Gå til innhold

2535kr på konto til 31 des. :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Festlig at de fleste skal fortelle meg hvor mye mer penger de har enn meg. Dårlig. 

Anonymkode: e3743...8c2

Hvorfor er det dårlig? Mange har mer penger enn deg fordi vi prioriterer annerledes, og det er ikke slemt å gjøre deg oppmerksom på at dårlige prioriteringer ikke er smart.

Anonymkode: 0303e...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det dårlig? Mange har mer penger enn deg fordi vi prioriterer annerledes, og det er ikke slemt å gjøre deg oppmerksom på at dårlige prioriteringer ikke er smart.

Anonymkode: 0303e...377

Må man fortelle hvor mye penger man selv har, for å få frem hvor dårlig man synes hi prioriterer? Det var nytt for meg. hva har andres økonomi med saken å gjøre?

Anonymkode: 79429...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usaklig at noen sier jeg får 100 000 kr på konto for å få frem at jeg prioriterer feil. 

Prøv å ha dårlig råd å aldri kunne gjøre noe for en selv. Da gjør man det av og til selv om man kanskje ikke bør. Har stortsett gått bra og. 

Forstår dere at det da av og til er mulig å gjøre noe sånt? 

Anonymkode: e3743...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Usaklig at noen sier jeg får 100 000 kr på konto for å få frem at jeg prioriterer feil. 

Prøv å ha dårlig råd å aldri kunne gjøre noe for en selv. Da gjør man det av og til selv om man kanskje ikke bør. Har stortsett gått bra og. 

Forstår dere at det da av og til er mulig å gjøre noe sånt? 

Anonymkode: e3743...8c2

Folk som har så mye penger skjønner ikke hvordan det er å så vidt ha nok til å greie seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Gå til frisøren. Har du noen kroner på regningskonto hvis krise, så gå hvis du føler du har råd til det. 

Mange her inne synes det er galskap å gå til frisøren med under 50000 på konto. Mange her inne mener også at hjemmefarging er like bra som hos frisør, (spesielt med 20 eller 40% i avslag). Gå til frisøren hvis det er viktig for velvære og selvfølelse, og hvis du har noen kroner i bakhånd du kan bruke i tilfelle...👍

Anonymkode: 30508...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

4000, oi hva gjorde du da?

Anonymkode: 79429...70d

Endret fra blått hår til sølv (to avfarginger, en bleking og en farging) og klipp.

Anonymkode: 91bdb...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forskjell på folk. Jeg fikk nettopp 51000 på konto og har likevel 10000 utestående i reiseregning. Mannen min fikk akkurat 78000 inn på konto 🤪

Anonymkode: e1ac2...07d

Ja, det ee forskjell på folk. Nav skylder meg endel penger. Minst 600 000 . Det blir deilig å få etterbetalt😊 

Anonymkode: fd673...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke dra til cutters eller en annen billigkjede? Evt avtale på forhånd at du kun skal ha klipp, ikke vask, føn eller noe annet, og heller ta etterveksten hjemme? Selv har jeg både klippet og stripet håret i dag til totalpris 399,- Klipp hos frisør og striper hjemme. Veldig fornøyd med resultatet, og svært nødvendig, til tross for laber økonomi for tiden. 

Anonymkode: a0245...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...