Gå til innhold

Ikm uke 5


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Håper så dette ender godt for deg ❤ endometriosen spiller nok en god rolle her 😧 kan jo gjøre det vanskeligereå bli gravid, så jeg er jo en av di som kan få hjelp etter 1år med aktiv prøving 😝 drittsykdom 😝

Jeg får også hjelp hvis jeg ikke blir gravid innen 1år, pga exu graviditeten osv :-) men testen din lovet jo bra? Mye sterkere enn mine streker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg får også hjelp hvis jeg ikke blir gravid innen 1år, pga exu graviditeten osv :-) men testen din lovet jo bra? Mye sterkere enn mine streker :-)

Var ikke bare siden jeg fikk litt mer lys på det ene og brukte forskjellige filter da? 🙈 merker jeg er nedfor i dag, føler liksom testen bare har lurt meg igjen 😝 greier liksom ikke ta så svake tester på alvor siden jeg har blitt lurt før 😔 men lunte mtp agresjon, nei den er vekk 😇 livmortappen ligger veldig rart da, helt til venstre å er mindre enn vanlig? 🤔 har bakoverbøyd livmor, så vet ikke om det har noe å si mtp tappen å graviditet 🤔 aldri ligget der før iallefall 🤔

Tok en test til siden den andre gikk ja 😂 do tur nr 2 å holdt meg i nesten 5 timer (det var ikke lett du) 😂 så negativ ut 😧 dumt å ikke ta det på morgenurin da, meeen måtte jo siden den andre var teit 😝😂 får vel vente til torsdag med å ta siste billigstripsen 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dæven 😰 furta over testen å skulle prøve å nistirre fram en strek. Løfter den opp å ser jaggu en, uten å myse 😮 veldig svak da 😮 

Årh dritt jeg bare har 1 billigtest igjen 😂 å tror jeg må vente til torsdag med å bruke den 🙈

20180130_135326.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Bilde uten filter 😮

20180130_140033.jpg

Når kom streken frem? Leser man etter tiden kan den bli falsk positiv :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ble_mamma_6august 09 skrev:

Når kom streken frem? Leser man etter tiden kan den bli falsk positiv :-( 

Var ikke etter tiden, ca 5 min Max 😊 har bare ikke tålmodighet til å se på den i mer enn Max 1min om streken ikke kommer med en gang 🙊😂 har fått falsk positiv på tidligere parti, men det har aldri blitt som dette 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Var ikke etter tiden, ca 5 min Max 😊 har bare ikke tålmodighet til å se på den i mer enn Max 1min om streken ikke kommer med en gang 🙊😂 har fått falsk positiv på tidligere parti, men det har aldri blitt som dette 😮

Lykke til! 😉 Blir å prøve på igjen i februar her :-) Ganske sikker på at TR kommer for fullt imorgen, kan se ut som spotting nå😣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Lykke til! 😉 Blir å prøve på igjen i februar her :-) Ganske sikker på at TR kommer for fullt imorgen, kan se ut som spotting nå😣🙈

Tusen takk 😀 så kjedelig 😔 håper det bare er litt små spotting, å at det er noe der 🤞😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en strek på testen jeg 😊 spennende🤞🏼🤞🏼 

Jeg er så usikker, venter mens i de nærmeste dager nå, men har bare hatt en menstrasjon etter fødsel så er jo ikke sikkert jeg er inn i syklus enda 🤔 har ingen tester heller da jeg kastet dem etter forrige svangerskap 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Bilde uten filter 😮

20180130_140033.jpg

Jeg ser strek jeg 💙 så spennende da! Håper den bare blir sterkere. Så herlig om noen blir gravide i hver uke her inne. Da er d håp 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, RealGutteMamma skrev:

Jeg ser en strek på testen jeg 😊 spennende🤞🏼🤞🏼 

Jeg er så usikker, venter mens i de nærmeste dager nå, men har bare hatt en menstrasjon etter fødsel så er jo ikke sikkert jeg er inn i syklus enda 🤔 har ingen tester heller da jeg kastet dem etter forrige svangerskap 🤭

Blir å ta siste billigstrips i morgen 😁 håper å håper 😁

Vet du om du har hatt el? 😊 ånei må jo ikke kaste testene 🙊

11 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jeg ser strek jeg 💙 så spennende da! Håper den bare blir sterkere. Så herlig om noen blir gravide i hver uke her inne. Da er d håp 🤗

Blir spennende å se i morgen 😁 da blir det å ta siste billigstrips 🙊 evt ta CB digitalen jeg kjøpe om den slår ut/gir skyggestrek🙊 bare noe gir riktig indikasjon før fredag 😂

Man må aldri gi opp håpet ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Blir å ta siste billigstrips i morgen 😁 håper å håper 😁

