Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Norge hadde domstoler lenge før vi hadde Jesus. Og vår grunnlov er ikke tuftet på bibelen. Dessuten feiret vi Jul (jol) lenge før Jesus kom også.. fordi man feiret midtvinter. Var bare litt sånn småglupt at Håkon den Gode å innføre julefeiring i stedet. Datoene for de religiøse høytidene ble vedtatt på kirkemøtet i Nikea i 325, altså en stund etter at Jesus kom og dro. 

Så bland Jesus ut av jula og møt opp til blot!

Det hun sa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luke 7. Julebordet. 

Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd etter at mannen aldri kom hjem fra julebordet. MrsRiddick sier at menn er som hunder, så mer kan man ikke forvente fra en mann. Anonym bruker 2 mener at her lukter det utroskap lang vei. Anonym bruker 3 spør om han heter Trygve og er fra Lørenskog, Anonym bruker 4 lurer på om han pleier å gjøre en karakteristisk dueaktig bevegelse bevegelse med hodet når han danser. Det blir helt stille fra hi, og alle lurer på hvordan det går med Hi (eller, alle er nysgjerrige på om mannen virkelig var utro). I mellomtiden har HIs mann kommet hjem, tisset i senga og kalt Hi en burugle. MrsRiddick sier at menn er som hunder og at han kan for pokker vaske sitt eget sengetøy, Eva Blaum mener at den stakkars mannen må da få ha det litt gøy innimellom. Anonym bruker 5 sier 'hiv ham på huet og ræva ut!' Hi forsvarer mannen med at han er jo tross alt veldig flink med ungene, og han har mange gode sider, selv om han av og til kaller henne en hore og bare spiller play station når han er hjemme hele dagen. Mrs Marple sier at det er på tide å forlate denne døgenikten, Anonym bruker 6 kommer med et svar på 7 sider hvor hun egentlig sier at det er på tide å forlate denne døgenikten. Modesty Blaise foreslår å bruke en Glock, Eva Blaum lurer på om glock kanskje er et fint guttenavn. Kira stenger tråden fordi det er imot forumets regler å komme med tips og triks om drapsmetoder, selv om mannen er en døgenikt og fortjener å dø. Sug lut rekker ikke å fornærme noen og lager en egen tråd om folk som ikke kan rettskriving for å få fornærmet noen likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og om et år når vi drar opp denne blir anonyme snurpkjerringer dobbelt så snurt som vanlig fordi de ikke er med i den. Da får du på julepukkelen, Spidermamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sug lut skrev:

Og om et år når vi drar opp denne blir anonyme snurpkjerringer dobbelt så snurt som vanlig fordi de ikke er med i den. Da får du på julepukkelen, Spidermamma.

Da får Spidermamsen lage en egen krenkekalender til anniene vet du. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

For noen stusselige sjeler dere er

Anonymkode: 225d8...d33

Ja, humor er stusselige greier. Surmugging er mye morsommere.

Anonymkode: 921e9...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nordisk skrev:

Da får Spidermamsen lage en egen krenkekalender til anniene vet du. 😜

De klarer seg visst fint med denne...

Anonymkode: 921e9...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 8. Hvordan skal det pyntes til jul?

Mamma'n til Will& Ailo har hengt opp en skjedekrans på inngangsdøra, Modesty Blaise har tatt frem julebazookaen og hengt den i vinduet, Eva Blaum lurer på om Bazooka er et fint jentenavn. Amadine er bestyrtet over at noen pynter med kjøpenisser, samfunnet krakelerer i kantene når folk ikke lenger holder fast ved god, gammel dorullnissetradisjon. Anonym bruker 1, 2, 3 og 4 skriker ÆSJ! Ingen vil vel lage pynt av noe som har vært på do! Stjerna sier at nå må alle holde fred, det finnast viktigare ting her i verda enn jolepynt, men personleg held det med eit jolenek for hennar del. Eva Blaum lurer på om jolenek er et fint guttenavn (er det polsk?). Sug lut sier at alle er noen ordentlige nek, men ingen blir særlig fornærmet, så hun må lage en ny tråd om at Jesusbarnet var en liten svindler for i det minste å hisse på seg noen kristenfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 8. Hvordan skal det pyntes til jul?

Mamma'n til Will& Ailo har hengt opp en skjedekrans på inngangsdøra, Modesty Blaise har tatt frem julebazookaen og hengt den i vinduet, Eva Blaum lurer på om Bazooka er et fint jentenavn. Amadine er bestyrtet over at noen pynter med kjøpenisser, samfunnet krakelerer i kantene når folk ikke lenger holder fast ved god, gammel dorullnissetradisjon. Anonym bruker 1, 2, 3 og 4 skriker ÆSJ! Ingen vil vel lage pynt av noe som har vært på do! Stjerna sier at nå må alle holde fred, det finnast viktigare ting her i verda enn jolepynt, men personleg held det med eit jolenek for hennar del. Eva Blaum lurer på om jolenek er et fint guttenavn (er det polsk?). Sug lut sier at alle er noen ordentlige nek, men ingen blir særlig fornærmet, så hun må lage en ny tråd om at Jesusbarnet var en liten svindler for i det minste å hisse på seg noen kristenfolk. 

Jeg dævver! :D:D:D Polakken Jolenek, faktisk! Du har nettopp fått meg til å le så høyt at nabokontoret kom og lurte på hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er så bra! Jeg ler så tårene triller og mini på 10 mnd bare ser rart på meg😂

Burde vært skrevet en bok om DIB, «Dib’s beste historier opp gjennom tidene»😂 

Gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Herre..

Jeg sa "Jolenek" høyt og tydelig, innimellom fnisingen her, for å høre hvordan man best skulle legge trykket på et polsk navn, og like etterpå stikker det et polsk hode inn døra og sier "sa du noe til meg?"

Rødming, fnising, hiksting og et forsøk på å benekte fikk mannen (som IKKE heter Jolenek, men Janek) til å se rimelig skeptisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 8. leverer! 

Jeg tror det går med en svær eske popcorn hver dag det blir åpnet en luke i denne kalenderen, for bedre underholdning skal man lete lenge etter! 😂🍿🍿🍿

Jeg lurer på å skifte brukernavn til Jolenek, eller burde jeg skaffe familien en katt bare for å få brukt det geniale navnet på et levende vesen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nordisk skrev:

Dag 8. leverer! 

Jeg tror det går med en svær eske popcorn hver dag det blir åpnet en luke i denne kalenderen, for bedre underholdning skal man lete lenge etter! 😂🍿🍿🍿

Jeg lurer på å skifte brukernavn til Jolenek, eller burde jeg skaffe familien en katt bare for å få brukt det geniale navnet på et levende vesen?

Hva med en sønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...