Gå til innhold

Ikm uke 5

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Hope123 skrev:

Åå, skjønner :( trist å høre!! 

nei, vi har ingen barn enda, så håper det klaffer snart! Vi er ganske unge enda, så vi stresser ikke, men man blir jo helt opphengt i alt dette her rundt prøvingen 😂 

Hvor gamle er dere? 😊 

Jeg har nettopp fyllt 30år, min samboer er 25år 😁 

Fortsetter under...

13 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Fikk bare til to omganger rundt el, så funka vel ikke denne gangen heller 😥 ikke flere el tester, og el slim veldig mange dager brått, så litt usikker på eksakt dag.

Ble bare to omganger her også 🙈 satse på at det er nok! 😁

Annonse

1 time siden, Hope123 skrev:

Åå, dere er unge dere også da! :) 

vi er 21år begge to, 22år før en eventuell baby kommer :) 

Fikk mitt første barn da jeg var 21år, uplanlagt, gikk på ppiller 🙈  var alenemor i 5år, da dukket min kjære samboer opp 💗 så det med prøving er nytt for meg 😂😂

10 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jaaaa😥 og enda verre når jeg ikke vet sikkert hvilken dag el var😣

Kommer nok til å begynne å teste tidlig 😂😂😂 kjenner allerede nå at jeg er ivrig på å reste 🙈🙈 jeg som sa jeg skulle vente til ikm 😂

6 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kommer nok til å begynne å teste tidlig 😂😂😂 kjenner allerede nå at jeg er ivrig på å reste 🙈🙈 jeg som sa jeg skulle vente til ikm 😂

Haha 🤣🤣🤣 og jeg skal prøve å være helt lugn denne pp og ikke tenke.. ikke teste....

Annonse

El har enda ikke vert her :( frykter at el ikke kommer heller... tenker å ta en tur til gyn for å se om alt er ok, noe jeg frykter at det ikke er... :( 

Har du ikke EL hver måned? Kan det være at du stresser deg opp? Da kan det bli tull med syklus 😣

El har enda ikke vert her :( frykter at el ikke kommer heller... tenker å ta en tur til gyn for å se om alt er ok, noe jeg frykter at det ikke er... :( 

Så kjedelig. Ta en tur til gyn. Er der selv for tida og tar prøver 💗

8 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har du ikke EL hver måned? Kan det være at du stresser deg opp? Da kan det bli tull med syklus 😣

Har ikke hatt el hver mnd nei.. har hatt litt uregelmessige sykluser :( 

8 timer siden, Knerten <3 skrev:

Så kjedelig. Ta en tur til gyn. Er der selv for tida og tar prøver 💗

Kjedelig :( 💞 

frykter pcos :( 

48 minutter siden, Hope123 skrev:

Har ikke hatt el hver mnd nei.. har hatt litt uregelmessige sykluser :( 

Kjedelig :( 💞 

frykter pcos :( 

Krysser fingrene for at det ordner seg 💗 Heldigvis er du ung 😁 Og man har heldigvis mange hjelpemidler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...