Vet du om du har hatt el? 😊 ånei må jo ikke kaste testene 🙊

Blir spennende å se i morgen 😁 da blir det å ta siste billigstrips 🙊 evt ta CB digitalen jeg kjøpe om den slår ut/gir skyggestrek🙊 bare noe gir riktig indikasjon før fredag 😂

Man må aldri gi opp håpet ❤

Må få høre fra deg hvordan det gikk idag 😀 jeg fikk samme svaaaake streken på testen idag som jeg fikk tidligere, og like etter kom TR for fullt... må være noe rart med de testene jeg hadde.. Kaster de og kjøper nye til neste måned 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Må få høre fra deg hvordan det gikk idag 😀 jeg fikk samme svaaaake streken på testen idag som jeg fikk tidligere, og like etter kom TR for fullt... må være noe rart med de testene jeg hadde.. Kaster de og kjøper nye til neste måned 😂

 

16 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ops, såg nå at du skrev det idag 😂 må få høre IMORGEN 🤞

Fort gjort 🙊😂 Skal selvfølgelig oppdateri i morgen 😀 håper det evt blir veldig tydelig strek da, sånn det ikke blir noe forvirring 🙈 går å venter på at det skal slutte å regne sånn jeg kan komme meg et sted å kjøpe noe mat (har ikke noe som frister her). så noe burde det være, for jeg spiser egentlig ikke frokost, og har vært sulten siden mannen gikk kl 07 🙈😂

Ånei så kjedelig at TR kom etter strek 😔 er så kjedelig med sånne parti 😔 hadde vel 6 av 10 som slo ut på forje parti, men det ble liksom aldri streker, bare bittelitt farge der 🙈

Håper neste mnd blir måneden for deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag. Ser dårlig ut 😔 den svake streken sto rett i begynnelsen, men  smørte seg utover og ble svakere etter 15 min 😔 var vel et dårlig parti med tester 😔 burde vel slått bedre ut til nå? Ikm i dag (etter egen beregning mtp el).

Har leamus i øyet for fjerde dagen på rad, TR ser ikke ut til å være på vei og livmortappen har gått litt lengre opp 🤔 vet ikke hva jeg skal tenke eller gjør jeg 😧

20180201_062356.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Ny test i dag. Ser dårlig ut 😔 den svake streken sto rett i begynnelsen, men  smørte seg utover og ble svakere etter 15 min 😔 var vel et dårlig parti med tester 😔 burde vel slått bedre ut til nå? Ikm i dag (etter egen beregning mtp el).

Har leamus i øyet for fjerde dagen på rad, TR ser ikke ut til å være på vei og livmortappen har gått litt lengre opp 🤔 vet ikke hva jeg skal tenke eller gjør jeg 😧

20180201_062356.jpg

Ser ikke ut til at det går rette veien 🤔 Men håpet er jo der så lenge ikke TR har kommet 😊 min livmortapp var høyt oppe og bakovervendt den dagen TR kom, så tror ikke helt du skal stole på den 🤔

Anonymkode: 6e278...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke ut til at det går rette veien 🤔 Men håpet er jo der så lenge ikke TR har kommet 😊 min livmortapp var høyt oppe og bakovervendt den dagen TR kom, så tror ikke helt du skal stole på den 🤔

Anonymkode: 6e278...c9c

Nei gjør ikke det 😧 lei di strekene nå om det bare er tull 😧 man får jo et håp når man får di flere dager på rad 😔 nei vet tappen ikke er et sikkert tegn, derfor jeg har gått lite etter den. Selvom den er helt rar denne syklusen 🤔 men får se hva rufsu testen sier å om TR kommer 😧 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var rufsu testen tatt, og den var negativ 😔 så da går jeg utifra at TR snart kommer 😧 jaja da kan jeg iallefall ta MR i morgen og se om det kanskje er endoen som klusser og gjør meg rar 😌 kommer iallefall ikke til og kjøpe flere eBay tester 😔 blitt skuffa nok nå 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Da var rufsu testen tatt, og den var negativ 😔 så da går jeg utifra at TR snart kommer 😧 jaja da kan jeg iallefall ta MR i morgen og se om det kanskje er endoen som klusser og gjør meg rar 😌 kommer iallefall ikke til og kjøpe flere eBay tester 😔 blitt skuffa nok nå 😔 

Hei LilleStjerneLill, så kjedelig 😔 Kanskje du neste gang kan kjøpe testene fra babyplan? De har jeg bestilt nå 😊 Så superskuffa når TR kom igår 😢😭 Men spørs om vi leter for mye etter symptomer, vi blir så oppgiret. 

