Fru Banderas Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Mennesker som jobber i psykiatrien, og som faen døtte meg sierPSYKRIATRI.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Takk for latteren! Hvem i all verden sier det?? Det har jeg faktisk ikke hørt. Og så på en søndag, da Anonymkode: f671e...0a9
sug lut Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Hahaha du har min dypeste medfølelse, jeg hørte en gang en skuespiller snakke om resisjøren sin.
cherry coke Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Har hørt varianten psrykriatri også.. vakkert ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Sagt av en tidligere kollega som skulle til en pasient som hadde hatt psykose: Åh, jeg har aldri møtt en psykopat før! Anonymkode: 05fb0...2b1
Fru Banderas Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for latteren! Hvem i all verden sier det?? Det har jeg faktisk ikke hørt. Og så på en søndag, da Anonymkode: f671e...0a9 Jeg vet personlig om flere som jobber i psykiatrien og som sier psykriatri, og det river av huden på innsiden av øregangene hver gang jeg hører det. 7 timer siden, sug lut skrev: Hahaha du har min dypeste medfølelse, jeg hørte en gang en skuespiller snakke om resisjøren sin. Han derre fyren i Filmpolitiet sier konsekvent ressisjør og det er så provoserende at jeg mister evnen til å komme med en konstruktiv tilbakemelding faktisk. Det er sånn "you had ONE job".... 7 timer siden, cherry coke skrev: Har hørt varianten psrykriatri også.. vakkert ;-) Fy faen. Oppsigelsesgrunn. 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Sagt av en tidligere kollega som skulle til en pasient som hadde hatt psykose: Åh, jeg har aldri møtt en psykopat før! Anonymkode: 05fb0...2b1 NEI!?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Familien til mannen min sier KASTEROLLER. Er det mulig? Jeg har gitt opp å få han til å si kasseroller - har gått over til gryter. Anonymkode: aa776...f96
Marriet Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 8 timer siden, sug lut skrev: Hahaha du har min dypeste medfølelse, jeg hørte en gang en skuespiller snakke om resisjøren sin. Wæh! Hvordan sier man det, hvis man ikke sier resisjør? 😱😖
sug lut Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 8 minutter siden, Marriet skrev: Wæh! Hvordan sier man det, hvis man ikke sier resisjør? 😱😖 Altså, du kødder? hahahahaha det staves jo regissør, den som har regi, altså er det der sj-lyden kommer. Re-sji-sør.
Marriet Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 1 minutt siden, sug lut skrev: Altså, du kødder? hahahahaha det staves jo regissør, den som har regi, altså er det der sj-lyden kommer. Re-sji-sør. 🙈
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 Enda lekrere blir det med trykk på første stavelse: psykkk-riatri... Anonymkode: 2164e...28b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #12 Skrevet 4. desember 2017 Jobbet i psykatrien i 8 år, aldri hørt kollegaer uttale det slik, men noen pasienter gjør det. Irriterer meg ikke, er et vanskelig ord. Anonymkode: 43fff...3e8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 haha Min samboer ble behandlet etter et traume en gang. Da ringte sekretæren fra vop hjem til min samboer for å si at "psykriatrikkeren" var syk så timen var avlyst. Anonymkode: 923a9...220
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 Jobber i psykiatrien selv og en psykolog har i 2 år sagt han skal videreutdanne seg som NERVOpsykolog! Altså come on!!! Anonymkode: 06b2a...6ea
Lagerfrakk Skrevet 4. desember 2017 #15 Skrevet 4. desember 2017 Hva med folk i kulturlivet som sier reSSiSKJør....!? Eller økonomer eller økonomi-journalister som sier økEnEmi....!? Blir gal.
Mandys Skrevet 4. desember 2017 #16 Skrevet 4. desember 2017 12 timer siden, sug lut skrev: Hahaha du har min dypeste medfølelse, jeg hørte en gang en skuespiller snakke om resisjøren sin. Dette er veldig vanlig! Hvis man først har begynt å legge merke til det. Dessverre også mange i teaterbransjen 😅 Har ikke klart å dy meg alltid, og har rettet på folk...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #17 Skrevet 4. desember 2017 Og så har vi svigermor som sier alkahol, ligimitasjon og pænnshon. Siste er forøvrig pensjon. Anonymkode: aa776...f96
Mostly Harmless Skrevet 4. desember 2017 #18 Skrevet 4. desember 2017 12 timer siden, cherry coke skrev: Har hørt varianten psrykriatri også.. vakkert ;-) Noen bare elsker å gi seg selv litt ekstra utfordringer. Enhver kan si «psy», men det krever talent å krølle tunga si rundt «psry». Men mindre man skarrer, da. Skarring er juks.
frk Nilsen Skrevet 4. desember 2017 #19 Skrevet 4. desember 2017 ....nye kokken på jobb sier hallhall, det heter halal for pokker!
uhhuhher Skrevet 4. desember 2017 #20 Skrevet 4. desember 2017 Å herre, jeg digger sånne talefeil, jeg. Sier mye om hvor "late" vi er, hvordan vi alltid søker å gjøre ting så lett og effektivt som mulig. Kromprins, stølver, resisjør osv. osv. Vi har så mange rare småfeil, synes det er så gøy.
Marriet Skrevet 4. desember 2017 #21 Skrevet 4. desember 2017 4 timer siden, sug lut skrev: Altså, du kødder? hahahahaha det staves jo regissør, den som har regi, altså er det der sj-lyden kommer. Re-sji-sør. Nå har jeg gått rundt og sagt regissør i hele dag. Folk må tro jeg er sprø. Men sannheten er at jeg sier begge deler. Men jeg tror jeg sier det mest rett. Det der har jeg aaaldri tenkt på før!
Virre Vips Skrevet 4. desember 2017 #22 Skrevet 4. desember 2017 Jeg sier overforsvømmelse. Legimitasjon. Og pænnshon og forvøvig - men det blir vel mer dialekt enn direkte feil? PolEti og radEo, gjør at jeg alltid må tenke før jeg skriver politi og radio.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #23 Skrevet 4. desember 2017 50 minutter siden, Virre Vips skrev: Jeg sier overforsvømmelse. Legimitasjon. Og pænnshon og forvøvig - men det blir vel mer dialekt enn direkte feil? PolEti og radEo, gjør at jeg alltid må tenke før jeg skriver politi og radio. Overhode ikke 😅 Talefeil kan ikke bortforklares med dialekt 😅 Kan til nød gå med på pensjonen, at det kan være litt dialektbetingt, så lenge stavelsene tross alt kommer rett plassert i ordet. Anonymkode: b9ae7...8f1
Virre Vips Skrevet 4. desember 2017 #24 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Overhode ikke 😅 Talefeil kan ikke bortforklares med dialekt 😅 Kan til nød gå med på pensjonen, at det kan være litt dialektbetingt, så lenge stavelsene tross alt kommer rett plassert i ordet. Anonymkode: b9ae7...8f1 Og det var bare pensjon, jeg ville bortforklare med dialekt
Fru Banderas Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #25 Skrevet 4. desember 2017 Jeg tror 99% av norske foreldre henter barna i barnagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå