Gå til innhold

Hvor skal dere i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

I fjor bestemte vi oss for å reise til en eller annen sydenplass i år, for været var møkk både hjemme og i Danmark, men så ble mannen syk, verre enn først antatt og er nå på aap..Han har gått fra en inntekt på ca 700 000 til 250 000, så nå er den økonomiske situasjonen en helt annen og vi må finne noe langt billigere🤔

Anonymkode: 41d53...da0

Hvordan er det mulig ? Han skal jo ha 66 prosent av tidligere lønn ( aap ) vet er ett Max tak på aap , men jeg hadde ca 400000 i lønn og litt under 300 000 nå

Anonymkode: f9bc2...3ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det henger jo ikke på greip, selv jeg som tjente 400.000 før jeg ble syk har mer enn det i aap

Anonymkode: 8d1eb...93f

Dersom han var selvstendig næringsdrivende kan nok det være mulig. Da beregnes det utifra snittet fra siste tre år, er jo ikke gitt at han har hatt like god lønn i lang tid..

Anonymkode: 0394f...4cf

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kypros, som alltid. 16ende året på rad.

Anonymkode: 14e3e...9f4

Noe så kjedelig

Anonymkode: 64569...fa6

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er det mulig ? Han skal jo ha 66 prosent av tidligere lønn ( aap ) vet er ett Max tak på aap , men jeg hadde ca 400000 i lønn og litt under 300 000 nå

Man får bare AAP av fastlønn, så han kan ha jobbet mye overtid kanskje. Men 400 000 gir rundt 260 000, ikke rett under 300 000

Anonymkode: f048d...a73

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe så kjedelig

Hva er det for ett svar? Hvis noen blir glad i ett sted og reiser tilbake år etter år er vel det vel helt topp? Kanskje de har familie der, hvem vet? 

Skrevet

En uke på fjellet 😍 🏞

Skrevet

Drar campingvogna nedover i Europa og ender noen uker i Italia før vi drar den hjem igjen. Tredje året og gleder oss bare mer og mer nå som vi vet hva som møter oss.

Anonymkode: 07335...1b9

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kypros, som alltid. 16ende året på rad.

17 året på rad her :D 

Anonymkode: 84738...3e1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noe så kjedelig

Hvorfor er det kjedelig? Har ennå til gode å oppleve alt på denne øya etter 17 år her.

Skrevet

blir en tur til london med en kollega/venninne :) så blir det en tur i bjørneparken, mer vet jeg ikke ennå

Skrevet

Ser ut til at det blir en storbytur og en sydentur. Må sikre oss litt opplevelser/kultur og minst en uke med garantert sol,bad og strand.

Skrevet

I år blir det en litt lengre og litt dyrere ferie enn vi hadde tenkt. Har blitt invitert til en spesiell begivenhet "langt borte", så selv om det ikke stod verken på planen eller på budsjettet med en sånn tur nå, så får vi trikse det til og kombinerer det med ferie og hilse på litt andre kjente mennesker og kjente plasser. Så får det heller bli telttur i hagen i 2019...

Skrevet

2 uker til Mexico, så 2 uker i Maldivene også reiser vi 1 uke til Istanbul før vi avslutter med 5 dager i Paris😍

Anonymkode: 132d0...ad8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noe så kjedelig

Vi er veldig glade i Kypros. Vi har både familie og venner der.

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17 året på rad her :D 

😀

Skrevet
2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hva er det for ett svar? Hvis noen blir glad i ett sted og reiser tilbake år etter år er vel det vel helt topp? Kanskje de har familie der, hvem vet? 

Nemlig 😀

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

2 uker til Mexico, så 2 uker i Maldivene også reiser vi 1 uke til Istanbul før vi avslutter med 5 dager i Paris😍

Wow!! Høres fantastisk ut!

Skrevet

Vi skal til Albania og på hytta. Deilig å gå fjellet på sommeren. Vi bor rett ved sjøen så satser på noen fine dager hjemme og ute med båten også. 

Aller helst vil jeg til Sri Lanka, men det får vente til neste vinterferie. 

Anonymkode: 594cd...62d

Skrevet

Man får bare AAP av fastlønn, så han kan ha jobbet mye overtid kanskje. Men 400 000 gir rundt 260 000, ikke rett under 300 000

Anonymkode: f048d...a73

Jeg har da iallefall 300000

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan får du så mye fri?

Anonymkode: 1ba7a...f67

Skrevet

Umulig å si om vi får råd til ferie, men om vi får så blir det en tur til Danmark :) Vi bor like ved dyreparken og har årskort, så om ikke økonomien strekker til så bor vi jo midt i smørøyet om været blir tålig bra :)

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan får du så mye fri?

Anonymkode: 1ba7a...f67

Vel , de fleste har jo minst 5 uker fri. I tillegg er det jobber hvor det er stengt om sommeren . Jeg skal også reise 5 uker til sommeren. Noen sparer dessuten ferie . Mange muligheter

Skrevet

Noe så kjedelig

Tja, det blir vel som å dra til den samme hytta på ferien år etter år....

Anonymkode: 9ef86...4a2

Skrevet
23 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vel , de fleste har jo minst 5 uker fri. I tillegg er det jobber hvor det er stengt om sommeren . Jeg skal også reise 5 uker til sommeren. Noen sparer dessuten ferie . Mange muligheter

Jobben min stenger 2 uker om sommeren  og da må jeg bruke 2 uker av ferien i disse 2 ukene.  

Anonymkode: 4e615...a72

Skrevet

Vi skal en uke til Stavern og blir sikkert en uke ekstra i områdene rundt. Håper på god vær i Trøndelag og benytte strendene her i området 

Anonymkode: 4e615...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...