Dag 2 med TR, gleder meg til den er overstått 😊 Skal slutte å tenke for mye på det nå tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Da var rufsu testen tatt, og den var negativ 😔 så da går jeg utifra at TR snart kommer 😧 jaja da kan jeg iallefall ta MR i morgen og se om det kanskje er endoen som klusser og gjør meg rar 😌 kommer iallefall ikke til og kjøpe flere eBay tester 😔 blitt skuffa nok nå 😔 

Så kjipt. Man blir jo så skuffet. 

Da får vi stålsette oss for en ny pp da, og krysse alt vi har for at vi alle har bolle i ovnen før sommeren :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hei LilleStjerneLill, så kjedelig 😔 Kanskje du neste gang kan kjøpe testene fra babyplan? De har jeg bestilt nå 😊 Så superskuffa når TR kom igår 😢😭 Men spørs om vi leter for mye etter symptomer, vi blir så oppgiret. 

Dag 2 med TR, gleder meg til den er overstått 😊 Skal slutte å tenke for mye på det nå tenker jeg.

Ja kanskje jeg prøver derifra evt 😧 skjønner du ble skuffet 😔 her har enda ikke TR gitt hint om at ho er på vei en gang 😧 

Letet ikke veldig etter symptomer denne runda 😊 var først når ting ble for rart 5dpo at jeg begynte og lure. Så kom mer å mer som aldri har kommet før😧 puppene er blitt større og areola'en mørkere, så veldig frustrerende 😧  men kanskje det ikke festa seg ordentlig eller noe var galt så det ikke gikk 😧 er iallefall ikke di vanlige TR puppene mine 😧

Tror jeg slutter helt å tenke på det og prøver å ikke bry meg før TR er super for sein 😔 merker det begynner å bli psykisk slitsomt nå etter 6 skuffende pp'er, når barneønsket er så stort 😔 nei merker jeg ble nedfor nå 😔

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Så kjipt. Man blir jo så skuffet. 

Da får vi stålsette oss for en ny pp da, og krysse alt vi har for at vi alle har bolle i ovnen før sommeren :hjerte:

Kjempe skuffet 😔

Får krysse alt ❤ tror jeg legger det litt på hylla å lar ting gå sin gang nå 😊 begynner å bli psykisk slitsomt nå som skrevet i svaret over 😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja kanskje jeg prøver derifra evt 😧 skjønner du ble skuffet 😔 her har enda ikke TR gitt hint om at ho er på vei en gang 😧 

Letet ikke veldig etter symptomer denne runda 😊 var først når ting ble for rart 5dpo at jeg begynte og lure. Så kom mer å mer som aldri har kommet før😧 puppene er blitt større og areola'en mørkere, så veldig frustrerende 😧  men kanskje det ikke festa seg ordentlig eller noe var galt så det ikke gikk 😧 er iallefall ikke di vanlige TR puppene mine 😧

Tror jeg slutter helt å tenke på det og prøver å ikke bry meg før TR er super for sein 😔 merker det begynner å bli psykisk slitsomt nå etter 6 skuffende pp'er, når barneønsket er så stort 😔 nei merker jeg ble nedfor nå 😔

Hatt d akkurat på samme måten de siste ppene. Gått utover familie og jobb fordi jeg har blitt så deppa . Så nå har jeg bare prøvd å koble d mer ut. Tenke at man ikke kan stresse fram noe uansett. Naturen går sin gang. Ble ikke så skuffa da tr kom nå... D skjer jo når man minst aner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Knerten <3 skrev:

Hatt d akkurat på samme måten de siste ppene. Gått utover familie og jobb fordi jeg har blitt så deppa . Så nå har jeg bare prøvd å koble d mer ut. Tenke at man ikke kan stresse fram noe uansett. Naturen går sin gang. Ble ikke så skuffa da tr kom nå... D skjer jo når man minst aner det.

Ja går jo helt i kjelleren, å spess når man føler det er noe 😔

Ja er jo liksom det. Det skjer når det skjer 😧 å som oftest når man slutter å tenke på det 😊 å gjerne akkurat den tiden det ikke trenger å skje (skjedde min søster 😂 hun skulle ha nr 2 etter bryllupet. Ho endte opp med å føde 3mnd før bryllupet😂) 🙊

TR har enda ikke meldt sin ankomst da. Ikke tegn til det heller 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja går jo helt i kjelleren, å spess når man føler det er noe 😔

Ja er jo liksom det. Det skjer når det skjer 😧 å som oftest når man slutter å tenke på det 😊 å gjerne akkurat den tiden det ikke trenger å skje (skjedde min søster 😂 hun skulle ha nr 2 etter bryllupet. Ho endte opp med å føde 3mnd før bryllupet😂) 🙊

TR har enda ikke meldt sin ankomst da. Ikke tegn til det heller 😊 

Hvor lang syklus pleier du å ha? Den kan bli utsatt når man venter på den :-/  har opplevd det selv 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...