Gå til innhold

2535kr på konto til 31 des. :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forskjell på folk. Jeg fikk nettopp 51000 på konto og har likevel 10000 utestående i reiseregning. Mannen min fikk akkurat 78000 inn på konto 🤪

Anonymkode: e1ac2...07d

Håper du fikk en god følelse nå. 

Anonymkode: e3743...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forskjell på folk. Jeg fikk nettopp 51000 på konto og har likevel 10000 utestående i reiseregning. Mannen min fikk akkurat 78000 inn på konto 🤪

Anonymkode: e1ac2...07d

Og poenget med dette klyseinnlegget var????

Anonymkode: 79429...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forskjell på folk. Jeg fikk nettopp 51000 på konto og har likevel 10000 utestående i reiseregning. Mannen min fikk akkurat 78000 inn på konto 🤪

Anonymkode: e1ac2...07d

Det var lite mtp halv skatt denne mnd... 

Anonymkode: bf46e...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som ei venninne av meg. Alltid dårlig råd, men frisør, hårfarge, falske negler, sminke osv er visst fryktelig viktig. Vet ikke hvem hun skal vise seg frem for, hun er aldri ute blant folk annet enn på matbutikken.

Anonymkode: 74bb9...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tuller ikke. Har da 1500 kr til annet og 1300kr i bakhånd visst krise. 

Anonymkode: e3743...8c2

Hvis du har 2500 på konto, 1300 i bakhånd og du får barnetrygd (3000?), så kan det jo hende du greier deg. Men er det regninger som skal betales? Av erfaring så dukker det plutselig opp noe...

Anonymkode: 74bb9...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regningskonto til regninger så ingenting skal gå til det. 

Bare en gave og litt mat. 

Anonymkode: e3743...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har regningskonto til regninger så ingenting skal gå til det. 

Bare en gave og litt mat. 

Anonymkode: e3743...8c2

Hva skjer om du eller barna må til lege/legevakt, kanskje må ha medisiner eller ekstra sårstellmateriell? Hva skjer om ene barnet ditt blir frastjålet vinterjakken på skolen, eller den blir ødelagt?

Anonymkode: 75b44...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skjer om du eller barna må til lege/legevakt, kanskje må ha medisiner eller ekstra sårstellmateriell? Hva skjer om ene barnet ditt blir frastjålet vinterjakken på skolen, eller den blir ødelagt?

Anonymkode: 75b44...79a

Vet at det kan skje, men gjør vel stortsett ikke det. Da må jeg evt låne litt evt fra regningskonto visst jeg ikke har. 

Får vel barnetrygd og den 18. 

Jeg krysser fingrene for at jeg klarer det. 

Anonymkode: e3743...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vet at det kan skje, men gjør vel stortsett ikke det. Da må jeg evt låne litt evt fra regningskonto visst jeg ikke har. 

Får vel barnetrygd og den 18. 

Jeg krysser fingrene for at jeg klarer det. 

Anonymkode: e3743...8c2

Nei, det er vel viktig at mamma er fin på håret om hun må følge barnet til legevakten. Kan jo være noen kjekke leger der...

Anonymkode: 75b44...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er vel viktig at mamma er fin på håret om hun må følge barnet til legevakten. Kan jo være noen kjekke leger der...

Anonymkode: 75b44...79a

Stygt sagt synes jeg. 

Anonymkode: e3743...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stygt sagt synes jeg. 

Anonymkode: e3743...8c2

Tja, jeg er ikke uenig med deg. Men det er jo en sannhet i det. Du velger din egen forfengelighet fremfor det å ha en trygghet for deg selv og barna dine. Det er det du velger. Du velger å sette deg selv i en situasjon som vil lamme deg hvis noe uforutsett skjer, selv om du ikke trenger det.

 

Anonymkode: 75b44...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forskjell på folk. Jeg fikk nettopp 51000 på konto og har likevel 10000 utestående i reiseregning. Mannen min fikk akkurat 78000 inn på konto 🤪

Anonymkode: e1ac2...07d

Så lite? Vi fikk til sammen nesten 100 millioner på grunn av bonuser. I tillegg har minsten fått diaré og det viser seg at hun da driter gull og diamanter. Så denne måneden blir det fett.

Anonymkode: acfbd...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Julegavene er i boks utenom en.  

Må handle litt mer mat. 

Ungene skal være hos faren fra 22 til 27. 

Hadde hatt så lyst å tatt ettervekst og klippet litt før jul. 

Anonymkode: e3743...8c2

Elendig ide nå.

Anonymkode: 9fac0...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 150 000 kr på konto, får lønn om noen dager. Liker også være fin på håret så tok etterveksten med hjemmefarging igår. Koster normalt 120 kr, men kjøpte på - 20 % salg. 

Ting er viktig fordi du definerer at de er det, 1500 kr til frisør når du nesten er blakk er idioti, sorry men sant!

Anonymkode: de019...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 150 000 kr på konto, får lønn om noen dager. Liker også være fin på håret så tok etterveksten med hjemmefarging igår. Koster normalt 120 kr, men kjøpte på - 20 % salg. 

Ting er viktig fordi du definerer at de er det, 1500 kr til frisør når du nesten er blakk er idioti, sorry men sant!

Anonymkode: de019...3ac

Jeg er veldig enig med deg. Jeg har 130 000 kr på konto og får lønn på mandag. På onsdag klippet jeg meg og betalte 350 kr og dro hjem og farvet etterveksten med farge jeg kjøpte på 40 %. Men at jeg sparer der jeg kan spare er vel også noe av grunnen til at jeg har klart å spare mye penger da jeg i utgangspunktet ikke har så god lønn.

Anonymkode: 0303e...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke prøvd. Vi har 10000 til bruk i desember, men bortprioriterer likevel frisør fordi pengene flyr av alle utgiftene til julemat, baking, litt ekstra papir, en unge eller du selv blir syk, ekstra klær blir det akutt behov for osv. 

Anonymkode: 4cec8...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge barna er hos faren 22-27, synes jeg godt du kan klippe og fikse håret,men bare sørg for og få den siste julegaven i boks, mat på julaften ( til deg ) og nyttårsaften til deg og ungene og kanskje litt godteri, men si at det koster ca 1500 hos friøren da har du 1000 igjen ,så bør holde :D

Anonymkode: bea35...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tuller ikke. Har da 1500 kr til annet og 1300kr i bakhånd visst krise. 

Mer gjerne ufornuftig med frisørtimen, men ikke kjekt å ikke kunne gå til frisøren når det er stort behov. Veldig lenge siden. 

Kommer ikke barnetrygden tidlig og? Og ungene er hos far innimellom og. 

Uff, fikk litt tanker når jeg fikk disse svarene. Er jeg så ufornuftig? 

Anonymkode: e3743...8c2

Nei altså om du føler det blir igjen nok og ja barnetrygden kommer 18 des tror jeg det var, så dra til frisøren. Kun du vet im det vil holde med pengene du har og jeg forstår godt ønsket om å unne seg litt ekstra.

Bare forsikre deg om prisen på forhånd. Jeg betalte 4 tusen hos frisøren sist 😑

Anonymkode: 91bdb...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er vel viktig at mamma er fin på håret om hun må følge barnet til legevakten. Kan jo være noen kjekke leger der...

Anonymkode: 75b44...79a

Barna hennes skal da hos faren i julen. Dessuten får man alltids barna til legevakta om noe veldig akutt skjer, selv om man er blakk.

Anonymkode: 91bdb...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort det. 

Jeg brukte 1200.- på hårfarging i sommer. Kjøpte nemlig 10 stk når jeg var en tur i Sverige. Så nå bruker jeg ca 1 time i mnd på å farge etterveksten selv. Må ta den hver fjerde uke. 

Det å bruke mange tusen på håret har jeg ikke gjort på mange år. Har rett og slett ikke råd til det. 

Så synes du prioriterer helt feil her. 

Anonymkode: bb7d3...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, unn deg den frisørtimen! Det er en menneskerett.

Spørsmålet ditt er helt surrealistisk med tanke på at jeg fortsatt har 24000 på brukskonto, og venter inn ca 50000 den 12. Mannen får samme summen. Glad vi har vært lurere enn deg - har aldri problemstillinger som det der.

Anonymkode: f7ed4...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei altså om du føler det blir igjen nok og ja barnetrygden kommer 18 des tror jeg det var, så dra til frisøren. Kun du vet im det vil holde med pengene du har og jeg forstår godt ønsket om å unne seg litt ekstra.

Bare forsikre deg om prisen på forhånd. Jeg betalte 4 tusen hos frisøren sist 😑

Anonymkode: 91bdb...ba4

4000, oi hva gjorde du da?

Anonymkode: 79429...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos frisøren i dag kom på 995 kr. Så godt, men litt dårlig samvittighet. 

Har og nesten 1500 kr på trumf og flasker å pante. 

 

Anonymkode: e3743...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, unn deg den frisørtimen! Det er en menneskerett.

Spørsmålet ditt er helt surrealistisk med tanke på at jeg fortsatt har 24000 på brukskonto, og venter inn ca 50000 den 12. Mannen får samme summen. Glad vi har vært lurere enn deg - har aldri problemstillinger som det der.

Anonymkode: f7ed4...735

Hva mener du med det? Frekk?Lurer enn meg. Hva gjør jeg galt da? 

Anonymkode: e3743...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...