Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #26 Skrevet 23. desember 2017 Masse. At han kan stå med hendene i lomma og spørre om vi ikke skal dra snart, mens jeg stresser som et uvær frem og tilbake for å huske alt fra medisiner til ungene, til diverse utstyr vi trenger til den aktuelle utflukten. Han har jo dusja, stellt seg og pakket til seg selv han, og er ferdig. Hvorfor løper jeg og ungene fortsatt rundt i pysjen og kommer oss ikke i bilen? (Fres...) At han stapper store mengder mat i munnen på én gang, og momser/slafser noe helt for jævlig på det et par ganger før han tvinger det ned. At han er for veik med ungene, slik at jeg må bruke ekstra mye krefter på å oppdra dem. For eksempel si "nei" femti ganger, før han til slutt gir etter for maset og sier "ja". Hvorpå ungene har lært at å holde ut med masingen funker, og jeg får et h... i neste omgang. At han har en sur måte å svare på helt normale ting på. Han er egentlig ikke sur, men stemmen er kjeftete og dritsur. At han er lat. Gir seg utslag i alt fra at han ikke tar vare på kroppen sin, til at han igangsetter en million "gode" ideer som han ikke gidder følge opp mer enn max en uke. For eksempel når det gjelder barneoppdragelse: "nå må vi få bukt med at ungene roter sånn". Og så kommer han med masse regler og belønningssystem, som han også presenterer for ungene. Han holder som sagt ut noen få dager, og presterer å bli sur på meg fordi jeg "boikotter og ikke følger opp". Nice at du setter igang prosjekter som du overlater til meg å følge opp, liksom... At han er veldig krenkbar. Og mye mer. For å koke det ned skulle jeg ønske han var mindre lat og sur, og tok like stort ansvar og initiativ i Familien AS som meg. Anonymkode: d6b76...0b7
Nordisk Skrevet 23. desember 2017 #27 Skrevet 23. desember 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Han er sykt sjalu. Han kan bruke en halv dag bokstavelig talt på å søke opp menn som har likt mitt profilbilde på FB og så går han inn på profilen deres, og hvis han ser at jeg har likt et bilde de har så bruker han det mot meg som om han nettop hadde funnet meg til sengs med en annen mann. Han har også søkt meg opp på utallige steder og bruker mot meg at jeg var registrert på coach surfing for fire år siden for det betyr at jeg bruker det fremdeles i dag til å finne menn. Vi var ikke sammen for fire år siden. Han bruker mot meg at jeg har instagram fordi jeg legger ut pene bilder av meg en gang i HALVÅRET og det kan menn like. Bilder der jeg sitter på stranden med sommerkjole. Altså lite klær. Osv. Osv. Anonymkode: 80d8a...65d Herregud! Mannen er jo (p)sykelig sjalu! Du kan virkelig ikke finne deg i slik oppførsel. 😱
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #28 Skrevet 23. desember 2017 At han sender 20 meld i løpet av 2 timer,, når jeg er ute på ærend. At han følger opp de meld med å ringe og mase på om jeg ikke kommer hjem snart. At han ikke klarer å ta med ungene på besøk aleine. At han ikke unner meg noe ekstra søvn eller kan skjønne at jeg er sliten. At han skal jobbe masse overtid, slik at han kan spare til det han ønsker seg selv. At han ikke skjønner at jeg tjener mindre enn han, og krever 50-50 på alt. (Vi snakker sånn- Du skylder meg 350 kr etter handlinga ) At han klager på alt som skulle vært gjort, uten å gjøre noe selv. At når vi skal vaske hus, velger ham å rydde i det innerste skapet. Koker ned til at han er egoistisk og slitsom! Anonymkode: 11973...e75
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #29 Skrevet 23. desember 2017 Jeg kan skrive en liste. Den blir nok ganske lang. Han sover 10-12 i døgnet, men tar aldri ungene på morningen så jeg som sover 4-5 oppstykkede timer får sove litt. Han legger skitne klær på gulvet overalt Han lar tom emballasje stå Han rydder aldri ut rester av kjøleskapet Han tømmer sjelden pålegg før han åpner ny pakke og lar det stå til det blir dårlig slik at jeg må rydde det ut Han har ikke ansvar for noe i huset for da går alt galt, men likevel blir han sur hvis jeg ymter at jeg er sliten uten søvn og med alt ansvar for hus og barn alene Han kommer med faktafeil hver dag og nekter å gi seg selv om jeg googler det Han finnes ikke diplomatisk mot barna og lager kamper ut av de minste små uviktige ting bare fordi Han søler når han er på do Han legger snus og tyggis i lekene hvis han ikke gidder å lette på ræva for å kaste det Han bruker tv og pad som barnevakt og gidder ikke plukke opp små babyer som gråter fordi han mener de gråter selv om han plukker dem opp. Han setter seg ned hele tiden. Huset kan være bombet og barna raser rundt, men han skal sitte for å slappe av hele tiden. Han skal dø hvis han har vondt i hælen eller magen og er sykere enn sykest om han er litt tett i nesen Han rydder eller vasker aldri helt rent, står alltid igjen minst tre - fire ting. Han tar ut ting han ikke skal ha, men legger aldri tilbake Han er ikke i stand til å tenke selv, så må ha hjelp til både egen og barnas påkledning og pakking. Hvis jeg ikke hjelper til med alt kommer barna i bhg uten klær og mat. Han kommer alltid for sent fordi han er verdens tregeste menneske. Alt går ufattelig sakte. Vaske og rydde et litt rotete kjøkken tar for minst 1,5 time Han er morgengretten halve dagen selv om han sover i ti timer. Han mener han gjør meg en tjeneste dersom han vasker kjøkkenet og blir sur hvis jeg ikke sier takk. Han kjefter på meg hvis han ikke finner klær eller nøkler Han ødelegger alt han kommer over fordi han er uforsiktig. Tror bare jeg stopper her.. Det er bare en liten del av alt.. Anonymkode: 126bb...14f
Mumua Skrevet 23. desember 2017 #30 Skrevet 23. desember 2017 Han tror alltid han vet bedre enn meg - og han tar feil hver gang 😉 Han spiller på telefonen HELE tiden, det er nesten manisk oppførsel. Igår spilte han mens han støvsugde og mens han lagde mat. Hadde mobilen tålt det hadde han spilt i dusjen og. Han evner ikke å legge klær oppi skittentøyskurven, eller søppel i søplebøtta, eller klær i klesskapet. Alt stables oppå lokket. Why?!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #31 Skrevet 23. desember 2017 At det ikke går an å diskutere med ham uten at han mener jeg "lager et helvete". Og så går han på rommet og furter etterpå. Vi skal ut av huset alle 5, han gjør seg selv i stand - jeg må gjøre oss andre 4 klare. At han er altfor streng. Klarer ikke lete etter ting, kan stå foran en ting i kjøleskapet men må spørre meg hvor tingen er. At han ikke klarer å ta med ungene på besøk aleine. At han ikke unner meg noe. Seal jeg ut på noe er det første han spør om når jeg kommer hjem. og masse mer... Har meldt oss på samlivskurs. Det trengs. Anonymkode: 9e506...f3e
sug lut Skrevet 23. desember 2017 #32 Skrevet 23. desember 2017 11 timer siden, amandine skrev: Han lager klikkelyder eller små boblesmell når han tygger tyggis. Det har jaggu f irritert meg i over 25 år. Det var jo faktisk et av de få irritasjonsmomentene i tråden som ikke får meg til å tenke "på hue og ræva ut", som det heter her inne.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #33 Skrevet 23. desember 2017 Jeg begynte å skrive her, men slettet det igjen. Jeg er ikke glad i ham lengere og venter på en mulighet til å gå. Venter ikke passivt, men som er det er nå bli det for tøft. Grunnene har ikke noe med han å gjøre. Anonymkode: b20cc...299
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #34 Skrevet 23. desember 2017 3 timer siden, Nordisk skrev: Herregud! Mannen er jo (p)sykelig sjalu! Du kan virkelig ikke finne deg i slik oppførsel. 😱 Instagram har vært ett tema kanskje tre ganger på to og et halvt år. Han har sjekket FB-en min ett fåtall ganger, dette er ikke noe som skjer ukentlig, eller månedtlig. Likevel blir det et h..... hver gang det skjer, selv om det ikke er ofte. Min forklaring, eller oppklaring blir ikke hørt i det hele tatt. Han kjører på med hvor kjekk den og den er på det og det bildet jeg har likt. Han tar opp ting jeg sa for to år siden som bevis på at den som er sjalu er meg, til tross for at jeg ikke har nevnt det på to år. Men altså...dette skjer ikke så ofte, kanskje jeg fremstiller han verre? Likevel er det jo overhodet ikke greit og jeg har flere ganger sagt til han at ´du manipulerer meg´ og han svarer alltid hver eneste gang at den som manipulerer er jeg, for ´husk det du sa for to år siden, det er jo du som er sjalu´ blabla. ALT jeg sier om han til han blir ALLTID besvart med at jeg gjør det samme. Alltid. Anonymkode: 80d8a...65d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #35 Skrevet 23. desember 2017 At han gjerne vil kjøpe småbruk og ha mange uthus og hønsehus osv osv, og er den eneste mannen jeg noen sinne har møtt som etter å ha bodd i eget hus i 8 år ennå ikke har fått dører på klesskapet, malt litt, skiftet de punkterte vinduene, lysbryteren henger og slenger osv. Men rekkehus og vanlig bolig skal han ikke ha, det er for usslent for ham. Verdens snilleste og beste ellers. Men Gud som det irriterer meg at han ikke ser sin egen begrensning som handyman, det bare er han ikke litt en gang 😂😂😂 Anonymkode: eb0a4...496
amandine Skrevet 23. desember 2017 #36 Skrevet 23. desember 2017 43 minutter siden, sug lut skrev: Det var jo faktisk et av de få irritasjonsmomentene i tråden som ikke får meg til å tenke "på hue og ræva ut", som det heter her inne. Er vel derfor vi fremdeles er gift😂😂 er mange her i tråden jeg ikke hadde bodd sammen med ut over en helg tror jeg..
amandine Skrevet 23. desember 2017 #37 Skrevet 23. desember 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Instagram har vært ett tema kanskje tre ganger på to og et halvt år. Han har sjekket FB-en min ett fåtall ganger, dette er ikke noe som skjer ukentlig, eller månedtlig. Likevel blir det et h..... hver gang det skjer, selv om det ikke er ofte. Min forklaring, eller oppklaring blir ikke hørt i det hele tatt. Han kjører på med hvor kjekk den og den er på det og det bildet jeg har likt. Han tar opp ting jeg sa for to år siden som bevis på at den som er sjalu er meg, til tross for at jeg ikke har nevnt det på to år. Men altså...dette skjer ikke så ofte, kanskje jeg fremstiller han verre? Likevel er det jo overhodet ikke greit og jeg har flere ganger sagt til han at ´du manipulerer meg´ og han svarer alltid hver eneste gang at den som manipulerer er jeg, for ´husk det du sa for to år siden, det er jo du som er sjalu´ blabla. ALT jeg sier om han til han blir ALLTID besvart med at jeg gjør det samme. Alltid. Anonymkode: 80d8a...65d Nei, du fremstiller ham ikke verre. Derimot tror jeg du bagatelliserer det til vanlig. Kanskje du ser det store bildet av samlivet ditt bedre når du har skrevet det ned? Han ser jo ikke særlig sjarmerende ut på trykk, dessverre...
Fru Banderas Skrevet 23. desember 2017 #38 Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, sug lut skrev: Det var jo faktisk et av de få irritasjonsmomentene i tråden som ikke får meg til å tenke "på hue og ræva ut", som det heter her inne. Nå skal ikke jeg komme her og påstå at oppførslene som ramses opp her er noe som virker attraktivt eller akseptert, men jeg hadde faktisk klikket totalt i vinkel på en som klikker og smeller med tyggis. Jeg går helt av skaftet når noen lager munnlyder (eller kroppslyder) generelt, og til den grad at jeg skipper måltider dersom det sitter en ved bordet som er forkjølet og dermed må puste med munnen mens det spises. Jada, jeg skjønner at det er meg osv., men det kan ikke endres på. Ikke i dette livet.
Fru Banderas Skrevet 23. desember 2017 #39 Skrevet 23. desember 2017 Akseptert kan med fordel byttes ut med akseptabelt.
sug lut Skrevet 23. desember 2017 #40 Skrevet 23. desember 2017 23 minutter siden, Fru Banderas skrev: Nå skal ikke jeg komme her og påstå at oppførslene som ramses opp her er noe som virker attraktivt eller akseptert, men jeg hadde faktisk klikket totalt i vinkel på en som klikker og smeller med tyggis. Jeg går helt av skaftet når noen lager munnlyder (eller kroppslyder) generelt, og til den grad at jeg skipper måltider dersom det sitter en ved bordet som er forkjølet og dermed må puste med munnen mens det spises. Jada, jeg skjønner at det er meg osv., men det kan ikke endres på. Ikke i dette livet. Du får finne deg en som ikke spiser, aldri blir forkjøla og ikke liker tyggis.
MammantilNurket Skrevet 23. desember 2017 #41 Skrevet 23. desember 2017 Min kjæreste beveger seg unaturlig stille. Plutselig bare står han der!! Som en ninja, liksom ... jeg skvetter en halvmeter!
amandine Skrevet 23. desember 2017 #42 Skrevet 23. desember 2017 3 minutter siden, MammantilNurket skrev: Min kjæreste beveger seg unaturlig stille. Plutselig bare står han der!! Som en ninja, liksom ... jeg skvetter en halvmeter! 😂😂😂
3 i april Skrevet 23. desember 2017 #43 Skrevet 23. desember 2017 På 22.12.2017 den 10.29, Anonym bruker skrev: Et utviklingshemmet barn er nok mer oppegående enn hi sin mann. En fornærmelse for utviklingshemmede å bli sammenlignet med han. Anonymkode: 4c60f...6a8 Enig !!! Jeg har et utviklingshemmet barn og han oppfører seg ikke slik. Han skjønner at han ikke kan spille hele dagen og forholder seg til det uten sure miner og himling med øynene. Hadde mannen min oppført seg slik som din, hadde jeg solgt ps 4 på finn !!!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #44 Skrevet 23. desember 2017 Drikker for mye Anonymkode: 747ba...e91
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #45 Skrevet 23. desember 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Han er sykt sjalu. Han kan bruke en halv dag bokstavelig talt på å søke opp menn som har likt mitt profilbilde på FB og så går han inn på profilen deres, og hvis han ser at jeg har likt et bilde de har så bruker han det mot meg som om han nettop hadde funnet meg til sengs med en annen mann. Han har også søkt meg opp på utallige steder og bruker mot meg at jeg var registrert på coach surfing for fire år siden for det betyr at jeg bruker det fremdeles i dag til å finne menn. Vi var ikke sammen for fire år siden. Han bruker mot meg at jeg har instagram fordi jeg legger ut pene bilder av meg en gang i HALVÅRET og det kan menn like. Bilder der jeg sitter på stranden med sommerkjole. Altså lite klær. Osv. Osv. Anonymkode: 80d8a...65d Dette er ikke irriterende, dette er skilsmissegrunn. Nå. Anonymkode: 72568...5fc
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #46 Skrevet 23. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Instagram har vært ett tema kanskje tre ganger på to og et halvt år. Han har sjekket FB-en min ett fåtall ganger, dette er ikke noe som skjer ukentlig, eller månedtlig. Likevel blir det et h..... hver gang det skjer, selv om det ikke er ofte. Min forklaring, eller oppklaring blir ikke hørt i det hele tatt. Han kjører på med hvor kjekk den og den er på det og det bildet jeg har likt. Han tar opp ting jeg sa for to år siden som bevis på at den som er sjalu er meg, til tross for at jeg ikke har nevnt det på to år. Men altså...dette skjer ikke så ofte, kanskje jeg fremstiller han verre? Likevel er det jo overhodet ikke greit og jeg har flere ganger sagt til han at ´du manipulerer meg´ og han svarer alltid hver eneste gang at den som manipulerer er jeg, for ´husk det du sa for to år siden, det er jo du som er sjalu´ blabla. ALT jeg sier om han til han blir ALLTID besvart med at jeg gjør det samme. Alltid. Anonymkode: 80d8a...65d Så slutt å diskutere med ham. Bare si at hvis han ikke holder kjeft om disse tingene så får han gjøre det slutt da, for du har fått nok. Sett ned foten. Anonymkode: 72568...5fc
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #47 Skrevet 23. desember 2017 23 minutter siden, 3 i april skrev: Enig !!! Jeg har et utviklingshemmet barn og han oppfører seg ikke slik. Han skjønner at han ikke kan spille hele dagen og forholder seg til det uten sure miner og himling med øynene. Hadde mannen min oppført seg slik som din, hadde jeg solgt ps 4 på finn !!! Fristende, men kan ikke pent selge hans eiendeler 😅 Anonymkode: 94b58...3ea
cherry coke Skrevet 23. desember 2017 #48 Skrevet 23. desember 2017 I dag er det hand eksistens som irriterer meg. Men sånn på daglig basis? Han går så tungt! Dette er en slank og veltrent mann, men når han går i trapper høres det ut som han veier ett tonn.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. desember 2017 #49 Skrevet 23. desember 2017 Han er så ufattelig treeeeeeeg.
Rabbenreka Skrevet 23. desember 2017 #50 Skrevet 23. desember 2017 I dag er det at han sitter å spiller brettspill med sine foreldre mens jeg prøver å ordne en del til i morgen. Jeg har ikke sovet noe særlig de siste nettene og hadde håpet på en tidlig kveld, men det ser dårlig ut. Jeg føler jeg er i veien og at de stirrer på alt jeg gjør. Så av den grunn har jeg enda ikke fått støvsuget og vasket gulv og sånn. Julaften skulle være avslappende med kun maten å lage, men nå må jeg visst gjøre en del i morgen også. Jaja, jul blir det jo uansett 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå