Gå til innhold

Hva har dere gjort til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

J

3 minutter siden, Nordisk skrev:

Hvordan går det, er du blitt betatt av John McClane?👮‍♂️

Jeg har fått bekrefta at jeg misliker Alan Rickman i hvert fall. Og filmen er kul.😎 Bruce er jo en trestokk - men action er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en liten fis på snart seks uker liggende oppå meg døgnet rundt så i år gjør vi det enkelt ☺ Har kjøpt julebakst på butikken, julepynten kom opp på onsdag når han sov i vugga en times tid og juletreet skal 2-åringen få pynte imårra. Lørdag skal vi bake pepperkaker sammen mens vi hører julemusikk. Huset vasket jeg ned før jeg fødte, det må duge i år. Jeg og mannen skal vaske gulvene imorgen og brette siste klesvasken så er vi klare for jul 😍 Vi feirer alene så vi trenger jo strengt tatt ikke gjøre mye, men det er ekstra deilig å nyte julefilmer i nyvasket hus som lukter pepperkaker med lykkelige barn løpende rundt ❤

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

J

Jeg har fått bekrefta at jeg misliker Alan Rickman i hvert fall. Og filmen er kul.😎 Bruce er jo en trestokk - men action er bra.

Alan Rickman skremte vettet av meg som selveste sheriffen av Nottingham, i Robin Hood - Prince of Thieves, men som Severus Snape er han fantastisk. 

Tenk, det tok deg 29 år (!) å få sett Die Hard, men nå er det gjort. Yippee-ki-yay, motherfucker! 👮‍♂️

Skrevet

Toern! Og nei det er ikke en sa-brura. Andre Die Hard-seere her nå?

Skrevet

Alt er pyntet og vasket.

3 typer småkaker, 3 typer pålegg og 2 typer konfekt er laget + smultringer er kjøpt.
Alle pakker er kjøpt inn for lengst.

Alt tøy vi skal ha med oss når vi reiser i morgen er stablet og sortert i trappen,
Julemiddagen har min mor kjøpt inn til, og vi fikser det sammen uten stress

Anonymkode: 2a2ee...04a

Skrevet
18 minutter siden, sug lut skrev:

Toern! Og nei det er ikke en sa-brura. Andre Die Hard-seere her nå?

Hohoho! Nå er du bra hekta! 😂

Skrevet

Har bakt pepperkaker,  fruktkake, peppernøtter og berlinerkranser og krumkaker og Sarah Bernhard ( spist opp) , laget juleskinke og lammerull og sildesalat og sursild. 

Har vasket litt, men mannen har vasket mest. Har pusset sølv og kobber og messing og vinduene.

Har kjøpt og pakket inn et utall gaver og handlet enorme mengder mat, for nå vil jeg ikke handle før fjerde dag og vi skal ha en del gjester.  

Har satt juletreet i kjelleren og funnet juletrepynt på loftet, har pyntet litt rundt omkring.  I morgen skal jeg bake brød og rundstykker,  pynte juletreet og kose meg med et glass vin, og så er jeg klar.

Skrevet
7 minutter siden, amandine skrev:

Har bakt pepperkaker,  fruktkake, peppernøtter og berlinerkranser og krumkaker og Sarah Bernhard ( spist opp) , laget juleskinke og lammerull og sildesalat og sursild. 

Har vasket litt, men mannen har vasket mest. Har pusset sølv og kobber og messing og vinduene.

Har kjøpt og pakket inn et utall gaver og handlet enorme mengder mat, for nå vil jeg ikke handle før fjerde dag og vi skal ha en del gjester.  

Har satt juletreet i kjelleren og funnet juletrepynt på loftet, har pyntet litt rundt omkring.  I morgen skal jeg bake brød og rundstykker,  pynte juletreet og kose meg med et glass vin, og så er jeg klar.

Ingen taxidermi?! 😱🎄😂

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Istapp i øyet 😁 what's not to like?

Regner med du skal se treeren på selveste lillejulaften? 😉

Skrevet
Akkurat nå, Nordisk skrev:

Regner med du skal se treeren på selveste lillejulaften? 😉

Er den bra?

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Er den bra?

Den er definitivt verdt å se. Samuel Jackson er også kul i den!

Fireren hadde jeg ikke brukt tid på å se i jula, men kanskje en annen gang. 

Femmeren bør du IKKE se. 

Skrevet

Har vasket juletreet nøye, og sjamponert med flassjampo.

Anonymkode: 54faa...1c0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

😂 Herlig! Hva med rettetang?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hoppet over vask av tre i år, det regnet så jævlig da vi hentet det hjem at det ble dusjet au naturel... 

Skrevet

Bakt kakemenn og pepperkaker. Pyntet, handlet gaver og vasket som vanlig. I dag pyntet vi treet og har satt ut grøt til nissen 🎅 ble ikke pepperkakehus eller pynting av pepperkaker, men pyttsann, blir jul likevel 😀

Anonymkode: dea26...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...