mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Er ikke noe utpreget vintermenneske og elsker sol og varme. Jeg gleder meg allerede til vårsol og koser meg med å planlegge planter og vekster på terrassen. Bestiller frø osv. Flere som gleder seg?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Samme her Fikk også barn nå i Oktober, og kan telle på en hånd antall trilleturer for turen sin skyld vi har hatt -er så pesete med klær på både han og meg, og luer, votter , vogntrekk osv osv. Min første ble født i April, og det var bare å dra på seg et lag tøy og gå ut døra, så mye diggere 😎 Syntes også våren er en positiv tid, når fargene blir klare og snøen smelter. Man kan pusle i hagen og ordne ute. Ah, som jeg gleder meg ☀️🌱🌻 Anonymkode: 7bbe0...54c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Nei, ikke enda. Gleder meg til solen kommer tilbake. Skiturer i sol og utelek i snøen👍🏻😊 Anonymkode: 5f0f6...e5d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Jeg gleder meg til det er bart og ikke glatt når jeg trener, og ikke fult så kaldt og mørkt Anonymkode: 01466...0cb
KellyTaylor Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Gjett om! Har ikke noe sne her og da kan det bare det samme med hele vinteren. Tenk så deilig å ta på seg kun flipsflops, skjørt og bluse igjen Ohhh yes! IOg som du sier, plante i krukker og bed.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #7 Skrevet 7. januar 2018 Har som nyttårsforsett å leve i nuet. Har brukt mye tid på å se framover: bare barna blir store nok til det og det, gleder meg til vi skal på tur, når vi får pusset opp badet blir det bra osvosv. Vår er supert, men akkurat nå er det vinter. Deilig å kose seg inne med kakao og spill, bruke helgene i skibakken og dra på skøyteturer. (Prøver jeg å si til meg selv😂) Anonymkode: a94f7...404
Mrs. Kaizer Skrevet 7. januar 2018 #8 Skrevet 7. januar 2018 Gleder meg alltid til våren! Det er min favorittårstid❤
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #9 Skrevet 7. januar 2018 Du lever visst hele livet ditt på forskudd. Anonymkode: da757...f55
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #10 Skrevet 7. januar 2018 Nei vettuhva! Nå er det jo kjempefin vinter! Gå på ski ake og kose seg med vinteren. Du er aldri fornøyd du eller? Du bare gleder deg alltid til noe annet fram i tid? Lær deg og leve nå, stresse ned og kose deg! Anonymkode: 262b6...96a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #11 Skrevet 7. januar 2018 Åh ja! Dille i hagen, gå tur i solen, ikke fryse...! Anonymkode: 0665f...bd4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #13 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samme her Fikk også barn nå i Oktober, og kan telle på en hånd antall trilleturer for turen sin skyld vi har hatt -er så pesete med klær på både han og meg, og luer, votter , vogntrekk osv osv. Min første ble født i April, og det var bare å dra på seg et lag tøy og gå ut døra, så mye diggere 😎 Syntes også våren er en positiv tid, når fargene blir klare og snøen smelter. Man kan pusle i hagen og ordne ute. Ah, som jeg gleder meg ☀️🌱🌻 Anonymkode: 7bbe0...54c Fikk i september i fjor og gikk turer 3-4 dager i uken frem til november. Og på nytt igjen fra januar( drittvær nov og des) Men nå koser vi oss med vinteren da vi endelig har skikkelig vinter med en del snø, og mulighet for ski, skøyter og akebrett 😄 Anonymkode: 23beb...0b3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #14 Skrevet 7. januar 2018 Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. å glede meg så langt frem.. men jo, det er klart det blir fantastisk! Alltid veldig koselig med varmere dager, sol og å slippe unna snø. Snøen er god på mange måter, men mest til bry i hverdagen. Også er det så mørkt nå. Vi ligger slik til at vi ikke har sol i det hele tatt, så å se solen igjen, gleder jeg meg mest til. Anonymkode: faf8a...442
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #15 Skrevet 7. januar 2018 Jeg både koser meg med vinteren og gleder meg til våren. Anonymkode: 09891...d6b
Polly-Esther Skrevet 7. januar 2018 #17 Skrevet 7. januar 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei vettuhva! Nå er det jo kjempefin vinter! Gå på ski ake og kose seg med vinteren. Du er aldri fornøyd du eller? Du bare gleder deg alltid til noe annet fram i tid? Lær deg og leve nå, stresse ned og kose deg! Anonymkode: 262b6...96a Det måtte jo komme. Hva faen er det alle har imot Mamma til ADHD-gutt? Hun lager jo bare koselige tråder, hva er problemet? JA, gleder meg til vår 😍 Det hjelper å ha noe å se frem til. Her jeg bor er det mest slaps og underkjølt regn om vinteren. Hurra liksom 😆
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #18 Skrevet 7. januar 2018 Nope! Vi har ikke ryddet bort julepynten ennå, selv om treet røk i dag.. Jeg gleder meg over snø, minusgrader, ski, aking... Anonymkode: 5de1e...c4f
Serepta Skrevet 7. januar 2018 #19 Skrevet 7. januar 2018 Savner lyset ja! Er litt trøtt og slapp om vinteren, men når vi går over i mars/april er det helt nydelig. Da har vi hele den lyse årstiden foran oss og massevis av tid. Deilig!
*Miss Marple* Skrevet 7. januar 2018 #20 Skrevet 7. januar 2018 Våren er favorittårstiden min, men den er så langt unna at jeg ikke har begynt å tenke på den enda.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #21 Skrevet 7. januar 2018 Jeg er som sagt mest glad i varme og sol, og jeg koser meg gjennom vinteren med å planlegge sommeren ( planter, reiser osv) Dette henger igjen fra jeg var liten og mamma og jeg satt med kakaokoppen å bladde i «sydenkatalogen» og drømte. Hun var også opptatt av at jeg skulle lære meg planter og frø og vi planla om vinteren . Finnes ikke noe bedre enn å sitte med en stor kopp te og se på bilder og glede seg. Jeg gleder meg til mye, vi feirer morsdag og gleder oss til fastelaven boller og påskelammet. Vi gjør også vinteraktiviteter som ski, snowboard og aking . Vi koser oss med det også, jeg liker alle årstider men foretrekker sol og varme. Hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #22 Skrevet 7. januar 2018 Gleder meg veldig ja. Ikke noe vintermenneske og nå som jeg har så små barn er det ekstra hat. Så mye å kle på unger som de ikke klarer selv, de er for små til å stå på ski, vil bare bæres når vi er ute for det er vanskelig å bevege seg i snø. Griner og legger seg ned. Aking er utrolig slitsomt og da du må bære en unge opp akebakken + akebrett, blir helt utslitt av 1-2 turer. Nei, gi meg vår i mars om vi er heldige 🙏 Anonymkode: 6e073...683
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #23 Skrevet 7. januar 2018 29 minutter siden, Polly-Esther skrev: Det måtte jo komme. Hva faen er det alle har imot Mamma til ADHD-gutt? Hun lager jo bare koselige tråder, hva er problemet? "Flere som er ferdige med advent og har pyntet til jul? Flere som har kastet ut jula og er klare til nytt år? Flere som er lei av juleferie og er klare for skole og hverdag snart? Flere som er lei av vinter og gleder seg til vår?" Flere som er lei av livet og gleder seg til de snart ligger under torva?!? Anonymkode: da757...f55
frk Nilsen Skrevet 7. januar 2018 #24 Skrevet 7. januar 2018 Ikke enda, nå vil jeg ha mer vinter så jeg får brukt mine fine nye langrennski mange ganger håper også på tid til å få testet ut alpint/snowboard med familien.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #25 Skrevet 7. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Flere som er ferdige med advent og har pyntet til jul? Flere som har kastet ut jula og er klare til nytt år? Flere som er lei av juleferie og er klare for skole og hverdag snart? Flere som er lei av vinter og gleder seg til vår?" Flere som er lei av livet og gleder seg til de snart ligger under torva?!? Anonymkode: da757...f55 😂😂😂 Anonymkode: c25a2...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå