Gå til innhold

Ikm uke 5


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi! Ikveld starter prøvinga, positiv eggløsningstest i 2 dager nå. HSGundersøkelsen viste åpen eggleder! 💗💗💗 Im good to go 😀😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jippi! Ikveld starter prøvinga, positiv eggløsningstest i 2 dager nå. HSGundersøkelsen viste åpen eggleder! 💗💗💗 Im good to go 😀😀 

Åå så godt å høre 🙌🏼😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hope123 skrev:

Åå så godt å høre 🙌🏼😁 

Ja dette var virkelig en opptur etter alt som har vært 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Iiiiiiik.. nå drar jeg til undersøkelsen snart 🤞🙈

Åssen gikk det???

Her er el på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åssen gikk det???

Her er el på gang!

Hei, selv om undersøkelsen var veeeldig smertefull  så var det verdt det 😀 Min gjenværende eggleder er helt fin og åpen 😀😀 Fikk beskjed om å prøve i minst ett år før vi evt kunne snakke om henvisning.. positiv el test mandag og tirsdag, negativ idag, så regner med at el er idag 😀 Fikk "lagt inn aksjer" igår, så det gjenstår og se 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har plutselig endret syklus etter siste måned.. men pleier det å være like mange dager mellom EL og til 1.dag mens? 

IKM er tidligst fra 30.januar og senest 2.februar 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har plutselig endret syklus etter siste måned.. men pleier det å være like mange dager mellom EL og til 1.dag mens? 

IKM er tidligst fra 30.januar og senest 2.februar 🙈

Såå bra! Og d er like lett å bli gravid m en eggleder? 

Jeg har ikke like mange dager mellom el og mens hver pp... spotting og tull.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Såå bra! Og d er like lett å bli gravid m en eggleder? 

Jeg har ikke like mange dager mellom el og mens hver pp... spotting og tull.

 

Det er redusert mulighet for å bli gravid med en eggleder. Det sies at sjansene er redusert med 20-30%.. men den ene egglederen kan visst fange opp egg fra begge eggstokkene 😂 Fantastisk!  

Er veldig glad for å endelig være prøver igjen. EL er idag, så håper det klaffer 😀 Og at EL er på den siden jeg har eggleder 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL ferdig, da er det bare å kose seg og vente da 😂

Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Skal prøve å la være å teste til det er dagen for ikm. Har en haug med gtest-strips (ebay vettu 😂) liggende, så det kan bli vanskelig å la være 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flere el tester igjen, men hatt syke el smerter igår og idag,så regner med at el er idag eller imorra. Enn så lenge bare fått lagt inn aksjer igår... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

EL ferdig, da er det bare å kose seg og vente da 😂

Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Skal prøve å la være å teste til det er dagen for ikm. Har en haug med gtest-strips (ebay vettu 😂) liggende, så det kan bli vanskelig å la være 😂

Jeg har bare gitt opp.. mentalt... slik får jeg tiden til å gå. Var helt opphengt og d gikk utover jobb og familie.. må bare koble d ut kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ikke flere el tester igjen, men hatt syke el smerter igår og idag,så regner med at el er idag eller imorra. Enn så lenge bare fått lagt inn aksjer igår... 

Jeg har ikke kjent noe til EL etter at jeg fikk fjernet høyre eggleder i desember. Hatt 2 EL etter det. kjente det veldig godt i høyre side før jeg fjerna den. Har kjent stikking i brystene idag da, men EL var igår tror jeg 😂 Blir helt tullete 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg har bare gitt opp.. mentalt... slik får jeg tiden til å gå. Var helt opphengt og d gikk utover jobb og familie.. må bare koble d ut kjenner jeg.

Uff, det er ikke bra 😔 Bra om du greier å koble ut, prøving er en stor påkjenning 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått "menssmerter" idag, våkna med det 🙈 Stråling i korsryggen og nedover lårene, samt ubehag forann 😂 positiv EL test mandag og tirsdag.. Hva betyr det da? 😂

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 7.52, Snart_mammatil2 skrev:

Fått "menssmerter" idag, våkna med det 🙈 Stråling i korsryggen og nedover lårene, samt ubehag forann 😂 positiv EL test mandag og tirsdag.. Hva betyr det da? 😂

Hmm.. vet ikke.. festesmerter kanskje?! Vet ikke hvor lenge etter el festesmerter kan komme jeg?! 🤔 

haha, man blir jo helt gal av alle symptomene nå i vente tiden 😂😫 

jeg tror jeg har el i dag, positiv test i går kveld, og negativ i dag tidlig.. la inn aksjer i går og tenker å legge inn i dag også🤞🏼😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hope123 skrev:

Hmm.. vet ikke.. festesmerter kanskje?! Vet ikke hvor lenge etter el festesmerter kan komme jeg?! 🤔 

haha, man blir jo helt gal av alle symptomene nå i vente tiden 😂😫 

jeg tror jeg har el i dag, positiv test i går kveld, og negativ i dag tidlig.. la inn aksjer i går og tenker å legge inn i dag også🤞🏼😋 

Tror egentlig ikke man kan kjenne noe som helst av det som skjer nedi der enda 🙈😂 Men vi får vente å se :-D

Gode sjanser da 😁 Når blir IKM? ( du har sikkert skrevet det før men 🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tror egentlig ikke man kan kjenne noe som helst av det som skjer nedi der enda 🙈😂 Men vi får vente å se :-D

Gode sjanser da 😁 Når blir IKM? ( du har sikkert skrevet det før men 🙈)

Ja er vel kanskje litt tidlig å kjenne noe enda! :) 

Skrev at ikm er 4 februar, men nå kom vel el litt før ser det ut som, så da blir ikm rundt 1-2 februar :) 

ja, blir spennede å se 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hope123 skrev:

Ja er vel kanskje litt tidlig å kjenne noe enda! :) 

Skrev at ikm er 4 februar, men nå kom vel el litt før ser det ut som, så da blir ikm rundt 1-2 februar :) 

ja, blir spennede å se 😁 

Da har vi IKM til samme tid 😊 ifølge min regelmessige syklus er IKM den 30. Men om jeg skal ta utgangspunkt i forrige mnd syklus er det 2.feb 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Da har vi IKM til samme tid 😊 ifølge min regelmessige syklus er IKM den 30. Men om jeg skal ta utgangspunkt i forrige mnd syklus er det 2.feb 😂

 

Haha, typisk at det blir litt uregelmessighet i syklusen i prøvetiden 😂😫 jaja, blir spennede å se uansett! hvilken pp er du i? Og regner med du har barn fra før urfra brukernavnet ditt?! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Hope123 skrev:

Haha, typisk at det blir litt uregelmessighet i syklusen i prøvetiden 😂😫 jaja, blir spennede å se uansett! hvilken pp er du i? Og regner med du har barn fra før urfra brukernavnet ditt?! :) 

Pp betyr vel prøveperiode? 🙈

 

Vel vi snartet prøvingen i august 2017, der satt spira på første forsøk. Men det endte med exu. Fikk cellegift i oktober, og ble operert for sprukken eggleder i desember. Hatt 2 mens etter operasjonen. Først nå på tirsdag fikk vi lov å sette igang prøvingen igjen. Så dette blir vel egentlig pp2 om jeg har forstått det riktig? 🙈😂 

Jeg har et barn på 8 1/2år fra før :-) Endret brukernavn i september. Da jeg var gravid (menstermin var 17.mai)😣 Så håper den blir aktuell igjen snart 😀

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Pp betyr vel prøveperiode? 🙈

 

Vel vi snartet prøvingen i august 2017, der satt spira på første forsøk. Men det endte med exu. Fikk cellegift i oktober, og ble operert for sprukken eggleder i desember. Hatt 2 mens etter operasjonen. Først nå på tirsdag fikk vi lov å sette igang prøvingen igjen. Så dette blir vel egentlig pp2 om jeg har forstått det riktig? 🙈😂 

Jeg har et barn på 8 1/2år fra før :-) Endret brukernavn i september. Da jeg var gravid (menstermin var 17.mai)😣 Så håper den blir aktuell igjen snart 😀

Pp betyr prøveperiode ja :) 

uff, så leit å høre :( du har vert igjennom mye på korti tid! Hva er exu?🤔 

Håper spiren sitter nå da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hope123 skrev:

Pp betyr prøveperiode ja :) 

uff, så leit å høre :( du har vert igjennom mye på korti tid! Hva er exu?🤔 

Håper spiren sitter nå da :) 

Exu = svangerskap utenfor livmoren

Mistet en eggleder pga dette.. så håper den gjennværende jobber for fullt 😁🤞  

Har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Exu = svangerskap utenfor livmoren

Mistet en eggleder pga dette.. så håper den gjennværende jobber for fullt 😁🤞  

Har du barn?

Åå, skjønner :( trist å høre!! 

nei, vi har ingen barn enda, så håper det klaffer snart! Vi er ganske unge enda, så vi stresser ikke, men man blir jo helt opphengt i alt dette her rundt prøvingen 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...