Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Er det noen trekk eller vaner hos mannen din som irriterer deg? Her er det at han spiller ps4 ved enhver ledige anledning, gjerne hele dagen i helgene. Og at han et slags blikk han gir meg når jeg gjør noe som irriterer han eller når han blir oppgitt. Hater det blikket 😅 Anonymkode: 94b58...3ea
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Menn som spiller ps4 hele dagen er jo skikkelig turn off.... huff Anonymkode: c3f5b...fbd
Fru Banderas Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det noen trekk eller vaner hos mannen din som irriterer deg? Her er det at han spiller ps4 ved enhver ledige anledning, gjerne hele dagen i helgene. Og at han et slags blikk han gir meg når jeg gjør noe som irriterer han eller når han blir oppgitt. Hater det blikket 😅 Anonymkode: 94b58...3ea Kjære deg, du er sammen med et utviklingshemmet barn.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, Fru Banderas skrev: Kjære deg, du er sammen med et utviklingshemmet barn. Hahahahahha! Anonymkode: eb0a4...496
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Det irriterer meg at mannen min irriterer seg over alt jeg gjør og/eller ikke gjør. Han hakket og kjefter og smeller dagen lang. Og fikser jeg noe (jeg fikser det meste selv, med hage, bil, garasje) så kommenterer han at det er feil, ikke godt nok, kommer til å bli ødelagt, kommer til å falle ned.. isteden for å fikse det selv. Hans måte å gjøre ting på er den eneste rette. Anonymkode: 3c08a...db9
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 Mannen min følger etter meg mens jeg rydder, for å prate. Han fungerer ofte som et stativ hvor jeg bare kan lesse oppå han klær og annet jeg rydder. Hadde vært helt greit om vi pratet mens vi ryddet, men å følge etter meg uten å gjøre annet enn å stå rett opp og ned.. irriterende! Selv har jeg veldig mange irriterende uvaner uten at han bryr seg 😊 Anonymkode: 39cfc...071
Serepta Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 At han åpner nye ting før det gamle er brukt opp. alt fra brunost og kaviar til dusjsåpe og tannkrem. HVA med å bruke opp en tube/flaske før man tar neste? Har sagt det tusen ganger, men akkurat dette synker ikke inn.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 At han er så sinnsykt lite diskret. Prøver å hinte noe over hodet på barna og han gjentar det høyt, a la At de skal få is med barnevakten og de for ikke kan få så mye sjokomelk til kvelds? Eller enda verre, da vi var hos svigers og jeg ville hjem og peker på at jeg har vondt i magen og han sier høyt Har du vondt i magen? Du kan jo bare spørre om å få en kopp te eller noe. Anonymkode: d77b7...a49
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #9 Skrevet 22. desember 2017 Han levner halvferdig arbeid og blir like overrasket hver gang over at jeg ikke plukker opp etter han. Slik at han er pent nøtt til å gjøre det selv. Vet svogermor hele tiden gikk å plukket opp etter guttene, men slik fungerer det ikke her. Anonymkode: fba17...f61
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #10 Skrevet 22. desember 2017 15 timer siden, Fru Banderas skrev: Kjære deg, du er sammen med et utviklingshemmet barn. Et utviklingshemmet barn er nok mer oppegående enn hi sin mann. En fornærmelse for utviklingshemmede å bli sammenlignet med han. Anonymkode: 4c60f...6a8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #11 Skrevet 22. desember 2017 At han bruker så hiiiimla lang tid på alt. Finne fram klær til barna, hente noe i garasjen, eller bare det å skrive en sms, kan han bruke en time på. Anonymkode: 5ed24...6a4
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #12 Skrevet 22. desember 2017 At all emballasje ligger igjen der han pakket ut av det. Hvis han tar noe ut av en pose, så ligger posen igjen på gulvet, eller hvis han tar noe ut av en plastemballasje, så ligger emballasjen igjen på bordet. HVER GANG!! Anonymkode: aae0b...f15
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #13 Skrevet 22. desember 2017 Bare slike småting. Som at han puster, eller beveger på seg. God jul! Anonymkode: b4442...323
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #14 Skrevet 22. desember 2017 Jo, kom på mere. Når min «rydder» bordet, står alltid masse igjen, glass, vannmugge osv. Grytene med mat i står fortsatt på komfyren, og bordet blir ikke tørket av. Jeg må alltid rydde etter han etterpå. 🙄 Anonymkode: 5ed24...6a4
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #15 Skrevet 22. desember 2017 At han er så materialistisk. Trenger ting for å være lykkelig. Shopper og doller seg opp.. noe nytt hele tiden.. tenk om han kunne spare de pengene han bruker på nye klær/sko/ting hver måned? Anonymkode: ca0b4...823
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #16 Skrevet 22. desember 2017 At han legger fra seg de skitne klærene på baderoms gulvet etter han har dusjet og aldri rydder dem inn på vaskerommet.. at han setter fra seg skitne tallerkener og glass på benken selvom oppvaskmaskinen er tom, er den full rydder han den heller den ut. Når han faktisk rydder av bordet og setter inn oppvasken lar han alltid gryter og stekepanne stå igjen oppi vasken og der står det til jeg har bruk for det og må vaske det selv. Irriterrer meg også grønn over at han bruker kvelden etter barnet er i seng på spille Xbox. Men jeg gjør sikkert også ting som irriterer han som at jeg maser på at kan gjøre det som nevnt over.. Anonymkode: 66b71...849
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #17 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå er vel rett spm hva han gjør som IKKE irriterer... Anonymkode: cb7de...b50
Mostly Harmless Skrevet 22. desember 2017 #18 Skrevet 22. desember 2017 22 timer siden, Serepta skrev: At han åpner nye ting før det gamle er brukt opp. alt fra brunost og kaviar til dusjsåpe og tannkrem. HVA med å bruke opp en tube/flaske før man tar neste? Har sagt det tusen ganger, men akkurat dette synker ikke inn. Oioioi! Dette er meg! Min eneste unnskyldning er at om jeg kaster en tom tube med et-eller-annet i søpla, graver mannen den frem igjen og skviser ut ytterligere tre dagers forbruk. Så vi har til enhver tid minst to åpne smøreoster av hver sort i kjøleskapet, bare fordi jeg mangler skvisekompetanse. Dessuten er det aldri jeg som sørger for å få spist opp middagsrestene, og jeg lukker aldri dører etter meg, og jeg er roter bort ting hele tida og må ha hjelp til å lete... Hva som irriterer meg mest med mannen? Tror ikke jeg skal klage, jeg...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #19 Skrevet 22. desember 2017 At han stønner høyt hver gang han er på do, så vi hører det helt ut i stua. Anonymkode: 9db42...a56
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #20 Skrevet 22. desember 2017 Han er sykt sjalu. Han kan bruke en halv dag bokstavelig talt på å søke opp menn som har likt mitt profilbilde på FB og så går han inn på profilen deres, og hvis han ser at jeg har likt et bilde de har så bruker han det mot meg som om han nettop hadde funnet meg til sengs med en annen mann. Han har også søkt meg opp på utallige steder og bruker mot meg at jeg var registrert på coach surfing for fire år siden for det betyr at jeg bruker det fremdeles i dag til å finne menn. Vi var ikke sammen for fire år siden. Han bruker mot meg at jeg har instagram fordi jeg legger ut pene bilder av meg en gang i HALVÅRET og det kan menn like. Bilder der jeg sitter på stranden med sommerkjole. Altså lite klær. Osv. Osv. Anonymkode: 80d8a...65d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #21 Skrevet 22. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er sykt sjalu. Han kan bruke en halv dag bokstavelig talt på å søke opp menn som har likt mitt profilbilde på FB og så går han inn på profilen deres, og hvis han ser at jeg har likt et bilde de har så bruker han det mot meg som om han nettop hadde funnet meg til sengs med en annen mann. Han har også søkt meg opp på utallige steder og bruker mot meg at jeg var registrert på coach surfing for fire år siden for det betyr at jeg bruker det fremdeles i dag til å finne menn. Vi var ikke sammen for fire år siden. Han bruker mot meg at jeg har instagram fordi jeg legger ut pene bilder av meg en gang i HALVÅRET og det kan menn like. Bilder der jeg sitter på stranden med sommerkjole. Altså lite klær. Osv. Osv. Anonymkode: 80d8a...65d Det der går ikke under irriterende oppførsel. Det går under kontrollerende, syk og manipulerende oppførsel som du ikke burde finne deg i. Anonymkode: 39cfc...071
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #22 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det der går ikke under irriterende oppførsel. Det går under kontrollerende, syk og manipulerende oppførsel som du ikke burde finne deg i. Anonymkode: 39cfc...071 Det er jeg nok enig med deg i ja. Men hvis jeg sier det til han svarer han alltid at jeg er verre, og så blåser han opp ting jeg har sagt til noe som er tusen ganger større som argument for at jeg er helt lik han. Jeg kommer ingen vei med å forsøke snakke med han. Konklusjonen er liksom at jeg ikke er til å stole på, og at det er bra han "ser disse tingene på nett for å se hvordan jeg egentlig er". Noen dager senere beklager han. Men så går det noen uker og det er noe nytt. Anonymkode: 80d8a...65d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #23 Skrevet 22. desember 2017 At han puster 🙈 fordi han puster så høyt, spesielt hvis han spiser itillegg. At han bruker så mye tid på do. Såå mye drit har han ikke altså 🙈 men lurer på om det er kosedriting, som blir nevnt her inne 😂 Han snorker 💤💤💤 har mange senarioer i hode om hvordan få han til å slutte 😂 Jaja.. Jeg er glad i han altså ❤ og skal ikke forlate han for alt dette... 😍 Anonymkode: ed1f8...bf8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #24 Skrevet 22. desember 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare slike småting. Som at han puster, eller beveger på seg. God jul! Anonymkode: b4442...323 Ha ha ha, slik er det for meg også, men bare når jeg har pms 😄 han er gudskjelov ikke så ille ellers. Anonymkode: 70153...3d5
amandine Skrevet 22. desember 2017 #25 Skrevet 22. desember 2017 Han lager klikkelyder eller små boblesmell når han tygger tyggis. Det har jaggu f irritert meg i over 25 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå