Gå til innhold

Hvor mye har dere på konto når jula ringer inn? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

80 000 ca. flink å spare 😊

Anonymkode: d82eb...be0

Går du på minstesats aap? :)

Anonymkode: ef1bf...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare lurer på om jeg er den eneste som har igjen 5000 til 12 januar :)

Anonymkode: 8186a...f87

Vet ikke helt. Får lønn i jula

Anonymkode: ef1bf...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Går du på minstesats aap? :)

Anonymkode: ef1bf...caf

jobber og sparer. ingen barnebidrag heller.

Anonymkode: d82eb...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har også sparepenger. nå tenkte jeg brukskonto da ;)

Anonymkode: 8186a...f87

ja, på brukskontoen. tilsvarende beløp på sparekonto.

Anonymkode: d82eb...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lønnskonto har jeg ca 20.000 akkurat nå, men det trekkes 15.000 til faste utgifter den 20.desember. 

Får ikke lønn igjen før 20.januar. 

Anonymkode: 62fef...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Jula har ikke ringt inn. Kan svare deg på mandag

forøvrig er brukskontoen min det samme som sløsekonto så det er ikke representativt for hvor mye penger jeg faktisk har 

Anonymkode: fe7b4...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 30 000 på brukskonto, mannen får lønn i dag. Medregnet faste utgifter vil jeg anta vi har rundt 55000 når julen begynner på brukskonto. Jeg får lønn igjen 10 januar.

Anonymkode: 58e7d...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får lønn 29 desember, fram til da har vi til sammen ca 10000 på konto. Alt av julemat og gaver er kjøpt, så er ikke andre utgifter enn strømregninga igjen denne mnd.

Anonymkode: 1df39...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 129 kr på brukskonto nå. 

Får lønn 12 januar. 

Har matkonto og sparekonto da, emn vil helst ikke bruke av sparekontoen. Ferdig med alle gaver. 

Anonymkode: e71f5...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet på det i går (endelig ferdig med alle gavene 😅), 65000kr på felles brukskonto og 230 000kr på spare/bufferkonto. Budgett og prioritering i år, siden jeg skal ha ulønnet permisjon til neste år 

Anonymkode: a23e9...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på det, har 6000,- når det som skal trekkes denne måneden er trekt. Litt julegaver å kjøpe enda, men det ordner seg nok. har betalt ned mastercardet, så 10 000,- vi kan bruke der enda. Får lønn 12.01. Har pr nå ingen sparekonto å ta av.

Anonymkode: ef341...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vi tilfeldig vis har på brukerkontoen betyr jo ingenting. Dit overfører vi bare penger når vi trenger det. Du er ikke mer blakk om du har 0 på brukskonto og 100.000 på sparekonto enn om du har 10.000 på brukskonto og 90.000 på sparekonto.

Anonymkode: 9acb6...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3100kr på konto nå og får lønn igjen 12. januar. Av de pengene går 600kr til medisiner. Må også kjøpe tre pakker med bleier, dopapir, vaskepulver og litt snop til julestrømpe så etter det sitter jeg vel igjen med ca 2200kr som skal dekke mat til jeg får lønn igjen.

Har fått feil lønn (9000kr for lite) og lønnskontoret på jobben sier de ikke kan gjøre noe med det før neste lønnsutbetaling..

Anonymkode: a6fbd...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har 3100kr på konto nå og får lønn igjen 12. januar. Av de pengene går 600kr til medisiner. Må også kjøpe tre pakker med bleier, dopapir, vaskepulver og litt snop til julestrømpe så etter det sitter jeg vel igjen med ca 2200kr som skal dekke mat til jeg får lønn igjen.

Har fått feil lønn (9000kr for lite) og lønnskontoret på jobben sier de ikke kan gjøre noe med det før neste lønnsutbetaling..

Anonymkode: a6fbd...ddb

Det skal de gjøre dersom de har gjort feil, er bare tull at de ikke kan. Handler bare om hva som er lettest for dem og ikke. Fikk til og med NAV til å utbetale manglende betaling utenom utbetalingsdatoer de operer med. 

Anonymkode: 80dca...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29.000 på brukskonto. Mer en det på ulike sparekontoer, men det er vel ikke relevant i denne sammenheng.

Har handlet alle julegavene og skal bort på middag hele julen. Får lønn igjen i romjulen. Lider ingen nød.

Alenemor med fire barn og en godt betalt jobb heldigvis. Takknemlig for hvor heldig jeg er, samtidig som jeg vet hvor hardt jeg har jobbet for å komme dit jeg er, og at jeg i stor grad har skapt min egen framtid.

Anonymkode: f73d8...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca 8500 igjen til 3.januar. mangler noen små gaver,diesel på bilen til min mor t/r og noe mat og slikt. Tenker jeg klarer å kun bruke 3-4 tusen :)

 

God jul 🎅

Anonymkode: dd125...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...