Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Jeg skal gjøre rent i morgen (som jeg pleier), har kjøpt julekaker og that’s it...Ikke noe stress her i gården Anonymkode: e0ec2...8c7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Har pyntet til jul Har bakt tre forskjellige småkaker (kakemenn, pepperkaker og kokosmakroner), planlegger å bake kransekakestenger i morgen. Handlet alle gavene Skal gjøre helgerent som vanlig og handle litt mer enn vanlig på fredag + lage karamellpuddingen Anonymkode: 62b1b...859
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Ryddet, vasket, tørlet støv, handlet gaver, pusset sølv og kobber, bakt 10 slag, laget 5 typer snop, laget juledekorasjoner og en god del til. Anonymkode: 4ab50...ff0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 Ferdig med gavene, vasket og bakt. Skal små pynte litt mer i morgen (treet er pyntet) og vasker over gulvene lillejulaften. Ellers er det vel bare å handle inn litt ekstra fredag. Anonymkode: 51f20...185
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 Laget sju slag. Helt tilfeldig, bare bakt det eg hadde lyst til. Bakt boller Kjøpt nesten alle gaver. Pynta juletre og pynta generelt Sendt/gitt ca halvparten av julekortene Må vaske over alle badene på nytt samt støvsuge og vaske gulv på lørdag. Må lage ny porsjon risboller i morga Kjøpe julemat (Har kjøpt noke), pluss de 2-3 siste gavene. Er arbeidsledig så har god tid. Anonymkode: 7c3eb...ef1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 Jeg har julepyntet, pyntet juletreet, tent kalenderlys og adventslys, åpnet kalenderne, spist enorme mengder julegodteri og klementiner og sett på julefilm. Jeg har ikke vasket noe mer enn vanlig, eller bakt noe annet enn pepperkaker (med kjøpedeig). Jeg sender ikke julekort. Jeg lager ikke noe selv (mat eller pynt). Anonymkode: f31f8...e83
LeTwinsA Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 (endret) vasket vinduer rundvasket bad og kjøkken. vasket grundig og ryddet alle rom hengt opp julegardiner, julestjerne skiftet på alle senger vasket alle skitne klær, sengetøy og håndduker, brettet og lagt på plass bestilt mat (blir levert hjem) kjøpt alle julegaver og levert ut. bakt litt mangler: stryke klær og duker. juletrepynting og generell pynting av huset. dette gjøres lillejulaften (tradisjon) Endret 20. desember 2017 av LeTwinsA
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #8 Skrevet 20. desember 2017 Laget julegaver Kjøpt julegaver Laget godteri Bakt 5 slag, noen i flere runder Vasket huset, spesielt stedene som vanligvis ikke tas Pyntet litt, gjenstår en del fordi jeg vil ha med barna på det Anonymkode: 2ea85...4f7
Ennai Skrevet 20. desember 2017 #9 Skrevet 20. desember 2017 Er ferdig med bakingen, den litt mer grundige vaskingen, alle julegaver, juletreet er pyntet, nisser er satt fram og senger er skiftet på. Mangler å levere noen julegaver, gulvvask, støvtørk, mathandlingen, karamellpuddingen og ordne kremen til suksessterten👍
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #10 Skrevet 20. desember 2017 Handla ferdig julegåver. Baka tre slag julekaker. Laga tre karamellpuddingar. Pynta huset og juletreet. Handla inn det meste av julematen. Anonymkode: 39a64...741
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #11 Skrevet 20. desember 2017 Noen som tenker på Jesus opp i alt dette? Anonymkode: 4e107...5eb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #12 Skrevet 20. desember 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som tenker på Jesus opp i alt dette? Anonymkode: 4e107...5eb 😄 ikke et øyeblikk 😄 Anonymkode: 0b32e...229
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #13 Skrevet 20. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som tenker på Jesus opp i alt dette? Anonymkode: 4e107...5eb Jada! Vi har vært i kirken hver adventssøndag (bortsett fra sist da det var stengt). Hyggelig med litt annen input enn bare pakkekalender og kaker. Når det er sagt: Jeg har ikke vasket 😏 men jeg/vi har laget karameller, cookies, pepperkaker, marsipan og konfekt, handlet inn litt smått her og der, gjort oss ferdig med alle julegaver, sendt julekort og sett juleforestillinger 🤗 men jeg gjør bare det jeg syns er gøy da. Det skal sies 🤓😜 Anonymkode: efda0...41a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #14 Skrevet 20. desember 2017 Har bakt 3 sorter og laget konfekt sammen med ungene. Har tatt unna noe av vasken men kommer ikke til å rekke alt. Har pyntet litt. Vasker og pynter resten fredag og lørdag. Har kjøpt de gavene som skulle sendes og gavene til barna. Resten skal jeg ordne i morgen. Har kjøpt inn det som trengs til julemiddagen og jeg har kjøpt treet. Resten kjøper jeg på fredag. Anonymkode: 70a16...618
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #15 Skrevet 20. desember 2017 Jeg er alene og langvarig syk. Har handlet inn og sendt den ene julegaven jeg gir bort i år. Har kjøpt inn pinneribbe, speltpepperkaker og en eske after eight. Synes jeg ligger godt an, jeg... relativt sett Håper å greie å rydde og vaske litt og forhåpentligvis også pynte bittelitt. Og hvis det ikke går blir det pinnekjøtt likevel, og det er jul bare det. Anonymkode: 26b8d...28f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #16 Skrevet 20. desember 2017 Så flinke dere er ✨🎄 God Jul 🎅🏼 Hilsen HI Anonymkode: e0ec2...8c7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #17 Skrevet 20. desember 2017 Strikker på de to siste gavene nå. Har igjen og vaske huset(gjøres fredag og eller lørdag) pynte hus og tre på lørdag. Handling løpet av morgendagen. Kjøre ut gaver (fredag eller lørdag morgen) Har bakt to sorter julekaker. Anonymkode: 15430...6d2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #18 Skrevet 20. desember 2017 Jeg har kjøpt et par julegaver og bakt pepperkaker med barna Anonymkode: d75d8...98f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #19 Skrevet 20. desember 2017 Ble ferdig med pakkekalenderen på mandag og pynta til advent innen rimelig tid. I morgen begynner jeg på julegaver og må rekke ca 25 stk av den sorten. Julebaksten tar jeg på bakeriet om de har riktig sort igjen. (Allergier i flertall. Orker ikke det prosjektet selv). Skal også handle inn dessert til julefeiring borte. Treet tar jeg ned fra loftet lørdag kveld. Det pyntes etter barna er lagt, og da senker julefreden seg. Anonymkode: 7d601...9c1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #20 Skrevet 20. desember 2017 Jeg har pyntet huset, pyntet juletreet og kjøpt de fleste gavene. Ligger godt an. Skal ikke feire hjemme 😊 Anonymkode: da9d4...f42
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #21 Skrevet 20. desember 2017 Vasket ned kjeller og kjøkken/stue. Skal ta badet skikkelig også og så blir resten av huset type helgevask og skikkelig pyntet imorgen. Bakt pepperkaker, pepperkakehus, julemenn og risboller med ungene. Og aniskringler. Har fått hjemmeslaktet og tørket pinnekjøtt, lefser, flatbrød og krumkaker av svigermor. Laget dørkrans. Kjøpt alle gaver og sendt ut julekort. Har i tillegg vert på to julebord og to julekonserter. Effektiv desember 😅 Elsker jul! Anonymkode: aeb4d...575
sug lut Skrevet 20. desember 2017 #22 Skrevet 20. desember 2017 (endret) Ikke noe stress her heller. Jul er ikke en stressfaktor. Den kommer åkke som. Kjøpt en tredve-førti julegaver, laget og sendt 25 julekort, bakt sju slag, vaska ned kjøkkenet - resten vaskes normalt - montert juletrelys, demontert dem igjen da de ikke virka, kjøpt nye og montert på nytt, pynta treet halvveis, for orker ikke mer i kveld, pynta litt div annet, har igjen to kasser pynt til i morra, hengt krans på døra, vært på polet, har all mat og drikke i hus, steker to kg medisterkaker i morra, og salter og peprer fem kg ribbe, lager surkål på lørdag og bestikker ungen til å skrelle poteter til julemiddagen. Vært på to julekonserter, hatt tre venninnejulebord og ett kollegajulebord. En juleavslutning og et juleshow. To dager igjen til juleferie, stille sein kveld med tekopp og ser på det vakre juletreet - lykke. Endret 20. desember 2017 av sug lut
sug lut Skrevet 20. desember 2017 #23 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så flinke dere er ✨🎄 God Jul 🎅🏼 Hilsen HI Anonymkode: e0ec2...8c7 Takk det samme. Jula er god.
gale damen Skrevet 20. desember 2017 #24 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Noen som tenker på Jesus opp i alt dette? Anonymkode: 4e107...5eb Nei, hvorfor skulle jeg det? Ferdig bakt, handlet og ryddet. Går over gulv og bad i morgen, rent sengetøy og klesvask på fredag. Lørdag er det pynting av tre. Helt i rute og snabelfornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #25 Skrevet 20. desember 2017 3 minutes ago, sug lut said: Ikke noe stress her heller. Jul er ikke en stressfaktor. Den kommer åkke som. Kjøpt en tredve-førti julegaver, laget og sendt 25 julekort, bakt sju slag, vaska ned kjøkkenet - resten vaskes normalt - montert juletrelys, demontert dem igjen da de ikke virka, kjøpt nye og montert på nytt, pynta treet halvveis, for orker ikke mer i kveld, pynta litt div annet, har igjen to kasser pynt til i morra, hengt krans på døra, vært på polet, har all mat og drikke i hus, steker to kg medisterkaker i morra, og salter og peprer fem kg ribbe, lager surkål på lørdag og bestikker ungen til å skrelle poteter til julemiddagen. To dager igjen til juleferie, stille sein kveld med tekopp og ser på det vakre juletreet - lykke. Er det lørdag surkålen må lages? Søren, hadde håpet å lage den på fredag. Blir den sur da? (Pling:) Anonymkode: 51c4d...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå