Gå til innhold

Hvor skal dere i sommer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leide hus i Kroatia i fjor sommer. Kjempe fint! Vart stort sett bading og ikke opplevelser da det lå rundt 40 grader. Hvor skal dere i sommer? Trenger tips :)

Anonymkode: d665c...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jobbe. Satser på 2 helger og en langhelg fri. 

Anonymkode: da9eb...609

Skrevet

Alcudia på Mallorca! <3

 

Anonymkode: 8644f...140

Skrevet

Blir hjemmeferie etter en stor operasjon. Vi får bare gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: 433af...da3

Skrevet

Vi hadde en kjempedyr ferie i fjor, så i år blir det noe litt billigere. Danmark tenker jeg.

Anonymkode: 8d1eb...93f

Skrevet

I fjor bestemte vi oss for å reise til en eller annen sydenplass i år, for været var møkk både hjemme og i Danmark, men så ble mannen syk, verre enn først antatt og er nå på aap..Han har gått fra en inntekt på ca 700 000 til 250 000, så nå er den økonomiske situasjonen en helt annen og vi må finne noe langt billigere🤔

Anonymkode: 41d53...da0

Skrevet

Tyrkia

Anonymkode: 5ca23...03d

Skrevet

Camping i Sverige🙂

Skrevet

Italia, sitter og planlegger nå. Tror vi flyr til Roma og tar tog sørover og leier hus eller bor på hotell. Gleder meg 😊. 

Anonymkode: 1bd1b...8db

Skrevet

Barna skal på reise med far i 4 uker i inn og utland . I mine 4 uker med ungene skal vi ha en uke hjemme med strand og venner så reiser vi i 3 uker til middelhavet . Utover dette skal mannen og jeg alene en uke på spa-hotell i middelhavet og jeg og eldste sønn drar en uke på badeferie i middelhavet før fellesferien og mannen og minstemann drar på fotball- tur til våren. Vi gleder oss til alt og koser oss med planleggingen😊

Skrevet

Skal til Kenya og Tanzania

Anonymkode: e5967...60f

Skrevet

Tyrkia 😊

Anonymkode: 24a1f...158

Skrevet

Kypros

Anonymkode: dca8e...ebf

Skrevet

Kypros, som alltid. 16ende året på rad.

Anonymkode: 14e3e...9f4

Skrevet

Det blir nok hytta tenker jeg. Ungene var på lang utenlandstur ifjor med besteforeldre og da syns de det var helt feil å ikke oppleve norsk sommmer. 

Vi kan låne huset til ungenes besteforeldre i spania, men jeg vet ikke helt om jeg eller ungene har lyst. Litt svingende forhold til de, både meg og ungene. (En far som ødelegger så utrolig mye for alle, heldigvis har vi ett ganske greit forhold tross slt)

Anonymkode: 1f7ff...c0e

Skrevet

Lurer på å feriere i England i sommer. Fly til London, ta noen dager der. Barna har aldri vært der. Så reise rundt med enten leiebil eller tog. 

Noen som kan anbefale noe?

Anonymkode: f68a8...a00

Skrevet

Vi skal fly til Roma og bo på hotell to forskjellige steder i Italia. Badesteder. Gleder meg!

Skrevet

Vi har leid hus i Spania i to uker. Stor hage og privat basseng. Herregud som jeg gleder meg nå når jeg ser ut på all snøen 😊

Anonymkode: fe686...1df

Skrevet

Vi skal en uke til Rhodos i juni, en uke til Skagen, til Dyreparken og se Kaptein Sabeltann, og en tur til Sommarland i Bø. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

I fjor bestemte vi oss for å reise til en eller annen sydenplass i år, for været var møkk både hjemme og i Danmark, men så ble mannen syk, verre enn først antatt og er nå på aap..Han har gått fra en inntekt på ca 700 000 til 250 000, så nå er den økonomiske situasjonen en helt annen og vi må finne noe langt billigere🤔

Anonymkode: 41d53...da0

Hvordan kan han ha gått ned så mye? Med den årsinntekten skal han ha maks aap og det er 66 prosent av 6G. 1 G er for øyeblikket 93 634 kr og da blir grunnlaget 561 804. 66 % av grunnlaget blir da 370 790 kr i året i aap.

 

Anonymkode: c3cfa...494

Skrevet

Vi og barna skal en uke til Mallorca, sammen med pappa. Det blir den første «sydenferien» vi noen gang drar på. 

I tillegg skal jeg og mannen en langhelg til London, på kjærestetur (gave). 

Anonymkode: 9c86e...997

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

I fjor bestemte vi oss for å reise til en eller annen sydenplass i år, for været var møkk både hjemme og i Danmark, men så ble mannen syk, verre enn først antatt og er nå på aap..Han har gått fra en inntekt på ca 700 000 til 250 000, så nå er den økonomiske situasjonen en helt annen og vi må finne noe langt billigere🤔

Anonymkode: 41d53...da0

Det henger jo ikke på greip, selv jeg som tjente 400.000 før jeg ble syk har mer enn det i aap

Anonymkode: 8d1eb...93f

Skrevet

Jeg har ikke råd til å reise bort, så her blir vi hjemme. Eneste morsomme jeg vet kommer blir årets martna med tivoli 😃 Og vi kan fiske og bade i nærområdet dersom det blir varmt nok. Skal nok kose oss 😉

Anonymkode: a83b1...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...