som barna som vil være aktiv. Ønsker ett barn at jeg skal sitte leke litt med han/henne å sandkassen så sier jeg selvsagt ja! Hva skal jeg eller gjøre? Si "nei ole jeg kan ikke sitte å leke med deg i sandkassen for da begynner jeg å fryse" ? Eller nekte å gi ett barn fart på dissen fordi jeg da fryser lettere? Så skal jeg jobbe i barnehage på vinteren så må jeg bare tåle å fryse,for det er min jobb å være der for barna å vise interesse for det barnet liker å gjøre på. Anonymkode: 37c89...3e0 Fullt mulig å få det til uten å fryse. To lag med ull og heldress. Sorel eller Uggs på beina. Lue, skjerf og votter. Anonymkode: c7988...806
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #50 Skrevet 7. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fullt mulig å få det til uten å fryse. To lag med ull og heldress. Sorel eller Uggs på beina. Lue, skjerf og votter. Anonymkode: c7988...806 Jeg har masse klær under en foret kjeledress så er kun på beina jeg fryser.Har sorel vintersko men fryser fortsatt,syns faktisk at støvlene mine med for i virker varmere.Er bare ca -2 grader ute men føler som - 15 Lue og votter har jeg alltid på. Anonymkode: 37c89...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå