Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Me and my monkey skrev:

På selveste julaften kommer sametrusa på og duemannen begynner parringsdansen! Nå skal det virkelig bli julekvelden her.. Eller vent; går det an å ha sex på Jesusbarnet sin fødselsdag?

Å herregud, jeg hadde glemt duemannen - takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Me and my monkey skrev:

På selveste julaften kommer sametrusa på og duemannen begynner parringsdansen! Nå skal det virkelig bli julekvelden her.. Eller vent; går det an å ha sex på Jesusbarnet sin fødselsdag?

Jesus var jo ikke mor, så selvfølgelig går det an å ha sex da! Men bare hvis man har bakt alle sju slaga.

Anonymkode: 87e67...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden 2010, så jeg tar referansene.. Men fyttihelvete så kleine dere er! 

Anonymkode: 0a297...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært her siden 2010, så jeg tar referansene.. Men fyttihelvete så kleine dere er! 

Anonymkode: 0a297...2d4

Selvfølgelig må det være en kleine-annie bak en av lukene! Ingen skikkelig DIB-kalender uten.

Tør jeg foreslå at hun ligger og lurer bak luke 23, akkurat når DIB-damene har vaska gølvet, børi ved, skifta hypo-allergiske tøybleier på Jesusbarnet, og står klare til å ta i mot en horde av mine-dine-våre barn og hele svigerfamilien på atten personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jesus var jo ikke mor, så selvfølgelig går det an å ha sex da! Men bare hvis man har bakt alle sju slaga.

Anonymkode: 87e67...2cf

De sju slags er kjekke å ha. I nødsfall kan jo mannen stikke den inn i en lunken smultring.

Anonymkode: 921e9...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal vi bytte ut gløggen med hylleblomstsaft her i huset.

 

og i januar skal jeg gå på butikken og klage over eggene som har gått ut på dato lenge etter jeg kjøpte de fordi bare halvparten sank i egg-flyte testen, mens resten fra samme pakke FLØT.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Me and my monkey skrev:

På selveste julaften kommer sametrusa på og duemannen begynner parringsdansen! Nå skal det virkelig bli julekvelden her.. Eller vent; går det an å ha sex på Jesusbarnet sin fødselsdag?

Jeg vil si at historien om Jesu fødsel oppmuntrer til sex, og gjerne litt syndig sex. Tenk på det: Jesus hadde ingen far på papiret, men 3 menn dukket opp med gaver. 

Just saying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Jeg vil si at historien om Jesu fødsel oppmuntrer til sex, og gjerne litt syndig sex. Tenk på det: Jesus hadde ingen far på papiret, men 3 menn dukket opp med gaver. 

Just saying

Som hos småripsa på Dib, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke glemme å ta med alle klutene klutene for oppholdet på Langesund skjærgårdshotell. Og ikke glem å gi bort undulatene før du drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Helt klart! 

For noen stusselige sjeler dere er

Anonymkode: 225d8...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For noen stusselige sjeler dere er

Anonymkode: 225d8...d33

Og for en solstråle i gråværet du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Helt klart! 

Føler du deg bedre når du får spydd ut litt blasfemi rett før jul? Før du skal suge all juleglede ut av folk du kjenner, og bare fååå masse gaver? Regner med at du feirer jul.

Vis litt respekt for den religionen som har sørget for at du faktisk har et rettssystem og moralske lover og regler i Norge! Snakk om å være en bortskjemt drittunge, ass.

Anonymkode: f7829...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Og for en solstråle i gråværet du er.

Hva bryr vel du deg om solstråler? Hyperskeptikere som deg betviler vel solens eksistens snart.

Anonymkode: f7829...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Og for en solstråle i gråværet du er.

...kom fra den som koser seg med å tråkke folk ned i driten

Anonymkode: 225d8...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg bedre når du får spydd ut litt blasfemi rett før jul? Før du skal suge all juleglede ut av folk du kjenner, og bare fååå masse gaver? Regner med at du feirer jul.

Vis litt respekt for den religionen som har sørget for at du faktisk har et rettssystem og moralske lover og regler i Norge! Snakk om å være en bortskjemt drittunge, ass.

Anonymkode: f7829...40a

Religionen som har sørget for rettssystem og moralske lover og regler?

Hvilken verden lever du i?

Kristendommen har vært og er fremdeles årsak til ufattelig mye elendighet rundt om i verden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært her siden 2010, så jeg tar referansene.. Men fyttihelvete så kleine dere er! 

Anonymkode: 0a297...2d4

 

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For noen stusselige sjeler dere er

Anonymkode: 225d8...d33

 

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg bedre når du får spydd ut litt blasfemi rett før jul? Før du skal suge all juleglede ut av folk du kjenner, og bare fååå masse gaver? Regner med at du feirer jul.

Vis litt respekt for den religionen som har sørget for at du faktisk har et rettssystem og moralske lover og regler i Norge! Snakk om å være en bortskjemt drittunge, ass.

Anonymkode: f7829...40a

 

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva bryr vel du deg om solstråler? Hyperskeptikere som deg betviler vel solens eksistens snart.

Anonymkode: f7829...40a

 

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...kom fra den som koser seg med å tråkke folk ned i driten

Anonymkode: 225d8...d33

Og her har vi de selvrettferdige anonyme 1, 2 og 3 som sitter vaglet i kroken med veska på fanget og snurper munnen i misbillingelse. Tenk å fjase om jul da. 

Anonymkode: 4a022...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

 

Og her har vi de selvrettferdige anonyme 1, 2 og 3 som sitter vaglet i kroken med veska på fanget og snurper munnen i misbillingelse. Tenk å fjase om jul da. 

Anonymkode: 4a022...98b

Kan man ikke gjøre det, uten å gjøre det på bekostning av andre?

Anonymkode: 225d8...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store spørsmålet er; kommer dama med leggprotese som falt i oppkjørselen til annie å klare å karre seg frem til julebesøket i denne fæle stormen som herjer? Tenk om hun blåser bort før hun når oppkjørselen? 😥

Anonymkode: 6ce29...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrekkøgla
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg bedre når du får spydd ut litt blasfemi rett før jul? Før du skal suge all juleglede ut av folk du kjenner, og bare fååå masse gaver? Regner med at du feirer jul.

Vis litt respekt for den religionen som har sørget for at du faktisk har et rettssystem og moralske lover og regler i Norge! Snakk om å være en bortskjemt drittunge, ass.

Anonymkode: f7829...40a

Is this the Spanish inquisition??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg bedre når du får spydd ut litt blasfemi rett før jul? Før du skal suge all juleglede ut av folk du kjenner, og bare fååå masse gaver? Regner med at du feirer jul.

Vis litt respekt for den religionen som har sørget for at du faktisk har et rettssystem og moralske lover og regler i Norge! Snakk om å være en bortskjemt drittunge, ass.

Anonymkode: f7829...40a

Tja, føler du deg bedre av å spy ut hvadetnåvar du nettopp raste fra deg? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg bedre når du får spydd ut litt blasfemi rett før jul? Før du skal suge all juleglede ut av folk du kjenner, og bare fååå masse gaver? Regner med at du feirer jul.

Vis litt respekt for den religionen som har sørget for at du faktisk har et rettssystem og moralske lover og regler i Norge! Snakk om å være en bortskjemt drittunge, ass.

Anonymkode: f7829...40a

Jeg tror på Gud. Jeg lo. Humor og humør er ikke blasfemi, det er bare veldig kjedelig for de som er rundt de som ikke har det.

Men, det må vel da bli en luke der nykrenkede anonym kommer og tar moroa fra de fleste, minner alle på at man må være kristen for å få feire jul og pusser glorien mens hun glemmer at nestekjærlighet og "gjør mot andre..." egentlig er sentrale begreper i den religionen hun hevder å tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt på nyhetene at denne kalenderen har fått terningkast 6, og er herved kåret til «Best i test», av årets julekalenderpanel på DIB. 🎄❄️⭐️

Her er noen av kommentarene panelet kom med under testingen:

«Den har alt man forventer av en skikkelig adventskalender, kanskje minus en iskald flaske prosecco og et arvet Herméssjal. -MTN. 🥂

«Det var da f*en til mas om å teste julekalendere da. Tror dere jeg driter tid? Jeg sender mannen min, så får han ta jobben med å vurdere kalenderen. Det skulle jammen bare mangle». - Mrs Riddick. 😡

«Julekalender meg her og julekalender meg der! Det korrekte begrepet er faktisk «adventskalender», siden vi er i adventstida nå. Disse kalenderene er en tysk tradisjon fra starten av 1800-tallet, men det er jo typisk av DIB-hønsa å blande sammen advent og jul. Flere uskolerte alenemødre med særskrivingsfeil skal man lete lenge etter!» - Sug Lut 🌪

«Eg kjenner meg varm inst inne i hjarterota når eg opnar lukene i denne vindunderlege adventskalendaren. Det er som om dufta av nybaka sirupsnippar og oldemors kamferdrops kitlar meg i nasen når eg tek inn over meg all julestemninga denne kalenderen» ⭐️⭐️⭐️

«Herregud. Har dere sjøpt den på Cubus eller? Den kalenderen der er bare såååå 2016 liksom.» - Anonym bruker. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vis litt respekt for den religionen som har sørget for at du faktisk har et rettssystem og moralske lover og regler i Norge! Snakk om å være en bortskjemt drittunge, ass.

Anonymkode: f7829...40a

Norge hadde domstoler lenge før vi hadde Jesus. Og vår grunnlov er ikke tuftet på bibelen. Dessuten feiret vi Jul (jol) lenge før Jesus kom også.. fordi man feiret midtvinter. Var bare litt sånn småglupt at Håkon den Gode å innføre julefeiring i stedet. Datoene for de religiøse høytidene ble vedtatt på kirkemøtet i Nikea i 325, altså en stund etter at Jesus kom og dro. 

Så bland Jesus ut av jula og møt opp til blot!

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...