Gå til innhold

August 2018


Mamma til 3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, finnes det noen facebook gruppe for de med termin til sommeren? 

Anonymkode: 79c08...e40

Jeg søkte bare opp "termin august 2018" så kom det opp noen sider på face. Men om de her inne har en,veit jeg ikke 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet litt slimete blank klump på papiret noen ganger når jeg går på do. En gang var den gul...Ligna veldig på EL.slim.... Er 10 + 3 eller no slikt, uker på vei. Noen som har peil på hvorfor dette skjer? Har spørt om dette før, men fikk ett svar. Å jeg klarer ikke å roe meg jeg altså. Skal sies at dette kommer som oftes to dager etter sex, da vi å bruker glidemiddel.

Hadde en periode i for 3 uker siden der jeg hadde litt beige aktig utflod(slim) også. Er dette farlig?

Det er ikke snakk om myyyye liksom... Og beklager til dere som spiser nå 😂😂 men dere er liksom så ålreite å spørre :) skal så klart bombadere jordmor med alle slags spørsmål når jeg skal til hu. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Har kommet litt slimete blank klump på papiret noen ganger når jeg går på do. En gang var den gul...Ligna veldig på EL.slim.... Er 10 + 3 eller no slikt, uker på vei. Noen som har peil på hvorfor dette skjer? Har spørt om dette før, men fikk ett svar. Å jeg klarer ikke å roe meg jeg altså. Skal sies at dette kommer som oftes to dager etter sex, da vi å bruker glidemiddel.

Hadde en periode i for 3 uker siden der jeg hadde litt beige aktig utflod(slim) også. Er dette farlig?

Det er ikke snakk om myyyye liksom... Og beklager til dere som spiser nå 😂😂 men dere er liksom så ålreite å spørre :) skal så klart bombadere jordmor med alle slags spørsmål når jeg skal til hu. 

 

 

Tror det er helt normalt, er vel bare utlfod :-) 

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er helt normalt, er vel bare utlfod :-) 

Anonymkode: c4beb...4b0

Håper det. Du veit,jeg har søkt en del, og 9 av 10 sier det er normalt. Men det er den ene negative kommentaren som sier " det var sånn min SA starta" jeg husker og tenker på 🙈🙈 men er typisk det, å glemme det positive. Hehe. Jaja, går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Håper det. Du veit,jeg har søkt en del, og 9 av 10 sier det er normalt. Men det er den ene negative kommentaren som sier " det var sånn min SA starta" jeg husker og tenker på 🙈🙈 men er typisk det, å glemme det positive. Hehe. Jaja, går nok bra :)

Ja, det er lett å Google seg ihjel 😅 

Jeg prøver å ha en avslappet holdning til det hele, og tenker at hvis noe skjer så har jeg ikke gjort noe galt og kunne heller ikke gjort noe med det. Det hjelper :-) Nå er jeg 12+2. 

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er lett å Google seg ihjel 😅 

Jeg prøver å ha en avslappet holdning til det hele, og tenker at hvis noe skjer så har jeg ikke gjort noe galt og kunne heller ikke gjort noe med det. Det hjelper :-) Nå er jeg 12+2. 

Anonymkode: c4beb...4b0

Ja må begynne å tenke sånn jeg å :) så spennende ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig stressa. 😬 Og nå som det nærmer seg ny ultralyd (på onsdag), og jeg var i ferd med å gå helt av skaftet igjen, så hjalp det veldig å høre hjertelyd med doppleren hjemme. 🌟 Er 11 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AkkMa skrev:

Jeg har vært veldig stressa. 😬 Og nå som det nærmer seg ny ultralyd (på onsdag), og jeg var i ferd med å gå helt av skaftet igjen, så hjalp det veldig å høre hjertelyd med doppleren hjemme. 🌟 Er 11 uker i dag.

Hvor kjøper man det?? Prøvd å laste ned app på tlf, men syns ikke det funka no særlig 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Hvor kjøper man det?? Prøvd å laste ned app på tlf, men syns ikke det funka no særlig 🤔🤔

Jeg kjøpte en Caremaxx brukt på Finn! 400 vel anvendte kroner 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit selvfølgelig at det ikke er noen garanfor noe som helst omtrent. Men jeg har vært veldig bekymra for MA, og så lenge hjertet banker er jo ikke det så sannsynlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AkkMa skrev:

Jeg veit selvfølgelig at det ikke er noen garanfor noe som helst omtrent. Men jeg har vært veldig bekymra for MA, og så lenge hjertet banker er jo ikke det så sannsynlig.. 

Ahaa, Kanskje jeg må kjøpe en sjøl🙈 nysgjerrig! Skal på tidlig UL neste tirsdag :) jeg leser stadig om MA og har egentlig hundre spørsmål. Er det mindre vanlig enn en SA? Og hvor mange har disse to?? Hørt det er fåtall, men inn på forum har jo alle hatt nesten 🤔🤔 jeg har gått konstant kvalm, men i dag er jeg endelig ikke kvalm, hadde dette vært for noen uker siden hadde jeg vært livredd. Men akkurat nå er jeg så utrolig glad for å slippe kvalmen😱🙈 er 10+3 bare jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Ahaa, Kanskje jeg må kjøpe en sjøl🙈 nysgjerrig! Skal på tidlig UL neste tirsdag :) jeg leser stadig om MA og har egentlig hundre spørsmål. Er det mindre vanlig enn en SA? Og hvor mange har disse to?? Hørt det er fåtall, men inn på forum har jo alle hatt nesten 🤔🤔 jeg har gått konstant kvalm, men i dag er jeg endelig ikke kvalm, hadde dette vært for noen uker siden hadde jeg vært livredd. Men akkurat nå er jeg så utrolig glad for å slippe kvalmen😱🙈 er 10+3 bare jeg da. 

Ånei, også er jeg en av dem 😱 neida, men jeg har etterhvert inntrykk av at både MA og SA er vanligere enn det man kanskje tror. At det handler mest om hva vi snakker høyt om. Men samtidig er det jo noe som rammer de færreste, egentlig. 

Vi opplevde en MA/Blighted Ovum for litt over et år siden, og det er nok derfor jeg stadig vekk forventer at hele graviditeten er over 🙄 Går heldigvis til en veldig flink og tålmodig gynekolog nå! 

Egentlig så er det jo ikke sånn at man burde gå rundt og bekymre seg. For de aller, aller fleste går det jo bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AkkMa skrev:

Ånei, også er jeg en av dem 😱 neida, men jeg har etterhvert inntrykk av at både MA og SA er vanligere enn det man kanskje tror. At det handler mest om hva vi snakker høyt om. Men samtidig er det jo noe som rammer de færreste, egentlig. 

Vi opplevde en MA/Blighted Ovum for litt over et år siden, og det er nok derfor jeg stadig vekk forventer at hele graviditeten er over 🙄 Går heldigvis til en veldig flink og tålmodig gynekolog nå! 

Egentlig så er det jo ikke sånn at man burde gå rundt og bekymre seg. For de aller, aller fleste går det jo bra. 

Åå 💔 trist. Men da er det jo bare å satse på at alt går bra denne gangen. Virker jo sånn siden du hører hjertet og er godt på vei da :) det værste var at jeg ikke visste hva ma var før jeg blei gravid. Å BO har jeg aldri hørt om 🙈 nei jeg prøver å ikke bekymre meg :) jeg har bekymra meg så mye at nå orker jeg ikke bekymre meg mer 😂 får bare tenke at om dette ikke går, så er det jo en grunn til det. Men krysser fingra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Åå 💔 trist. Men da er det jo bare å satse på at alt går bra denne gangen. Virker jo sånn siden du hører hjertet og er godt på vei da :) det værste var at jeg ikke visste hva ma var før jeg blei gravid. Å BO har jeg aldri hørt om 🙈 nei jeg prøver å ikke bekymre meg :) jeg har bekymra meg så mye at nå orker jeg ikke bekymre meg mer 😂 får bare tenke at om dette ikke går, så er det jo en grunn til det. Men krysser fingra :)

Vi krysser fingra 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en rar opplevelse her om dagen🤔

Satt meg ned på toalettet (og hadde ehm.. diaré🙄) så fikk jeg plutselig en skikkelig  krampetrekning i skjeden?! Det var så vondt at jeg spratt opp fra setet 😒 Har prøvd å Google det men finner ikke noe særlig om det.. kan ha vært kjempe tilfeldig 🤭

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny UL i morgen - kjenner jeg grugleder meg til det 😌 Håper det er masse liv å se ☺️ 

Flere som gruer seg når de skal på UL? Og de av dere som har tilbud om oppfølging, tenker dere på at dere egentlig ikke har lyst på så mye oppfølging? 

Fikk forresten en tragisk beskjed på UL forrige svangerskap(dødfødsel), tror det er derav jeg er så nervøs 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babydrømmen. skrev:

Ny UL i morgen - kjenner jeg grugleder meg til det 😌 Håper det er masse liv å se ☺️ 

Flere som gruer seg når de skal på UL? Og de av dere som har tilbud om oppfølging, tenker dere på at dere egentlig ikke har lyst på så mye oppfølging? 

Fikk forresten en tragisk beskjed på UL forrige svangerskap(dødfødsel), tror det er derav jeg er så nervøs 😢

Lykke til :) kjenner jeg gruer meg. Er til tirsdag. Men jeg tenker at så lenge jeg har symptomer så er det vel greit inni der. Selv om det så klart går bra med de uten symptomer å. Våkna til mårran i dag med null kvalme og ikke no ømme pupper. Men nå er det jaggu tilbake 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig UL i dag viste 12+6 og en sprellende liten baby inni der 👶🏻

Merkelig, skummelt og spennende på samme tid. Førstemann er jo så liten enda synes jeg 🙈 Men det blir nok mye glede i hverandre 😄

Anonymkode: 7370d...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprellende og fin liten baby i magen, viste ul i dag 😍👼🏻 Terminen ble satt til 30-31.august, så blir spennende å se om det blir augustbarn eller septemberbarn 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babydrømmen. skrev:

Sprellende og fin liten baby i magen, viste ul i dag 😍👼🏻 Terminen ble satt til 30-31.august, så blir spennende å se om det blir augustbarn eller septemberbarn 🌟

Så gøy ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått foreløpig termin av legen, 08.08.18 😮 Spent på hva den retter seg til på ultralyd 🤔

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd 10.30 i dag jenter. Kjenner jeg gruer meg 🙈 syns liksom puppa ikke er no ømme og syns de har blitt litt mindre bare fra søndag til i dag. Noen betryggende ord?? Mener jeg er 11+5 i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...