Gå til innhold

Hva tenker dere om dette? Kjæresten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig god mot meg og jeg vet han er svært forelsket i meg. Alt vell der. 

Men jeg opplever at han ‘truer’/manipulerer meg meg litt, ser dere dette slik dere og eller har dere innspill?

Saken er at han ganske ofte sier at gjør jeg noe ‘galt’ mot han så gjør han ti ganger tilbake. Knuser tlf min, banker den eventuelle mannen sønder og sammen, knuller vennene mine, melder til kommunen at jeg har bygd en bod jeg ikke har søkt om,-for da må den rives osv.. 

Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 53fdb...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du skal komme deg til hælvetet langt unna fyren.

Skrevet

Hvis han truer deg jevnlig med sånne crazy ting som dette, så er han ikke helt riktig i hodet. Normale mennesker snakker ikke sånn verken til partneren eller noen andre.

Anonymkode: 2726f...ea9

Skrevet
3 minutter siden, Liv & Røre skrev:

Tenker at du skal komme deg til hælvetet langt unna fyren.

Hm..Hvorfor tenker du det? 

Jeg opplever at mennesker av natur kan være hevnlysten, så tenker selv dette ikke er grunn til å gå når vi sett bort fra akkurat det han har sagt der har det kjempefint🤔

hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg opplever at mennesker av natur kan være hevnlysten, så tenker selv dette ikke er grunn til å gå når vi sett bort fra akkurat det han har sagt der har det kjempefint🤔

hi

Ja, så lenge du gjør som han bestemmer, så. 

Skrevet

hi

Fordi dette er ikke normal oppførsel, kjæreste eller ei.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

hi

Kanskje fordi du sier at du opplever at han truer/manipulerer deg. Det er ikke normal oppførsel

Anonymkode: 14652...bb4

Skrevet

Hvis han truer deg jevnlig med sånne crazy ting som dette, så er han ikke helt riktig i hodet. Normale mennesker snakker ikke sånn verken til partneren eller noen andre.

Han har flere ganger sagt at gjør jeg noe gjør han ti ganger tilbake. Eksempler har han kommet med 2-3 ganger. Han sier han bare ikke orker å bli såret flere ganger(ble svært såret av eksen sin)

Vært sammen i 4 mnd, hvis det er av betydning. 

Hi

Skrevet

Han har flere ganger sagt at gjør jeg noe gjør han ti ganger tilbake. Eksempler har han kommet med 2-3 ganger. Han sier han bare ikke orker å bli såret flere ganger(ble svært såret av eksen sin)

Hi

Og da er det greit?

Skrevet

Hi

Så fordi han ble såret av eksen sin skal han ta det igjen på deg?

Skrevet

Og dere har kjent hverandre i 4 måneder, så da vet du alt om ham...? 

Skrevet

Han sier at han bare er sånn, at han er svært hevngjerrig, og sårer noen han tar han tilbake ti ganger verre. 

Jeg vet at han er i stand til de tingene han truer med og, derfor jeg blir litt skremt.. Er ikke det at jeg har planlagt å gjøre noe galt allså, bare syntes det var litt ekkelt å få det hengende over hodet. 

hi

Skrevet

Han sier at han bare er sånn, at han er svært hevngjerrig, og sårer noen han tar han tilbake ti ganger verre. 

Jeg vet at han er i stand til de tingene han truer med og, derfor jeg blir litt skremt.. Er ikke det at jeg har planlagt å gjøre noe galt allså, bare syntes det var litt ekkelt å få det hengende over hodet. 

hi

Du vet at han er i stand til det, og det skremmer deg. Alikevel så unnskylder du han. Dump han med en gang før han får sterkere grep om deg. Håper ikke det er barn involvert i dette?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Men prøv nå å være litt logisk. Bør du være i et forhold med en fyr som skremmer deg og truer deg? Uansett om du ikke planlegger å gjøre "noe galt" - for hvem avgjør hva som er galt nok til å ta hevn på? Når "fortjener" du f eks å få mobilen knust? 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Tuller du?!

Hevn hører ikke hjemme i et forhold overhodet!

Anonymkode: 2049d...019

Skrevet

Knulle vennene dine faktisk. Wow 

Anonymkode: 34dc7...7e2

Skrevet

Dere har vært sammen i fire mnd.. Han truer/manipulerer ved å fortelle deg hva som kommer til å skje hvis du gjør noe han ikke liker. Du vet han er i stand til å gjøre det han truer med, det skremmer deg. Hva tror du denne mannen har gjort mot deg om fire år? Han forbereder deg på juling, kom deg vekk!

Anonymkode: 20d5b...1ce

Skrevet

Han viser deg denne siden av seg selv i en periode hvor de fleste prøver å gjøre best mulig inntrykk på kjæresten sin. 

Han høres ikke ut som en mann du bør være kjæreste med. 

Skrevet

Dette må da være et tulleinnlegg

Anonymkode: bbfd2...725

Skrevet

Gi beskjed om at dersom han truer deg igjen så er det slutt. Da er det han som evt. har skylda dersom det blir slutt og han har ingen rett til å straffe deg for bruddet.

Skrevet

Kom deg unna og det fort . Datet en idiot ett par ganger når jeg var 18 år, og når han på date to sa til meg at om noen gutter ser på deg eller sender deg en melding skal jeg ta de ass. For å si det sånn så ikke han meg noe mer. 

Anonymkode: 2760d...20c

Skrevet

Nei, det er ikke normalt å true sin partner.

Å ta hevn på den måten er slikt som småunger på barneskolen gjør. Ikke voksne folk.

Om han er blitt såret før osv gir ham ingen rett til å overreagere over for deg.

Ingen bare "er sånn". Ingen har rett til å hevne seg på partneren. Kan han ikke finne ut av det får han være alene til han har lært det.

Kom deg vekk!

Anonymkode: ce89e...ad3

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

Du må gjerne unnskylde hans neandertaloppførsel med at mennesker av natur er slik og sånn. Jeg, for min del, foretrekker personer som har hengt med på utviklingen de siste 4.500 årene.

Skrevet

Han virker fullstendig gal. Og som en annen sier, så er dette perioden der han egentlig skal "selge seg selv inn" hos deg. De fleste viser sine dårligere sider langt senere. Og det vil denne mannen også gjøre. Da blir det nok fort verre enn noen "skarve trusler", enda så fæle de også er. 

Skrevet

Denne mannen truer deg faktisk i den første fasen i et forhold der man normalt sett ønsker å vise seg fra sin beste side. Og på toppen av det hele unnskylder han seg med at han ikke kan stå ansvarlig for sine handlinger, fordi han har trust-issues med kvinner. Det han i realiteten forteller deg er at du skal betale prisen for hans tidligere erfaringer og hvis du gjør noe som ikke behager han så kan du skylde deg selv. 

Kort sagt, fyren er psyko. 

Har du barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...