Gå til innhold

Ikm uke 5


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg ser strek 🤗

Åååh som jeg håper den blir sterkere og at det ikke bare er tullestrek igjen 🙈 har bare 2 billigstrips igjen, så må bruke di riktig nå 🙊 skal jo egentlig ta MR på torsdag kveld, så streken mååå komme før det altså 🙈 *håpe håpe* 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Begynte m småblødninger idag, syklusdag 21. Blir gal!

Hvor lang syklus pleier du å ha? 😊 kan det være festeblødning? 😊 egget kan jo feste seg fra mellom 2-12 dager har jeg lest 😄 kan også gå i dvale og feste seg senere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Hvor lang syklus pleier du å ha? 😊 kan det være festeblødning? 😊 egget kan jo feste seg fra mellom 2-12 dager har jeg lest 😄 kan også gå i dvale og feste seg senere 😊

Den har d siste halvåret lagt mellom 21 og 26. Men blir jo helt fortvila. Skulle ta blodprøver hos gyn på dag 22 for å sjekke om jeg i d hele tatt har el. Men d går jo ikke når jeg ikke kommer til dag 22 engang.. egget kan jo ikke rekke feste seg m mens en uke etter el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Knerten <3 skrev:

Begynte m småblødninger idag, syklusdag 21. Blir gal!

Nei uff, er det TR tror du? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei uff, er det TR tror du? :-/

Ja 😥 ikke festeblødning. Blør nå og er så lei disse korte syklusene. Akkurat tre uker siden første dag i siste mens idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Den har d siste halvåret lagt mellom 21 og 26. Men blir jo helt fortvila. Skulle ta blodprøver hos gyn på dag 22 for å sjekke om jeg i d hele tatt har el. Men d går jo ikke når jeg ikke kommer til dag 22 engang.. egget kan jo ikke rekke feste seg m mens en uke etter el.

Men er det ikke noe medisin eller noe di kan gi deg som forlenger lutefasen eller gjør at du får el tidligere? Innbiller meg å ha lest det noen steder når jeg googla rundt ang graviditet 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ja 😥 ikke festeblødning. Blør nå og er så lei disse korte syklusene. Akkurat tre uker siden første dag i siste mens idag.

😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Men er det ikke noe medisin eller noe di kan gi deg som forlenger lutefasen eller gjør at du får el tidligere? Innbiller meg å ha lest det noen steder når jeg googla rundt ang graviditet 🤔

Jo progesteron skal jo hjelpe på å forlenge lutealfasen. Skal til gyn til uka igjen. Kjipt å gå pp etter pp når syklusene er så korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jo progesteron skal jo hjelpe på å forlenge lutealfasen. Skal til gyn til uka igjen. Kjipt å gå pp etter pp når syklusene er så korte.

Fant denne med raskt søk 😊 kanskje noe sånn også kan funke? 😊

Skjønner det er utrolig kjedelig å ha det sånn 😔 krysser fingrene for at spirensnart sitter hos deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Kan det stemme, eller er det bare skyggestrek? 🙈 fått skyggestrek før, men da har det ikke kommet opp på negativ filter 🙈 hva tror dere? 🙈 11 dpo 😄 2 første bildene er tatt rett etterpå, 2 siste er tatt ca 4 timer etter 😊

20180129_113715.jpg

20180129_113745.jpg

20180129_143740.jpg

IMG_20180129_144243625.jpg

Hvor fort kom streken hos deg? 😊 jeg tok ny idag, den hadde nesten en usynlig strek.. etter 7minutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvor fort kom streken hos deg? 😊 jeg tok ny idag, den hadde nesten en usynlig strek.. etter 7minutt

Kom ganske raskt ide det rosa som drar seg oppover gikk vekk 😊 tok ikke helt tiden siden jeg trodde den var negativ 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test 😤 hadde hastverk å måtte løpe avgårde. Dette ble resultatet 😐 streken nede er tydligere i virkeligheten, men er vel ugyldig siden den ser sånn ut 😐 takk for den liksom 😝

20180130_085636.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Dagens test 😤 hadde hastverk å måtte løpe avgårde. Dette ble resultatet 😐 streken nede er tydligere i virkeligheten, men er vel ugyldig siden den ser sånn ut 😐 takk for den liksom 😝

20180130_085636.jpg

Spørs om den er ugyldig ja 😫 hos meg var det ingen tydelig strek.. bare en skikkelig svak en :-( 

Fått en rar utflod også nå, lys brunaktig, tror TR er på vei :-(

Mulig jeg har hatt en kjemisk da? Siden den rakk å slå ut litt på testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Spørs om den er ugyldig ja 😫 hos meg var det ingen tydelig strek.. bare en skikkelig svak en :-( 

Fått en rar utflod også nå, lys brunaktig, tror TR er på vei :-(

Mulig jeg har hatt en kjemisk da? Siden den rakk å slå ut litt på testen?

Jaja får prøve igjen i morgen 😝

Var den sterkere eller svakere enn i går? 😊 min var jo også super svak i går😊 har lest endel kan spotte litt når di skulle hatt TR, noen som også blør 🙈 så alt håp er jo enda ikke ute enda 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Jaja får prøve igjen i morgen 😝

Var den sterkere eller svakere enn i går? 😊 min var jo også super svak i går😊 har lest endel kan spotte litt når di skulle hatt TR, noen som også blør 🙈 så alt håp er jo enda ikke ute enda 😁 

Omtrent samme som igår.. Har en så dårlig følelse 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Omtrent samme som igår.. Har en så dårlig følelse 🤔 

Hmm men rart ikke noe slo ut før i går da? Å at den ikke er blitt svakere? Håper virkelig det går riktig vei for deg ❤ se igjen i morgen, hcg dobbles jo hver 2-3 dag, så ikke lett å se på tester dag for dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Hmm men rart ikke noe slo ut før i går da? Å at den ikke er blitt svakere? Håper virkelig det går riktig vei for deg ❤ se igjen i morgen, hcg dobbles jo hver 2-3 dag, så ikke lett å se på tester dag for dag 😊

Trodde det dobbles annenhver dag jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Trodde det dobbles annenhver dag jeg?

Noen produserer litt senere, så i følge nett er det mellom 2-3 dager 😊 føler jeg har googla litt mye på dette ja 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LilleStjerneLill skrev:

Noen produserer litt senere, så i følge nett er det mellom 2-3 dager 😊 føler jeg har googla litt mye på dette ja 🙈😅

Ahaa :-) men nå vil jeg ikke ha flere forhåpninger denne pp, jeg må slutte å google🙈 blir bare så lei meg. Aldri hatt sånn utflod før, blitt litt mørkere i fargen. Men fortsatt brunt, det er vel gammelt da sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ahaa :-) men nå vil jeg ikke ha flere forhåpninger denne pp, jeg må slutte å google🙈 blir bare så lei meg. Aldri hatt sånn utflod før, blitt litt mørkere i fargen. Men fortsatt brunt, det er vel gammelt da sikkert?

Skjønner den 😊 ja brunt blod er gammelt blod 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LilleStjerneLill skrev:

Skjønner den 😊 ja brunt blod er gammelt blod 😊

Mye som kan være årsaken 🙈 undersøkelsen som ble gjort dem 16... eller "festeblødningen" for en uke siden. Eller at TR er på vei, IKM imorgen tror jeg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Mye som kan være årsaken 🙈 undersøkelsen som ble gjort dem 16... eller "festeblødningen" for en uke siden. Eller at TR er på vei, IKM imorgen tror jeg 🙈

Ja er så mye det kan være 🙈 blir jo gal av dette 😂😂 det å bli gravid hørtes så enkelt ut før man begynte å prøve altså 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja er så mye det kan være 🙈 blir jo gal av dette 😂😂 det å bli gravid hørtes så enkelt ut før man begynte å prøve altså 😂😂

Ja, jeg har jo fått det til 2 ganger. 1 uten og prøve 😂 og 1 på første forsøk med prøving. Bare 1 av de som endte godt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ja, jeg har jo fått det til 2 ganger. 1 uten og prøve 😂 og 1 på første forsøk med prøving. Bare 1 av de som endte godt 🙈

Håper så dette ender godt for deg ❤ endometriosen spiller nok en god rolle her 😧 kan jo gjøre det vanskeligereå bli gravid, så jeg er jo en av di som kan få hjelp etter 1år med aktiv prøving 😝 drittsykdom 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...