Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #51 Skrevet 5. januar 2018 I fjor fikk jeg og samboeren påspandert tur til Spania av foreldrene mine, selv om vi ikke brukte penger på overnatting, så ble det brukt penger på flybilletter og hygge ellers..så i år har vi ikke planlagt noe spesielt enda. Vi vet vertfall at vi skal til Hunderfossen på Lillehammer med sønnen hans, og bonusønnen min på 2 år. Utenom det så snakker vi om å få til en tur til en landsby i Frankrike eller Italia. En skikkelig romantisk ferietur for to :-) Anonymkode: 65d2c...028
Anarkali Skrevet 5. januar 2018 #52 Skrevet 5. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har leid hus i Spania i to uker. Stor hage og privat basseng. Herregud som jeg gleder meg nå når jeg ser ut på all snøen 😊 Anonymkode: fe686...1df Hvilken side leide dere huset gjennom?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #53 Skrevet 5. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Noe så kjedelig Anonymkode: 64569...fa6 I alle dager - hva er det for slags svar? Ei øy som har så mye å tilby? Men du er kanskje en som tror du har "vært i mange land" fordi du har bodd på Ving-hotell i dem alle, selv om hotellene er til forveksling like. Anonymkode: 9f575...8c0
Anarkali Skrevet 5. januar 2018 #54 Skrevet 5. januar 2018 Vi hadde egentlig tenkt oss en tur til Thailand men nå har vi funnet ut at jeg er gravid så da blir det ikke noe av pga zika viruset. Ser ut til at mange steder er utelukket pga dette så vi vurderer å leie hus ett sted i Europa heller.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. januar 2018 #55 Skrevet 5. januar 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobben min stenger 2 uker om sommeren og da må jeg bruke 2 uker av ferien i disse 2 ukene. Anonymkode: 4e615...a72 Som sagt, forskjellige ordninger .
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #56 Skrevet 5. januar 2018 Tar med de to eldste til London. Og så skal hele familien til Bergen. Anonymkode: e3c50...6b8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #57 Skrevet 5. januar 2018 Vet ikke om vi får råd til å reise noe sted. Tar gjerne imot tips til billig ferie. Har dessverre ikke helse til å sove i telt, ellers hadde saken vært biff. Anonymkode: 20d7e...c73
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #58 Skrevet 5. januar 2018 45 minutter siden, Anarkali skrev: Hvilken side leide dere huset gjennom? Vi fant det på finn.no😊 Nordmenn som leier ut. Anonymkode: fe686...1df
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #59 Skrevet 5. januar 2018 Vi skal til mine foreldre en uke og svigers en uke. Og en uke hjemme Anonymkode: da11e...985
Yellow Brick Road Skrevet 6. januar 2018 #60 Skrevet 6. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om vi får råd til å reise noe sted. Tar gjerne imot tips til billig ferie. Har dessverre ikke helse til å sove i telt, ellers hadde saken vært biff. Anonymkode: 20d7e...c73 Nå vet jeg ikke hva du regner som dyrt eller billig, men leter du litt kan du finne billige campinghytter rundt omkring i Norges land dersom du velger enkelt og tåler å bruke do og dusj i fellesanlegg. Da kan dere lage maten selv og finne kjekke utflukter i området rundt. Ellers så finnes det også rimelige hytter i Turistforeningen og Statskog om dere liker / klarer litt friluftsliv.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #61 Skrevet 6. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan får du så mye fri? Anonymkode: 1ba7a...f67 Jeg har mulighet til å jobbe overtid også ta det ut i ferie. Vi kan jobbe opptil 21 dager overtid hver år for å så ta det ut i ferie. Også har jeg jo 5 uker ferie slik de fleste andre. Mannen jobber offshore og styrer når han skal jobbe selv:) Anonymkode: 132d0...ad8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #62 Skrevet 6. januar 2018 Jeg og min datter på tolv drar først til Colorado i USA hvor vi skal se Rocky Mountain og gå fottur der i en uke. Så drar vi videre til Florida i to uker og skal ha sol og varme, samt dra til Disney World. Etter det blir det en tur til Nashville hvor vi skal bo på en ranch i to uker og være cowboyer, før vi avslutter turen med en uke i New York. Første skikkelige ferien på fem år ettersom jeg har drevet mitt eget selskap og har måtte jobbe veldig mye, men nå kan jeg endelig ta det mer med ro og ta ferie. Anonymkode: c3cfa...494
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. januar 2018 #63 Skrevet 6. januar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og min datter på tolv drar først til Colorado i USA hvor vi skal se Rocky Mountain og gå fottur der i en uke. Så drar vi videre til Florida i to uker og skal ha sol og varme, samt dra til Disney World. Etter det blir det en tur til Nashville hvor vi skal bo på en ranch i to uker og være cowboyer, før vi avslutter turen med en uke i New York. Første skikkelige ferien på fem år ettersom jeg har drevet mitt eget selskap og har måtte jobbe veldig mye, men nå kan jeg endelig ta det mer med ro og ta ferie. Anonymkode: c3cfa...494 Det høres helt herlig ut😊
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #64 Skrevet 6. januar 2018 Svergie på Liseberg med ungene, Ullared på meg 😳 Nordby, tusenfryd, Bergen og hytta ved havgapet ☺️ Anonymkode: 7e7de...49c
Væpnet dame Skrevet 6. januar 2018 #65 Skrevet 6. januar 2018 Vet ikke enda. Antakelig Sverige og Norge som alltid.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #66 Skrevet 6. januar 2018 Vi har leid hus i Kroatia, skal kjøre ned. Anonymkode: 7a2f6...ff4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #67 Skrevet 6. januar 2018 Campingtur til Dyreparken og muligens Sverige 😊 Vi drar tre måneder til Thailand, men det blir ikke før til vinteren. Anonymkode: 29710...df0
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #68 Skrevet 6. januar 2018 3 uker i Florida Anonymkode: 9a90d...6f6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #69 Skrevet 6. januar 2018 I år blir det kun hytta. Den skal pusses opp. Men når den ligger i Jotunheimen med de mulighetene det gir så blir det topp ferie. Anonymkode: a904d...eb5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #70 Skrevet 6. januar 2018 Jeg har 5 uker ferie, men ikke lagt noen planer enda. Blir litt stressa av å skulle dra hit og dit hele ferien. Liker å være mye hjemme, pakke med mat og dra på stranda jeg. Mens barna leker i vannkanten og fisker krabber. Men er på utkikk etter campingvogn i Sverige, så finner vi en fin vogn blir vi nok mye der. 3 små, så noen flyturer orker jeg ikke i denne fasen av livet. Anonymkode: aa986...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå